Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Quines estacions renovaries primer?

1) Barcelona-Plaça Catalunya (R1, R3, R4), amb connexió a metro Universitat (L1, L2)
24
18%
2) Ocata (R1), amb ascensors
1
1%
3) Tordera (R1), amb segona via
5
4%
4) Cardedeu (R2), amb noves marquesines
1
1%
5) Llinars del Vallès (R2), amb noves marquesines
1
1%
6) Palautordera (R2), amb noves marquesines
2
2%
7) Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7), amb ascensors i andanes altes
20
15%
8) Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7)
16
12%
9) Montcada-Ripollet (R3)
1
1%
10) Santa Perpètua de Mogoda (R3), l'actual de La Florida
2
2%
11) Balenyà-Tona-Seva (R3)
0
No hi ha cap vot
12) Sant Vicenç de Castellet (R4)
2
2%
13) Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4), perllongament d'andanes
17
13%
14) Centelles (R3)
0
No hi ha cap vot
15) Figaró (R3)
0
No hi ha cap vot
16) Vacarisses-Torreblanca (R3)
3
2%
17) Sant Sadurní d'Anoia (R4)
0
No hi ha cap vot
18) Vilafranca del Penedès (R4), nous accessos amb barreres tarifàries
5
4%
19) La Granada (R4)
0
No hi ha cap vot
20) L'Arboç (R4)
1
1%
21) El Vendrell (R4)
3
2%
22) Molins de Rei (R1/R4)
3
2%
23) Parets del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
24) Granollers-Canovelles (R3)
0
No hi ha cap vot
25) Les Franqueses del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
26) La Garriga (R3)
0
No hi ha cap vot
27) Martorell (R4/R8), amb millora del transbordament Rodalies/FGC
18
14%
28) Mollet-Sant Fost (R2/R8)
4
3%
29) Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals: 131
Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Entrada Autor: Danzig » Divendres 17/04/2009 9:24

owned!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 26/04/2009 15:01

http://www.acn.cat/webACN/detallNoticia ... cia=487458

Adif inverteix més de 23 MEUR en adaptar les instal·lacions de seguretat de la Sagrera i Sant Andreu Comtal

ACN // 26.04.2009 // 13.35 h

Barcelona (ACN).- Adif ha aprovat la licitació de les obres d'adaptació de les instal·lacions de seguretat i les comunicacions de les línies d'amplada convencional a l'entorn de les estacions de la Sagrera i Sant Andreu Comtal de Barcelona. En 4,7 quilòmetres de via, Adif hi invertirà 23,8 MEUR per garantir la seguretat i funcionalitat dels equips de les línies d'ample convencional durant la construcció del TGV que enllaçarà Barcelona amb la Catalunya del Nord. El projecte preveu actuacions als sistemes de senyalització i comunicacions, edificis tècnics i obra civil en el tram que hi ha entre el pont de Bac de Roda i el Nus de la Trinitat de la capital catalana.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 01/05/2009 13:27

http://www.lafura.cat/aldia/actualitat.asp

Renfe promet a l'Ajuntament del Vendrell millorar l'estació de trens l'any que ve

Responsables del govern espanyol han dit aquesta setmana a l'alcalde Benet Jané que arreglarà l'estació de trens del Vendrell al 2010. Les promeses inclouen allargar l'andana, posar tanques a tot el traçat ferroviari urbà, millorar l'accessibilitat i pavimentar l'esplanada de davant. També es faran millores a l'estació de Coma-ruga



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 02/05/2009 11:09

Hola,

¡Mira qué bien! iban a hacerlo para este invierno y ahora lo dejan para el "maravilloso plan de cercanías de Maleni", el gran legado de la "ministra doblá".

El Vendrell necesita una urgente remodelación e integración de su estación en el casco urbano, decidir necesitan toda esa extensión de terreno para algo o reintegrarla en la ciudad y urbanizarla adecuadamente.

Y Comarruga (Sant Vicenç de Calders) necesita una verdadera estación de ferrocarril como gran nudo de comunicaciones que es y como centro neurálgico en que se convierte en épocas estivales. Una estructura estilo Perafort es lo que mejor le vendría a este punto. No puede ser que el edificio principal esté al otro lado de las vías y que para pasar de la zona donde se ubica el mercadillo los sábados allí haya que dar el rodeo que hay que dar, pasar por el estrechísimo pasillo que hay que utilizar (da miedo) y que no haya una estructura o paseo que cubra la playa de vías haciendo las veces de vestíbulo y de posibilitar el acceso a los andenes desde arriba.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 27/05/2009 18:49

http://www.acn.cat/webACN/detallNoticia ... cia=492689

Adif adjudica les obres de modernització de l'estació de Sant Vicenç de Calders

ACN // 27.05.2009 // 13.40 h

El Vendrell (ACN).- Adif ha adjudicat els treballs de modernització de l'estació de Sant Vicenç de Calders, al terme del Vendrell. Segons informa Adif, l'objectiu és mantenir en òptimes condicions l'estat de la via per tal d'augmentar la fiabilitat de la infraestructura i afavorir la regularitat del trànsit ferroviari. Els treballs, amb un pressupost de 123.700 euros i un termini d'execució d'un mes, s'emmarquen en el programa d'actuacions de conservació i millora de la seguretat a la xarxa convencional de ferrocarril incloses en el Fons Especial de l'Estat per a l'estímul de l'Economia i l'Ocupació. La millora de l'estació, per on hi circulen diàriament 260 trens, havia estat llargament reivindicada des del territori.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 27/05/2009 20:54

metring ha escrit: Adif adjudica les obres de modernització de l'estació de Sant Vicenç de Calders
:o Festa!!!!!!!!! :ok :ok :ok

Ja era hora. :amor
Ara només falta que guanyi el Barça la Champions. :D xD
De moment va guanyant per 1 gol. :plas :) :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 27/05/2009 21:39

:x :riure



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 28/05/2009 23:22

http://www.avui.cat/cat/notices/2009/05 ... _60830.php

Blanco compta amb el capital privat per posar al dia Rodalies

La millora de les instal·lacions d'aquest servei requerirà inversions d'entre 4.000 i 6.000 milions d'euros

Benito Badrinas
Barcelona
Ult. Act. 28/05/2009 19:35
Icona mida text gran | petit Icona imprimir article Icona enviar article Icona enviï rectificació Icona afegeixi a la seva carpeta Icona opinions 11 opinions
El ministre de Foment, José Blanco, ha dit aquesta tarda de dijous al Cercle 'Economia que està estudiant fòrmules perquè la inversió privada participi en l'actualització de Rodalies de Renfe a Catalunya. La millora de les instal·lacions d'aquest servei requerirà inversions d'entre 4.000 i 6.000 milions d'euros. "La meva intenció és apostar per la participació público-privada pel desenvolupament de les infraestructures", va dir Blanco.

El ministre de Foment també ha dit que la seva prioritat és el desenvolupament del ferrocarril en detriment de les autovies. Finalment, Blanco ha assanyalat que en el consell de ministres de divendres s'aprovarà una nova estació de l'AVE a Tarragona amb un pressupost de 50 milions d'euros.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 03/06/2009 19:12

http://www.acn.cat/webACN/detallNoticia ... cia=493942

L'Estat invertirà 2,9 milions d'euros en la remodelació integral de l'estació de tren de Sant Andreu de Llavaneres
Jordi Pujolar // ACN // 03.06.2009 // 16.53 h

Sant Andreu de Llavaneres (ACN).- El ministeri de Foment té en procés de licitació les obres de remodelació de l'estació de Renfe a Sant Andreu de Llavaneres (Maresme). L'obra costarà uns 2,9 milions d'euros i el termini d'execució previst és d'un any. La remodelació serà integral, ja que es construirà una nova estació de 380 metres quadrats, s'instal·laran marquesines i s'eliminaran les barreres arquitectòniques amb la construcció d'un pas soterrat amb rampes i la instal·lació de dos ascensors. El projecte també inclou una plaça d'accés a l'estació, amb zona verda i aparcament per a bicicletes. L'Ajuntament agraeix la inversió, però demana que també s'eliminin les barreres arquitectòniques entre la platja, l'estació i el nucli urbà.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 04/06/2009 23:39

A Castelldefels ja funcionen els nous passos de vianants subterranis, només queden acabar alguns detalls, i ja han tapat els antics, i els ascensors estan instal·lats, tot i que encara no funcionen. les andanes, gairebé enllestides :ok



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Divendres 05/06/2009 9:31

foto? :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 05/06/2009 10:45

A veure si avui em puc passar un momentet ;)



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 07/06/2009 16:04

Dimecres vaig ser-hi a l'estació de Castelldefels,i a l'interior de l'edifici posava "noves andanes disponibles desde l'1 de juny",suposo que és referiràn al nou pas superior.També remarcar que l'estació està totalment tancada,i ara per entrar i sortir és obligatori passar per l'edifici de l'estació,i per tant,passar la barrera de cancel.ladores.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 07/06/2009 22:08

Tal i com vaig prometre, aquí teniu fotos de Castelldefels, amb les andanes i passos subterranis nous. Les fotos estan fetes amb el mòbil i des del tren, així que la qualitat no és que sigui molt gran...
Fitxers adjunts
castelld.jpg
castelld.jpg (56.09 KiB) Visualitzat 8379 cops
castelld2.jpg
castelld2.jpg (58.4 KiB) Visualitzat 8379 cops



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dilluns 08/06/2009 9:51

van bé per fer-se una idea :ok



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 09/06/2009 14:12

Aquí teniu algunes fotos més de Castelldefels:
Fitxers adjunts
Imagen013edit.jpg
L'andana central
Imagen013edit.jpg (62.45 KiB) Visualitzat 8259 cops
Imagen019edit.jpg
L'antic accés, gairebé tapat del tot
(161.16 KiB) S’ha baixat 586 vegades
Imagen024edit.jpg
Un dels ascensors, que encara no funcionen
Imagen024edit.jpg (77.7 KiB) Visualitzat 8255 cops
Imagen025edit.jpg
L'entrada, amb les parets de rajola blanca, i les portes canviades
Imagen025edit.jpg (101.86 KiB) Visualitzat 8255 cops



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimecres 10/06/2009 1:54

Sí, el que han fet a Castelldefels és molt gran: jo creia que estaven obrint un altre pas subterrani per evitar els col.lapses que es formen quan arriven els trens de Barcelona que tenen el final allà. Aquests col.lapses sovint provoquen que la gent que vol agafar el tren no pugui pujar (i el perdi) perquè l' escala està tota ocupada, o que la gent gran, els nens petits, i les persones amb cotxet tinguin moltes dificultats, cosa que queda amplificada per l' estretissim espai d' andana existent entre la tanca de les escales i la via. I tot, sense mencionar l' al.licient que suposa per creuar les vies en una estació on és especialment perillós fer-ho.

Jo pensava "que bé, ara amb dos passos subterranis la gent es distribuirà millor i no es formaran taps a les estretes escales". Doncs bé, resulta que quan han acavat el nou, tapien l' antic! Tot un desplegament d' intel.ligència en mobilitat.

Així doncs, res ha canviat: col.lapse a la sortida, gent que perd el tren, gent que creua la via, etc. Ah, bé, una cosa sí ha canviat: ara se suposa que la gent no pot colar-se. Aquesta debia ser la única cosa important: atès a l' excel.lent servei que presta Rodalies Renfe era inconcebible que hi hagués gent viatjant sense pagar.

Si el que volíen era que la gent no es colés, només havien d' instal.lar unes cancel.ladores a l' entrada del pas subterrani. I així s' haguéssin estalviat els diners i la irritant dicotomia de "arriba el progrès a Rodalíes Renfe" gràcies a unes millores que, primer, són de sentit comú i, segon, arriben com 10 anys tard.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 10/06/2009 8:48

Busman ha escrit:Sí, el que han fet a Castelldefels és molt gran: jo creia que estaven obrint un altre pas subterrani per evitar els col.lapses que es formen quan arriven els trens de Barcelona que tenen el final allà. Aquests col.lapses sovint provoquen que la gent que vol agafar el tren no pugui pujar (i el perdi) perquè l' escala està tota ocupada, o que la gent gran, els nens petits, i les persones amb cotxet tinguin moltes dificultats, cosa que queda amplificada per l' estretissim espai d' andana existent entre la tanca de les escales i la via. I tot, sense mencionar l' al.licient que suposa per creuar les vies en una estació on és especialment perillós fer-ho.

Jo pensava "que bé, ara amb dos passos subterranis la gent es distribuirà millor i no es formaran taps a les estretes escales". Doncs bé, resulta que quan han acavat el nou, tapien l' antic! Tot un desplegament d' intel.ligència en mobilitat.

Així doncs, res ha canviat: col.lapse a la sortida, gent que perd el tren, gent que creua la via, etc. Ah, bé, una cosa sí ha canviat: ara se suposa que la gent no pot colar-se. Aquesta debia ser la única cosa important: atès a l' excel.lent servei que presta Rodalies Renfe era inconcebible que hi hagués gent viatjant sense pagar.

Si el que volíen era que la gent no es colés, només havien d' instal.lar unes cancel.ladores a l' entrada del pas subterrani. I així s' haguéssin estalviat els diners i la irritant dicotomia de "arriba el progrès a Rodalíes Renfe" gràcies a unes millores que, primer, són de sentit comú i, segon, arriben com 10 anys tard.
Suposo que l'antic pas soterrat l'havien de mantenir com a pas lliure entre ambdós costats de la via per a la població de Castelldefels ja que sinó la gent ha de fer una volta de mil dimonis. No sé quines dimensions deu tenir el nou pas, espero que sigui prou ampli!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 10/06/2009 9:16

Realment, pel que vist, no és que sigui mooolt ample, no...



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimecres 10/06/2009 13:16

De fet, és més estret que l' anterior. Una pifia, vaja.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”