Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 12/08/2008 18:47

Que passa amb la C4 que cada dia hi ha problemes,segons és comenta en aquest fil.Una vergonya el tracte de la renfe amb la C4,molt mal manteniment de la infraestructura,i horaris pel meu gust molt dolents.

Ahir mateix tall entre SAA i Arc de Triomf.Quina línia han de desviar per Passeig de Gràcia?La C1.

Millor haguès estat que la desviada fos la C4 que és una línia passant i amb mès viatgers que la C1,i limitar la C1 a EDF.Els viatgers de la C1 agafenn qualsevol tren de la C2,C4 i Ca2 i regionals del sud que acaben a SAC,i allà segueixen el viatge.Doncs tallen la C4(a on va acabar recorregut la C4sud?)forçant-se a continuar recorregut amb metro.I amb la c3 és limita a SAA,peró si desvies la C4 passes per Montcada Birfucació i allà transbordes amb la C3.Doncs a renfe no se l'hi havia acut res mès que desviar la C1,i forçar als viatgers de la C3 i C4 a agafar el metro,vergonyòs.

Està clar que el tracte de renfe amb la C2 i la C4,que són les línies amb mès viatgers,és horroròs.Tampoc se salva la C3,amb molts trens en simple que haurien de ser en doble,la majoria d'ells sense repolçacaps(igual que la C2),i amb retards a diari.



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimarts 12/08/2008 18:49

Ni dir la C2, la pròpia C3 o inclús la C1 (no és normal que Tordera tingui tants pocs trens) :evil: .
Au revoir :hola .



Avatar de l’usuari
sirhall
N3
N3
Entrades: 28

Entrada Autor: sirhall » Dimecres 13/08/2008 13:37

Una deficiència bastant grossa, és la de les màquines de venta que no accepten bitllets. Ahir vaig ser testimoni com dues senyores van haver de desistir de comprar el seu bitllet de tren a una màquina del vestíbul RENFE de Passeig de Gràcia perquè només accetava monedes i targeta de crèdit, afortunadament jo portava l'import exacte en monedes.

Desconec si és cosa només d'aquella màquina o és freqüent això de què malgrat que les màquines estiguin preparades per acceptar bitllets després no puguis pagar així perque a la pantalleta et surten marcats amb una "x" a sobre. Si és només aquella màquina encara, però si en hi ha més així haurien d'arreglar-ho.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 13/08/2008 15:52

Hola:

Molt extrany trobar-se una màquina en aquestes condicions, de totes formes a Passeig de Gràcia hi ha més d'una autoventa i segurament aquesta era la única que estaba així i a més a més allà també hi ha venta manual de bitllets. Així que no tenien excusa.



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimecres 13/08/2008 18:40

Hi ha casos que tens que comprar un bitllet de tren, fiques 50 euros de bitllet (en paper :P ), i t'ho torna amb monedes, el bitllet o bitllets et pot valer 21 euros :x , el que no entenc és per què redimonis aquesta màquina de Passeig de Gràcia (desconec si és de Rodalies o MD), no deia que estava fora de servei, perquè no és normal que una màquina funcioni d'aquesta forma :roll: .
Au revoir :hola .



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 14/08/2008 2:11

Que no li funcioni algun tipus de pagament no és un motiu suficient per deixar fora de servei una màquina. Almenys pots comprar encara que sigui en monedes o pagar amb targeta. Els bitllets de 50 no els accepta quan l'import es molt baix, precisament pel tema del canvi.



fubang
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: vic

Entrada Autor: fubang » Dijous 14/08/2008 21:57

Bona nit.

A la máquina d'autovenda de l'estació de Vic, m'he trobat que no m'acceptava un bitllet de 20 euros per pagar un bitllet de 6 zones anada i tornada. En canvi, si vaig poguer pagar amb un bitllet de 10 euros.

Desconec si ho fa habitualment o era un problema puntual d'aquell día concret.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 14/08/2008 22:37

fubang ha escrit:A la máquina d'autovenda de l'estació de Vic, m'he trobat que no m'acceptava un bitllet de 20 euros per pagar un bitllet de 6 zones anada i tornada. En canvi, si vaig poguer pagar amb un bitllet de 10 euros.

Desconec si ho fa habitualment o era un problema puntual d'aquell día concret.
Diria que és habitual que les màquines no acceptin bitllets si n'hi ha de denominació inferior que superin l'import.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 14/08/2008 23:45

A les estacions de Renfe, hi ha sempre almenys una màquina que accepta bitllets per poder tornar canvi per un import màxim de 20 €, en algun cas fins i tot per 50€.

Probablement l'altra màquina si que t'ho hagués acceptat.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3950
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 15/08/2008 15:34

fubang ha escrit:Bona nit.

A la máquina d'autovenda de l'estació de Vic, m'he trobat que no m'acceptava un bitllet de 20 euros per pagar un bitllet de 6 zones anada i tornada. En canvi, si vaig poguer pagar amb un bitllet de 10 euros.

Desconec si ho fa habitualment o era un problema puntual d'aquell día concret.
Les vegades que he volgut fer el mateix jo, m'ha passat el que tu dius, no et deixa pagar amb un import superior a bitllets de 10€. Segons tinc entès, les normes ATM diuen que no accepten bitllets superiors a 10€, almenys als autobusos de Sagalés diu això. No se si tindrà alguna cosa a veure.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 22/08/2008 22:40

Amb la bona que està caient, dintre de poc veurem alguna línia de RENFE tallada,ja ho veureu.



jordigt2008
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Contacta:

Entrada Autor: jordigt2008 » Dilluns 25/08/2008 13:08

No, nose perquè a l'estiu no hi ha problemes. Espero que quan tothom vagi a estudiar, i a treballar no vinguin tots de cop.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 25/08/2008 15:32

jordigt2008 ha escrit:No, nose perquè a l'estiu no hi ha problemes. Espero que quan tothom vagi a estudiar, i a treballar no vinguin tots de cop.
De RENFE et pots esperar qualsevol cosa :)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 27/08/2008 22:33

Avui, els trens que passaven per la via 8 de Sants, és a dir, els de les línies 1, 3, 4 i 7, a les 21:30, arribaven amb mitja hora de retard.



jordigt2008
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Contacta:

Entrada Autor: jordigt2008 » Dijous 04/09/2008 17:22

Avui el tren que venia de Lleida i havia de passar per Manresa a les 11:13, anava amb 40 minuts de retard, i em hagut d'agafar el típic 447, que anava com un camell, cada dos per tres, es paraven els llums, i el motor.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 05/09/2008 0:10

Per una incidència, avui a les 21:30, els trens que passaven per la via 8 de Sants, arribaven amb 15 minuts de retard.

Edito: ara ja sé el motiu:

http://www.lavanguardia.es/lv24h/200809 ... 21762.html

Una incidencia en un vagón de cercanías de Renfe causa retrasos y cambios en el servicio

Un vagón se salió de la vía en la estación de Sagrera a las 20.42

04/09/2008 | Actualizada a las 23:22h

Barcelona. (EFE).- La salida de vía del primer eje del primer vagón de un tren de cercanías de la línea 1 en la estación de la Sagrera de Barcelona, ocurrida hacia las 20.42 horas, sin que se deban de lamentar heridos, está provocando retrasos y ha obligado a modificar el servicio, según informa Renfe en un comunicado.

Una portavoz de la compañía ha señalado que la incidencia ha comportado que los 450 viajeros del tren afectado, que había salido de Mataró hacia las 19.59 horas para dirigirse a Molins de Rei, hayan hecho un trasbordo hacia las 21.10 horas a otro tren hasta destino.

Los trenes de la línea 1 de cercanías -L'Hospitalet-Mataró/Maçanet-, con destino a Barcelona, circulan desviados por Passeig de Gràcia, mientras que los que tienen como destino Mataró y el resto de las líneas realizan su recorrido habitual.

Después de esta incidencia, los retrasos eran de unos veinte minutos de media en la línea del Maresme, pero ahora, según la citada portavoz, se han reducido a unos ocho minutos, y se espera que "la normalidad en el servicio ferroviario se recuperará progresivamente".



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 05/09/2008 1:27

Una portavoz de la compañía ha señalado que la incidencia ha comportado que los 450 viajeros del tren afectado, que había salido de Mataró hacia las 19.59 horas para dirigirse a Molins de Rei, hayan hecho un trasbordo hacia las 21.10 horas a otro tren hasta destino.

Los trenes de la línea 1 de cercanías -L'Hospitalet-Mataró/Maçanet-, con destino a Barcelona, circulan desviados por Passeig de Gràcia, mientras que los que tienen como destino Mataró y el resto de las líneas realizan su recorrido habitual.
A més, un despistat creuria que l'estació de la Sagrera ja es troba en funcionament. Les pífies periodístiques arriben a tal extrem que acaben fent anar de bòlid el més expert en geografia ferroviària.

:boig2


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 05/09/2008 15:06

Guigui ha escrit:
Una portavoz de la compañía ha señalado que la incidencia ha comportado que los 450 viajeros del tren afectado, que había salido de Mataró hacia las 19.59 horas para dirigirse a Molins de Rei, hayan hecho un trasbordo hacia las 21.10 horas a otro tren hasta destino.

Los trenes de la línea 1 de cercanías -L'Hospitalet-Mataró/Maçanet-, con destino a Barcelona, circulan desviados por Passeig de Gràcia, mientras que los que tienen como destino Mataró y el resto de las líneas realizan su recorrido habitual.
A més, un despistat creuria que l'estació de la Sagrera ja es troba en funcionament. Les pífies periodístiques arriben a tal extrem que acaben fent anar de bòlid el més expert en geografia ferroviària.

:boig2
Informarte que, a efectes de circulació, Sagrera és una estació



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Divendres 05/09/2008 15:13

Un tren provinent de Mataró, com pot anar a parar a Sagrera?


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

ping
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: ping » Divendres 05/09/2008 15:17

Denisuko ha escrit:Un tren provinent de Mataró, com pot anar a parar a Sagrera?
Suspès a geografia ferroviaria :) :) :)



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”