Servei iMetro al web de TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Servei iMetro al web de TMB

Entrada Autor: pokeroms » Dissabte 02/10/2021 20:04

Hola!!

Algú s'ha donat compte que al web de TMB ja es pot veure quan queda per al proper metro? :D :D :D

Per exemple:
https://www.tmb.cat/ca/barcelona/metro/ ... cion/1139
iMetro.PNG
iMetro.PNG (11.62 KiB) Visualitzat 8224 cops
Què us sembla?

Salutacions!


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 02/10/2021 20:43

Exactament, en quina ocasió es pensa TMB que consultaríem aquesta informació via mòbil o ordinador, si a l'andana hi ha pantalles que en donen la mateixa?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 02/10/2021 21:01

Perquè en el cas de la línia 11 va de luxe saber aquesta informació abans d'entrar a l'estació.

I també quan el metro funciona per la nit que passa amb menys freqüència.

Ah i a les línies 9 i 10 també pot ser-nos útil.



TECliège
N3
N3
Entrades: 36

Entrada Autor: TECliège » Dissabte 02/10/2021 23:02

Guigui ha escrit:
Dissabte 02/10/2021 20:43
Exactament, en quina ocasió es pensa TMB que consultaríem aquesta informació via mòbil o ordinador, si a l'andana hi ha pantalles que en donen la mateixa?
Tenint en compte que darrerament el 80% del temps les pantalles enlloc de dir el temps que falta, posen missatges tipus "es obligatori mascareta" "hi ha desfibriladors a l'andana" i coses similars....

Jo vull saber el tems que falta, per si baixo corrent les escales, o pel que sigui. Si volen posar missatges "random" que fotin una altra pantalla, però el temps haurai d'estar permanentment..



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 03/10/2021 0:19

TECliège ha escrit:
Dissabte 02/10/2021 23:02
Guigui ha escrit:
Dissabte 02/10/2021 20:43
Exactament, en quina ocasió es pensa TMB que consultaríem aquesta informació via mòbil o ordinador, si a l'andana hi ha pantalles que en donen la mateixa?
Tenint en compte que darrerament el 80% del temps les pantalles enlloc de dir el temps que falta, posen missatges tipus "es obligatori mascareta" "hi ha desfibriladors a l'andana" i coses similars....

Jo vull saber el tems que falta, per si baixo corrent les escales, o pel que sigui. Si volen posar missatges "random" que fotin una altra pantalla, però el temps haurai d'estar permanentment..
Molt d'acord, molt farta d'estar esperant cinc-cents missatges abans no aparegui la informació del temps que tarden en arribar els trens. I espera't, que igual un dia d'aquests posen publicitat i tot...



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 03/10/2021 7:36

Però un cop sou a l'andana, que trigui 10 segons o 30 en aparèixer el temps restant del proper tren us farà decidir si us quedeu a esperar-lo o marxeu del metro? :x


El metro de Barcelona amb motoristes!

TECliège
N3
N3
Entrades: 36

Entrada Autor: TECliège » Diumenge 03/10/2021 8:57

Doncs si baixo a Clot i vaig al centre, potser prefereixo canviar de L1 a L2 (que es rapid) I baixar a Universitat L2 enlloc de Catalunya L1.

Especialment un diumenge al mati com ara mateix, que els intervals de pas són els que són. Evidentement un feiner a les 7.30 del matí a Sagrera L5 no cal mirar el panell perque els metros venen seguits.

I ja si es dignessin a posar les pantaletes al vestíbul, algun dia mirant la APP del bus pots decidir agafar el bus enlloc de estar-te 8.30 minuts a l'andana sota terra esperant el metro.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 03/10/2021 16:39

Miquel ha escrit:
Diumenge 03/10/2021 7:36
Però un cop sou a l'andana, que trigui 10 segons o 30 en aparèixer el temps restant del proper tren us farà decidir si us quedeu a esperar-lo o marxeu del metro? :x
:riure
A veure tornant al tema del servei iMetro, com dic, és útil en línies amb freqüències baixes o en hores vall. Sobretot per a la línia 11, penso li va de perles aquest servei. Al final la qüestió és que és una addenda que no fa mal a ningú ni empitjora la informació donada.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 04/10/2021 10:32

Renfe445 ha escrit:
Diumenge 03/10/2021 16:39
Miquel ha escrit:
Diumenge 03/10/2021 7:36
Però un cop sou a l'andana, que trigui 10 segons o 30 en aparèixer el temps restant del proper tren us farà decidir si us quedeu a esperar-lo o marxeu del metro? :x
:riure
A veure tornant al tema del servei iMetro, com dic, és útil en línies amb freqüències baixes o en hores vall. Sobretot per a la línia 11, penso li va de perles aquest servei. Al final la qüestió és que és una addenda que no fa mal a ningú ni empitjora la informació donada.
Totalment d'acord. En hora vall i amb les temperatures que s'assoleixen a algunes andanes, si ho pots saber abans de baixar és molt millor.

Miquel, de vegades pots estar fins a dos minuts mirant els panells abans no hi aparegui el temps d'espera. No és habitual però m'ha passat més de dos cops, i en dates i estacions diferents. Com sigui, és un servei que pot ser força útil.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 04/10/2021 10:47

Platanito ha escrit:
Dilluns 04/10/2021 10:32
Renfe445 ha escrit:
Diumenge 03/10/2021 16:39
Miquel ha escrit:
Diumenge 03/10/2021 7:36
Però un cop sou a l'andana, que trigui 10 segons o 30 en aparèixer el temps restant del proper tren us farà decidir si us quedeu a esperar-lo o marxeu del metro? :x
:riure
A veure tornant al tema del servei iMetro, com dic, és útil en línies amb freqüències baixes o en hores vall. Sobretot per a la línia 11, penso li va de perles aquest servei. Al final la qüestió és que és una addenda que no fa mal a ningú ni empitjora la informació donada.
Totalment d'acord. En hora vall i amb les temperatures que s'assoleixen a algunes andanes, si ho pots saber abans de baixar és molt millor.

Miquel, de vegades pots estar fins a dos minuts mirant els panells abans no hi aparegui el temps d'espera. No és habitual però m'ha passat més de dos cops, i en dates i estacions diferents. Com sigui, és un servei que pot ser força útil.
Epa epa, no dic que no sigui útil. Totes dues coses ho són, sobretot si pots accedir a la informació abans de baixar a les andanes. A certes hores i certes línies va molt be, i tal i com dieu, per L11 és una maravella si has de decidir anar amb bus, metro o Rodalies. Que no es el mateix haver d'esperar 14 minuts o 4-6 minuts.

Només deia que en la majoria de les ocasions, el temps d'espera de l'andana és més un entreteniment per matar l'espera i tenir la sensació de que cada cop falta menys que no una necessitat que ens faci prendre una decisió. I recalco, en la majoria de les ocasions, ja que com s'ha dit hi haurà ocasions que és de més utilitat. :)

El que haurien de fer és alternar missatges de text amb el temps d'espera, i no fer tots els missatges i després el temps.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 05/10/2021 10:35

Miquel ha escrit:
Dilluns 04/10/2021 10:47
El que haurien de fer és alternar missatges de text amb el temps d'espera, i no fer tots els missatges i després el temps.
Completament d'acord.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 05/10/2021 11:32

Jo de vegades vull consultar l'hora als panells des del tren i no la puc veure perquè justament està mostrant un d'aquests missatges... :martell1



Avatar de l’usuari
M1171-M1172-M1169...
N6
N6
Entrades: 273
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » Divendres 08/10/2021 1:30

Renfe445 ha escrit:
Dimarts 05/10/2021 11:32
Jo de vegades vull consultar l'hora als panells des del tren i no la puc veure perquè justament està mostrant un d'aquests missatges... :martell1
Jo també consulto l'hora així, i a la L4 (com a mínim) és molt pesat.
Sandy


Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

hola04
N3
N3
Entrades: 39
Ubicació: Entre L’R2 i L’R4

Entrada Autor: hola04 » Dissabte 09/10/2021 14:03

Doncs a mi em sembla molt útil, haurien de posar pantalles al vestibul.



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Diumenge 14/11/2021 19:03

Hola a tots!!!!

Refloto el fil ja que he fet una Web simple i ràpida per veure el temps que queda a cada estació de metro.

Funcionalitats:
- Cercar per parada i per direcció del tren
- Veure ocupació de l'estació per direcció del tren (a cada andana)
- Temps restant en cada parada i per cada direcció (a cada andana)
- Web molt simple per a que no faci ús de moltes dades en cas de que es vulgui utilitzar amb el smartphone.
- Consultar la Web des del mòbil!

La Web encara està molt verda ja que tinc pendent de fer:
- Suport de diferents idiomes (català i anglès)
- Ordenacio correcta de les estacions
- etc...

Ja sé que es pot veure el proper tren a la web de TMB però he volgut fer aquesta Web perquè sigui fàcil d'utilitzar.

A veure si us agrada! :D


La Web es:

https://proximometro.net

Per suposat s'accepten crítiques i suggeriments!

Salut!


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 14/11/2021 19:46

Doncs està força curiosa! El que no entenc és el tema de l'ordre de les estacions! Cada cop que refresco l'ordre és diferent!


El metro de Barcelona amb motoristes!

adriaesc
N7
N7
Entrades: 490
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dilluns 15/11/2021 21:39

No sé si sóc l'únic a qui li passa però no em carrega la web. En clicar a l'enllaç em diu que miri si he comès cap falta ortogràfica.



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dimarts 16/11/2021 0:18

adriaesc ha escrit:
Dilluns 15/11/2021 21:39
No sé si sóc l'únic a qui li passa però no em carrega la web. En clicar a l'enllaç em diu que miri si he comès cap falta ortogràfica.
Hola @adriaesc!

Com es una nova Web és possible que trigui unes hores en funcionar al teu ordinador ja que s'han de propagar el DNS del nou domini per tot Internet.

Prova de nou a veure si funciona:

https://proximometro.net
Miquel ha escrit:
Diumenge 14/11/2021 19:46
Doncs està força curiosa! El que no entenc és el tema de l'ordre de les estacions! Cada cop que refresco l'ordre és diferent!
Ja està solucionat l'error de l'ordenació! :D

I també ja s'ha traduït al català i anglès!

Salutacions.


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
DavidVazGuijarro
N5
N5
Entrades: 88

Entrada Autor: DavidVazGuijarro » Dimarts 16/11/2021 5:31

Em diu exactament el mateix que al company.

Imatge



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dimarts 16/11/2021 7:15

DavidVazGuijarro ha escrit:
Dimarts 16/11/2021 5:31
Em diu exactament el mateix que al company.

Imatge
Hola @DavidVazGuijarro!

Pots tornat a provar?

Ha sigut mala sort s'ha caigut el servidor del proveïdor!! :D


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”