Pàgina 3 de 5

Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.

Publicat: Dimarts 30/07/2013 13:53
Autor: ortegote
A veure no recordeu que aixo ja s'habia fet???

Durant un temps va haver trens fins a Monistrol Vila i transbord al cremallera.

Ara del que es parla es que el tren de la serie 213 vagi directe a Monistrol Vila i d'aquesta forma guanyar temps.

Jo no critico en que possin un tren directe desde plaça espanya a monistrol vila, però espero que sigui una bona experiencía per adaptar-lo a la linea R5 i R6 i aixi disminuir el temps de trajecte actual per anar o tornar de Barcelona.

Per que FGC sembla que te por de possar trens amb menys parades al tram de Martorell fins plaça espanya ja que els R60 guanyen 10mini el R50 no se que temps guanyen però son insuficients.

Salutacions.

Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.

Publicat: Dimarts 30/07/2013 13:55
Autor: alf_
gatvell ha escrit:És una hora de Barcelona a dalt del Monestir.
L'horari habitual del R5 entre Pl. Espanya i Monistrol de Montserrat ja és d'una hora. Aquest tren directe deu trigar 40-45min en fer el mateix recogrregut sense parar enlloc.
Hay un S4 a las 10.58 y un S8 a las 10.53. Asumiendo que este tren sale justo antes del S4 que no despues, iría pisándole los talones al S8 que llega a Martorell a las 11.40, a menos que lo adelantase en L'Hospitalet-Av Carrilet, en ese caso el siguiente tren que llevará delante es el S33 que llega a Can Ros a las 11.16. En este caso el tren podría llegar media hora despues de adelantar al S33 (30 kilómetros de Can Ros a Monistrol), con un tiempo de recorrido efectivo de unos 45 minutos entre Pl. Espanya y Monistrol.

Sin embargo, esto sólamente es posible por la reducción de servicio de Agosto, un itinerario así sería inasumible en días hábiles, no hace falta más que mirar los horarios. Aún y así es un poco lamentable que el tren más rápido que circule por la línea sea el tren turístico.

Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.

Publicat: Dimarts 30/07/2013 14:07
Autor: gatvell
Alf, deixem que FGC provi aquest tren i si tot funciona, més endavant li podriem demanar/exigir millores.
El que no se si es gaire lícit es que aquest tren només sigui per a turistes.

No sols turistes

Publicat: Dimarts 30/07/2013 15:27
Autor: Guigui
gatvell ha escrit:El que no se si es gaire lícit es que aquest tren només sigui per a turistes.
Tècnicament, és per a tothom que vulgui anar directament de Pl. Espanya a Monistrol.

Re: No sols turistes

Publicat: Dimarts 30/07/2013 15:28
Autor: brito_cat
Guigui ha escrit:
gatvell ha escrit:El que no se si es gaire lícit es que aquest tren només sigui per a turistes.
Tècnicament, és per a tothom que vulgui anar directament de Pl. Espanya a Monistrol.
Jo em plantejo anar amb pantaló curt i mitjons negres per poder-hi pujar :D

Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.

Publicat: Dimarts 30/07/2013 16:50
Autor: sortrens
Avui l'he vist posava Especial pero no mhe fixat si portava l exterior pintat. lhe vist pasant de llarg a lestacio de cornella Riera.

De totes maneres es podria a ver iluminat la llum Reservat del Panell de lestacio.

Antigament habia una llum que posava Especial lhan de tornar a posar Nois.

!!!

Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.

Publicat: Dimarts 30/07/2013 16:59
Autor: UT440_132M
Una foto de Facebook d'Albert Maestre Serra, d'una 213 decorada especialment pels directes a Monistrol
Imatge

Tren sense parada

Publicat: Dimarts 30/07/2013 17:28
Autor: Guigui
sortrens ha escrit:De totes maneres es podria a ver iluminat la llum Reservat del Panell de lestacio.
Si no hi feia parada, no calia. Amb un avís de tren sense parada, n'hi ha prou per al que cal: informar la gent que roman a l'andana que reculi.

Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.

Publicat: Dimecres 31/07/2013 23:50
Autor: Platanito
UT440_132M ha escrit:Una foto de Facebook d'Albert Maestre Serra, d'una 213 decorada especialment pels directes a Monistrol
Buh! Com siguin aquells vinils translúcids tan dolents que no deixen veure ni el cartell de l'estació on s'atura, els turistes preferiran esperar a que passi un R5 per tornar cap a Barcelona...

Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.

Publicat: Dijous 01/08/2013 19:17
Autor: ortegote
Molt bé ara ja sabem que van directes a Monistrol.

A veure si podem veure alguna cosa semblant despres de vacançes en la linea R5 i R6 i escurçar el temps de viatge.

Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.

Publicat: Dilluns 05/08/2013 17:32
Autor: albert28
Segons trenscat s'han envilinat la 213.30 i la 213.33. Si s'han realitzat en aquestes dues, posaran en composició doble alguna vegada?

Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.

Publicat: Dilluns 05/08/2013 19:35
Autor: gatvell
Podria ser que fossin servies dobles sempre.

Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.

Publicat: Dissabte 17/08/2013 11:41
Autor: Mako448
Este servicio nuevo es una estafa, ya que sale de Pl.Espanya a las 11:00, dos minutos más tarde que un S4 que tiene su salida a las 10:58. Evidentemente, y como nos tiene acostumbrados FGC, no se adelanta al S4 en ningún lugar, ni en Quatre Camins.

Si a eso le llaman "tren directo", que se para cada 2 por tres por que tiene el S4 delante, a pesar de no parar en ninguna estación..... Eso si, luego FGC operando Rodalies será "maravilloso"...

Y mira que eso tiene fácil arreglo: adelantar 4-5 minutos la salida del nuevo tren a Montserrat, pero como los "mejores gestores del mundo" han puesto el servicio a "corre-cuita".

Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.

Publicat: Dissabte 17/08/2013 13:20
Autor: alf_
Lo dices porque lo has tomado? Yo pensaba que o adelantaría al S4 en Hospitalet, o realmente salía a las 10.57 para adelantarsele. Que tontería es eso de tener el tren directo comiendose al S4?

Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.

Publicat: Dissabte 17/08/2013 14:37
Autor: gatvell
Deu ser una casualitat. Aquest tren triga uns tres quarts d'hora entre Barcelona i Monistrol de Montserrat.
SUposo que es com l'R50 que sortint de pl. Espanya no té que parar a Magòria i de vegades o va lent o parar, sense obrir portes, perquè el tren del davant s'endarredereix.
I això no és cap estafa, tan sols un problema d'horaris.

Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.

Publicat: Dissabte 17/08/2013 14:48
Autor: Mako448
gatvell ha escrit:Deu ser una casualitat. Aquest tren triga uns tres quarts d'hora entre Barcelona i Monistrol de Montserrat.
SUposo que es com l'R50 que sortint de pl. Espanya no té que parar a Magòria i de vegades o va lent o parar, sense obrir portes, perquè el tren del davant s'endarredereix.
I això no és cap estafa, tan sols un problema d'horaris.
He visto con mis propis ojos como llega el S4 a Quatre Camins (hora de paso 11:29), se estaciona, y sale, y un minuto más tarde (11:30) pasa el tren directo a Montserrat por la vía sin anden dirección norte. Como va a tardar 15 minutos de Quatre Camins a Monistrol ? Y eso es una estafa, por que llamar "tren directo" , a una cosa que se para cada dos por tres, y eso es por que lo pusieron a "corre-cuita", y para quedar bién y ponerse medallas, ponemos que salga a una hora punta (11:00), y asín es más fácil para los turistas. Si eso no es "tomar el pelo"....
Y otro día lo vi passar por Can Ros a las 11:29 (el S4 pasa a las 11:27), por lo que me extraña que sea un echo puntual.
Pero como FGC no hace nada mal, verdad?

Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.

Publicat: Dissabte 17/08/2013 15:11
Autor: alf_
Podríamos parar de siempre llevar la cosa al terreno de que si FGC son menos perfectos de lo que se creía (cosa que nadie cree pero bueno)? Ya cansa un poco. Es lamentable esa necesidad constante de polarizar las cosas. Aquí nadie cree que en FGC son perfectos, y nos la hemos pasado rajando de como tienen funcionando la Llobregat-Anoia en muchas ocasiones, no se de donde sacas tus ideas de que alguien dice que en FGC no hacen nada mal.
No es ningun misterio que este tren se ha puesto como forma de promocionar un poco más Montserrat y que no aporta gran cosa, ya está, quieren sacar un poco de pelas a las instalaciones turísticas. Tampoco cuesta más que los trenes normales.
Y si tanto te molesta lo mal que esté planteado este tren pues en lugar de patalear aquí mejor escríbeles a FGC proponiendo como mejorarlo.

Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.

Publicat: Dissabte 17/08/2013 15:48
Autor: gatvell
Estic amb tu, Alf

Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.

Publicat: Dissabte 17/08/2013 21:44
Autor: ortegote
Hola,

FGC no es perfecte i els ulstims anys a empitjorat en alguns aspectes a la llobregat Anoia.

La gracia d'aquest tren per a turistes es per veure si despres de l'estiu FGC s'anima a fer trens directes o mes semidirectes decents a la linea d'Igualada i de Manresa.

Que no avançin els trens no es nou porten ja anys sense fer avançaments a veure si s'animen també en aquest tema.

Tot es millorable pero tampoc negarem que FGC ho fa força bé (o aixo penso jo)

Salutacions.

Montserrat Expres

Publicat: Diumenge 01/06/2014 20:23
Autor: Trenscat
fgc.cat ha escrit: A partir del dilluns 2 de juny entra en servei el Montserrat Expres, un tren directe des de l’estació de Pl. Espanya a Montserrat. Per a poder gaudir d’aquest servei s’ha de fer reserva prèvia trucant al telèfon 902 31 20 20 o a http://www.cremallerademontserrat.cat.

Els bitllets també es poden adquirir en el punt de venda i d’informació de Montserrat de l’estació de Pl. Espanya.

Montserrat Expres és un servei diari exclusiu de tren + cremallera que et portarà directe a Montserrat des del centre de Barcelona en tan sols 1 hora i 30 minuts, amb seients reservats i gaudint del viatge i les vistes de Montserrat.
Amb el teu bitllet rebràs un pack de benvinguda que inclou una motxilla amb una audioguia en mp3 de tot el viatge i del recinte del Santuari a més de la guia Museu a l’aire lliure amb tot el que no et pots perdre en la teva visita a Montserrat i una caixa de degustació de carquinyolis fets a Montserrat.
Seria interessant que baixés un automotor AM fins a Pl.Espanya però dubto que ho facin. Ara caldrà veure si fan l'enllaç a Monistrol de M. o Monistrol-Vila.