Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Hagbard
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: The Carmel & La Verneda

Re: Retards, avaries i deficiències a FGC i TMB

Entrada Autor: Hagbard » Dijous 21/02/2008 20:07

Hola,
a les 15 i pocs minuts jo era a l'andana Clot L1 direcció H. Bellvitge i he vist a l'andana de davant (la del mig no, l'altra) a l'extrem Bellvitge com una persona queia (o es tirava) a la via i tot seguit l'entrada del metro. Han sigut moments de crisi, gent cridant, plorant, etc. A mi encara em tremolen les mans.
Algú en sap alguna cosa més?
bona nit



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 22/02/2008 9:53

Per sort no he vist cap suicidi, però em van detallar molt bé un que s'escaigué fa alguns anys a Santa Eulàlia: el xisclar de l'autor dels fets, les crisis d'angoixa dels que hi eren presents... Per no parlar del trauma per al pobre motorista, incapaç de vegades d'assimilar, amb la seva condició humana, la seva innocència.

Una reflexió final: és necessari posar fi a la pròpia existència traumatitzant i afectant a la mobilitat del màxim de gent possible? Amb lo maco que seria llençar-se des d'un vinté pis i mirar de planejar una estona...!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 22/02/2008 11:00

Platanito ha escrit:Una reflexió final: és necessari posar fi a la pròpia existència traumatitzant i afectant a la mobilitat del màxim de gent possible? Amb lo maco que seria llençar-se des d'un vinté pis i mirar de planejar una estona...!
"Els recordem q està totalment prohibit suïcidar-se a la zona de vies"
"No et suïcidis en hora punta. Civisme al metro, si us plau"
Això, complementat amb rètols a tots els trens que diguin: "Suïcidar-se al metro és penalitzat amb 40,06 euros"
:martell1



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 22/02/2008 19:49

Platanito ha escrit:Per sort no he vist cap suicidi, però em van detallar molt bé un que s'escaigué fa alguns anys a Santa Eulàlia: el xisclar de l'autor dels fets, les crisis d'angoixa dels que hi eren presents... Per no parlar del trauma per al pobre motorista, incapaç de vegades d'assimilar, amb la seva condició humana, la seva innocència.

Una reflexió final: és necessari posar fi a la pròpia existència traumatitzant i afectant a la mobilitat del màxim de gent possible? Amb lo maco que seria llençar-se des d'un vinté pis i mirar de planejar una estona...!
La meva xicota en va presenciar un (a Paral·lel L2) i afortunadament escoltaba música amb auriculars, va girar el cap i va marxar a l'estació de la L3. :|


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/02/2008 22:48

Avui a les 08.26 hores (segons les pantalles de "processant nova informació") se m'ha escapat als nassos un tren a Penitents. L'indicador del següent tren indicava 6 minuts i mig! Mentre m'esperava, n'han passat tres en contra-direcció, amb un interval comprès entre 1 i 2 minuts. A més, em sembla haver vist que el carrusel indicava "inhibida".

Evidentment, el meu tren ha anat acumulant més retard perquè les aglomeracions a les estacions eren considerables, especialment a Diagonal i Catalunya (he baixat a Drassanes).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 23/02/2008 6:47

wefer ha escrit:"Els recordem q està totalment prohibit suïcidar-se a la zona de vies"
"No et suïcidis en hora punta. Civisme al metro, si us plau"
Això, complementat amb rètols a tots els trens que diguin: "Suïcidar-se al metro és penalitzat amb 40,06 euros"
:martell1

No frivolitzem amb aquest tema . Jo ho he visqut en primera persona, i no fot ni put* gràcia. (perdó per l'expresió). :nono :nono



Avatar de l’usuari
Hagbard
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: The Carmel & La Verneda

Entrada Autor: Hagbard » Dissabte 23/02/2008 19:07

Estic d'acord amb LUPUS. La conya de wefer la trobo fora de lloc.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 24/02/2008 11:49

Nois, la cosa no anava per aquí. Ell ironitzava sobre la resposta d'en Platanito, i no pas sobre un tema tant delicat com aquest. En qualsevol cas, demano disculpes en nom de tots a qui es pugui haver sentit molestat.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 24/02/2008 18:09

Hagbard ha escrit:Estic d'acord amb LUPUS. La conya de wefer la trobo fora de lloc.
1- Cal llegir abans de contestar. El meu comentari és resposta a aquest altra:
és necessari posar fi a la pròpia existència traumatitzant i afectant a la mobilitat del màxim de gent possible? Amb lo maco que seria llençar-se des d'un vinté pis i mirar de planejar una estona...!
i es veu que aquest comentari a ningñu li ha semblat malament
2- L'humor és bo, i també ho és frivolitzar una mica la realitat. Si creieu que fer una brometa sobre això és "fora de lloc", aleshores no vull ni pensar quina opinió teniu de sèries humorístiques ambientades en temps de guerra (com Aló, Aló, Mash, etc.). Per no dir que deveu trobar inadmissble fer conya sobre els accidents aeris... com "Aterriza como puedas".

En fi... que em sap greu, però jo no ho trobo fora de lloc ;)



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 24/02/2008 18:32

com li he comentat a la Metring mitjançant MP, el meu comentari, enacara que ho sembli no es només per tú. El que passa es que el teu ha estat el colofó i es sobre el que m'he basat per dir el que crec. Com li he comentat a ella, es un tema molt sensible i el que dius de les sèries, jo no he estat a cap guerra ni afortunadament he tingut cap accident aeri. Si els hagués patit, potser tampoc em farien gràcia aquestes sèries. El que si que he vist son persones recargolades per un tren i, repeteixo, no es un tema per fer conya. En tenim molts de temes per riure, fem-ne servir algun altre.

i demanaria, per finalitzar i no sortir-nos més del fil, que aquest tema en particular, s'acabés.
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 24/02/2008 18:52, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 24/02/2008 18:40

Ja només el fet d'haver de quedar-te tancat dins el tren a pocs metres d'una estació durant més d'una hora esperant el jutge per a l'aixecament del cadàver no fa molta gràcia, especialment quan del que tens ganes és d'arribar a casa. Pitjor encara interventor i maquinista del tren, que van haver de baixar i recórrer la via a peu cap enrere per comprovar que realment s'havien endut a algú per davant.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 25/02/2008 9:58

De EPC:

Una avaria ha deixat sense servei cinc estacions de la línia 3 del metro de BCN

Una avaria en el control de senyals i canvis de via a la parada Zona Universitària ha afectat cinc estacions de la línia 3 del metro de Barcelona entre les 6.13 i les 7.30 hores, que han quedat sense servei, segons ha informat Transports Metropolitans.

La interrupció parcial del servei de metro a la línia 3 ha deixat sense servei les estacions de Zona Universitària, Palau Reial, Maria Cristina, Les Corts i Plaça del Centre, que han reobert a les 7.30 hores després de la reparació de l'avaria.

La incidència tècnica ha estat comunicada als usuaris per megafonia i s'ha establert un servei especial d'autobusos entre Sants Estació i Zona Universitària, amb parada a les estacions de metro intermèdies.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 26/02/2008 22:03

entfe001 ha escrit:Ja només el fet d'haver de quedar-te tancat dins el tren a pocs metres d'una estació durant més d'una hora esperant el jutge per a l'aixecament del cadàver no fa molta gràcia, especialment quan del que tens ganes és d'arribar a casa. Pitjor encara interventor i maquinista del tren, que van haver de baixar i recórrer la via a peu cap enrere per comprovar que realment s'havien endut a algú per davant.
I a tot això sumat al fet de fer-te transbordar en plena via (i de nit) del tren que ha atropellat a una persona a un altre que va venir al rescat. A mi això em va passar, als FGC (no concretaré estació, però crec que ho vaig explicar en aquest fil).



FGC powa
N3
N3
Entrades: 37

Entrada Autor: FGC powa » Dijous 28/02/2008 13:59

Aquest és el motiu principal pel qual els agents d'estacions i simil·lars no s'involucren en el tema de frau.
Pel què tinc entés, algun vigilant a Metro ha intentat cridar l'atenció als usuaris de la T-Cuelas i, al moment, li han cridat a ell l'atenció els seus propis caps, dient que aquestes coses no les ha de resoldre ell, sinó els interventors.

Crec recordar que, fins fa relativament poc, TMB es desentenia de les agressions que sofrien els conductors d'autobús durant el servei. Em sembla que és des de fa un any (Ho dic de memòria), que TMB va a un judici d'aquestes característiques com a part de l'acusació.

Fins que no canvïin les coses, l'agent d'atenció al client / agent d'estacions es comportarà com a tal, i no com a un interventor.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dissabte 01/03/2008 16:47

Hair a la tarda la 4 no anava massa fina, mesntre esperava el tren, direcció Trinitat Nova, el de l'altre costata es nava retardant, arrivem casi a Barceloneta, i veiem el tren de l'altre costat al cap de 30 segons un altre al seu darrera, i al tornar a Barceloneta el de l'altre costat el anaven retardant fins que la pantalla es possa neger i apereix el magnific: processant nova informacio :riure



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 03/03/2008 12:45

FGC powa ha escrit:Fins que no canvïin les coses, l'agent d'atenció al client / agent d'estacions es comportarà com a tal, i no com a un interventor.
Per la mateixa regla de tres, com que jo no sóc bomber, si veig un incendi tampoc avisaré, perquè no és la meva feina :D I si veig que estan violant una noia, tampoc, perquè per això està la policia... no?
A veure, trobo lògic que no s'encarin amb els delinqüents ja que no tenen formació no mitjans, però sí que trobo absolutament necessari que passin avís de l'incidència per tal que apareguin interventors i forces de seguretat i solucionin el tema.

La imatge a la que estem habituats per exemple a TMB, amb un informador repenjat a la paret mirant tranquil·lament com la gent va saltant la valla (com si fos allò de comptar ovelles per dormir), és força patètica i surrealista.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 03/03/2008 16:24

Hola!

Deu fer cosa d'un parell de setmanes vaig agafar amb uns amics la L4 a joanic, un 1100 amb el torn 412, i em va estranyar que dins la cabina portava com una llanterna amb leds vermells enfocant endavant. El viatge transcorre sense cap incidència fins arribar a Ciutadella-Vila Olímpica, on el conductor va frenar una mica massa tard i la primera porta va quedar just passada la valla, baixa alguns passatgers i han d'esquivar la valla "com poden". A la seguent parada, Bogatell, ja va entrar "a sac!" i només entrar a l'estació ja em va estranyar que anès massa ràpid, i no frenava del tot i vaig que s'acosta el túnel. Total, frena del tot i la primera porta i casi la segona dins el túnel, s'havia "passat de frenada!". El conduct6os va treure el cap per veure si algú del primer vagó baixava i com volia baixat gent doncs va obrir les portes, quedant la primera dins del túnel. A les seguents estacions ja va tenir més precaució i va entrar molt més poc a poc.

A que es pot deure, no hi ha res automàtic que controli el punt de frenada del tren? o a la L4 no hi ha ATO? Bé suposo que igualment els 1100 no ho porten incorporat.

Salutacions


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
FGC
N6
N6
Entrades: 165
Ubicació: BARCELONA

Entrada Autor: FGC » Dimarts 04/03/2008 1:52

Hola bona nit, trobo com a part directament implicada, que s'està tractant aquest tema del frau d'una manera poc o gens coneixedora del tema en profunditat, del cual m'agradaria fer algún apunt, que de ben segur m'en deixaré molt d'altres per no fer-ho avorrit e innecesari, en tot cas ja aclarirem.
En primer lloc, un agent d'estacions arrepenjat a la paret sense justificació aparent, ( que pot ser-hi, ja que es una persona com tothom i es pot trobar malament sobtadament com a tots ), jo seria el primer en tramitar-l'hi unes "vacances a determinar", ara bé, cuant es detecta un usurari de la t-cuelas, s'ha de tindre en compte aquesta situació com a un fet concret i mai generalitzar, perque darrera d'aquesta actuació poden haver-hi molt motius que l'impulsin, no vull dir que estigui ben fet en cap cas, però si que en determinades circumstàncies pot resultar lògic desde el punt de vista humà, ( un nen que s'ha perdut i no té diners, una urgència sanitaria, etc...)
En primer lloc cal considerar si l'actuació implica a priori la possibilitat de generar un conflicte major de l'existent, i en consequència risc físic propi.
Sopsant el segon cas i creure que s'ha d'intervindre, s'hi hi han càmeres de seguretat que enregistrin en el lloc de la intervenció o no ( no totes enregistren ).
I simultàneament i abans d'intervindre donar avís al centre supervisor d'estacions per tal que estiguin al cas de cualsevol incidència i ser conscient si per aquella zona i horari es disposa d'efectius de seguretat e interventors o no, perquè si es que no, saps que el que fagis ho faràs a pel, obviament en aquest darrer cas no es aconsellable la intervenció, cosa que tampoc vol dir que no es fagi res encara ue ho sembli, has de fixar-te en la persona si ve cada dia a la mateixa estació, hora, tren, inclús vagó, i si es dona el cas i previ avís, montar-li una festa de benvinguda potser dins el tren o en alguna altra estació en la que es consideri que sigui més accesible per les forces de seguretat.
Ja ho veieu, no és tan simple, "aguantar la paret".

Gràcies i perdoneu el sermón!!!! :)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 04/03/2008 10:03

Ara mateix, la L3 està tallada de Lesseps avall. La meva dona s'hi ha trobat i ha hagut d'anar a peu fins a Pl. Molina a agafar els FGC, ja que gràcies als entranyables mafiosos d'Actub no hi ha bus substitutori.

>:(


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 04/03/2008 10:07

Notícia de La Vanguardia:

---------------------------------------------------------------------------

Una avería obliga a cortar parcialmente la Línea 3 del Metro

Los convoyes circulan entre Zona Universitaria y Paral·lel, y entre Lesseps y Canyelles

04/03/2008 | Actualizada a las 09:28h

Barcelona. (EUROPA PRESS).- Una incidencia técnica obligó esta mañana a cortar parcialmente la Línea 3 del Metro de Barcelona, que circuló desde las 8.22 horas solamente entre Zona Universitaria y Paral·lel, y entre Lesseps y Canyelles.

Según informó Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB), a las 8.12 horas se produjo una avería en la estación de plaza Catalunya, que obligó a suspender la circulación de la Línea durante 10 minutos.

Entonces, se pudo reiniciar el servicio, aunque de forma parcial. A las 8.50 horas permanecían cerradas las estaciones de Drassanes, Liceu, Catalunya, Passeig de Gràcia, Diagonal y Fontana.

---------------------------------------------------------------------------

Semblant la informació del web del Telenotícies.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”