Estacions de sortida lliure a Barcelona i Rodalies

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
kastroboy
N4
N4
Entrades: 40

Estacions de sortida lliure a Barcelona i Rodalies

Entrada Autor: kastroboy » Dissabte 21/08/2021 20:38

Bona tarda... aquest estiu m'he adonat que a l'estació de Castelldefels de Renfe (Zona 1) cal marcar el títol de transport a la sortida però per exemple a Montgat NO (a les dues estacions).

És potser aquesta població l´única a la que no cal fer-ho? Abans a Pg. de Gràcia i Arc de Triomf no calia però ara diria que sí



Railjet OBB
N6
N6
Entrades: 168

Entrada Autor: Railjet OBB » Dissabte 21/08/2021 23:31

kastroboy ha escrit:
Dissabte 21/08/2021 20:38
Bona tarda... aquest estiu m'he adonat que a l'estació de Castelldefels de Renfe (Zona 1) cal marcar el títol de transport a la sortida però per exemple a Montgat NO (a les dues estacions).

És potser aquesta població l´única a la que no cal fer-ho? Abans a Pg. de Gràcia i Arc de Triomf no calia però ara diria que sí
Ha l'Estació de França també passa que no hi han màquines validadores amb barrera i si no tens bitllet de tren perquè no ha passat l'interventor, pots fer el viatge gratuït.

Això només passa si agafés trens regionals.


Imatge

Adrià Grande
N5
N5
Entrades: 110

Entrada Autor: Adrià Grande » Diumenge 22/08/2021 2:03

kastroboy ha escrit:
Dissabte 21/08/2021 20:38
Bona tarda... aquest estiu m'he adonat que a l'estació de Castelldefels de Renfe (Zona 1) cal marcar el títol de transport a la sortida però per exemple a Montgat NO (a les dues estacions).

És potser aquesta població l´única a la que no cal fer-ho? Abans a Pg. de Gràcia i Arc de Triomf no calia però ara diria que sí
A Montgat mai s'hagut de validar per sortir de l'estació. Recordo que l'any 2017 jo frecuentava bastant aquella zona i recordo que mai vaig haver de validar en aquella estació malgrat haver sigut remodelada.

Hi ha més estacions en les quals succeeix aixó. A Barberà del Vallés tampoc cal validar a la sortida, a Montcada Bifurcació juraria que tampoc, i a Montcada-Reixac Manresa ni tan sols hi ha validadores a l'andana direcció Manresa, la qual cosa implica que també pots entrar sense validar. Cas idèntic succeeix a l'Estació de França.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 22/08/2021 7:43

Adrià Grande ha escrit:
Diumenge 22/08/2021 2:03
kastroboy ha escrit:
Dissabte 21/08/2021 20:38
Bona tarda... aquest estiu m'he adonat que a l'estació de Castelldefels de Renfe (Zona 1) cal marcar el títol de transport a la sortida però per exemple a Montgat NO (a les dues estacions).

És potser aquesta població l´única a la que no cal fer-ho? Abans a Pg. de Gràcia i Arc de Triomf no calia però ara diria que sí
A Montgat mai s'hagut de validar per sortir de l'estació. Recordo que l'any 2017 jo frecuentava bastant aquella zona i recordo que mai vaig haver de validar en aquella estació malgrat haver sigut remodelada.

Hi ha més estacions en les quals succeeix aixó. A Barberà del Vallés tampoc cal validar a la sortida, a Montcada Bifurcació juraria que tampoc, i a Montcada-Reixac Manresa ni tan sols hi ha validadores a l'andana direcció Manresa, la qual cosa implica que també pots entrar sense validar. Cas idèntic succeeix a l'Estació de França.
A Montcada - Manresa no hi havia un tòtem dels nous per validar? O es que l'han tret? :?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Diumenge 22/08/2021 10:19

A cabrera de mar vilassar de mar fa temps que han tret les barreres tarifaries (gairebé sempre estaven espatllades i amb les barreres obertes) i han posat una validadora a l'andana i una Mae



fubang
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: vic

Entrada Autor: fubang » Diumenge 22/08/2021 12:11

Bon dia.

A Vic tampoc cal validar a la sortida.



kastroboy
N4
N4
Entrades: 40

Entrada Autor: kastroboy » Diumenge 22/08/2021 14:33

Gràcies per les vostres aportacions. Suposo que a Barcelona ara cal validar a totes excepte l'Estació de França



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 23/08/2021 0:56

fubang ha escrit:
Diumenge 22/08/2021 12:11
Bon dia.

A Vic tampoc cal validar a la sortida.
Ni en cap estació de la R3 a partir de Montcada Bifrucació.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
DavidVazGuijarro
N5
N5
Entrades: 88

Entrada Autor: DavidVazGuijarro » Dilluns 23/08/2021 5:09

A Sant Adrià de Besós tampoc es valida per sortir.



Railjet OBB
N6
N6
Entrades: 168

Entrada Autor: Railjet OBB » Dilluns 23/08/2021 16:14

Sense cap mena d'ofendre ha ningú i molt menys qui ha fet el tema, però enfocaria aquest problema més enllà de l'AMB.

Per exemple la majoria de les estacions de les províncies de Tarragona, Lleida i Girona no tenen validadores amb barrera.

Penso que és l'hora de que totes l'estacions de Tarragona, Lleida i Girona tenen que tenir els mateixos equipaments ferroviaris que Barcelona.

Així s'evitarien els fraus i reobreriem estacions tancades.


Imatge

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”