Seguiment de les obres de la L9

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

És encertada la decisió de deixar de fer estacions a causa de la crisi?

Si, si més tard, quan hi hagi prou calers, es fan
70
42%
Si, i com n'hi han moltes i molt juntes, que no les facin, n'hi han de prescindibles
39
23%
M'és indiferent
3
2%
No, s'han de fer totes les estacions planejades!
54
33%
 
Vots totals: 166
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Capacitat dels ascensors

Entrada Autor: metring » Divendres 05/06/2015 15:15

Javi M ha escrit:Algú n'està segur de què als ascensors hi caben només 20 persones? Perquè a mi em sona que la capacitat era força més elevada.
Això es pot discutir a http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=13842



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 05/06/2015 15:51

Renfe445 ha escrit:20 personas en un ascensoraco ya son demasiadas.
Per què són masses? Ho seran en funció del tamany de l'ascensor no?


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 05/06/2015 20:18

oriolp13 ha escrit:
Renfe445 ha escrit:20 personas en un ascensoraco ya son demasiadas.
Per què són masses? Ho seran en funció del tamany de l'ascensor no?
Dic "massa" perquè 20 persones allà ficades és molt incòmode.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1659
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Divendres 12/06/2015 9:40

I més coses correctes......... Ara Guinardó

11/06/2015 OP. TM-00509.49.1
Execució de les obres del projecte d'urbanització de l'estació de Guinardó de la línia 9 de Metro de Barcelona. Fase 1. Clau: TM-00509.49.1
Pressupost de licitació: 419.897,60 € (sense IVA)

https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1067646

ftp://ftp.infraestructures.cat/CT106764 ... ard%F3.pdf



Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dijous 18/06/2015 0:48

Avistado el coche 9222 montado en una góndola y con la correspondiente escolta policial el lunes 15/06/2015 a las 19:25 por Gran Vía a la altura de FGC Magòria - La Campana en sentido L'Hospitalet. Imagino que su destino era la cochera de Zona Franca, pero no sé por qué optaron por esta ruta cruzando toda la ciudad.




davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dissabte 20/06/2015 1:09

Informen a SSC que a partir del 25 de juny, els accesos costat mar de Zona Universitària es tancaran i s'haurà d'entrar pel futur accés de la L9 a la confluència entre Diagonal i Doctor Marañón ;)



Avui he anat amb un amic a l'exposició sobre la L9 i el metro de Barcelona (el plànol interactiu mola molt, tot i què potser la zona de Santa Coloma i Badalona hauria de ser més gran).
Us deixo algunes fotos de la L9:

Imatge

Imatge

I ara les estacions:

Imatge
^^ Lesseps

Imatge
^^ Sanllehy (llàstima que el reflex del plàstic no deixi veure-la bé, perquè es una mica :o )

Imatge
^^ La Ribera. Terminada, tancada i en mig d'un descampat.

I la meva favorita...

Imatge
^^ L'andana definitiva de la L9/L10 de La Sagrera, quan la L4 utilitzi les andanes actuals. Senzillament única (i terminada).

Hi havia bastants més fotos però eren tots renders coneguts, excepte el de Mandri que era bastant cutre.


Salut!
#volemL9

marc_bcn_2
N5
N5
Entrades: 117
Ubicació: L1 Santa Coloma

Entrada Autor: marc_bcn_2 » Dissabte 20/06/2015 12:30

Ón és aquesta exposició?? Es que no la trovo a internet per enlloc. :'(



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dissabte 20/06/2015 12:39

marc_bcn_2 ha escrit:Ón és aquesta exposició?? Es que no la trovo a internet per enlloc. :'(
A l'edifici del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, davant de la Catedral.


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 21/06/2015 16:22

El debat sobre els ascensors i les escales mecàniques en estacions profundes ha sigut traslladat a un fil més adient: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=11291


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2183

Entrada Autor: albert28 » Diumenge 21/06/2015 23:21

A partir del 25 d'aquest mes, els accesos de la L3 (costat muntanya i mar) es tanquen i s'haurà d'accedir a la L3 pel vestíbul de la L9 col·locat just a la cantonada Doctor Marañón amb diagonal.



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dilluns 22/06/2015 1:55

albert28 ha escrit:A partir del 25 d'aquest mes, els accesos de la L3 (costat muntanya i mar) es tanquen i s'haurà d'accedir a la L3 pel vestíbul de la L9 col·locat just a la cantonada Doctor Marañón amb diagonal.
Costat muntanya també? Pensava que era només costat mar. Gràcies per la informació extra! ;) ;)


Salut!
#volemL9

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dilluns 22/06/2015 12:26

Remodelació de trens per al futur tram de la L9

S'han iniciat els treballs per remodelar 4 trens que operaven en línies convencionals i que permetran conformar el parc mòbil del tram nord de la L9-L10 coincidint amb l'obertura del tram de l'aeroport.

Aquests dies s'han iniciat els treballs de remodelació dels trens de les línies 2 i 4 que prestaran servei al tram 4 de la L9. L'operació, que s'està fent a la cotxera del triangle ferroviari, suposa la modificació del frontal del comboi, amb la supressió de la cabina de conducció i la col·locació de la porta de desallotjament. S'hi instal·laran equips wifi que permetran la monitorització remota de l'estat dels trens des del CCM, la visió en temps real de les imatges de les càmeres dels trens i la càrrega remota des de Sagrera de continguts en la videodifusió dels trens. També s'hi col·locarà el sistema de detecció de descarrilament, i es posaran en servei els equips per a la conducció automàtica ATC sense conductor.

A mesura que vagin finalitzant els treballs, aquestes unitats s'incorporaran al tram que hi ha actualment en servei per compensar el trasllat de la flota de trens al nou tram de la L9 i mantenir la capacitat d'oferta en el tram nord de la L9-L10.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dilluns 22/06/2015 20:41

O sigui que durant un temps es reduirà la freqüència al tram nord o arribaran abans de que s'emportin els trens de la L9 nord?


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

marc_bcn_2
N5
N5
Entrades: 117
Ubicació: L1 Santa Coloma

Entrada Autor: marc_bcn_2 » Dilluns 22/06/2015 21:22

Però perqué no les posen directament a la L9SUD?? Perqué fan aquest trasllat??



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 22/06/2015 21:30

marc_bcn_2 ha escrit:Però perqué no les posen directament a la L9SUD?? Perqué fan aquest trasllat??
Entenc que aquestes són per cubrir les que han marxat de la L9 Nord a la L9 Sud. Amb el que el parc mòbil de la L9 Nord deu estar sota mínims...


Salutacions,

Oriol

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 22/06/2015 22:05

oriolp13 ha escrit:
marc_bcn_2 ha escrit:Però perqué no les posen directament a la L9SUD?? Perqué fan aquest trasllat??
Entenc que aquestes són per cubrir les que han marxat de la L9 Nord a la L9 Sud. Amb el que el parc mòbil de la L9 Nord deu estar sota mínims...
Home, sota mínims tampoc. Però suposo que per agilitzar les proves s'enduran els trens ja reformats i aniran reformant els sobrants per posar-los a la reserva (àmplia fins fa un temps) de L9N.

Caldrà veure com es distribueixen els trens. Suposo que els que marxaran a L9/L10N són tots els 4-5 9000's sobrants de L4, fet que permetrà gran part dels 2100 en línia sortir a fer servei (alguna bona notícia havia de tenir tot això!) :)


El metro de Barcelona amb motoristes!

campbell
N5
N5
Entrades: 120
Ubicació: Beverly Sants

Entrada Autor: campbell » Dilluns 29/06/2015 21:53

Continuen transportant vagons cap a Zona Franca

Imatge

Aquesta foto es del 16 de juny a les 6 menys quart de la tarda, Passeig de la Zona Franca cantonada amb Cisell

Avui més o menys a la mateixa hora n'ha passat un altre



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dilluns 29/06/2015 23:27

Wow, magnífica foto!! Gràcies!!! :plas


Salut!
#volemL9

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dijous 16/07/2015 13:22

Avui apareix una licitació molt interessant relacionada amb la L9 Sud: Execució de les obres del projecte de condicionament de l'accés a l'estació Aeroport T2 i altres treballs per a la posada en servei del tram Aeroport T1-Zona Universitària. Clau: TM-00509.47

A la introducció del projecte podeu veure que les actuacions principals són la instal·lació d'una marquesina entre l'accés a la L9 i l'estació de Rodalies (ben pensat), canvis de drenatge a l'estació El Prat Estació i altres petites modificacions de la línia, entre les que destaca que instal·laran màquines de bitllets sortida a les estacions de l'aeroport, com als FGC:
12. Modificació de vestíbul d'estació Aeroport T1 de l'L9. Actuació
d’Arquitectura (2). La modificació del vestíbul de la T1 es conseqüència
del canvi de model tarifari en aquesta estació. Per tal de poder cobrar
una tarifa especifica per viatjar a l’Aeroport cal tenir un sistema
tancat/tancat, es a dir, validació a la sortida. Per permetre comprar el
bitllet de sortida als passatgers que hagin viatjat per error amb un bitllet
senzill, cal instal•lar varies DAS i DIS dins de la barrera tarifaria.

El projecte contempla les adaptacions a nivell d’arquitectura i
instal•lacions dels vestíbuls de la T1 i T2 per poder implementar el model
tancat/tancat i per el nou model tarifari.
L’Obra inclou:
- Redistribuir les barreres Tarifaries en tres espais en compte de dos.
-Tancaments de vidre
-Modificació dels encaminaments
-Modificació dels revestiments per reubicar noves DAS i DIS
-Instal•lacions de BT i COMS per els nous PARs, DAS i DIS
-Canalitzacions noves, akerman i safates
-Instal•lació d’una nova porta tipus persiana per tancar la nova línia de
peatge.


Salut!
#volemL9

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”