Regió-7, 9 de novembre de 2023 ha escrit: Renfe deixa tirats una hora a l’estació de Castellbell passatgers d’un tren cap a Manresa
N’han fet baixar els viatgers i el comboi se n’ha tornat buit cap a Terrassa després de dir-los per megafonia que un altre ja els portaria
El tren que ha recollit els usuaris afectats ha tardat una hora, i entremig n’han vist passar un de llarg perquè no feia parada a Castellbell
[...]
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
- genissimon
- N10
- Entrades: 3229
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3229
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 9 de novembre de 2023 ha escrit: Descarrila un tren de mercaderies a la Zona Franca de Barcelona sense causar ferits
La incidència ha provocat retencions a l'alçada de la sortida 18A de la ronda Litoral
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3229
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 14 de novembre de 2023 ha escrit: Opinió: David Bricollé
Passatgers de tercera categoria
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
-
- N9
- Entrades: 2345
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Buenas tardes. No tengo muy claro si este tema va aquí pero lo pongo por si acaso. Quería comentar un hecho sucedido ahora en Rodalies que me ha hecho preguntarme si el uso de la alarma por parte de un usuario a bordo del tren estaba justificado. Sucedió en Sabadell Sud.
El tren hizo su parada en un tiempo relativamente corto, para mí apreciación. Una persona que debía ir despistada fue a bajar y en ese momento pitaron las puertas. El hombre pulsó el botón de abrir puertas cuando sonó el pitido de cierre. La consecuencia es que la puerta se comenzó a abrir pero inmediatamente se cerró como si hubiera rebotado, con tan mala suerte de que el hombre que iba a salir, le pilló la cabeza, metiéndose de nuevo dentro del tren. La puerta se acabó de cerrar y el tren reanudó su marcha. El hombre se puso a soltar tacos y dio un golpe en una barra, o en una ventana, no lo vi muy bien y después activó una alarma. Inmediatamente el tren paró y el conductor se puso en contacto con el hombre, que le explicó con bastantes malos modales lo que había pasado. El conductor abrió puerta y le dijo al hombre que podía salir. Éste salió y después el conductor activó la megafonía para comunicar que habían tirado de la alarma en el coche 4 y que cuando la repusieran continuaríamos la marcha. Tras dos o tres minutos subió el conductor a colocarla en su sitio, mientras algunos viajeros le explicaron brevemente qué había pasado.
Mi pregunta es si el usuario había hecho un uso adecuado de la misma en estas circunstancias que acabo de relatar.
Un saludo
El tren hizo su parada en un tiempo relativamente corto, para mí apreciación. Una persona que debía ir despistada fue a bajar y en ese momento pitaron las puertas. El hombre pulsó el botón de abrir puertas cuando sonó el pitido de cierre. La consecuencia es que la puerta se comenzó a abrir pero inmediatamente se cerró como si hubiera rebotado, con tan mala suerte de que el hombre que iba a salir, le pilló la cabeza, metiéndose de nuevo dentro del tren. La puerta se acabó de cerrar y el tren reanudó su marcha. El hombre se puso a soltar tacos y dio un golpe en una barra, o en una ventana, no lo vi muy bien y después activó una alarma. Inmediatamente el tren paró y el conductor se puso en contacto con el hombre, que le explicó con bastantes malos modales lo que había pasado. El conductor abrió puerta y le dijo al hombre que podía salir. Éste salió y después el conductor activó la megafonía para comunicar que habían tirado de la alarma en el coche 4 y que cuando la repusieran continuaríamos la marcha. Tras dos o tres minutos subió el conductor a colocarla en su sitio, mientras algunos viajeros le explicaron brevemente qué había pasado.
Mi pregunta es si el usuario había hecho un uso adecuado de la misma en estas circunstancias que acabo de relatar.
Un saludo
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Fer servir el tirador de l'alarma d'emergència per haver-te despistat no es un ús adequat ni justificat.França451 ha escrit: ↑Dissabte 18/11/2023 13:20 Buenas tardes. No tengo muy claro si este tema va aquí pero lo pongo por si acaso. Quería comentar un hecho sucedido ahora en Rodalies que me ha hecho preguntarme si el uso de la alarma por parte de un usuario a bordo del tren estaba justificado. Sucedió en Sabadell Sud.
El tren hizo su parada en un tiempo relativamente corto, para mí apreciación. Una persona que debía ir despistada fue a bajar y en ese momento pitaron las puertas. El hombre pulsó el botón de abrir puertas cuando sonó el pitido de cierre. La consecuencia es que la puerta se comenzó a abrir pero inmediatamente se cerró como si hubiera rebotado, con tan mala suerte de que el hombre que iba a salir, le pilló la cabeza, metiéndose de nuevo dentro del tren. La puerta se acabó de cerrar y el tren reanudó su marcha. El hombre se puso a soltar tacos y dio un golpe en una barra, o en una ventana, no lo vi muy bien y después activó una alarma. Inmediatamente el tren paró y el conductor se puso en contacto con el hombre, que le explicó con bastantes malos modales lo que había pasado. El conductor abrió puerta y le dijo al hombre que podía salir. Éste salió y después el conductor activó la megafonía para comunicar que habían tirado de la alarma en el coche 4 y que cuando la repusieran continuaríamos la marcha. Tras dos o tres minutos subió el conductor a colocarla en su sitio, mientras algunos viajeros le explicaron brevemente qué había pasado.
Mi pregunta es si el usuario había hecho un uso adecuado de la misma en estas circunstancias que acabo de relatar.
Un saludo
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N9
- Entrades: 2345
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Ok, gracias por la aclaración. Por eso mismo planteé el tema aquí, ya que me entró la duda de si ese señor había hecho un uso injustificado de la alarma. Respecto al conductor, me gustó su forma de actuar. Cuando el hombre activó la alarma creo que debió dar algún otro golpe a las paredes del interior del tren o a las puertas, porque el conductor preguntó qué pasaba y el hombre le explicó algo así como "que qué pasa, so cab**** que me has pillado la cabeza con la puerta y no me has dejado salir", más o menos algo así. Entonces el conductor activó apertura de puertas y tras un silencio en el que dejó que el hombre acabará de desfogarse y de soltar tacos, le dijo "ya he abierto puertas, puede usted salir cuando quiera", y el hombre salió. Daba la sensación o de qué iba medio dormido, o borracho o drogado, alguna de las tres cosas. El caso es que el conductor esperó a que el hombre saliera, y debió asegurarse que el hombre iba a las escaleras de subida al vestíbulo de la estación y cuando se aseguró que el hombre se había alejado nos comunicó primero lo de la alarma y unos minutos después vino a colocarla en su sitio. Dado que el hombre tenía una actitud agresiva el conductor le cedió ese margen para que se alejara antes de actuar. Evidentemente ante un caso así en caso de haber agentes de seguridad en la estación, cuál debería haber sido el protocolo de ellos si el hombre hizo un uso injustificado de la alarma?Miquel ha escrit: ↑Dilluns 20/11/2023 12:22Fer servir el tirador de l'alarma d'emergència per haver-te despistat no es un ús adequat ni justificat.França451 ha escrit: ↑Dissabte 18/11/2023 13:20 Buenas tardes. No tengo muy claro si este tema va aquí pero lo pongo por si acaso. Quería comentar un hecho sucedido ahora en Rodalies que me ha hecho preguntarme si el uso de la alarma por parte de un usuario a bordo del tren estaba justificado. Sucedió en Sabadell Sud.
El tren hizo su parada en un tiempo relativamente corto, para mí apreciación. Una persona que debía ir despistada fue a bajar y en ese momento pitaron las puertas. El hombre pulsó el botón de abrir puertas cuando sonó el pitido de cierre. La consecuencia es que la puerta se comenzó a abrir pero inmediatamente se cerró como si hubiera rebotado, con tan mala suerte de que el hombre que iba a salir, le pilló la cabeza, metiéndose de nuevo dentro del tren. La puerta se acabó de cerrar y el tren reanudó su marcha. El hombre se puso a soltar tacos y dio un golpe en una barra, o en una ventana, no lo vi muy bien y después activó una alarma. Inmediatamente el tren paró y el conductor se puso en contacto con el hombre, que le explicó con bastantes malos modales lo que había pasado. El conductor abrió puerta y le dijo al hombre que podía salir. Éste salió y después el conductor activó la megafonía para comunicar que habían tirado de la alarma en el coche 4 y que cuando la repusieran continuaríamos la marcha. Tras dos o tres minutos subió el conductor a colocarla en su sitio, mientras algunos viajeros le explicaron brevemente qué había pasado.
Mi pregunta es si el usuario había hecho un uso adecuado de la misma en estas circunstancias que acabo de relatar.
Un saludo
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
-
- N9
- Entrades: 2345
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Buenos días.
Acabo de bajar de un R4 destino Sanvi en Cerdanyola del Vallés y he visto mientras bajaba algo completamente rocambolesco.
Antes de llegar a la estación nos hemos cruzado un civia parado en la vía dirección Terrassa, pero ya casi llegando al cruce de la AP7 contando desde Cerdanyola. Bien, mientras bajaba de mi R4 pude ver que ese civia que estaba estacionado antes, bajaba a bastante velocidad a contravía y entraba en la estación de Cerdanyola, no me he fijado si ha parado o no. El tren era un R7 con destino Cerdanyola Universitat, y llevaba pasajeros.
Cómo he visto que pasaba un E3 de bus, he ido a cogerlo ya que en los paneles de Renfe vi que el siguiente tren iba a tardar.
O bien cambiaron las agujas y habían mandado ese R7 a Barberá o bien autorizaron salida a la UAB del R7 estando la vía ocupada por otro convoy. Cualquiera de ambos casos podría justificar ese R7 entrando a contravía en la estación de Cerdanyola del Vallès.
Alguien sabe algo?
Acabo de bajar de un R4 destino Sanvi en Cerdanyola del Vallés y he visto mientras bajaba algo completamente rocambolesco.
Antes de llegar a la estación nos hemos cruzado un civia parado en la vía dirección Terrassa, pero ya casi llegando al cruce de la AP7 contando desde Cerdanyola. Bien, mientras bajaba de mi R4 pude ver que ese civia que estaba estacionado antes, bajaba a bastante velocidad a contravía y entraba en la estación de Cerdanyola, no me he fijado si ha parado o no. El tren era un R7 con destino Cerdanyola Universitat, y llevaba pasajeros.
Cómo he visto que pasaba un E3 de bus, he ido a cogerlo ya que en los paneles de Renfe vi que el siguiente tren iba a tardar.
O bien cambiaron las agujas y habían mandado ese R7 a Barberá o bien autorizaron salida a la UAB del R7 estando la vía ocupada por otro convoy. Cualquiera de ambos casos podría justificar ese R7 entrando a contravía en la estación de Cerdanyola del Vallès.
Alguien sabe algo?
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Des de bon matí, per la falta de personal de Renfe avui és el dia d'anul·lacions, rotacions que no arriben a destí (s'han de fer a mig camí) i un servei molt irregular a gairebé totes les línies de Rodalies.
Com no, el perfil de Rodalies només informa de retards quan els hi preguntes per un tren concret i la resta cap informació (twitter, aplicacions, estacions). Al menys a l'estació de Sants (Adif) als monitors pots veure trens anul·lats, mentre que a les pantalles de Rodalies simplement es veurà que el tren no apareix.
Com no, el perfil de Rodalies només informa de retards quan els hi preguntes per un tren concret i la resta cap informació (twitter, aplicacions, estacions). Al menys a l'estació de Sants (Adif) als monitors pots veure trens anul·lats, mentre que a les pantalles de Rodalies simplement es veurà que el tren no apareix.
-
- N9
- Entrades: 2345
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Hoy atropello en Cerdanyola del Vallés. r4 con retrasos y cancelaciones, he visto trenes R4 detenidos en Sants y en las vías laterales de Fabra i Puig. A1 hasta la bandera, ha salido de Fabra i Puig directo a Barberá y las Pulgas, sobre todo la B2 como sardinas en lata, con el triple de viajeros que normalmente en los últimos servicios. Vamos, desastre total.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
-
- N4
- Entrades: 74
Ahir va venir a Barcelona des de St. Pau d'Ordal (estació de referència Lavern-Subirats de la R4, zona 3) la meva tia amb els tres cosins. En arribar es va queixar de que a la RENFE els havien fet pagar bitllet complet a tots i s'havia gastat uns 50€, perquè a més a més al metro havia hagut de comprar una T-Familiar per 11€ més.
Es veu que a l'estació va preguntar i ningú no li va dir que per a anar i tornar quatre persones podia comprar la T-Familiar de 3 zones, que és integrada, i li hauria costat 29€ tot el viatge.
Em sembla molt fort que fora de Barcelona el mateix personal de les estacions tingui tal desconeixement dels títols de l'ATM (si és que es mereix la A) i que s'aprofiti que la gent la confon amb TMB per fer veure que no tenen res a veure amb l'operador. I aquí també parlo d'una vegada que a FGC no van voler saber res d'una incidència amb la T-70/90 FM/FN "perquè era del metro".
Es veu que a l'estació va preguntar i ningú no li va dir que per a anar i tornar quatre persones podia comprar la T-Familiar de 3 zones, que és integrada, i li hauria costat 29€ tot el viatge.
Em sembla molt fort que fora de Barcelona el mateix personal de les estacions tingui tal desconeixement dels títols de l'ATM (si és que es mereix la A) i que s'aprofiti que la gent la confon amb TMB per fer veure que no tenen res a veure amb l'operador. I aquí també parlo d'una vegada que a FGC no van voler saber res d'una incidència amb la T-70/90 FM/FN "perquè era del metro".
Retards de fins a 45 minuts a les línies R1 i RG1 de Rodalies per un atropellament al Maresme.
L'accident s'ha produït a Sant Andreu de Llavaneres i la circulació està interrompuda entre Mataró i Arenys de Mar.
https://beteve.cat/mobilitat/retards-45 ... lavaneres/
L'accident s'ha produït a Sant Andreu de Llavaneres i la circulació està interrompuda entre Mataró i Arenys de Mar.
https://beteve.cat/mobilitat/retards-45 ... lavaneres/
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3968
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
https://x.com/emergenciescat/status/175 ... 33164?s=20
Prealerta #FERROCAT
Tallada la circulació de trens de la @rod3cat entre el Figaró i Sant Martí de Centelles a petició de @bomberscat pel rescat d'una persona que s'ha precipitat a prop de les vies
Prealerta #FERROCAT
Tallada la circulació de trens de la @rod3cat entre el Figaró i Sant Martí de Centelles a petició de @bomberscat pel rescat d'una persona que s'ha precipitat a prop de les vies
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Un any qualsevol a Rodalies
* Durant el 2023 es van reportar fins a 808 incidències a la xarxa, un 62% de les quals es van concentrar a l’àrea metropolitana.
* L’R3 i l’R4 són les dues línies amb més contratemps –un 31,5% del total– amb la infraestructura com a causa més recurrent.
https://www.elpuntavui.cat/societat/art ... alies.html
* Durant el 2023 es van reportar fins a 808 incidències a la xarxa, un 62% de les quals es van concentrar a l’àrea metropolitana.
* L’R3 i l’R4 són les dues línies amb més contratemps –un 31,5% del total– amb la infraestructura com a causa més recurrent.
https://www.elpuntavui.cat/societat/art ... alies.html
- Fitxers adjunts
-
- Font: elpuntavui.cat
- 780_0377_135949_4be8541b622d081a66594589cd493397.jpg (163.69 KiB) Visualitzat 5687 cops
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Retards de més d’una hora a l’R2 nord i a l’R11 després que hagin apedregat trens.
Almenys un tren ha resultat afectat pel llançament de rocs i s'ha hagut de suprimir el recorregut a la Llagosta.
https://beteve.cat/mobilitat/retards-r2 ... dres-tren/
Almenys un tren ha resultat afectat pel llançament de rocs i s'ha hagut de suprimir el recorregut a la Llagosta.
https://beteve.cat/mobilitat/retards-r2 ... dres-tren/
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Tallada la circulació de la R3 entre Parets i les Franqueses pel robatori de cable en la catenària
També hi ha incidències en el tram entre el Prat i l'aeroport a la R2 Nord per una avaria
https://www.vilaweb.cat/noticies/tallad ... ori-cable/
També hi ha incidències en el tram entre el Prat i l'aeroport a la R2 Nord per una avaria
https://www.vilaweb.cat/noticies/tallad ... ori-cable/
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3229
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 21 de febrer de 2024 ha escrit: Afectacions a l'R4 per un nou robatori de cable de catenària, entre Sabadell Sud i Cerdanyola
Es circula per via única entre Sabadell Sud i Montcada Bifurcació amb dos trens per hora i sentit
La incidència afecta també l'R7
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Un tren de la R4 descarrila a Vacarisses a conseqüència d’una esllavissada
L'accident no ha causat ferits
https://www.vilaweb.cat/noticies/r4-des ... lavissada/
L'accident no ha causat ferits
https://www.vilaweb.cat/noticies/r4-des ... lavissada/
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3229
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 4 de març de 2024 ha escrit: Adif saneja el talús afectat per l’esllavissada que va fer descarrilar un tren de l'R4 diumenge
El gestor ferroviari estudiarà si cal dur a terme més actuacions a la zona
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3229
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 7 de març de 2024 ha escrit: Afectacions a les línies R4 i R12 per una incidència a l'estació de Manresa
La circulació de l'R2sud i dels regionals del corredor sud es troba alterada per una avaria entre Sitges i Vilanova
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3229
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Es veu que abans-d'ahir la línia de ferrocarril entre Blanes i Maçanet va estar tallada unes hores per una incidència a la catenària:
Diari de Girona, 18 de març de 2024 ha escrit: Restablerta la circulació ferroviària entre Blanes i Maçanet després de patir un tall per una incidència a la catenària
Durant més de dues hores s’ha fet el trajecte per carretera
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.