Llançadora de FGC entre fires (Pl. Espanya-Pl. Europa)

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Llançadora de FGC entre fires (Pl. Espanya-Pl. Europa)

Entrada Autor: wefer » Dijous 08/02/2007 10:43

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/
---------------------------
Llançadora de fira a fira

Del 14 al 19 de maig, durant el Saló de Construmat, entrarà en servei la nova estació de plaça Europa de la línia Llobregat-Anoia dels FGC de manera que es posarà en funcionament un tren llançadora entre la Fira de la Gran Via i la Fira de Montjuïc.

D'altra banda, entre enguany i l'any que ve s'adjudicaran 70 dels 120 milions que aquesta legislatura es destinaran a l'habilitació de carrils per a bus públic. Es començarà enguany construint el carril reversible a la C-58 entre Ripollet i l'avinguda Meridiana i l'any que ve començaran les obres del carril d'entrada a Barcelona de la C-31 entre Montgat i la plaça de les Glòries. Política Territorial també preveu que aquest primer trimestre surti a subhasta l'obra integral del desdoblament de l'eix transversal i que es disposi a finals d'any de l'estudi de viabilitat del tren de Catalunya a Andorra.



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dijous 08/02/2007 12:31

com ho encabiran a la graella d'horaris?



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 08/02/2007 13:50

Que han fet una vía morta entre Europa i Gornal?Que voeln fer aquests de FGC, L8B?
Personalment,crec que no és pot,primer per que ficar mès circulacions como que no,ja va algo saturat segons diuen la gent de FGC(per mi no).
Jo em pregunto com és muntaràn això la gent de FGC?SI un tren acaba a Euopa,com ho farà per canviar de sentit,o han fet una via morta secreta o jo que sé,peró crec que per mi no és massa bona idea.
Si volen posar una llançadora,directament que posin mès L8's i llestos,mès fàcil i altres llocs també sortiran beneficiats.
PD:Entre Europa i Gornal hi han canvis d'agulla,peró dubto que facin lo de canviar de sentit allà,ja que seria una pèrdua de temps considerable,i clar,faria retrassar els trens de la resta de serveis.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 08/02/2007 13:53

Així que d'aqui poc ja entren en servei les estacions de Martorell Central i Europa.

Gràcies per la informació Marçal (wefer) !

PD: S'atreviran a posar 211 en els trens llançadora ? :P
Pere l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 08/02/2007 15:06, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3176
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 08/02/2007 14:03

Doncs jo ho trobo bé, ja que havia patit més d'una vegada l'embús per travessar el passeig de la Zona Franca venint des de Montjuïc-2 (L'H) amb el bus llançadora que, passant pel sot del migdia, anava a Montjuïc-1 (pl. Espanya).

De tota manera, llanço una pregunta:

Mantindran com a aparcament el sot del migdia?

Si mantenen l'aparcament del sot del migdia, posaran llançadores a pl. Espanya, almenys?

Salut !!



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 08/02/2007 20:50

Jo no sé perquè però m'ensumo que els periodistes han posat "llançadora" però que realment seran serveis L8 (i S8, S4) simplement... :roll:



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 08/02/2007 21:40

O que pasarà, com quan el Transversal feia llançadores per l'exposició del 29, tema del que vam parlar al fil de si el metro hauria de fer serveis sense aturar-se a totes les estacions.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dijous 08/02/2007 21:59

Potser en esdeveniments grans, com elq ue va passar de cardiologia, faran mesures per augmentar la oferta entre fires i sino potser pararan nomes L i S.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”