Ciutadans diu que el caos de Renfe és complot nacionalista

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
davidbarna
N5
N5
Entrades: 110
Ubicació: Barcelona

Re: Ignorància

Entrada Autor: davidbarna » Diumenge 28/10/2007 21:55

JaMiRo! ha escrit:Realment, s'ha de ser ignorant per dir aquestes coses. :evil:

Una cosa és sentir-se més d'aquí o d'allà i criticar el nacionalisme. I una ben diferent és dir aquestes bajenades... :|
Com el 99% dels polítics que ens governa, dubto que hagi agafat el tren o el metro en anys.



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dilluns 29/10/2007 15:01

El fet de que només li deixin escriure al pluralíssim Libertad Digital dóna una idea força aproximada de la credibilitat del profesor de la ESO Antonio Robles.

Un cop li vaig respondre a un article que havia escrit també a LD sobre la situació lingüística (almenys és l'únic en aquell diari que ofereix una adreça on respondre-li) i em va respondre saltant a la defensiva, fugint d'estudi i dient-me, bàsicament, que sóc un repressor del castellà.

Si l'ha tret i tot i així voleu respondre el seu article, aviseu-me i us passo l'adreça. Com que en el seu moment la va fer pública, no crec que estigui violant cap privacitat per dir-la.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 29/10/2007 15:13

Busman ha escrit:Si l'ha tret i tot i així voleu respondre el seu article, aviseu-me i us passo l'adreça. Com que en el seu moment la va fer pública, no crec que estigui violant cap privacitat per dir-la.
Per part meva, no cal, gràcies. No és qüestió de fer creure a aquest personatge que les seves opinions marginals són tingudes en compte.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 03/11/2007 20:53

davidbarna ha escrit:Com el 99% dels polítics que ens governa, dubto que hagi agafat el tren o el metro en anys.
En Carod-Rovira era assidu dels Catalunya Exprés entre Tarragona i Barcelona. Com és que ara no diu res del merder que té per fer el trajecte? :twisted:



Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » Diumenge 04/11/2007 17:32

entfe001 ha escrit:
davidbarna ha escrit: Com el 99% dels polítics que ens governa, dubto que hagi agafat el tren o el metro en anys.
En Carod-Rovira era assidu dels Catalunya Exprés entre Tarragona i Barcelona. Com és que ara no diu res del merder que té per fer el trajecte? :evil:
Era asidu fins quan? Suposo que fins que va deixar l'oposició al tenir un cotxe oficial per ell solet, oi?

Per altra banda, obviant el comentari del Robles, no em deixa de sorprendre la poca contundència que veig per part de les administracions catalanes en demanar solucions/destitucions per tot el desgavell. Sembla casi casi que s'estiguin resignant com molts dels patidors usuaris.[/quote]


com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 04/11/2007 17:35

Pep ha escrit:Per altra banda, obviant el comentari del Robles, no em deixa de sorprendre la poca contundència que veig per part de les administracions catalanes en demanar solucions/destitucions per tot el desgavell.
Ja em diràs com se les haurà la sucursal catalana del PSOE amb el primo del Zumosol.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”