Mínim aire condicionat al metro (2014-2015)

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Mínim aire condicionat al metro (2014-2015)

Entrada Autor: metring » Diumenge 02/08/2015 14:51

Tornant al tema aire condicionat, porto un mes agafant la L1 per feina, i tinc comprovat que als trens de la sèrie 4000 no funciona, sents en algun raconet aire, però la distribució d'aquest és inexistent, en el cas dels 6000 la cosa canvia a millor.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 02/08/2015 16:18

Les úniques estacions soterrades on no passaràs calor són les noves de Terrassa d'FGC. El dia de la inauguració, a l'andana de no recordo quina estació era de les tres, feia fins i tot una mica de fresqueta.

L'altre dia vaig agafar la L1 de Sants a Avinguda Carrilet i mare meva, allò era insuportable del calor que feia... i això que era un 6000.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 02/08/2015 22:58

Adolescent barceloní ha escrit:L'altre dia vaig agafar la L1 de Sants a Avinguda Carrilet i mare meva, allò era insuportable del calor que feia... i això que era un 6000.
Precisament d'això és del que fa 2 anys que em queixo :roll:



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 02/08/2015 23:22

Als 4000 ja sabia que passava aquest problema, l'he sofert diversos cops entre Fondo i Fabra i Puig. Però als 6000 no m'havia passat mai fins l'altre dia.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”