Parlen d'atemptar al metro de Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Parlen d'atemptar al metro de Barcelona

Entrada Autor: metring » Dijous 09/09/2010 12:41

http://www.lavanguardia.es/politica/not ... mpica.html

Un foro yihadista propone atentar en Barcelona el 24 de septiembre


Las amenazas surgen tras la detención, en agosto, del gestor de la web donde se propone atentar el día de la Mercè. | "Sobre esa estación se sitúa el mayor parque zoológico de la ciudad, que estará lleno de visitantes ese día", reza el anuncio

ISABEL RAMOS RIOJA | Barcelona | 09/09/2010 | Actualizada a las 00:22h | Política

Sugerencia: Atentar contra la estación de metro de Vila Olímpica el día 24 de septiembre. ¿Por qué esa estación y ese día? En un foro yihadista en la web, un activista que se hace llamar Amin al Qaeda lo explica: "Sobre esa estación se sitúa el mayor parque zoológico de la ciudad, que estará lleno de visitantes ese día". Lo que no llega a contar es por qué el 24 de septiembre habrá tanta gente. Cualquier barcelonés lo sabe: es la Mercé, fiesta grande en Barcelona.

La idea de poner en marcha un atentado contra Barcelona aparecía anoche en el foro on line del que era responsable Faiçal Erradi, detenido el 27 de agosto pasado en Poblenou de Benitatxell (Alicante) por gestionar los debates de Ansar al Muyahidin (los partidarios de los muyahidines) en la red.

Fuentes de la lucha antiterrorista aseguraban anoche a este diario que mensajes de este tipo –que ven más como deseos que como amenazas reales– se repiten en otras páginas web, que ellos siguen muy de cerca para verificar su peligrosidad.

En cualquier caso, las opiniones vertidas en el foro reflejaban la rabia que la detención de Erradi había provocado, por lo que se renovaron las ya conocidas amenazas contra España.

Después de haber introducido en la red las fotografías de las centrales nucleares españolas como posibles objetivos de un ataque, así como frases lapidarias del tipo "El terrorismo viene a ti, España", Amin al Qaeda planteaba una pregunta a sus compañeros de debate: "¿Qué pensais de la ciudad de Barcelona?" Él mismo se respondía: "Es una ciudad bonita y seductora. Que Dios nos la conceda como un botín fácil para los musulmanes". Según este activista, se trata de un lugar en el que podían tener éxito en los medios de transporte y especialmente en la estación de "Villa Olimpico" (sic).

Amin al Qaeda ofrece detalles en un mapa del metro dónde se encuentra la estación y señala, erróneamente, el hospital más cercano, que sitúa en Bellvitge. Amin Al Qaeda concluye su intervención con este deseo: "Que Dios haga posible a los leones de Al Qaeda que tengan éxito en su ataque".



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dijous 09/09/2010 12:52

Doncs quina gràcia :? Certament, després de Madrid, no seria res d'estrany que els islamistes ataquessin Barcelona. Ja en van frustrar un intent fa un parell d'anys a Plaça Catalunya.


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 09/09/2010 12:55

cristian26 ha escrit:Ja en van frustrar un intent fa un parell d'anys a Plaça Catalunya.
Se sap que es va frustrar un intent? Perquè les investigacions judicials i policials no són gens concloents.

I situar Ciutadella sota el zoo és força agosarat. Hi ha altres indrets on es pot fer més mal, que òbviament no diré...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 09/09/2010 13:11

com m'agrada que aquesta gent d'altres llocs, que em acollit a casa nostra, comparteixi amb nosaltres les seves costums com la misogínia, el fanatisme, la negació dels drets humans, etc. Això es el que en Zapatero anomena "Alianza de Civilizaciones", no?

Ara parlant seriosament; fa dos anys en unes vacances, vaig conèixer un militar que treballava a la unitat de desactivació d'explosius de l'exèrcit. No se com va sortir el tema dels islamistes i sortí el cas de l'intent d'atemptat del metro. Em va comentar que el fet de col.locar una bomba a un túnel incrementa la potència de la mateixa exponencialment degut a l'efecte de rebot de l'ona explosiva a dins del túnel. Quan hi ha una explosió a la superfície, l'ona expansiva es dilata fins que s'esvaeix a l'atmosfera. Quan explota un túnel, l'ona rebota a la bòveda i torna a la solera i tarda molt més en esvair-se, incrementant la potència.

Millor que obrim bé els ulls i vigilem aquesta gent, abans de que ens fotin altres coses abans de les carteres.



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dijous 09/09/2010 13:18

Lo de ubicar erròniament l'estació sota el zoo ja ho he comentat als comentaris de la vanguardia, encara que he puntualitzat que el handicap o perillositat de l'estació de ciutadella és la profunditat i els pobres accessos.


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dijous 09/09/2010 17:20

Qualsevol atemptat al metro faria molt mal, ja que és una ratera on la gent es queda atrapada. De fet, el que va evitar que la catàstrofe de l'11-M fós més greu va ser (afortunadament) la forma barroera de preparar l'atemptat. Si s'haguessin complert les seves previsions, totes les bombes haurien explotat a Atocha, de la que no hauria quedat res en peu.

De vegades penso que seria tan fàcil... sobretot en línies amb alta ocupació... I el pitjor és que tampoc es pot fer gran cosa, excepte que tothom tingui els ulls ben oberts. El que va fer TMB també per intentar millorar la cosa va ser canviar les papereres per aquest horrorós esquelet metàl·lic amb bosses transparents.


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Divendres 10/09/2010 1:00

Doncs jo el 24 no sortire molt de casa... perque amb aquesta gent a saber... inclós poden aprofitar perfectament el 11 (ara se m'ha acut i he pensat en no sortit tampoc el 11 per si les mosques :? )
Aixi que..millor tot el món a casa seva o no passar per zones que "els de barcelona ja sabem que són perilloses per que ataquin els terroristes".
Lo millor que es pot fer és que el dia 24 incrementin bestialment la seguretat i controlin bé (encara que sembli exagerat, que sigui així). Em fa rabia la gent que ve a fer mal, a mi no em molesta l'immigració, mentre vinguin a treballar i a ser un més, bé, però aquest que veig a Glòries que recentment han robat ordinadors, i tot tipus d'electrodomèstics (aixo ho he vist amb els meus propis ulls, sempre paren a Avinguda de Meridiana - Bolívia, on para el Tram més o menys) he deixat de passar expressament per por a que sigui a mi al que li robin, total que aquesta gent que ve a fer mal, la tindrien que tornar al seu pais, i denegar-li l'accés.

Salutacions


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 10/09/2010 1:22

pau5321 ha escrit:Doncs jo el 24 no sortire molt de casa... perque amb aquesta gent a saber... inclós poden aprofitar perfectament el 11 (ara se m'ha acut i he pensat en no sortit tampoc el 11 per si les mosques :? )
Si surts demà també et pot caure una cornisa al cap, et poden donar una pallissa a la cantonada, entrar a robar-te a casa amb violència o mil coses més.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Divendres 10/09/2010 2:13

Em costaria creure que els terroristes tinguessin una mena de "bústia de suggeriments" a través d'un fòrum públic d'Internet.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 10/09/2010 9:17

Au, ja tenim la histèria instal·lada. Ja posats, vull recordar-vos que la probabilitat de que ens matem en un accident de trànsit és, si fa no fa, 50 vegades superior a morir en un atemptat.

Us he tranquil·litzat o encara us he esverat més?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Divendres 10/09/2010 14:02

Guigui ha escrit:Au, ja tenim la histèria instal·lada. Ja posats, vull recordar-vos que la probabilitat de que ens matem en un accident de trànsit és, si fa no fa, 50 vegades superior a morir en un atemptat.

Us he tranquil·litzat o encara us he esverat més?
A mi m'esvera la profunditat i els tristos accessos de Ciutadella...


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 10/09/2010 16:09

Sky ha escrit:Em costaria creure que els terroristes tinguessin una mena de "bústia de suggeriments" a través d'un fòrum públic d'Internet.
no es una "bústia de suggeriments" però si a mi se'm fica a la mollera posar una bomba al metro, i per internet trobo un fòrum on (per exemple) surt una taula on es pot llegir: Sagrera 100.000 viatgers diaris, Catalunya 80.000 viatgers diaris, etc... no cal ser enginyer ni matemàtic per saber on es pot fer mes mal.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 12/09/2010 17:10

El LLOP ha escrit:com m'agrada que aquesta gent d'altres llocs, que em acollit a casa nostra, comparteixi amb nosaltres les seves costums com la misogínia, el fanatisme, la negació dels drets humans, etc. Això es el que en Zapatero anomena "Alianza de Civilizaciones", no?
(...)
Millor que obrim bé els ulls i vigilem aquesta gent, abans de que ens fotin altres coses abans de les carteres.
Em sembla molt trist parlar tant a la lleugera d'un col·lectiu molt nombrós de persones honrades, que venen a treballar i a guanyar-se la vida com poden, entre el qual hi ha un petitíssim grup de fanàtics que venen a fer mal. Seria com parlar dels vascos en general com a etarres.
metring ha escrit:
Un foro yihadista propone atentar en Barcelona el 24 de septiembre
.
Sona mes a broma, o com a molt a escrit per fer agafar por, que una altra cosa. El que fa mes mal dels atemptats es el factor sorpresa, ningú s'ho espera, per tant, si de debò volguessin atentar no ho publicitarien a Internet.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 12/09/2010 19:09

Sí, és com parlar dels pijipis tractant-los de perroflautas, no?
Ah, que no eren lo mateix?

;)

P.s: realment, aquest fil té gran cosa a veure amb el transport?
No seria millor canviar-lo de fòrum?



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 12/09/2010 19:35

Ecomobisostrans ha escrit:
El LLOP ha escrit:com m'agrada que aquesta gent d'altres llocs, que em acollit a casa nostra, comparteixi amb nosaltres les seves costums com la misogínia, el fanatisme, la negació dels drets humans, etc. Això es el que en Zapatero anomena "Alianza de Civilizaciones", no?
(...)
Millor que obrim bé els ulls i vigilem aquesta gent, abans de que ens fotin altres coses abans de les carteres.
Em sembla molt trist parlar tant a la lleugera d'un col·lectiu molt nombrós de persones honrades, que venen a treballar i a guanyar-se la vida com poden, entre el qual hi ha un petitíssim grup de fanàtics que venen a fer mal. Seria com parlar dels vascos en general com a etarres.
i jo de quin col.lectiu estic parlant? jo no concreto ni generalitzo. Parlo només dels que son "misògins" , "fanàtics" i neguen els drets humans ( a part dels xoriços). Em sembla que tu generalitzes mes que jo al ficar-los tots al mateix sac. I això si que es trist.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 13/09/2010 12:15

El LLOP ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:
El LLOP ha escrit:com m'agrada que aquesta gent d'altres llocs, que em acollit a casa nostra, comparteixi amb nosaltres les seves costums com la misogínia, el fanatisme, la negació dels drets humans, etc. Això es el que en Zapatero anomena "Alianza de Civilizaciones", no?
(...)
Millor que obrim bé els ulls i vigilem aquesta gent, abans de que ens fotin altres coses abans de les carteres.
Em sembla molt trist parlar tant a la lleugera d'un col·lectiu molt nombrós de persones honrades, que venen a treballar i a guanyar-se la vida com poden, entre el qual hi ha un petitíssim grup de fanàtics que venen a fer mal. Seria com parlar dels vascos en general com a etarres.
i jo de quin col.lectiu estic parlant? jo no concreto ni generalitzo. Parlo només dels que son "misògins" , "fanàtics" i neguen els drets humans ( a part dels xoriços). Em sembla que tu generalitzes mes que jo al ficar-los tots al mateix sac. I això si que es trist.
Be, ara que ho especifiques, s'entén el que volies dir, suposo que si m'hagués parat a llegir-lo més detingudament també ho hagués captat, però es que un missatge d'aquesta mena dona bastant a confussió, i més per que molt habitualment et trobes missatges on sí que barregen els 2 col·lectius. I lo que acaba d'afegir confussió es que hi fiquis el Zapatero i la Alianza de Civilizaciones pel mig, que no se ben be que te a veure amb això, de fet, se suposa que es al contrari, que es una eina per lluitar contra aquests mals.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 13/09/2010 14:40

437.001 ha escrit:P.s: realment, aquest fil té gran cosa a veure amb el transport?
I tant! Va de metro (encara que d'una vessant potencialment desagradable).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dilluns 20/09/2010 23:17

Jo sortiré igualment el 24, però no anant pel Metro, ja què per si de cas, no estar per allà.. Si en tot cas, fos veritat, l'atemtat, arribaria a Estació de França? Perquè allà hi han moltes vigues, material, i sobretot, gent!



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 20/09/2010 23:28

Repeteixo el que s'ha dit: tens més probabilitats de morir al carrer degut a algun cotxe que per un atemptat terrorista al metro de Barcelona...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 27/09/2010 9:54

Després de demostrar-se que tot plegat ha sigut un bluf, seria una bona ocasió per a reflexionar sobre l'alegria amb què els mitjans de comunicació van donant "notícies". No diuen que estem en guerra contra el terrorisme? Doncs en guerra, a l'enemic no se li dóna tant peixet. Tot plegat em fa sospitar força de qui són els "uns" i qui els "altres".

La reflexió depassa l'àmbit purament transportil, però aquest estat d'ànim que es crea per coses com aquesta també afecten, al capdavall, el tema que tractem aquí.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”