Estació de Sagrera-TAV

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Què farieu amb la troballa del jaciment romà?

Conservar-lo totalment, encara que l'estació es vegi afectada
21
24%
Conservar-ho, integrant-ho a l'estació, només perilla una sortida
52
60%
No ho sé
1
1%
Res, per quatre pedrots, no val la pena mantenir-ho
9
10%
Altres
4
5%
 
Vots totals: 87
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1020
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Estació de Sagrera-TAV

Entrada Autor: fgc113 » Diumenge 18/09/2022 23:24

ferroviario_catalan ha escrit:
Diumenge 18/09/2022 23:10
Entiendo que los R11, también inician/finalizan su recorrido en SAC?
Sí, igual que los R2. Hasta el 2 de diciembre en Sant Andreu y del 3 al 10 de diciembre en Montcada i Reixac.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 2793
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 19/09/2022 11:55



Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 2793
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 19/09/2022 14:44

Diari de Girona, 19 de setembre de 2022 ha escrit: Indignació i desconcert entre els usuaris de Rodalies afectats per les obres de la Sagrera
Passatgers de les línies gironines es queixen que els trajectes s'allarguen més de l'habitual
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3876
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 19/09/2022 20:22

França451 ha escrit:
Dissabte 17/09/2022 13:18
O sea, a ver si yo me aclaro:

Este fin de semana, y unos cuantos más:

Rodalies R1 inicia su recorrido en Badalona. Para llegar allí, usar metrô L1, L2 y L5.
Rodalies R1 finaliza su recorrido en Mataró, me pareció escuchar o leer hace unos días en Sants un servicio sustitutorio por carretera hasta Maçanet.
Rodalies R2 inicia su recorrido en Montcada i Reixac, y a partir del lunes, en Sant Andreu Comtal. Viajeros, sí o sí a Montcada Manresa, porque no hay otra opción y desde SAC a L1 excepto los findes que la R1 acabe en Badalona, que como Clot no funcionarà para Renfe, hay que transbordar en Montcada o tragarte la línea 1 hasta Arco, lo cual viene a ser lo mismo, pero por metro con más pérdida de tiempo y paradas.
R4 con sus habituales y constantes retrasos por obras o embudos cada dos estaciones, por si fuera poco, se come el pasaje de todas las demás líneas por incompetencia de los directivos de Renfe/Adif que no saben hacer la O con un canuto. Ni repaso los puntos calientes de la línea, y para colmo siguen sin solucionar ninguno de los problemas de seguridad en la línea, poniendo en riesgo la integridad de sus miles de usuarios cada día.
Rodalies R7 funciona de milagro, ya que a la mínima aprovechan para suprimirla.
Y por último, R8 inicia recorrido en Castellbisbal. Para llegar a Martorell, tirar de R4 y no sé si han dejado buses complementarios.

Esa es la m****** de red que tenemos a cambio de pagar billete gratis durante 4 meses, o pagar precio reducido de las tarifas ATM.

Y por supuesto, en ninguno de los casos citados, TMB aumentará su frecuencia de paso de metro de Barcelona, porque es un tema que no le compite. Consecuencia: habrá pollos en las estaciones y acabará aumentando la frecuencia de paso del metro porque no le uedara más remedio.

Continuará (para desgracia de todos).
La R3 ja fa tres setmanes que circula amb normalitat, des de l'Hospitalet fins LaTour de Carol. Les obres del pont de l'aiguabarreig del Ter i Freser a Ripoll, van finalitzar el 31 d'agost.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2067
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 20/09/2022 17:35

Ja tenim corregit el traçat de la R1 sota el pont de Bac de Roda. En temps rècord (3 dies) han rectificat el pendent de la via: :ok

Imatge
Imatge: @WKBCN

Si mirem, però, per l'altre cantó del pont, ja no veurem el tren. :'( Han aprofitat per col·locar les bigues de cobertura:

Imatge
Imatge: @WKBCN

El tram entorn el pont havia de quedar descobert, amb el tren visible. Però, les AAVV, al·lèrgiques al tren (i a tot) van pressionar per tapar el traçat: :nono

https://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noti ... mp=2542156


Salvem l'Estació de França!

França451
N9
N9
Entrades: 2028
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,15,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimecres 21/09/2022 12:31

No entiendo nada. Qué es eso de la rectificación de pendiente?


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1020
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimecres 21/09/2022 17:21

La rectificación del acuerdo vertical. Daba problemas con las unidades en doble, creo que se desacoplaban.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2026

Entrada Autor: albert28 » Dimecres 21/09/2022 18:52

fgc113 ha escrit:
Dimecres 21/09/2022 17:21
La rectificación del acuerdo vertical. Daba problemas con las unidades en doble, creo que se desacoplaban.
Por lo que he leído se desacoplaban eléctricamente solo.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”