Soterrament vies a L'Hospitalet

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Intercanviador de la Torrassa

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 20/02/2018 13:35

Independentment del malbaratament o no de recursos destinats al soterrament, el nou intercanviador representarà una enorme millora a la mobilitat de la zona Sud. Sense exagerar, La Torrassa serà la nova Sagrera de l'accés Llobregat.

Per cert, algú sap on es pot consultar l'estudi informatiu del projecte, que es veu a les imatges del missatge anterior? Ja de pas, aprofito també per a preguntar pel de Montcada i Reixac.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 20/02/2018 17:55

Javi M ha escrit:Independentment del malbaratament o no de recursos destinats al soterrament, el nou intercanviador representarà una enorme millora a la mobilitat de la zona Sud. Sense exagerar, La Torrassa serà la nova Sagrera de l'accés Llobregat.

Per cert, algú sap on es pot consultar l'estudi informatiu del projecte, que es veu a les imatges del missatge anterior? Ja de pas, aprofito també per a preguntar pel de Montcada i Reixac.
Esperem no agafi les males costums de la Sagrera en quant a temps d'execució ..



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 20/02/2018 19:16

Ahora es cuando tengo que tragarme mis palabras xD
Solo espero que lo cumplan en unos 5 años y me dare por satisfecho.
Saludos y Gracias por la Info.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 20/02/2018 22:11

Això vol dir que, des del sud es podrà accedir a qualsevol túnel (Aragó i Catalunya) indistintament?? :?: De ser així, és la situació idònia, ja que els regionals podran seguint anant via Pg. de Gràcia i finalitzant a Est. França o Sagrera indistintament. :plas :plas


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 20/02/2018 23:05

No he pogut llegir l'estudi informatiu, però no crec que els trens puguin anar per un túnel o altre "indistintament". Per a això caldria un salt de moltó, que dubto molt que s'hagin plantejat incloure, tot i que el moment és ara o mai. Seria més que convenient no hipotecar per sempre l'esquema d'explotació de la xarxa construint-lo ara que es té l'oportunitat.

Imagino que es deuen referir a que hi haurà una configuració d'aparells de via que permeti el pas de trens d'una línia a l'altra, tal com ja passa actualment a Sants. De Vilafranca es pot anar a Mataró, i de Granollers a Vilanova, però no "indistintament": el cost és cisallar tota l'entrada de l'estació. També és veritat que Renfe/Adif té una por injustificada als cisallaments.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 20/02/2018 23:13

I si no s'arriba a plantejar mai per x motius?? És a dir, que al final descartin el projecte del salt de moltó?


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimecres 21/02/2018 18:53

Pregunta:

Volvera a haber conexion fisica de Hospitalet a la Linea de Vilanova?

Saludos.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 21/02/2018 21:12

ortegote ha escrit:Volvera a haber conexion fisica de Hospitalet a la Linea de Vilanova?
No. Como tampoco la habrá de Sant Adrià a St. Andreu Comtal (triángulo enlace líneas Mataró-Granollers). :(

Adif está suprimiendo todos los triángulos ferroviaros. Antiguamente se usaban para mercancías. Pronto, se echarán de menos en caso de incidencias.

La política ferroviaria de reducir la infraestuctura a la mínima expresión. :roll: Hipotecándonos el futuro.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dijous 22/02/2018 19:06

Gracias por la respuesta.
Luego nos quejaremos de saturacion pero eso sera en otro tiempo.
Saludos.



Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Entrada Autor: Aeduh » Dimecres 28/02/2018 19:21

https://politikon.es/2018/02/28/que-no- ... -millones/

En Roger Senserrich parla de tant en tant d'infrastructures a Politikon i el que diu sempre és pertinent.


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”