Estofado de ovejas...

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Estofado de ovejas...

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 05/01/2007 0:18

Hola!

Bé, en menys de mig any porto un parell d'incidències ferroviàries més o menys importants. Molts coneixeu la meva presència al tramvia sinistrat contra un Opel Frontera a Entença, recordeu? :D

Doncs avui m'ha tocat una altra. Cap a les 18:30, a la línia Barcelona-Puigcerdà, baixava jo cap a Barcelona des de Mollet-Santa Rosa -aka Alstom 8) - tan tranquil en la meva 447 (o 446, mai se quina és quina :oops: ) quan de sobte el tren ha fotut una frenada bestial prop de l'estació de Montcada-Ripollet. El soroll de les rodes contra la via sonava a pedres matxacades, i he pensat en un acte vandàlic...Però en absolut era això: el nostre tren acabava d'atropellar un ramat d'ovelles. Què collons feia un ramat al mig d'una via ferroviària en ple segle XXI i al costat d'una gran metròpoli? :x

El soroll de pedres era el soroll dels òssos (moment gore :vomit ) matxacats entre raíl i roda...

En fi...Com a molt hem estat 30 minuts parats, en tot moment informats adequadament pel personal de Rodalies Renfe i ben aviat el tren ha continuat fins a l'estació següent (com he dit, Montcada-Ripollet). Es veu que tots els sistemes del bogie frontal (tant tracció com frenada) han quedat greument malmesos; el que no sé és per què l'interventor ha demanat un ganivet al passatge, deia que era per fer "un arreglillo del siglo XIX" per portar el tren a la propera estació... :o

Bé, el transbordament de tren a Montcada-Ripollet ha estat penòs, perquè ens han portat a un tren que baixava ple; jo m'he esperat al següent per no anar en plan sardina i he aprofitat per fer fotos, i premi: una 440 no reformada en doble composició, tooooma foto nocturna (Bernat, la vols? :D ). El tren sinistrat ha sortit cap a Montcada-Bifurcació per ésser revisat.

Per cert, em trobava al cotxe M333 per si a algú li interessa. ;)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 05/01/2007 0:40

Òscar, a Rodalies BCN no hi ha cap 446, i es distingeixen molt bé pel sò (les 446 sonen molt diferent) i perquè la M d'aquestes és blanca, a diferència de les 447, que és groga.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 05/01/2007 7:30

JaMiRo! ha escrit:Hola!

Bé, en menys de mig any porto un parell d'incidències ferroviàries més o menys importants. Molts coneixeu la meva presència al tramvia sinistrat contra un Opel Frontera a Entença, recordeu? :D

Doncs avui m'ha tocat una altra. Cap a les 18:30, a la línia Barcelona-Puigcerdà, baixava jo cap a Barcelona des de Mollet-Santa Rosa -aka Alstom 8) - tan tranquil en la meva 447 (o 446, mai se quina és quina :oops: ) quan de sobte el tren ha fotut una frenada bestial prop de l'estació de Montcada-Ripollet. El soroll de les rodes contra la via sonava a pedres matxacades, i he pensat en un acte vandàlic...Però en absolut era això: el nostre tren acabava d'atropellar un ramat d'ovelles. Què collons feia un ramat al mig d'una via ferroviària en ple segle XXI i al costat d'una gran metròpoli? :x

El soroll de pedres era el soroll dels òssos (moment gore :vomit ) matxacats entre raíl i roda...

En fi...Com a molt hem estat 30 minuts parats, en tot moment informats adequadament pel personal de Rodalies Renfe i ben aviat el tren ha continuat fins a l'estació següent (com he dit, Montcada-Ripollet). Es veu que tots els sistemes del bogie frontal (tant tracció com frenada) han quedat greument malmesos; el que no sé és per què l'interventor ha demanat un ganivet al passatge, deia que era per fer "un arreglillo del siglo XIX" per portar el tren a la propera estació... :o

Bé, el transbordament de tren a Montcada-Ripollet ha estat penòs, perquè ens han portat a un tren que baixava ple; jo m'he esperat al següent per no anar en plan sardina i he aprofitat per fer fotos, i premi: una 440 no reformada en doble composició, tooooma foto nocturna (Bernat, la vols? :D ). El tren sinistrat ha sortit cap a Montcada-Bifurcació per ésser revisat.

Per cert, em trobava al cotxe M333 per si a algú li interessa. ;)

Salut!

Y como en el chiste , el pastor al ver llegar la 447-333M haciendo utilización del silbato decía "chifla chifla que como no te apartes tú". Después de estos grandes avances de la naturaleza creo que mañana el servicio entre Vic y Bcn que pasa por Sta Perpetua y en homenaje a los ex-trabajadores de La Maquinista, MACOSA,... se hará con la 241-141F



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 05/01/2007 11:43

JaMiRo! no agafis més el transport public aveure si ets tu el gafe que ens ha fotut, allunyat de barcelona no sigui que ens caigui una bomba atòmica....



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dilluns 08/01/2007 9:59

pobres ovelletes fragmentades :(

:D

als marges del Besòs es veuen ramats d'ovelles molt sovint



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 08/01/2007 17:28

I a Cornellà, anant des dels polígons industrials cap al centre, n'hi ha un fotiment!



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 08/01/2007 20:03

metring ha escrit:I a Cornellà, anant des dels polígons industrials cap al centre, n'hi ha un fotiment!
:?: :?: :?: :?: :?: :?: Ovelles a Cornellà? :o :o :o



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 09/01/2007 15:47

Ferrovi ha escrit:
metring ha escrit:I a Cornellà, anant des dels polígons industrials cap al centre, n'hi ha un fotiment!
:?: :?: :?: :?: :?: :?: Ovelles a Cornellà? :o :o :o
Jo n'he vist molts cops anant amb la RENFE entre Sant Illdefons i la Ronda de Dalt.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 09/01/2007 20:06

Si, si, totalment cert, tant tranquiles, campant per muntanya! Sort que aquestes no són a prop de la Renfe!



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 09/01/2007 20:09

El que se es de la existencia de una hipica entre la Ronda i l'Hospitalet, però ramadería per la zona, no sé de la seva existencia. El que hi ha entre la Ronda i Cornellà a l'alçada de la Renfe es un camp de futbol, i Can Mercader.
Buscaré informació de cria animal per la zona.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 09/01/2007 20:10

Podriem encetar un fil sobre ramaderia propera a estacions de tren i ferrocarrils xD



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 09/01/2007 20:19

Avistaments de animals aprop del ferrocarril de l'AMB xD xD xD :) :) :D :D :D



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”