Quines linies de RdC creieu que estan més saturades?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Quina linia esta més a petar i necessita un augment de freqüències?

La R1 (Molins de Rei - Maçanet-Massanes)
4
19%
La R2 (St Vicenç de C - Maçanet massanes)
9
43%
La R3 (L'Hospitalet de Llobregat - La tour de Carol
1
5%
La R4 (St Vicenç de C. - Manresa)
6
29%
La R7 (UAB - St Andreu Arenal)
0
No hi ha cap vot
La R8 (Martorell - Granollers Centre)
0
No hi ha cap vot
Totes estan a reventar de gent
1
5%
Cap
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 21
vilafranca
N4
N4
Entrades: 72
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Quines linies de RdC creieu que estan més saturades?

Entrada Autor: vilafranca » Dissabte 05/11/2011 0:43

Doncs això, jo trobo que la línia R2 necessita un augment de freqüències, sobretot cap al aeroport, sempre veig els trens cap a l'aeroport (o Castelldefels) que no hi cap ni una agulla. Despres la R4, no nomes perquè sigui de Vilafranca i la que majoritariament utilitzo, sino que trobo que les freqüències que té martorell cap a bcn les hauria de tenir Vilafranca, i les que té Vilafranca les hauria de tenir St Vicenç


Edito: m'he deixat el titol a mitges

Títol editat per administració



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 05/11/2011 10:38

Jo refaria l'enquesta, per diferenciar els trams de la R2.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 05/11/2011 17:15

Quan, qui més, qui menys, gairebé tothom interessat pel tema i no esbiaixat per interessos partidistes té clar que cal una duplicació fins a Vic i una quadruplicació fins a Castelldefels, Martorell, Terrassa, Granollers i Mataró, podeu comptar quines línies necessiten un augment de capacitat: totes. I no es tracta només de veure trens plens a vessar, sinó també de la gent que no fa servir el tren per qüestió de temps (manca de semidirectes) o fiabilitat (avaries, retards) i que sí que l'agafaria si hi hagués una capacitat i un servei decents.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 06/11/2011 1:39

vilafranca ha escrit:Trobo que les freqüències que té martorell cap a bcn les hauria de tenir Vilafranca, i les que té Vilafranca les hauria de tenir St Vicenç.
+1.
Els serveis amb destinació Martorell s'haurien d'allrgar a Vilafranca, i els de Vilafranca a Sant Vicenç, fent que els R4 que finalitzessin a Martorell, anessin via R4-R7 fins UAB, com a final de trajecte, comportant la supressió de l'R7.



Avatar de l’usuari
LeoMetropol
N3
N3
Entrades: 31
Ubicació: Santa Coloma (L1 L9) / Cardedeu (R2)
Contacta:

Entrada Autor: LeoMetropol » Diumenge 06/11/2011 2:34

De Granollers a Barcelona pel matí a l'R2 és llauna de sardines totalment, i de Granollers en amunt les freqüències són horribles, sobretot en cap de setmana, que a vegades passes de baixar a Barcelona per no haver de condicionar els horaris a que et passi un tren per hora...

Jo crec que la R1 és immillorable ara per ara, 6 minuts en hora punta està MOLT bé, i la R4 Barcelona - Terrassa també. Fallen més aviat R3 per qüestions molt clares xd, R2 nord, R2 sud ja no ho sé, i R7 i R8... si servissin per a alguna cosa.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 06/11/2011 12:10

La més sobresaturada ara mateix crec que és l'R2 Sud.

Aquesta línia necessita un augment de freqüència durant tot el dia(10 minuts fins a Vilanova,20 minuts fins a St.Vicenç en hores valls),i aplicar les freqüències de metro en hores puntes com s'ha fet a l'R1 fins a Mataró i a l'R4 de L'Hospitalet a Terrassa de manera immediata(7 minuts fins Vilanova i 14 minuts fins St.Vicenç ja aniria bé,tot i que si són 6 i 12 millor).

Peró clar millorar la freqüència de pas a l'R2 Sud és molt díficil.Peró els trens en aquesta línia sovint van a rebentar.

Per suposat altres línies necessiten una millora de freqüència,especialment R3 i R4,i aquesta última especialment el tram Vilafranca-St.Vicenç.I a l'R3 també està força saturada,peró per qué els trens en determinades hores són massa petits per la demanda existent,si no veieu com van els Vic d'hora punta de la tarda,En simpel i a rebentar de gent.Cal posar-hi més trens en doble a l'R3 i no condenar a la gent anar com sardines!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 06/11/2011 13:23

Fins que no deixin de passar llargues distàncies i regionals/mitjanes distàncies, impossible incrementar freqüències de la R2 sud :(



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2183

Entrada Autor: albert28 » Diumenge 06/11/2011 15:02

metring ha escrit:Fins que no deixin de passar llargues distàncies i regionals/mitjanes distàncies, impossible incrementar freqüències de la R2 sud :(
I perquè no fan passar alguns regionals, MD i LD per la línia de Vilafranca, i que no em vinguin dient pels cisellaments perquè quan hi ha algun problema a la R2Sud envien els regionals/MD per Vilafranca. És qüestió d'organtizació i es podria ficar alguna freqüència més en determinades hores o quadruplicar les vies.



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Diumenge 06/11/2011 15:21

La meva proposta seria:
R1: Trens amb destinació Mataró (alguns d'aquells què van tan seguits sortint d'Hospitalet, com el de les 14.02, 14.12 i 18.40), Arenys de Mar i Calella, sortida d'Estació de França per descongestionar una mica el tram Hospitalet-Arc de Triomf o de Molins de Rei per no saturar tant les toperes d'Hospitalet, què els canvis deuen estar fets pols. Els dies festius ficar algun Calella per descongestionar una mica els trens amb destinació Blanes i Maçanet.
R2: Els trens amb destinació Maçanet (i algun St.Celoni de reforç) sortida de Sant Vicenç de Calders per donar una mica més de freqüència a la matinada/tarda/vespre al tram St.Vicenç-Vilanova, allargar el Vilanova (4.42)-Maçanet (6.48) a St.Vicenç, amb sortida a les 4.23, el Vilanova 6.03-St.Celoni 7.52, amb sortida de St.Vicenç a les 5.33 (arribada a St.Celoni a les 7.45 aprox.), el Castelldefels (19.54)-St.Celoni (21.23) a St.Vicenç, amb sortida a les 19.17h. La resta de trens, com fins ara, a Estació de França (si St.Andreu Comtal estigués amb les vies en topera, seria tot diferent). La majoria de Vilanova-EDF, canviar la destinació a Granollers i St.Celoni (St.Celoni en hores de més demanda de viatgers). Castelldefels suprimir-los o bé enviar-ne uns quants a Estació de França. Trobo què per la escassa quantitat de viatgers què baixen més amunt de St.Celoni no fa falta ficar un tren cada hora, o bé ficar llançadores St.Celoni-Maçanet en simple cada hora.
R3: Desdoblament de via mínim fins a Torelló, oferint freqüències cada 30-40 minuts en hores vall a Torelló, i en hora punta de 20'. Implantació de tarifes de Rodalies fins Torelló. Tram fins a Ripoll freqüències cada hora (cada 2 hores amb parada a Borgonyà i la Farga de Bebiè). Allargar els Ribes de Freser a La Tor de Querol i mínim el Puigcerdà (20.03) allargar-ho fins a La Tor per poder enllaçar amb el Lunéa (avançar una mica l'horari d'aquest tren de l'R3 per si arribés amb retard) Coordinació d'horaris entre R3 i SNCF (tant pel Tren Groc com pels TER). Implantació dels Civies fins a Granollers-Canovelles (a La Garriga no, ja què a la topera no hi caben). Un semi-directe més amb destinació La Tor de Querol en hores de més afluència de gent (no sé quina, no em conec molt la línia) Ficar més dobles composicions per no anar tan enllaunats.
R4: Allargar algun Martorell a Vilafranca per la tarda (a primera hora estan més que bé) i algun Vilafranca a St.Vicenç sobre les 7.50 (de les 7.27 a les 8.27 és massa temps, així els què vinguin de l'R2Sud a les 7.33 podran enllaçar amb un R4 i no esperar-se gairebé 1 hora)
Festius: Allargar el 50% dels Martorell a Vilafranca i/o St.Vicenç (sobretot a partir de les 16.00h, on la demanda creix notablement). Implantar els Civies dies laborables a alguns semi-directes Vilafranca-Manresa i Martorell-Terrassa (a l'arribar a Manresa, canviar els horaris per a què facin un Manresa-Vilafranca semi-directe) I els dies festius limitar els Civies a Martorell-Terrassa.
R7: St.Andreu Arenal-Martorell, freqüències cada 30 minuts.
R8: St.Celoni-Vilafranca cada hora i/o Granollers-Martorell de reforç cada 30 minuts.
R10: Aeroport-Estació de França, freqüències cada 20 minuts.
Regionals: Ficar alguns Regionals via Vilafranca per descongestionar les hores amb més freqüència de pas entre Rodalies, Regionals i LD per l'R2Sud, amb parada a Vilafranca.

Quadruplicar les vies fins Castelldefels i Hospitalet. Duplicació de via fins Aeroport, Arenys-Blanes i Montcada-Torelló.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Diumenge 06/11/2011 16:16

No conec gaire bé altres casos, però un d'indignant és esperar un R4 sesntit Molins i que per l'andana passin fins a 5 trens que finalitzen a L'Hospitalet.
No pot ser que a les 20:20 calgui esperar 30'; entre les 20:50 i les 21:30, 40'; i que a les 22:08 calgui esperar 1h 15'!
I a sobre tenint en compte que aquests trens quan passen van a rebentar, es podria considerar la idea de perllogar uns quants trens cap a Martorell o com a mínim a Molins de Rei.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 06/11/2011 20:14

I a sobre en caps de setmana l'últim R4 a Sant Vicenç va en simple.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 06/11/2011 20:30

Propuestas R4:

Nuevos servicios en laborables:

Terrassa (21:30)-Martorell (22:50)
Terrassa (22:05)-Martorell (23:25)
L'Hospitalet (20:52)-Terrassa (21:48)

Nuevos servicios en sábados, domingos y festivos:

Terrassa (20:26)-Martorell (21:45)
Terrrassa (21:55)-Martorell (23:15)

Ampliaciones de recorrido en laborables:

Montcada Bifurcació (5:27)-Martorell (6:21). Salida desde Terrassa.
Montcada Bifurcació (5:50)-Vilafranca del Penedès (7:02). Salida desde Terrassa

Ampliaciones de recorrido en sábados, domingos y festivos:

Vilafranca del Penedès (21:16)-Terrassa (22:58). Prolongación a Manresa
Sant Vicenç de Calders (21:23)-Montcada Bifurcació (23:00). Prolongación a Terrassa
L'Hospitalet (23:47)-Terrassa (00:43). Salida desde Martorell

Duplicación de composiciones en laborables:

L'Hospitalet (18:13)-Terrassa (19:09)
L'Hospitalet (18:31)-Terrassa (19:27)
L'Hospitalet (18:43)-Terrassa (19:40)
Terrassa (19:15)-Vilafranca del Penedès (20:55)
L'Hospitalet (19:31)-Manresa (20:58)
Vilafranca del Penedès (21:30)-Manresa (23:44)

Duplicación de composiciones en sábados, domingos y festivos:

Terrassa (20:07)-Sant Vicenç de Calders (22:10)
Martorell (20:48)-Terrassa (22:06)
Terrassa (22:29)-Sant Vicenç de Calders (00:33)

Ningún servicio R4 de sábados, domingos y festivos debe ir en composición simple

Propuestas R7:

Prolongación de todos los servicios desde Cerdanyola-Universitat hasta Martorell. Tanto en laborables como en fines de semana y festivos, servicios cada 30 minutos entre Sant Andreu Arenal y Cerdanyola-Universitat

Propuestas R8:

Conversión en línea Sant Celoni-Vilafranca con una frecuencia de paso de 25 minutos en hora punta y 40 minutos durante el resto del día



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Diumenge 06/11/2011 21:27

metring ha escrit:Fins que no deixin de passar llargues distàncies i regionals/mitjanes distàncies, impossible incrementar freqüències de la R2 sud :(
Quan acabin la línia de Camp de Tarragona a Vandellòs desviaran els llargues distàncies per la LAV, per llavors es pot preveure un lleuger augment de freqüències. Treure els regionals ja és més complicat.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 06/11/2011 21:48

I per qué no fan una conexió entre la línia de Vilafranca i la LAV a l'altura de Bellvei-La Gornal amb un canvi d'ample de via i fer passa els regionals per allà?Així l'R2 Sud és podria dedicar exclusivament a Rodalies i ampliar les freqüències de pas.

O potser saturem la LAV?



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2183

Entrada Autor: albert28 » Diumenge 06/11/2011 21:56

Més bé és per falta d'organització i destinació de diners molt malament. Segons les hores puntes i les hores valls podrien organitzar-se bé per tal de fer un repartiment equitatiu entre Rodalies, Regionals, Mitjana i Llarga distància.
I si no s'arregla això o és per falta de ganes o són una mica cara dura.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 07/11/2011 1:23

Senzillament perquè el material mòbil no està adaptat a ample UIC.



jEiiK0b
N5
N5
Entrades: 118
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: jEiiK0b » Dimarts 08/11/2011 17:39

PoLeTe124 ha escrit:LD per l'R2Sud, amb parada a Vilafranca.
Suposo que volies dir per R4. Els faries parar a Vilafranca?? Si han de parar entre Barcelona i Tarragona, crec que el millor lloc és St. Vicenç de Calders. Podem augmentar les freqüències entre Vilafranca i SVC, de tal manera que es pugui anar a SVC a fer el transbord, que serviria a més gent (R2Sud).

Els LD sempre han anat per Vilanova, probablement per ser el camí més directe i més ràpid. Mentre no desviem res a la LAV, el millor és que segueixin a la línia de Vilanova.



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dimarts 08/11/2011 18:54

jEiiK0b ha escrit:
PoLeTe124 ha escrit:LD per l'R2Sud, amb parada a Vilafranca.
Suposo que volies dir per R4. Els faries parar a Vilafranca?? Si han de parar entre Barcelona i Tarragona, crec que el millor lloc és St. Vicenç de Calders. Podem augmentar les freqüències entre Vilafranca i SVC, de tal manera que es pugui anar a SVC a fer el transbord, que serviria a més gent (R2Sud).

Els LD sempre han anat per Vilanova, probablement per ser el camí més directe i més ràpid. Mentre no desviem res a la LAV, el millor és que segueixin a la línia de Vilanova.
Perdó, error meu!
M'he expressat malament, volia dir alguns Regionals per R4 amb parada a Vilafranca, i alguns LD en hores vall, sense parada a Vilafranca ;)



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dimarts 08/11/2011 20:32

Sense voler personalitzar ja que visc a Vendrell...el més llogic seria allagar serveis de la R4 sud que es la que conec més...alguns Martorell fins Vilafranca i algún d'aquets últims fins Sant Vicenç...per descomptat digin el que digin de fet ja fá uns anys per obras a la linea de Vilanova es va fer, de fet tinc horaris d'aquellas circulacions...van circular uns quants MD i LD per aquesta línea..alguns MD amb parada a Vilafranca....el cas del Valéncia..Saragossa i altres...vui dir que ara no seria tant dificil fer el mateix per descongestionar una mica la R2 sud...de fet a la minima incidència tots sabem que circulan desviats per Martorell....amb quant al temps de recorregut tampoc seria gaire més si llogicament ho fessin com té que ser...sino el passat agost...arribaban a Sant Vicen´abans d'hora no solament els MD sino fins i tot els LD...això ho vaig veure unas qunatas vegades...els feian parar per fer l'horari exacte ja que venian avançats...



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dimarts 08/11/2011 22:05

Enric ha escrit:sino el passat agost...arribaban a Sant Vicen´abans d'hora no solament els MD sino fins i tot els LD...això ho vaig veure unas qunatas vegades...els feian parar per fer l'horari exacte ja que venian avançats...
Exacte!
Per exemple, el primer Hospitalet-Móra la Nova, abans de les 7.01 (sí, abans de les 7.01, increible, oi?) ja estava a St.Vicenç estacionat!



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”