Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Hi esteu d'acord en el traçat alternatiu que volen fer?

No, la xarxa s'ha d'unir per la Diagonal, la unió natural
98
74%
No, però tampoc aniria malament per un altre lloc
11
8%
Si, ben pensat, és millor un carrer alternatiu, massa complicat amb tanta circulació de cotxes i altres motius
5
4%
Per mi, que els tramvies es quedin com estan
4
3%
Millor, una línia de metro per unir els dos tramvies
10
8%
Altres (expliqueu)
4
3%
 
Vots totals: 132
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 17/11/2018 22:33

¿Y se podría colocar la parada de Glòries de tranvía donde está el museo del diseño? Es una ubicación entre la bifurcación Meridiana/Casp y Gran Via/Diagonal, así nos ahorramos en hacer dos paradas de Glòries.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 17/11/2018 22:34

Renfe445 ha escrit:¿Y se podría colocar la parada de Glòries de tranvía donde está el museo del diseño? Es una ubicación entre la bifurcación Meridiana/Casp y Gran Via/Diagonal, así nos ahorramos en hacer dos paradas de Glòries.
Es que creo que tienen pensado hacer eso... bueno eso, y hacer creo que esa parte del tranvía semisubterráneo si no me equivoco.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 17/11/2018 22:35

Carlos González ha escrit:
Renfe445 ha escrit:¿Y se podría colocar la parada de Glòries de tranvía donde está el museo del diseño? Es una ubicación entre la bifurcación Meridiana/Casp y Gran Via/Diagonal, así nos ahorramos en hacer dos paradas de Glòries.
Es que creo que tienen pensado hacer eso... bueno eso, y hacer creo que esa parte del tranvía semisubterráneo si no me equivoco.
Pero se supone que van a enterrar las carreteras para poder hacer el parque... El tranvía debería de estar al aire libre.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2202
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Divendres 04/01/2019 19:30

Colau tornarà a portar al pròxim ple la unió del tramvia per la Diagonal

El govern municipal esgrimeix l'"ampli recolzament" dels veïns a la connexió que mostra el baròmetre semestral de l'ajuntament


El Govern de Barcelona que encapçala l’alcaldessa Ada Colau tornarà a portar al pròxim ple municipal la unió de les dues xarxes de tramvia de la ciutat –Trambaix i Trambesòs– a través de l’avinguda Diagonal.

Ho ha anunciat aquest divendres en roda de premsa la tinenta d’alcalde de Mobilitat, Janet Sanz, esgrimint l’"ampli recolzament per part dels veïns" a la unió, amb referència al Baròmetre Semestral de l’Ajuntament, que va preguntar específicament sobre l’assumpte.

Sanz creu que s’obre una oportunitat perquè el ple de gener aprovi el projecte, després que el baròmetre xifrés en el 62,9% els barcelonins partidaris de la unió per la Diagonal i que ERC i Ciutadans recolzessin al Parlament la connexió.

La tinenta d’alcalde també ha explicat que el govern municipal es posarà a treballar per tirar endavant un acord entre els diferents grups. "Tenim la feina tècnica feta, és una qüestió de voluntat política", ha subratllat.

https://amp.elperiodico.cat/ca/barcelon ... al-7229402
https://www.ara.cat/societat/connexio-d ... 84532.html


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
TramviaBlau
N6
N6
Entrades: 237

Entrada Autor: TramviaBlau » Dimarts 08/01/2019 7:33

Quim Monzó torna a carregar avui contra el tramvia i a defensar el bus electric amb arguments de conversa de bar......sembla que sigui d'un lobby



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 08/01/2019 9:57

TramviaBlau ha escrit:Quim Monzó torna a carregar avui contra el tramvia i a defensar el bus electric amb arguments de conversa de bar......sembla que sigui d'un lobby
De vegades els què van d'intel·lectuals...

Què podeu esperar d'algú que ens va bloquejar al Twitter per defensar el tramvia? Quina imatge més pobra que dona...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 08/01/2019 12:39

Missatge a Facebook, d'ara mateix, de la Mercedes Vidal:

Aquestes són imatges dels diferents busos elèctrics que hi ha actualment a TMB. Tots ells estan en servei a la ciutat, inclosos els més grans, els articulats, alguns van entrar en marxa fa poc. Donen un servei excel·lent a vàries línies de bus, i amb zero emissions, però no n'hi ha cap que s'apropi a la capacitat d'un tramvia. No existeix un bus elèctric d'aquesta mida. Perquè posar-li piles a un bus el fa més net, però no el fa més gran. A la Diagonal hi ha un problema de capacitat, no el resoldrem amb més busos, elèctrics o no, sinó amb un transport que pugui carregar més gent, tota la que s'espera a aquesta avinguda i als 9 municipis per on passa el tramvia. El debat tramvia vs bus elèctric és totalment fal·laç, a Barcelona estem apostant per tots dos sistemes, cadascú on dona millor servei. El problema és per què alguns odien el tramvia

Pd. Per casualitat escric aquest post des d'un bus híbrid, dels quals sóc usuària habitual. D'aquest tipus de bus en tenim molts més. Avanti amb tot el transport públic


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

França451
N9
N9
Entrades: 2219
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimarts 08/01/2019 15:02

Es que parece que la peña no ve el tema:

Un bus eléctrino, el problema no es que cargue o no cargue gente, es que en cada cruce va a tener la hilera de ochenta coches parados delante.

El tranvía no, porque tiene carril propio y por eĺ sólo pueden circular tranvías. Y tiene prioridad de coche de Rey: cuando pasa, corta todas las calles a su paso a todo bicho viviente.
¿Cuál es el problema? Que eso es precisamente lo que no les gusta a los usuarios del coche privado: que un semáforo les corte el paso para que circule el tranvía, del mismo modo que sueltan improperios cuando hay vallas cortando tráfico por manifestaciones, carreras o cabalgatas, o policías cortando un tramo porque va a pasar un personaje importante con su escolta. El tranvía no tiene culpa de tener en las ciudades un trato de papamóvil, (la diferencia es que son unos segundos, frente a una o dos horas de eventos y manifestaciones, pero esos pocos segundos ya son suficientes para que la gente se ponga cardíaca) pero como lo tiene, esa característica hará que el protestón de turno salga votando en contra.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...


Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dimarts 15/01/2019 20:07




Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2202
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 17/01/2019 22:29

Debat sobre el tramvia (i el bus D30) avui a 'El matí de Barcelona' (Betevé) amb tots els grups municipals [51 min]:

https://beteve.cat/el-mati-de-barcelona ... ener-2019/

Resum del debat:
https://beteve.cat/politica/gestio-publ ... at-beteve/


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 24/01/2019 17:51

Viscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:o ))) :victoria



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 24/01/2019 19:06




Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 24/01/2019 19:49

Una molt bona notícia. Espero ara que s'afanyin a plantar les vies perquè tinc un molt mal pressentiment...


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dijous 24/01/2019 20:19

Miquel ha escrit:Una molt bona notícia. Espero ara que s'afanyin a plantar les vies perquè tinc un molt mal pressentiment...
A la que pierdan la alcaldia y el que gane sea contrario al tranvia y todo regrese a la normalidad del No al Tranvia que nos tenian acostumbrados.
Saludos.



kastroboy
N4
N4
Entrades: 40

Entrada Autor: kastroboy » Divendres 25/01/2019 21:16

Creieu que al tram Francesc Macià-Glòries el Tram podrà assolir els 18 km/h de velocitat mitjana?



premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Divendres 25/01/2019 21:39

NO



kastroboy
N4
N4
Entrades: 40

Entrada Autor: kastroboy » Dissabte 26/01/2019 0:40

premixero ha escrit:NO
Segur?



França451
N9
N9
Entrades: 2219
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dissabte 26/01/2019 13:48

Me han pasado por ahí que ya andan unos anuncios de la supresión de las líneas de TMB afctadas.

Hay una novedad:
La 6 se la cargan (ya lo sabíamos)
La 7 se la cargan (también lo sabíamos)
La 33 se la cargan (Maño, vete despidiendo)
La novedad es la 34: Se mantiene entre Virrei Amat y València/Meridiana. O sea, donde va a acabar la M24. Para ir de Clot a Verdaguer se propone tirar del H10.
Lo que no me explico es, estando el H6 al Onze de setiembre, que la 34 duplique recorrido absurdamente. Estando la M24 por donde va la 34 y el H6 por el Onze de Setiembre, y el H8 entre pont de Treball y Pare Manyanet, la 34 podemos tranquilamente cepillárnosla.

Y sí, Miquel, yo también sospecho que si en mayo hay cambio de gobierno el proyecto se va fuera. Por eso decía que si se hacen las cosas como saben hacerlas (iniciar las obras en verano, es decir ya mismo) ya no hay vuelta de hoja.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dissabte 26/01/2019 14:04

Les obres no començaran ara bàsicament perquè el que s'ha votat no és un projecte ni res concret, sinó que és una declaració política, és a dir, paper mullat. A partir d'aquí caldria fer redaccions de projectes , debatre'ls i votar-los per a licitar les obres i començar-les.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”