Freqüències de metro inadmissibles

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
Entrades: 158
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Re: Avui, L5 i L3 (i qui sap si altres també)

Entrada Autor: oscsanchez6 » Dissabte 03/12/2016 23:46

Guigui ha escrit:Avui dissabte, la L5 ha tornat a circular sistemàticament (fins on he pogut veure) amb freqüències de 7 minuts, amb l'enllaunament corresponent. I, pel que m'han dit i he vist, en alguns moments, la L3 també anava amb freqüències d'aquest estil.

He enviat una reclamació a TMB, vejam què em contesten.
Les freqüències que vaig comentar-te l'altre dia són les programades per TOTS els dissabtes no festius i no d'agost. En casos com avui, amb el partit del Clàssic, potser s'han reforçat, però en altres hores han de ser les que vaig dir-te.



trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Diumenge 04/12/2016 12:41

Guigui ha escrit:Avui dissabte, la L5 ha tornat a circular sistemàticament (fins on he pogut veure) amb freqüències de 7 minuts, amb l'enllaunament corresponent. I, pel que m'han dit i he vist, en alguns moments, la L3 també anava amb freqüències d'aquest estil.

He enviat una reclamació a TMB, vejam què em contesten.
Ahir dissabte vaig tornar a agafar la L5 desde Cornellà fins al centre de Barcelona, i les freqüències de 7 minuts (vaig arribar a veure'n 9') són pel caos que es porten per les obres entre Cornellà i Can Boixeres. Els autobusos substitutoris es retarden, això fa que s'acumuli molta més gent a les parades i encara es retard més. I com que el metro a Can Boixeres -> Vall d'Hebron s'espera a tota la gent del bus (fins i tot a gent de 2 busos), els metros es van acumulant des de Can Vidalet perquè el què està parat a Can Boixeres marxi.

Amb tot això, a partir de Can Boixeres mateix ja es fa difícil accedir al tren per l'aglomeració de gent. No és normal; sóc usuari habitual de la L5 i generalment es comença a omplir a partir de Collblanc... a veure com s'ho fan els dies laborables.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 06/12/2016 16:09

Aquest matí, sobre les 08h, a L5, Horta direcció Can Boixeres he hagut d'esperar quasi 10 minuts. El que perdia ha passat a les 07:55, jo entrava al vestíbul i he anat a comprar un títol nou, entre pitos i flautes a les 07:57 era a l'andana, faltaven teoricament 5 minuts, però han anat afegint i afegint i fins les 08:05 no ha aterrat.

Jo de sempre en festius agafo el tren que passa a les 07:57-58 i avui ha passat tard.

A causa d'això, he perdut l'R12 a La Sagrera, ja que passa a les 08:15. Menys mal que anava a Sabadell, i en pocs minuts passa un R4, però m'he quedat sense viatjar en la comoditat de les 470. :emprenyat (suposant que hagués tocat, darrerament hi ha la 89C al matí)


El metro de Barcelona amb motoristes!

David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dimarts 06/12/2016 23:46

Miquel ha escrit:Aquest matí, sobre les 08h, a L5, Horta direcció Can Boixeres he hagut d'esperar quasi 10 minuts. El que perdia ha passat a les 07:55, jo entrava al vestíbul i he anat a comprar un títol nou, entre pitos i flautes a les 07:57 era a l'andana, faltaven teoricament 5 minuts, però han anat afegint i afegint i fins les 08:05 no ha aterrat.

Jo de sempre en festius agafo el tren que passa a les 07:57-58 i avui ha passat tard.

A causa d'això, he perdut l'R12 a La Sagrera, ja que passa a les 08:15. Menys mal que anava a Sabadell, i en pocs minuts passa un R4, però m'he quedat sense viatjar en la comoditat de les 470. :emprenyat (suposant que hagués tocat, darrerament hi ha la 89C al matí)
ami ayer me paso algo parecido, coji la linea 1 en fabra y puig y no ponia los minutos que faltaba en el letrero solo ponia direccion fondo y la hora, los minutos no. Fui controlando los minutos y vienen cuando quieren (el tren en venir aproximadamente tardo unos 10 min) :evil: , es una verguenza despues dicen que renfe va mal pero el metro, no es para tirar coetes porque vienen cuando quieren, ultimamente renfe va con un 97% de puntualidad. Sinceramente si hubiese parada en mi destino de renfe o bus la hubiese cojido en vez de el metro...



trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dimecres 07/12/2016 16:05

Miquel ha escrit:Aquest matí, sobre les 08h, a L5, Horta direcció Can Boixeres he hagut d'esperar quasi 10 minuts. El que perdia ha passat a les 07:55, jo entrava al vestíbul i he anat a comprar un títol nou, entre pitos i flautes a les 07:57 era a l'andana, faltaven teoricament 5 minuts, però han anat afegint i afegint i fins les 08:05 no ha aterrat.

Jo de sempre en festius agafo el tren que passa a les 07:57-58 i avui ha passat tard.

A causa d'això, he perdut l'R12 a La Sagrera, ja que passa a les 08:15. Menys mal que anava a Sabadell, i en pocs minuts passa un R4, però m'he quedat sense viatjar en la comoditat de les 470. :emprenyat (suposant que hagués tocat, darrerament hi ha la 89C al matí)
Doncs crec que he tingut sort, perquè sobre les 08.05h he agafat un L5 a Sagrada Família que ha vingut 1 minut després de l'anterior, i per l'hora deu ser el que has perdut.



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dissabte 04/06/2022 10:51

Bon dia, algú sap a quina hora passa el primer comboi per una estació de metro? Tinc entés que a les 00.00h surt l'últim tren de cada capçalera de línia, però pel matí suposo que s'inicien serveis parcials per tal de tenir trens a totes les estacions a les 5 del matí. Quina freqüència hi ha de 5 a 6 del matí un dia feiner?

Ho posso en aquest fòrum per que té a veure amb les freqüències de metro i per tal de no obrir un nou fil (ja n'hi han tants :x )

Moltes gràcies!


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”