Convocatòria de concentració d'afectats pel servei de Renfe

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimecres 29/11/2006 22:40

Jo hi he anat, he arribat sobre les 19:30 aprox. Quan hi he arribat estaba el Ricard fent un discurs, després hem anat cap a un edifici que hi ha davant de l'estació, que em sembla que es de l'ajuntament sobre obres públiques i tal i al cap d'uns minuts m'he anat perque practicament ja no hi havia ningú davant de l'edifici, potser 20 persones comptades i a l'estació de Sants m'esperava més gent, potser 300 o aixi, no que em sembla que no hi havia més de 100. Almenys s'ha fet el que s'ha pogut i si en fan un altre, q comptin amb mi


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 29/11/2006 22:45

Noticia de http://www.telenoticies.com

http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=159876


Unes 150 persones reclamen a l'estació de Sants prioritzar les inversions en Rodalies Renfe respecte de l'AVE

Prioritzar les inversions en rodalies respecte de l'alta velocitat. Aquesta ha estat la principal reivindicació de la protesta convocada, davant l'estació de Sants de Barcelona. La convocatòria ha aplegat unes 150 persones. Hi havia representants de l'Associació per a la Promoció del Transport Públic, CCOO i de l'Organitzador de Consumidors i Usuaris de Catalunya. Els manifestants també han reclamat indemnitzacions per als usuaris afectats en les últimes avaries, la creació d'una comissió del pla de xoc promès pel Ministeri de Foment i una intervenció de Renfe, per part de la Generalitat. La protesta ha acabat davant de la seu del Departament de Política Territorial, on s'ha lliurat el manifest al secretari de Mobilitat, Manel Nadal.


Abans de la protesta dels usuaris, el sindicat Comissions Obreres ha fet un acte reivindicatiu a l'estació de Sants de Barcelona, on ha repartit díptics informatius sobre què s'hauria fer per millorar el servei. Al vespre, un centenar de persones, convocades per l'Associació per la Promoció del Transport Públic s'han manifestat contra el funcionament de la xarxa ferroviària de rodalies, amb nombrosos problemes des de fa anys, segons l'associació.

Sota el lema "Defensem els trens de tothom", l'Associació per la Promoció del Transport Públic ha celebrat a Barcelona una protesta en contra del pèssim funcionament de rodalies. El portaveu de l'associació, Ricard Riol, creu que els problemes al servei de rodalies s'arrosseguen des de fa anys i no són només un problema de les obres de l'AVE, com s'ha fet creure els últims dies.



Prèviament, en una entrevista a Catalunya Informació, Riol també ha afirmat que les promeses de la companyia ferroviària per parar el cop no són suficients. L'Associació per la Promoció del Transport Públic demana, a més, que el primer debat al Parlament tracti aquesta qüestió.



Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Divendres 01/12/2006 12:06

Jordilar ha escrit:He arribat a les 19:51 a Sants.

Novament, podem dir que els únics concentrats eren una furgoneta de TV3 :roll:

Als de la PTP, i tots els altres: A veure si l'organitzeu el dia 28 de desembre!

Salut,
A aquesta hora érem davant de la Conselleria de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya, que es troba molt a prop de l'estació de Sants. El Ricard Riol (PTP), Manel Ferri (CCOO) i un representant de l'OCUC van entregar el manifesta al Secretari de Mobilitat de la Generalitat, el Sr. Manel Nadal. Van mantenir una reunió de diversos minuts. El mateix Manel Nadal va dir que a la Generalitat li interessava que hi haguéssin aquestes mobilitzacions d'entitats i associacions per poder tenir més força en el moment de reclamar inversions del Ministeri de Foment. Pel que van dir el Sr. Manel Nadal va ser força receptiu a la majoria de punts del manifest. El problema és que avui per avui la persona que té competència sobre el tema de Renfe es diu Magdalena Álvarez i està en un despatx del Ministerio de Fometno de Madrid, a més de 600 km d'on els usuaris tenen problemes amb el servei de Renfe.

Jo vaig arribar tard, cap a 2/4 de 8, quan el Ricard Riol ja estava llegint el manifest. Justament vaig arribar tard per culpa de la Renfe.
Havia d'agafar el tren de les 18:18 a Sabadell Centre però no va passar fins a les 18:29 i sense cap explicació per megafonia. Un cop al tren, a dins del túnel, abans d'arribar a Sabadell Sud el tren es para i al cap de molt poc el màquinista informa que "unos desalmados han colocado una bañera en la via entre Tarrasa y Sabadell Norte y el tren se ha averiado, intentaremos llegar a Sabadell Sur para hacer un cambio de tren".
El què em pregunto jo és abans que arribés a Sabadell Centre no sabien que el tren estava avariat? Perquè si ho sabien perquè no ho han informat i han deixat pujar tota la gentada a dins del tren?
Un cop a Sabadell Sud hi havia gent que estava a l'andana que intenva pujar el tren, per tan intueixo que per al megafonia de Sabadell Sud tampoc van informar que el tren que arribava estava avariat i finalitzava el seu recorregut a la mateixa estació.
Allà va baixar del tren un "informador" de Renfe. Al preguntar-li quan tardaria el pròxim em tren em contesta "yo que sé, yo tampoco quiero pasar la noche en la estación". Per això pagem aquesta gent amb els nostres impostos i els nostres bitllets? Si tots els informadors són com aquell paio només cobren per portar una americana vermella i una corbata i fer veure que Renfe té molts treballadors un gran servei d'atenció al client. S'ha de dir en favor de Renfe que el següent tren va tardar menys de 10 minuts i va venir en doble composició (suposo que ja havia d'anar-h), per tant a Sabadell Sud no en varem haver d'esperar gaire. Això sí la marea humana corrent per l'andana per poder entrar al tren semblava més una escena de Paksitan amb gent al sostre dels vagons que no pas d'un del "primer món".


Jo crec que a la concentració hi varem anar unes 200 persones. Després a la manifestació cap a la Conselleria només varem ser unes 50, i un cop allà (vam esperar molts minuts fins que no van sortir de la reunió amb el Nadal) vam quedar només uns 20 o fins i tot menys.

Quan tingui més temps ja posaré enllaços o copiaré noticies de la premsa sobre la concentració, ja que, per sort, els diaris que vaig llegir jo el protagonisme no el tenia l'Ave pel litoral.

Aquí us passo un enllaç d'un vídeo fet per participant a la manifestació:
http://www.youtube.com/watch?v=UiHngNzx3Ms

És un grup de concentrats que portaven una pancarta molt bona que posava "Rogamos Empujen Nuestros Ferrocarriles Estropeados. Us en recordeu? Hi han coses que no canvien".



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 01/12/2006 12:52

El que seria justícia divina és que el dia que inaugurin a bombo i platerets l'estació de Tarragona-Ye..., perdó, Camp de Tarragona, que algú sabotegi la corrent i tots els capitostos de Renfomentadif es quedin clavats al tren en mig del no-res, sense infraestructures per rescatar-los i ensumant-se mútuament l'aixella perquè l'aire condicionat haurà pifiat.

No sóc dolent ni venjatiu, només m'agafa mala llet de tant en tant... :evil:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”