Es que solo ya le hubiera faltado gritar eso de "I'm Johnny Knoxwille, welcome to Jackass!"
Jo es que ho sento de debò, però ja t'has de riure una mica amb alguna gent tant burra.
Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Lo próximo es que un tío con patinete le robe el móvil a un señor de setenta años tirándolo al suelo y que salga huyendo, dejándolo mal herido en el suelo de la calzada y con la cara sangrando. Esto es lo que pasó a pocos metros de mi casa a principios del mes de agosto. Los testigos llamaron a los Mossos y al SEM, y la única descripción que dieron del ladrón, es que era un tío latino con patinete y con gorra. Ahora vete a buscar un tío con estas características en Nou Barris, que te los encontrarás a miles. Solamente espero que el móvil de ese señor tuviese activada la geolocalización del dispositivo y que pudiesen dar con el ladrón.França451 ha escrit: ↑Dissabte 16/09/2023 11:42A ver, el tema de los patinetes se lleva años diciéndolo. Se creen que todo es suyo, el mundo es suyo, las calles son suyas, las plazas son suyas, las aceras son suyas, los pasos de peatones son suyos, los espacios de los mercadillos son suyos y así podríamos seguir. Y el problema es que como no hay legislación ninguna sobre los patinetes pos hale, ancha es castilla. Se meten donde quieren, como quieren y cuando quieren. La próxima qué será? Que un tío con un patinete salta por un terrado de un edificio de 20 pisos y cae al vacío?![]()
Un patinete es un vehículo, y como tal, deberían estar todos identificados mediante la correspondiente matrícula. Así se podría anotar, como en este caso que he expuesto, y saber a quien pertenece el patinete. Además, los usuarios de patinete, deberían contar con algún tipo de licencia que acredite la propiedad de su patinete, o bien si el patinete es de alquiler, solicitar este requisito a la hora de alquilarlo. Una licencia, que incluya conocimientos de educación vial, para su obtención.
Perdón por el off-topic.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Doncs sémbla que just ara a la R4 un atrupellu també, a l'altura de Cornellà.
La noticia ja diu "... en un paso no autorizado.."
La noticia ja diu "... en un paso no autorizado.."
És sensació meva, o hi ha més atropellaments amb els Rodalies que amb AVE, FGC, i metro? Els suicides prefereixen els Rodalies perquè saben que no podran parar a temps?
Pot ser també que les vies són més accessibles? No sembla que l'AVE tingui aquests problemes, per exemple. Mig recordo quan era petit (principis anys 90?) estar en un poble de la costa del Maresme, i amb els meus pares creuar la via del tren (que no hi havia cap tanca ni res) per arribar a la platja, i que era la manera normal de fer-ho llavors. Potser no se sabia de més atropellaments perquè hi havia menys trens i quan n'hi havia no se'n parlava tant...
Pot ser també que les vies són més accessibles? No sembla que l'AVE tingui aquests problemes, per exemple. Mig recordo quan era petit (principis anys 90?) estar en un poble de la costa del Maresme, i amb els meus pares creuar la via del tren (que no hi havia cap tanca ni res) per arribar a la platja, i que era la manera normal de fer-ho llavors. Potser no se sabia de més atropellaments perquè hi havia menys trens i quan n'hi havia no se'n parlava tant...
- genissimon
- N10
- Entrades: 2984
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Un gran percentatge d'atropellaments, quan només hi ha una víctima implicada, són suïcidis que, per no sé quina estranya norma no es notifiquen així als mitjans per, diuen, no provocar efecte crida.
Les línies de Metro son subterrànies i, fora de les estacions, és complicat o impossible accedir-hi.
Les línies d'alta velocitat estan completament envoltades per una tanca que fa impossible accedir-hi. A més, en determinats punts (passos elevats, boques de túnel) tenen sistemes de detecció d'obstacles a la via que, en teoria, serveixen per parar un tren abans que passi una desgràcia.
Les línies de FGC en els trams més conflictius (a les zones urbanes) estan també tancades.
Les línies de rodalies de renfe són les úniques que pràcticament no tenen tanques i quan les tenen solen estar malmeses o són molt permeables.
I no sé si hi ha més atropellaments que anys enrere. El que sí que hi ha és més informació sobre incidències ferroviàries i, conseqüentment, quan hi ha un atropellament tothom se n'assabenta. Abans només podien intuir alguna cosa els passatgers dels trens afectats.
Salut !!
Les línies de Metro son subterrànies i, fora de les estacions, és complicat o impossible accedir-hi.
Les línies d'alta velocitat estan completament envoltades per una tanca que fa impossible accedir-hi. A més, en determinats punts (passos elevats, boques de túnel) tenen sistemes de detecció d'obstacles a la via que, en teoria, serveixen per parar un tren abans que passi una desgràcia.
Les línies de FGC en els trams més conflictius (a les zones urbanes) estan també tancades.
Les línies de rodalies de renfe són les úniques que pràcticament no tenen tanques i quan les tenen solen estar malmeses o són molt permeables.
I no sé si hi ha més atropellaments que anys enrere. El que sí que hi ha és més informació sobre incidències ferroviàries i, conseqüentment, quan hi ha un atropellament tothom se n'assabenta. Abans només podien intuir alguna cosa els passatgers dels trens afectats.
Salut !!
jgomezs ha escrit: ↑Dimecres 20/09/2023 13:24És sensació meva, o hi ha més atropellaments amb els Rodalies que amb AVE, FGC, i metro? Els suicides prefereixen els Rodalies perquè saben que no podran parar a temps?
Pot ser també que les vies són més accessibles? No sembla que l'AVE tingui aquests problemes, per exemple. Mig recordo quan era petit (principis anys 90?) estar en un poble de la costa del Maresme, i amb els meus pares creuar la via del tren (que no hi havia cap tanca ni res) per arribar a la platja, i que era la manera normal de fer-ho llavors. Potser no se sabia de més atropellaments perquè hi havia menys trens i quan n'hi havia no se'n parlava tant...
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Adif reconeix finalment que la incidència de Gavà del maig no va ser causada per un llamp
Un informe apunta al trencament d'un fil de la catenària que va tocar un senyal metàl·lic i va causar una sobrecàrrega
https://www.vilaweb.cat/noticies/adif-r ... -un-llamp/
Un informe apunta al trencament d'un fil de la catenària que va tocar un senyal metàl·lic i va causar una sobrecàrrega
https://www.vilaweb.cat/noticies/adif-r ... -un-llamp/
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.