Carlos González ha escrit:Se sap alguna cosa sobre el futur de la L7?? es a dir, se sap quan serà llançadora i tal??
I si ho passes a llançadora, en hores punta serà capaç d'absorbir els altres trens el passatge de la L7 entre Gràcia i Pl. Cat?
Carlos González ha escrit:Se sap alguna cosa sobre el futur de la L7?? es a dir, se sap quan serà llançadora i tal??
victorcasta ha escrit:I tot i així, tampoc està planejat per ara retallar-la en el futur.
Guigui ha escrit:La L6 no ha deixat mai de ser una línia urbana.
Carlos González ha escrit:https://www.google.es/maps/@41.5053247,2.0968942,2416m/data=!3m1!1e3?hl=ca
Dubto que tingui que veure, però, no penseu que una altre solució per l'explotació podria ser fer un bypass a l'antic traçat de Bellaterra per fer semidirectes de Sabadell-BCN??? No dic de treure l'estació d'Universitat Autònoma, ni de treure serveis de UAB fins a Sabadell o BCN, però crec que estaria bé que per serveis més directes o parcials, passi directament a Bellaterra i Sant Quirze, com passava abans. Què us sembla???
- Sarrià, amb parada, és a dir, una estació amb 4 vies on hi pararien tots els serveis. Els trens locals sempre s'esperarien almenys 2-3 minuts, perquè el avancés un ràpid amb parada inclosa, pero poder canviar del ràpid al local i del local al ràpid.
- Les Planes, sense parada, és a dir, els trens ràpids passarien pel mig de l'estació sense parada i els locals pararien als laterals, com un Camp de Tarragona però amb només 4 vies i 200km/h menys, perquè ho entenguis.![]()
- Entre Sant Cugat i Mirasol i entre Sant Cugat i Volpelleres, vies d'avançament, és a dir, quadruplicació en un tram de 200 metres -o més-, suficient per poder fer l'avançament i cada tren entri al solc adequat al entrar canviar entre ramals i tronc principal. Els trens ràpids passarien pel mig i els locals s'esperarien als laterals. Al ramal de Sabadell només s'hauria de construir una via més, seria fàcil. Al ramal de Terrassa, tot i que hi ha l'espai més o menys a tot arreu, segurament ens costaria el soterrament el fet de voler encabir dues vies més, per la distància a la que estan les cases.
- Més enllà, al ramal de Terrassa jo no hi faria res més, que paressin a més o menys totes les parades. Pel que fa al de Sabadell, es podria mirar d'afegir una quarta via a Bellaterra, i permetre així saltar-se alguna parada més, i potser també esquivar la UAB, que suposaria un estalvi de 2 minutets, pocs però que per un smeidirecte són sucosos.
bigcoaster ha escrit:El tema del túnel, el vaig comentar perquè sempre es proposa fer passar la L8 per Francesc Macià, i que voleu que us digui, la línia del Vallès també pot fer aquesta mateixa feina i suposaria molt més benefici per al servei un segon túnel d'entrada pel Vallès. Per la L8 més que allargar el túnel des de Plaça Espanya, potser tindria més sentit fer-li una segona entrada més pel nord, per la B23 fins a Pont d'Eplugues o alguna cosa així. Seria més ràpida, i infinitament més barata.
Carlos González ha escrit:bigcoaster ha escrit:El tema del túnel, el vaig comentar perquè sempre es proposa fer passar la L8 per Francesc Macià, i que voleu que us digui, la línia del Vallès també pot fer aquesta mateixa feina i suposaria molt més benefici per al servei un segon túnel d'entrada pel Vallès. Per la L8 més que allargar el túnel des de Plaça Espanya, potser tindria més sentit fer-li una segona entrada més pel nord, per la B23 fins a Pont d'Eplugues o alguna cosa així. Seria més ràpida, i infinitament més barata.
1er... Ara per ara no farà falta una segona entrada per la B23
2on... Això no té que veure amb el tòpic corresponent
3er.... Per què no fan un nou túnel de Peu del Funicular-Sarrià passant el traçat sota la B20 o BV-1462???, clar que és evident que no serà bona idea per el tema calers, i de fer un nou túnel, i suposo pel fet de que s'ha d'atrevessar cases i muntanyes, a més de que hi ha molts túnels sota la Via Augusta, però ho dic per fer el traçat de Pl.Catalunya Sant Cugat més directe, i així els suposats semidirectes de Sabadell i Terrassa passin per l'actual túnel sense problemes.
Carlos González ha escrit:bigcoaster ha escrit:El tema del túnel, el vaig comentar perquè sempre es proposa fer passar la L8 per Francesc Macià, i que voleu que us digui, la línia del Vallès també pot fer aquesta mateixa feina i suposaria molt més benefici per al servei un segon túnel d'entrada pel Vallès. Per la L8 més que allargar el túnel des de Plaça Espanya, potser tindria més sentit fer-li una segona entrada més pel nord, per la B23 fins a Pont d'Eplugues o alguna cosa així. Seria més ràpida, i infinitament més barata.
1er... Ara per ara no farà falta una segona entrada per la B23
2on... Això no té que veure amb el tòpic corresponent
3er.... Per què no fan un nou túnel de Peu del Funicular-Sarrià passant el traçat sota la B20 o BV-1462???, clar que és evident que no serà bona idea per el tema calers, i de fer un nou túnel, i suposo pel fet de que s'ha d'atrevessar cases i muntanyes, a més de que hi ha molts túnels sota la Via Augusta, però ho dic per fer el traçat de Pl.Catalunya Sant Cugat més directe, i així els suposats semidirectes de Sabadell i Terrassa passin per l'actual túnel sense problemes.
Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
Usuaris navegant en aquest fòrum: 437.001, França451 i 7 visitants