Pàgina 12 de 12

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaPublicat: Divendres 11/05/2018 17:06
Autor: Sokjo
Entre Sant Cugat i Sarria hi ha espai per fer avançaments? Perque segons la nota hi ha un servei a les 07:54h i aquest és a les 07:56h.

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaPublicat: Divendres 11/05/2018 17:31
Autor: fgc113
Sokjo ha escrit:Entre Sant Cugat i Sarria hi ha espai per fer avançaments? Perque segons la nota hi ha un servei a les 07:54h i aquest és a les 07:56h.

No, però el S2 que passa a les 7.54 per Sant Cugat arriba a Sarrià a les 8.09 i el nou tren ix de Sant Cugat a les 7.56 i arriba a Sarrià per a fer el L6 de les 8.12, per tant no agafarà gaire velocitat i no caldrà que avance el tren següent.

És més lent

EntradaPublicat: Divendres 11/05/2018 22:49
Autor: Javi M
És a dir, fins a Sarrià, el tren directe triga un minut més que els normals. Això sí, ajudarà a descarregar els trens anterior i posterior.

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaPublicat: Divendres 11/05/2018 23:52
Autor: Granolleri
Renfe445 ha escrit:Primer experimento creo que no, en los 80 y 90 había semidirectos, señalizados con un cartelito verde, aunque no sé dónde paraban.


Els semidirectes eren directes de Sarrià a Sant Cugat (a l'àrea urbana feien les mateixes parades que actualment fan els S1 i S2). En l'última època després de Sant Cugat paraven a totes les estacions i baixadors fins a Sabadell, Terrassa o la Universitat Autònoma, l'horari més antic que tinc és del 1993 i aleshores els trens a/des de Terrassa des de Sant Cugat només paraven a Rubí, els trens amb destinació Sabadell o Universitat Autònoma només es saltaven Sant Joan (Vollpereres encara no existia). Més enrera ja no ho sé.

Els semidirectes es van suprimir amb l'entrada en servei del "Metro del Vallès", el 25 de juny del 1996.

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaPublicat: Dissabte 12/05/2018 0:28
Autor: Renfe445
Granolleri ha escrit:Els semidirectes eren directes de Sarrià a Sant Cugat (a l'àrea urbana feien les mateixes parades que actualment fan els S1 i S2). En l'última època després de Sant Cugat paraven a totes les estacions i baixadors fins a Sabadell, Terrassa o la Universitat Autònoma, l'horari més antic que tinc és del 1993 i aleshores els trens a/des de Terrassa des de Sant Cugat només paraven a Rubí, els trens amb destinació Sabadell o Universitat Autònoma només es saltaven Sant Joan (Vollpereres encara no existia). Més enrera ja no ho sé.

Els semidirectes es van suprimir amb l'entrada en servei del "Metro del Vallès", el 25 de juny del 1996.

Gracias por la aclaración, entonces podemos decir que está volviendo aunque de una forma tímida los legendarios semidirectos...

Aunque aquí lo que harán es aprovechar un movimiento de material vacío transformándolo a un servicio comercial.

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaPublicat: Dissabte 12/05/2018 11:14
Autor: Miquel
Renfe445 ha escrit:
Granolleri ha escrit:Els semidirectes eren directes de Sarrià a Sant Cugat (a l'àrea urbana feien les mateixes parades que actualment fan els S1 i S2). En l'última època després de Sant Cugat paraven a totes les estacions i baixadors fins a Sabadell, Terrassa o la Universitat Autònoma, l'horari més antic que tinc és del 1993 i aleshores els trens a/des de Terrassa des de Sant Cugat només paraven a Rubí, els trens amb destinació Sabadell o Universitat Autònoma només es saltaven Sant Joan (Vollpereres encara no existia). Més enrera ja no ho sé.

Els semidirectes es van suprimir amb l'entrada en servei del "Metro del Vallès", el 25 de juny del 1996.

Gracias por la aclaración, entonces podemos decir que está volviendo aunque de una forma tímida los legendarios semidirectos...

Aunque aquí lo que harán es aprovechar un movimiento de material vacío transformándolo a un servicio comercial.

Això no és un semidirecte, no hi ha cap guany de cara a l'usuari en quant a temps de viatge. És un tren que anirà a distància de bloqueig del tren del davant (un S7) i li serveix com a reforç (un tren escombra, vaja). El normal en aquella hora seria que a Sant Cugat hi hagués personal avisant als passatgers, que si van directes a Barcelona, agafin el tren especial i els que vagin a La Floresta i Valldoreix agafin l'S7. Així es reparteix el passatge en dos trens, ja que imagino que l'S7 procedent de Rubí deu anar molt ple i el proper tren comercial és un S2 que deu anar igual. És una bona manera d'oxigenar i si la cosa va bé, doncs no estaria malament fer el mateix amb d'altres serveis de buit.

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaPublicat: Dissabte 12/05/2018 13:16
Autor: mfuentesll2
Aquest tren crec que ja era el que feia l'horari d'escombra d'un S7, Sortia de Rubí sense avisar del destí ni res i anava darrera l'S7, un dia hi vaig entrar per error esperant l'S7 i crec que arribava a Sarrià sobre les 8:12. És simplement regularitzar l'horari d'un tren que ja donava servei comercial.

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaPublicat: Dissabte 12/05/2018 19:42
Autor: victorcasta
mfuentesll2 ha escrit:Aquest tren crec que ja era el que feia l'horari d'escombra d'un S7, Sortia de Rubí sense avisar del destí ni res i anava darrera l'S7, un dia hi vaig entrar per error esperant l'S7 i crec que arribava a Sarrià sobre les 8:12. És simplement regularitzar l'horari d'un tren que ja donava servei comercial.


El que dius no és cert.

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaPublicat: Dimarts 15/05/2018 21:59
Autor: Carlos González
Però això de fer un tren directe per la B-V és possible???, segons es diu i s'ha provat, la B-V està saturada i no sé com es pot fer aquest servei tenint en compte que es diu que no es pot fer avançaments i coses així.

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaPublicat: Dimarts 15/05/2018 23:17
Autor: Miquel
Carlos González ha escrit:Però això de fer un tren directe per la B-V és possible???, segons es diu i s'ha provat, la B-V està saturada i no sé com es pot fer aquest servei tenint en compte que es diu que no es pot fer avançaments i coses així.

És un tren que ja existia i baixava de cotxeres i que ara agafa passatge de forma especial a una estació. No avança pas a d'altres trens, ja que només va enganxat al tren que porta al davant i a diferència d'aquell, no s'atura a les estacions. ^^

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaPublicat: Dijous 17/05/2018 12:35
Autor: trensmat
Nuevo tren directo de FGC entre Sant Cugat y Sarrià. http://www.vialibre-ffe.com/noticias.asp?not=24689

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

EntradaPublicat: Dimarts 22/05/2018 12:31
Autor: laura
M'estranya que FGC no hagi creat ja una nova línia S10 Sant Cugat-Sarrià... :riure

A banda de que em sembla fenomenal que aprofitin aquest tren en buit, l'execució en si és una mica absurda. Podria circular tranquil·lament com a línia S5 (aturant-se a Sant Cugat, Valldoreix, La Floresta i directe fins Sarrià) i allargar el servei fins Plaça Catalunya sense canviar cap nomenclatura a mig camí respectant l'itinerari tal i com marca en els mapes de la línia S5. Tot lo altre és marejar al personal.