Allargament de la L3 fins a Sant Feliu

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Allargament de la L3 fins a Sant Feliu

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 18/01/2006 20:23

Mirant el panfleto que tenen a la web de la Generalitat sobre els fets del govern actual, en el tema transports hi diu ben al final de tot...


En els pròxims mesos...
- Nou projecte de les obres de la L5 al barri del Carmel. Les obres es reprendran la primavera vinent (PTO).
- Aprovació del perllongament de la L3 del Metro de Barcelona, fins al nucli de Sant Feliu de Llobregat, que enllaça amb la T-3 del Trambaix (PTO).
- Obres de millora en l'intercanviador FGC-Renfe a Martorell (PTO).

http://www.gencat.net/acciodegovern/cat ... ransit.htm

Què en dieu? :o



Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Dimecres 18/01/2006 20:31

es curios... espero que s'aprovi aquesta ampliació i en tinguem noticies rapid :D


Amant de les 1000

|Ethan|
N4
N4
Entrades: 40
Ubicació: Sant Just Desvern
Contacta:

Entrada Autor: |Ethan| » Dimecres 18/01/2006 22:40

Espero que el recorregut de la L3 sigui el següent:

Zona Universitària - Finestrelles - Nestlé - Pont d'Esplugues - Sant Just Centre (o Rambla) - Walden - Sant Feliu

Què us sembla? sabeu si el volen fer passar per Sant Just?? Espero que sí...

Salut,

Jordi



machervi
N2
N2
Entrades: 15

Entrada Autor: machervi » Dimecres 18/01/2006 23:32

Molt bona noticia sembla aixo pero..... no ho veig massa clar, no serà que aquest perllongament es a canvi de no fer la linea 12???????? es un dubte que deixo flotant jeje.

Per cert, on podria trobar un planell i un termometre de tota la linea 12? el planell que es vegi on es situen les estacions, gracies



|Ethan|
N4
N4
Entrades: 40
Ubicació: Sant Just Desvern
Contacta:

Entrada Autor: |Ethan| » Dijous 19/01/2006 0:08

Hola!

Em sap greu informar-te que la L12 ja està més que morta des de fa temps... per això diuen lo de l'ampliació de la L3! Si vas a la web de la gene, ja no parlen de la L12 però he trobat l'enllaç de quan estava penjat a la web:

Imatge

Si vols més informació de la història L12, clica l'enllaç
http://www10.gencat.net/ptop/AppJava/ca ... inia12.jsp#

Apa ciau,

Jordi



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 19/01/2006 12:22

El més divertit és que van ficar la imatge virtual d'un vestíbul! Quina clarividència per a un projecte de línia que mai no va passar d'un disseny sobre el paper...

Personalment, trobo més acertat fer arribar la L3 (per la part alta d'Esplugues com s'ha dit, a veure si així l'Ajuntament obre els ulls i permet l'ús de Laureà Miró pel tramvia) que no una misteriosa L12 que mori a Zona Universitària o faci una volta de Cal Déu per Reina Elisenda, que per això ja tenim la L9.

Ara l'objectiu és poder-la fer servir per anar a la feina. Jo em jubilo cap al 2032 i no tinc massa clar que ho tinguin fet :)



Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Dijous 19/01/2006 14:22

Es curios pero jo he vist aquesta imatge del vestibul en un video de la L9... sospitos :?


Amant de les 1000

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 19/01/2006 20:55

Hola,

Pues no sé dónde lo habreis visto eso de la L3, pero deben de ser tan bellacos que lo han quitado. Lo único lógico que se les había pasado por la cabeza y se acojonan, se arrepienten y lo quitan para que no lo vea nadie.

Por cierto, totalmente de acuerdo con el trazado propuesto más arriba por Sant Just, pero ya vereis como ciudades que para nada tendrían que entrar aquí en liza y que nos vienen fastidiando a todos con el tranvía dando vueltas por la parte de atrás en lugar de pasar directo por la N-340 en Laureà Miró (Esplugues) empiezan a tocar las narices pretendiendo un trazado que debiera realizar la L6 prolongada desde Reina Elisenda. Y lo mismo pasará con Sant Joan Despí y como nos despitemos mucho Cornellà.

Lógico, como no hay nada, en cuanto se mueve un dedo, todo el mundo quiere.

:(

Saludos,
Sergio
Santfeliuenc l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 20/01/2006 18:50, en total s’ha editat 1 vegada.


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 20/01/2006 0:24

Ostres, doncs és veritat.... ho han tret!! :evil:



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 20/01/2006 0:27

:x :x :x :x :x


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
booze
N2
N2
Entrades: 18
Ubicació: Mallorca nord

Entrada Autor: booze » Dissabte 21/01/2006 1:19

Si ho han tret es per alguna cosa, a mi em dona que serà bo, i que al final la part de BCN i Esplugues de la L12 serà només una tonteria electoral



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 01/10/2006 11:09

Hola,

¿Qué hay de cierto y de verdad en eso de ampliar la L3 a partir de Zona Universitària y más allá? porque es que yo ya no me creo nada.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 01/10/2006 20:22

I no hi ha per menys, però ja toca allargar la 3 per Zona universitària, que fa massas anys que ho reivindiquen.



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Diumenge 01/10/2006 20:29

Yo espero que la L3 quede algún día así.

Imatge



Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Diumenge 01/10/2006 21:12

Doncs jo espero q mai arribi a quedar així :D pq si s'amplia fins el Baix Llobregat em semblaria molt absurd deixar-la a Torreblanca en comptes d'arribar al centre de Sant Feliu.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 01/10/2006 23:00

Hola,
javi82 ha escrit:Doncs jo espero q mai arribi a quedar així :D pq si s'amplia fins el Baix Llobregat em semblaria molt absurd deixar-la a Torreblanca en comptes d'arribar al centre de Sant Feliu.
Amén :master

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dilluns 02/10/2006 0:38

javi82 ha escrit:Doncs jo espero q mai arribi a quedar així :D pq si s'amplia fins el Baix Llobregat em semblaria molt absurd deixar-la a Torreblanca en comptes d'arribar al centre de Sant Feliu.
Evidentemente no a todos nos gusta por donde y cuando pasan las líneas o estaciones de metro. Pero evidentemente prefiero esta línea 3:

Imatge

Que no la actual:

Imatge



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 02/10/2006 20:16

Hola,

Hombre... yo también preferiría que me diesen una colleja a que me diesen dos bofetones. Y preferiría dos bofetones a que me diesen una panadera a base de bien, pero casi mejor que no me diesen ni la colleja, ni los dos bofetones, ni la panadera.

Y en este caso, puestos a preferir, pues sí, mejor una que la otra, pero ambas son como una colleja o dos bofetones... lo mejor, ampliarla hasta Sant Feliu Centre, que solamente es una parada respecto de Torreblanca, que se puede ir haciendo conjuntamente con el soterramiento de RENFE, que nos hace llegar una línea de metro a un intercambiador donde encontramos cercanías, metro, tranvía, taxis, buses urbanos e interurbanos y que de esta forma es un punto de atracción de viajeros a las diferentes redes y un importante nudo de aportación al TP.

Y si encima lo pintamos en los termometritos que vayamos haciendo, por lo menos a la gente se le queda bien metidito en la cabeza y cuando se amenace con no hacerlo, las protestas estarán ahí, de lo contrario y no poniéndolo, a lagente no le suena de nada y cuando se hiciese la línea, la gente se conformaría de manera inacptable y podría colar.

¡¡¡ L3 hasta Sant Feliu !!!

;)

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 02/10/2006 20:37

I per qué no s'allarga fins a Quatre Camins?Estaria requetebé :o
Hi hauria una conexió entre FGC i metro,encara que tampoc ho veig necesari,peró m'agradaria



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Dilluns 02/10/2006 20:37

Una pregunta Carlos L´H, como haces estos graficos de línia? Porque te quedan genial! es algun programa en especial?
Gracias!!



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”