Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Caòtica jornada a Renfe
El dia 29.06.2005 ha estat nefast pel binomi Renfe - Adif. Primer al matí una avaria a Sitges ha creat petits retards a la C2. Després una altra a Mollet ha aturat totalment la C3 durant hora i mitja. Una altra avaria a Tarragona ha tingut aproximadament la mateixa magnitud.
Però és que una avaria entre Sants i l'Hospitalet ha acabat provocant el caos. Retards que, segons diu Catalunya Informació, han arribat en alguns casos a les dues hores.
Quina sort, avui he tornat de l'Autònoma amb FGC a l'últim moment, doncs volia passar per Martorell i Molins de Rei...
Però és que una avaria entre Sants i l'Hospitalet ha acabat provocant el caos. Retards que, segons diu Catalunya Informació, han arribat en alguns casos a les dues hores.
Quina sort, avui he tornat de l'Autònoma amb FGC a l'últim moment, doncs volia passar per Martorell i Molins de Rei...
Que divertit! 4 avaries en un sol dia...avui al enclavament de Sants devien estar negres... Aiam si canvien l'enclavament i en posen un altre (encara que aquest sigui nou) i funciona bé d'una vegada...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Diari AVUI
------------
Una avaria col·lapsa el servei de Rodalies en hora punta
J.P.
El retorn a casa després de la jornada laboral va ser especialment complicat ahir per a moltes persones a causa d'una avaria al servei de Rodalies de Renfe que va provocar molts retards a les línies del Maresme, Manresa i Vic. El problema el va causar una avaria en el sistema de senyalització automàtica entre les estacions de Sants i l'Hospitalet que es va detectar a dos quarts de 8 del vespre. El sistema no va funcionar correctament fins a dos quarts de 12 de la nit.
El problema inicial en el tram Sants-l'Hospitalet es va estendre després a totes les vies de l'Estació de Sants i durant una hora va afectar també els trens regionals i de llarg recorregut. La falta de senyalització automàtica obligava els trens a circular molt lentament i a fer cas de les indicacions manuals que anaven rebent. Fonts de la companyia van dir que la incidència era com si de cop i volta tots els semàfors de l'avinguda Diagonal de Barcelona s'haguessin apagat, cosa que hauria creat el caos. L'avaria va sorprendre centenars de persones a les andanes de les estacions de Barcelona esperant el tren per tornar a casa després de la feina.
Els tècnics de la companyia es van posar a treballar i a dos quarts de 9 del vespre s'havia recuperat parcialment la normalitat, però a la via entre Sants i l'Hospitalet encara hi havia problemes, que es van resoldre tres hores després. Els trens van arribar a acumular retards de fins a dues hores, amb el consegüent disgust dels viatgers que s'acumulaven a les estacions, que es queixaven de la falta d'informació.
Aquesta no va ser, però, l'única avaria que va patir ahir Renfe. Els trens de la línia de Puigcerdà van estar aturats parcialment durant una hora i mitja a conseqüència d'un problema en el sistema d'electrificació que es va detectar entre les estacions de Mollet i Parets del Vallès. La incidència es va registrar quan passaven deu minuts de les 4 de la tarda i no es va resoldre fins a dos quarts de 6 del vespre. En creure que no es tractava d'una avaria greu, no es va preveure cap transport alternatiu.
------------
Una avaria col·lapsa el servei de Rodalies en hora punta
J.P.
El retorn a casa després de la jornada laboral va ser especialment complicat ahir per a moltes persones a causa d'una avaria al servei de Rodalies de Renfe que va provocar molts retards a les línies del Maresme, Manresa i Vic. El problema el va causar una avaria en el sistema de senyalització automàtica entre les estacions de Sants i l'Hospitalet que es va detectar a dos quarts de 8 del vespre. El sistema no va funcionar correctament fins a dos quarts de 12 de la nit.
El problema inicial en el tram Sants-l'Hospitalet es va estendre després a totes les vies de l'Estació de Sants i durant una hora va afectar també els trens regionals i de llarg recorregut. La falta de senyalització automàtica obligava els trens a circular molt lentament i a fer cas de les indicacions manuals que anaven rebent. Fonts de la companyia van dir que la incidència era com si de cop i volta tots els semàfors de l'avinguda Diagonal de Barcelona s'haguessin apagat, cosa que hauria creat el caos. L'avaria va sorprendre centenars de persones a les andanes de les estacions de Barcelona esperant el tren per tornar a casa després de la feina.
Els tècnics de la companyia es van posar a treballar i a dos quarts de 9 del vespre s'havia recuperat parcialment la normalitat, però a la via entre Sants i l'Hospitalet encara hi havia problemes, que es van resoldre tres hores després. Els trens van arribar a acumular retards de fins a dues hores, amb el consegüent disgust dels viatgers que s'acumulaven a les estacions, que es queixaven de la falta d'informació.
Aquesta no va ser, però, l'única avaria que va patir ahir Renfe. Els trens de la línia de Puigcerdà van estar aturats parcialment durant una hora i mitja a conseqüència d'un problema en el sistema d'electrificació que es va detectar entre les estacions de Mollet i Parets del Vallès. La incidència es va registrar quan passaven deu minuts de les 4 de la tarda i no es va resoldre fins a dos quarts de 6 del vespre. En creure que no es tractava d'una avaria greu, no es va preveure cap transport alternatiu.
això va ser causat per un petit incendi al costat de la via a Mollet:abegot ha escrit:Aquesta no va ser, però, l'única avaria que va patir ahir Renfe. Els trens de la línia de Puigcerdà van estar aturats parcialment durant una hora i mitja a conseqüència d'un problema en el sistema d'electrificació que es va detectar entre les estacions de Mollet i Parets del Vallès. La incidència es va registrar quan passaven deu minuts de les 4 de la tarda i no es va resoldre fins a dos quarts de 6 del vespre. En creure que no es tractava d'una avaria greu, no es va preveure cap transport alternatiu.
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=229890
Pl. Catalunya ha estat el caos absolut. Els que esperaven el tren a l'aeroport no entenien res. a la via 2 una doble composició de rodalies cap a l'hospitalet feia parada i fonda. molt divertit perquè jo no havia d'agafar cap tren perquè sino......
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
L'enclavament de Sants és absolutament nou i de tant en tant es veuen forçats a passar a blocatge telefònic supletori entre Sants i Catalunya, més sovint del que caldria esperar.aarongilp ha escrit:Que divertit! 4 avaries en un sol dia...avui al enclavament de Sants devien estar negres... Aiam si canvien l'enclavament i en posen un altre (encara que aquest sigui nou) i funciona bé d'una vegada...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Per cert, l'enclavament de l'hospitalet també és absolutament nou, simplement és per pensar una mica sobre el que està passant amb els nous enclavaments.aarongilp ha escrit:Que divertit! 4 avaries en un sol dia...avui al enclavament de Sants devien estar negres... Aiam si canvien l'enclavament i en posen un altre (encara que aquest sigui nou) i funciona bé d'una vegada...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Avui hi havia una avaria en uns desviaments de Castellbisbal que han creat retards en alguns trens.
Els trens amb destinació L'Hospitalet per cerdanyola Universitat sortien de la via 1 de Castellbisbal i l'indicador OT el presentava un interventor des de fora del tren.
Els altres trens no sé d'on sortien perquè tots utilitzaven vies diferents a les seves habituals.
Els trens amb destinació L'Hospitalet per cerdanyola Universitat sortien de la via 1 de Castellbisbal i l'indicador OT el presentava un interventor des de fora del tren.
Els altres trens no sé d'on sortien perquè tots utilitzaven vies diferents a les seves habituals.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Exacte ahir em va tocar ser a la bonica UT-447 doble a plaça Catalunya d'exposició bona part de la tarde. la gent com boja, els revisors no sabien que fer "Vayan al Metro que tienen 75 minutos para hacer el cambio" deien, en fin.
I avui 30 de juny tachan tachan,..."Atención Sres.Clientes les informamos que por causas ajenas a la voluntad de RENFE los trenes con destino u origen Mataró , Blanes, Aeroport i L'Hospitalet circulan con una demora aproximada de 40 minutos" (això passava a les 14.45) i a les 19.00 encara anaven amb retràs.
Dos dies d'absolut caos.
I avui 30 de juny tachan tachan,..."Atención Sres.Clientes les informamos que por causas ajenas a la voluntad de RENFE los trenes con destino u origen Mataró , Blanes, Aeroport i L'Hospitalet circulan con una demora aproximada de 40 minutos" (això passava a les 14.45) i a les 19.00 encara anaven amb retràs.
Dos dies d'absolut caos.
UFFFFFFF!!!! Jo a les 14.21 feia entrada a Maçanet - Massanes procedent de la línia del Maresme amb intenció d'enllaçar amb el regional internacional. Un enllaç no apte per cardíacs.mikado ha escrit:I avui 30 de juny tachan tachan,..."Atención Sres.Clientes les informamos que por causas ajenas a la voluntad de RENFE los trenes con destino u origen Mataró , Blanes, Aeroport i L'Hospitalet circulan con una demora aproximada de 40 minutos" (això passava a les 14.45) i a les 19.00 encara anaven amb retràs.
Per cert, el quilometratge de Badalona a Girona és de 118, o sigui que compta fer el trajete via Barcelona (Sants - Girona són 108). Em pregunto a partir de quin punt el còmput de quilòmetres es fa via Blanes. I m'han venut el bitllet "combinat" sense cap mena de problema.
Això de "causas ajenas"... Suïcidi?
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Tingues en compte que per Mataró els km són molts més que per Granollers.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Ahir pel matí sobre les 09.30 a Sant Andreu Arenal els trens que sortien de BCN anaven amb uns 15' minuts de retard de mitjana, i sobre les 19.45 3/4 del mateix.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
He d'interpretar que les "causas ajenas a RENFE" son "causes imputables a l'ADIF?"mikado ha escrit:Exacte ahir em va tocar ser a la bonica UT-447 doble a plaça Catalunya d'exposició bona part de la tarde. la gent com boja, els revisors no sabien que fer "Vayan al Metro que tienen 75 minutos para hacer el cambio" deien, en fin.
I avui 30 de juny tachan tachan,..."Atención Sres.Clientes les informamos que por causas ajenas a la voluntad de RENFE los trenes con destino u origen Mataró , Blanes, Aeroport i L'Hospitalet circulan con una demora aproximada de 40 minutos" (això passava a les 14.45) i a les 19.00 encara anaven amb retràs.
Dos dies d'absolut caos.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7061
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
De El Punt:
------------------
Investiguen l'avaria que va provocar retards de més de dues hores a Renfe
L'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries (Adif) està investigant la causa de l'avaria en els sistemes de senyalització que dimecres al vespre va provocar retards de més de dues hores a gairebé totes les línies de Renfe. L'avaria va afectar el sistema de senyalització automàtica dels trens des de dos quarts de vuit del vespre fins a dos quarts de dotze de la nit. Tot i que a aquesta hora es va poder reparar el sistema, els retards acumulats van fer que el tràfic no quedés normalitzat del tot fins a la fi del servei.
Fonts de l'Adif -l'ens que gestiona les infraestructures de ferrocarrils de l'Estat des de la divisió de Renfe- van explicar que l'avaria va deixar sense funcionament la taula de control de circulació de l'estació de Sants (un sistema que funciona de manera similar a un sistema semafòric dins la ciutat). Tot i això, encara no se sap si la causa exacta del problema és el sistema informàtic o està localitzada en algun punt del cablejat. Des de la companyia van explicar que «s'ha obert una investigació» per esclarir les causes de l'avaria. El diputat d'ICV-EUiA i portaveu d'Esquerra Verda al Congrés dels Diputats, Joan Herrera, va presentar ahir una bateria de preguntes al govern estatal sobre aquests retards.
------------------
Investiguen l'avaria que va provocar retards de més de dues hores a Renfe
L'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries (Adif) està investigant la causa de l'avaria en els sistemes de senyalització que dimecres al vespre va provocar retards de més de dues hores a gairebé totes les línies de Renfe. L'avaria va afectar el sistema de senyalització automàtica dels trens des de dos quarts de vuit del vespre fins a dos quarts de dotze de la nit. Tot i que a aquesta hora es va poder reparar el sistema, els retards acumulats van fer que el tràfic no quedés normalitzat del tot fins a la fi del servei.
Fonts de l'Adif -l'ens que gestiona les infraestructures de ferrocarrils de l'Estat des de la divisió de Renfe- van explicar que l'avaria va deixar sense funcionament la taula de control de circulació de l'estació de Sants (un sistema que funciona de manera similar a un sistema semafòric dins la ciutat). Tot i això, encara no se sap si la causa exacta del problema és el sistema informàtic o està localitzada en algun punt del cablejat. Des de la companyia van explicar que «s'ha obert una investigació» per esclarir les causes de l'avaria. El diputat d'ICV-EUiA i portaveu d'Esquerra Verda al Congrés dels Diputats, Joan Herrera, va presentar ahir una bateria de preguntes al govern estatal sobre aquests retards.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7061
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Com que tenim notícies gairebé cada dia dels problemes de RENFE a l'àrea de Barcelona, encetem aquest fil oficial per centralitzar-les
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7061
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
De l'AVUI:
------------------------
Nous retards a Rodalies en la segona avaria en menys d'una setmana
La fallada en les senyalitzacions a Plaça Catalunya va originar les demores
El servei de Rodalies de Renfe va tornar a patir ahir una avaria en el sistema de senyalització, quasi un setmana després que el mateix problema provoqués dimecres passat el col·lapse a l'estació de Sants.
Ahir, la fallada es va detectar a l'estació de Plaça Catalunya a dos quarts de vuit del vespre, i a les 21.38 de la nit els tècnics de l'Adif la van donar per reparada. L'origen hauria estat una targeta informàtica.
Tot i això, la falta de senyalització va obligar molts trens a alentir la seva marxa i molts usuaris van patir les conseqüències del retard en un moment en què les andanes eren plenes.
L'avaria va afectar les línies del Maresme i la de Manresa, i en alguns casos els trens es van poder desviar per vies on no s'havia produït l'avaria en la senyalització. La fallada mecànica d'aquests dies obliga els trens a circular amb moltes precaucions i obeir les indicacions que reben de manera manual.
------------------------
Nous retards a Rodalies en la segona avaria en menys d'una setmana
La fallada en les senyalitzacions a Plaça Catalunya va originar les demores
El servei de Rodalies de Renfe va tornar a patir ahir una avaria en el sistema de senyalització, quasi un setmana després que el mateix problema provoqués dimecres passat el col·lapse a l'estació de Sants.
Ahir, la fallada es va detectar a l'estació de Plaça Catalunya a dos quarts de vuit del vespre, i a les 21.38 de la nit els tècnics de l'Adif la van donar per reparada. L'origen hauria estat una targeta informàtica.
Tot i això, la falta de senyalització va obligar molts trens a alentir la seva marxa i molts usuaris van patir les conseqüències del retard en un moment en què les andanes eren plenes.
L'avaria va afectar les línies del Maresme i la de Manresa, i en alguns casos els trens es van poder desviar per vies on no s'havia produït l'avaria en la senyalització. La fallada mecànica d'aquests dies obliga els trens a circular amb moltes precaucions i obeir les indicacions que reben de manera manual.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
En aquests moments Pl. Catalunya torna a estar amb problemes, i sembla que porten estona així...
Centre d'Informació TransMet ha escrit:Dia: 06/07/2005 - Hora: 11:25
A causa d'una avaria a l'estació de Plaça Catalunya, totes les línies, excepte la C2, estan sofrint retards d'uns 30 minuts en els dos sentits de la marxa. La resta de línies de Rodalies, Metro, Autobús, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat.
Actualizada la información del Centre d'Informació TransMet a las 13:10
Dia: 06/07/2005 - Hora: 13.10
A causa d'una avaria a l'estació de Plaça Catalunya, els trens de la línia C1 circulen amb retard d'uns 30 minuts en els dos sentits de la marxa. La resta de línies de Rodalies, Metro, Autobús, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat.
Saludos
Dia: 06/07/2005 - Hora: 13.10
A causa d'una avaria a l'estació de Plaça Catalunya, els trens de la línia C1 circulen amb retard d'uns 30 minuts en els dos sentits de la marxa. La resta de línies de Rodalies, Metro, Autobús, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat.
Saludos
BARCELONA - Els trens del Maresme s'han hagut de desviar.
Aquest dimecres al matí ha estat especialment complicat per a tots aquells que entren o surten de la ciutat de Barcelona fent servir els trens de rodalies. Una avaria en la senyalització ha provocat retards de vint minuts de mitjana entre les 9:00 i les 10:30 hores afectant centenars de passatgers.
L'anomalia ha afectat especialment els trens de la línia C-1 del Maresme que han estat desviats a l'estació del Passeig de Gràcia. Per tant, s'han hagut de desviar de la seva ruta habitual que passa per el Clot i per la plaça de Catalunya provocant, per tant, algunes queixes dels usuaris. La situació s'ha normalitzat a les 10:30 hores.
Aquest dimecres al matí ha estat especialment complicat per a tots aquells que entren o surten de la ciutat de Barcelona fent servir els trens de rodalies. Una avaria en la senyalització ha provocat retards de vint minuts de mitjana entre les 9:00 i les 10:30 hores afectant centenars de passatgers.
L'anomalia ha afectat especialment els trens de la línia C-1 del Maresme que han estat desviats a l'estació del Passeig de Gràcia. Per tant, s'han hagut de desviar de la seva ruta habitual que passa per el Clot i per la plaça de Catalunya provocant, per tant, algunes queixes dels usuaris. La situació s'ha normalitzat a les 10:30 hores.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
VISQUIN ELS NOUS ENCLAVAMENTS ELECTRONICS!!!!!
Quilos i quilos de BTS gràcies a ells!
Llarga vida a les incidències!
Quilos i quilos de BTS gràcies a ells!
Llarga vida a les incidències!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.