Limbo Dance a Sants

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Ophani
N4
N4
Entrades: 74

Limbo Dance a Sants

Entrada Autor: Ophani » Dimecres 25/10/2006 17:37

Amb les obres de l'ave cada dia l'estacio de sants cada cop te menys vies, de 12 a 8 i dintre de poc obriran de la via 9 a la 14 i la u i la dos, o sigui ja nomes quedaran 7 vies... Sants es apunt d'entrar al record guines de Volum de trens/via



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 25/10/2006 17:38

Ophani ha escrit:Amb les obres de l'ave cada dia l'estacio de sants cada cop te menys vies, de 12 a 8 i dintre de poc obriran de la via 9 a la 14 i la u i la dos, o sigui ja nomes quedaran 7 vies... Sants es apunt d'entrar al record guines de Volum de trens/via
Mijor no m'imagino amb 7 vies,si amb 8 ja és un caos,amb 7 o 6,,que pot ser?



Ophani
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Ophani » Dimecres 25/10/2006 17:45

doncs es real, les preses de l'ave son inegables, queda un anyet per que arribi i es tenen que fotre les piles, quan haguin acabat d'arreglar les vies de la 9 a la 14 (inclosa construccio de la 13 i 14), es posaran a arreglar les vies de la 8 a la 3 ambdues incloses, aleshores nomes estaran operatives les vies (1,2,9-14), deixen pel final la via 1 i 2 que seran juntament amb la 3 i 4 si no estic mal informat per les que pasara l'ave a BCN



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 25/10/2006 19:02

Ophani ha escrit:doncs es real, les preses de l'ave son inegables, queda un anyet per que arribi i es tenen que fotre les piles, quan haguin acabat d'arreglar les vies de la 9 a la 14 (inclosa construccio de la 13 i 14), es posaran a arreglar les vies de la 8 a la 3 ambdues incloses, aleshores nomes estaran operatives les vies (1,2,9-14), deixen pel final la via 1 i 2 que seran juntament amb la 3 i 4 si no estic mal informat per les que pasara l'ave a BCN
Espero que això que diguis no siga veritat,perqué sinó el que és pot liar...........,a més,és farien barreres per agafar la R2 a les víes 9 i 10,esque ara no n'hi ha,,, :x
Mare meva,el que és pot liar!!!,Usuaris de la R2 i R10,prepareu per més retrassos i més problemes d'aquí a poc :x
Anem al passat,baixes?,així es l'imatge que reflecteix a renfe.



Avatar de l’usuari
Xarxa BCN
N3
N3
Entrades: 34
Ubicació: 20 metros bajo tierra

Entrada Autor: Xarxa BCN » Dimecres 25/10/2006 19:12

Ophani ha escrit: deixen pel final la via 1 i 2 que seran juntament amb la 3 i 4 si no estic mal informat per les que pasara l'ave a BCN

No sabia que hi pasaria l'ave per les vies 1-4 justament pensava que pasaria per l'altra banda de l'estació...

No entrarà l'AVE al tunel de sants justament per la dreta? :roll:



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 25/10/2006 19:25

No. L'AVE entrarà per la part de muntanya i s'encaminarà cap al carrer de Provença.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 25/10/2006 19:26

Xarxa BCN ha escrit:
Ophani ha escrit: deixen pel final la via 1 i 2 que seran juntament amb la 3 i 4 si no estic mal informat per les que pasara l'ave a BCN

No sabia que hi pasaria l'ave per les vies 1-4 justament pensava que pasaria per l'altra banda de l'estació...

No entrarà l'AVE al tunel de sants justament per la dreta? :roll:
A l'alçada de La Torrassa la LAV passarà per sota de les convencionals i es situarà on ara hi ha les dues de L'Hospitalet, quedant al costat muntanya. Les convencionals es riparan cap a l'est, situant-se al costat mar de l'estació. A Sants quedaran les vies 1 a 6 per a LAV i 7 a 14 per a convencional.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Xarxa BCN
N3
N3
Entrades: 34
Ubicació: 20 metros bajo tierra

Entrada Autor: Xarxa BCN » Dimecres 25/10/2006 19:34

Ahhhh :osti

Gràcies!!!

PD. posats a queixar-nos direm que s'allarga el transbordament metro rodalies :)



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 25/10/2006 19:43

El què haurien de mirar és de construir enllaços més ràpids i eficients entre els trens de rodalies/mitjana distància i el metro, especialment amb la L3 un cop traslladin els serveis al costat mar de l'estació de Sants.



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dimecres 25/10/2006 21:21

els postes de la catenaria al costat mar de la sortida de Sants estan instalats...

jo crec, que en breu pasaran les vies convencionals al costat mar, en quant acabin la pantalla de la entrada a Sants, al costat del metro.

Axí ja podran obrir la rampa del tunel del AVE al costat muntanya just a l'entrada de l'actual tunel.....


la foto es veu molt malament, pero s'intueix els nous postes de catenaria a la altura del metro de Santa Eulalia. Disculpeu.
Imatge



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 25/10/2006 21:29

sequera ha escrit:els postes de la catenaria al costat mar de la sortida de Sants estan instalats...

jo crec, que en breu pasaran les vies convencionals al costat mar, en quant acabin la pantalla de la entrada a Sants, al costat del metro.

Axí ja podran obrir la rampa del tunel del AVE al costat muntanya just a l'entrada de l'actual tunel.....
Aprofito la foto,per dir "No al calaix"

la foto es veu molt malament, pero s'intueix els nous postes de catenaria a la altura del metro de Santa Eulalia. Disculpeu.
Imatge



Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dimecres 25/10/2006 21:33

No creieu que es podria construir un passadís entre l'estrem nord de Tarragona L3 i els extrems est de les andanes de Rodalies?

La distància és d'aproximadament 200 m, similar a la de l'actual passadís de la L3 entre el metro i Sants.

També trobo interessant que al tractar-se d'un passadís que seguiria en línia recta el carrer Tarragona, es podria fer bastant més ample que l'actual, i qui sap, posar-hi cintes transportadores?


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dijous 26/10/2006 18:46

sequera ha escrit:els postes de la catenaria al costat mar de la sortida de Sants estan instalats...

jo crec, que en breu pasaran les vies convencionals al costat mar, en quant acabin la pantalla de la entrada a Sants, al costat del metro.

Axí ja podran obrir la rampa del tunel del AVE al costat muntanya just a l'entrada de l'actual tunel.....


la foto es veu molt malament, pero s'intueix els nous postes de catenaria a la altura del metro de Santa Eulalia. Disculpeu.
Imatge
¿te has fijado en los agujeros que han hecho al muro cada cierto intervalo?



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dijous 26/10/2006 20:15

Túnels del Garraf ha escrit:No creieu que es podria construir un passadís entre l'estrem nord de Tarragona L3 i els extrems est de les andanes de Rodalies?

La distància és d'aproximadament 200 m, similar a la de l'actual passadís de la L3 entre el metro i Sants.

També trobo interessant que al tractar-se d'un passadís que seguiria en línia recta el carrer Tarragona, es podria fer bastant més ample que l'actual, i qui sap, posar-hi cintes transportadores?
Jo crec que a l'extrem Catalunya/Passèig de Gràcia de les andanes de Sants s'haurien de fer accessos al metro L3/L5. Si no m'equivoco, l'estació de la L5 deu quedar a tocar de la paret més propera a la via 1, en aquest extrem d el'estació. Potser una mena de vestíbul sota les vies de Renfe per connectar les andanes de Renfe amb el passadís de l'enllaç L5/L3....

M'estic "flipant" no?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 05/11/2006 22:12

Túnels del Garraf ha escrit:No creieu que es podria construir un passadís entre l'estrem nord de Tarragona L3 i els extrems est de les andanes de Rodalies?

La distància és d'aproximadament 200 m, similar a la de l'actual passadís de la L3 entre el metro i Sants.
Si situéssim la connexió a l'extrem est (Besòs en terminologia geobarcelonina) de les andanes, doncs tant se val que connectin amb Sants Estació, ja que es troba a l'extrem nord de la Pl. Països Catalans i l'estació d'Adif n'ocupa tota l'amplada, així que es podria fer un passadís transversal sota les vies que agafés Rodalies, Regionals i TAV, amb l'avantatge d'estalviar pujades i baixades als usuaris. En qualsevol cas, quedaria més a prop que Tarragona i, a més, també escurçaria la connexió amb l'L5.

Però és clar, un cop feta la infrastructura mega-macro-xuli-que-te-defecas, quina utilitat de cara a la galeria té connectar el flamant tren d'alta velocitat amb el transport de pobres que és el metro?

:wc



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Diumenge 05/11/2006 22:51

Danzig ha escrit:
sequera ha escrit:els postes de la catenaria al costat mar de la sortida de Sants estan instalats...

jo crec, que en breu pasaran les vies convencionals al costat mar, en quant acabin la pantalla de la entrada a Sants, al costat del metro.

Axí ja podran obrir la rampa del tunel del AVE al costat muntanya just a l'entrada de l'actual tunel.....


la foto es veu molt malament, pero s'intueix els nous postes de catenaria a la altura del metro de Santa Eulalia. Disculpeu.
Imatge
¿te has fijado en los agujeros que han hecho al muro cada cierto intervalo?
Si ...los han cortado recientemente, como una especie de puerta cuadrada....Como todo ese tramo estará cubierto, ¿Puede ser una salida/entrada de emergencia?



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”