Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Tallat el pas de diverses línies de Rodalies entre el Garraf i Castelldefels per un atropellament.
El tall afecta l'R2 de Rodalies i els regionals cap al sud.
https://beteve.cat/mobilitat/interrompu ... pellament/
El tall afecta l'R2 de Rodalies i els regionals cap al sud.
https://beteve.cat/mobilitat/interrompu ... pellament/
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Avui ha caigut la senyalització de Hospitalet
Per no parlar ahir la demora del darrer Terrassa - Martorell. Intueixo que per falta de personal (segurament els retards del incendi, excès d'hores i falta de personal),
Per no parlar ahir la demora del darrer Terrassa - Martorell. Intueixo que per falta de personal (segurament els retards del incendi, excès d'hores i falta de personal),
- genissimon
- N10
- Entrades: 3229
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
3/24, 25 d'abril de 2024 ha escrit: Denuncia que l'han acomiadat pels retards de Renfe: "Fan difícil la vida de les persones"
Els retards dels trens de Rodalies, que la feien arribar tard a la feina, han afectat la vida professional i personal de l'Alèxia, segons explica
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Altra dia que realitzen obres Adif (i les subcontractes) i el servei queda afectat. Fins quan ha de durar la broma? El seguiment de la qualitat de les obres és nul i no és normal tanta afectació post obres.
I perquè Renfe (no Gene) no publica un escrit exigint a ADIF que solucioni les incidències? Això li faria sumar bona valoració com a afectat?
Un moment que s'hi suma la R4
Començo a pensar en un problema més seriós amb tantes caigudes, aquí i a Madrid. Algún problema comú de software (bug)? Això comença a requerir un anàlisi de tota la xarxa més a fons.
Començo a pensar en un problema més seriós amb tantes caigudes, aquí i a Madrid. Algún problema comú de software (bug)? Això comença a requerir un anàlisi de tota la xarxa més a fons.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3229
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 7 de maig de 2024 ha escrit: L’R4 de Renfe ha patit fins a l’abril una incidència rellevant cada quatre dies
Els problemes del primer quadrimestre al conjunt de Rodalies superen els registres mitjans dels dos anys anteriors, amb gairebé la meitat dels successos vinculats amb la infraestructura que gestiona Adif
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
De nou la R2Sud amb problemes
Sembla ha fet falta incidències seguides per a que s'informi als usuaris dins els trens
Sembla ha fet falta incidències seguides per a que s'informi als usuaris dins els trens
A causa de la singularitat i de la gravetat de la incidència, la paralització del servei de rodalia a Barcelona pel robatori de coure a Montcada ha passat a un fil propi: https://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=15451
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3968
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
https://x.com/rod3cat/status/1800936611456352262?s=19
Caiguda d'un arbre a la catenària i un tren a la Fraga de Bebié
https://x.com/rod3cat/status/1801005314290135478?s=19
Atropellament a la zona del Pla de Balenyà, a un quilòmetre i mig aproximadament de Balenyà - Tona - Seva, cantó l'Hospitalet.
Quin dia a la R3 aquest dimecres. Per oblidar
Caiguda d'un arbre a la catenària i un tren a la Fraga de Bebié
https://x.com/rod3cat/status/1801005314290135478?s=19
Atropellament a la zona del Pla de Balenyà, a un quilòmetre i mig aproximadament de Balenyà - Tona - Seva, cantó l'Hospitalet.
Quin dia a la R3 aquest dimecres. Per oblidar
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N9
- Entrades: 2345
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Y entre Blanes y Maçanet también está interrumpido el servicio.
Y qué más, señores de Rodalies? Qué más?????
Y qué más, señores de Rodalies? Qué más?????
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Col·lapse a l’estació del passeig de Gràcia de Barcelona, amb grans cues per a comprar bitllets
Centenars de viatgers han quedat atrapats a l'estació arran de les cues llargues per comprar bitllets
https://www.vilaweb.cat/noticies/collap ... lona-cues/
Centenars de viatgers han quedat atrapats a l'estació arran de les cues llargues per comprar bitllets
https://www.vilaweb.cat/noticies/collap ... lona-cues/
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3229
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 18 de juliol de 2024 ha escrit: Opinió: COP D'AIRE
David Bricollé
La llunyania de Rodalies
«Rodalies repeteix com a transport més mal vist a l’àrea de Barcelona» és el titular que encapçalava una notícia publicada aquesta setmana per El Periódico (del mateix grup editorial que Regió7). I hi afegia en el subtítol: «Com més allunyat està el ciutadà, més baixa és la nota que s’atorga a l’oferta pública». Encara més. El periodista constatava (i destacava) en l’arrencada de la informació que «així que un s’allunya de Barcelona cap als confins de la província, la volença pel transport públic va decaient. Perquè si a la gran ciutat l’oferta és més que suficient, en el cas de les comarques, sobretot les més perimetrals, la confiança, i l’eficiència, perden força». Tot plegat, és el que es deriva de l’última enquesta de mobilitat encarregada per l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM), que posa de manifest que el servei de Rodalies Renfe és el més mal valorat de totes les modalitats de transport possibles, amb una nota mitjana de 6,1. Però amb un important contrast: els residents a la capital catalana li donen un 6,4, mentre que els de comarques com el Berguedà, el Maresme o el Garraf el rebaixen a un 5,6. En l’altre extrem, anar a peu rep la puntuació més alta, tocant el 9. Com tantes altres enquestes i/o estudis als que es destina temps i diners (públics), els resultats tant indignen l’usuari per la seva evidència (hom es pregunta: per saber això cal pagar uns estudis?); com el ‘consolen’ perquè, si més no, sembla que els qui ho gestionen (i ho ignoren, perquè sinó no caldrien enquestes) s’assabenten que, per aquestes contrades -en aquests «confins», com ho anomena la notícia de manera molt evocativa-, Rodalies és vist com un servei que tracta l’usuari com a ciutadà de tercera. Altra cosa serà que el coneixement del fet comporti actuacions, però cal començar per eliminar la ignorància. En la descripció hi ha un concepte clau: llunyania. Constata l’estudi, i recull la notícia, que com més allunyat està el ciutadà, més penalitza la nota que atorga. Aquesta llunyania fa referència a una distància física (en aquest cas, respecte Barcelona i la immediata àrea metropolitana, que és un eix de pivotació, com a bon centralisme). Però el que més fereix el ciutadà i usuari ‘llunyà’, el que el fa ser veritablement crític, és veure com, pel fet de ser de comarques, el que s’allunya és l’oferta i la qualitat del servei respecte el que es presta conforme un s’acosta a la metròpolis. La llunyania no és física. La llunyania és de mentalitats, de plantejaments i de voluntats.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7061
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
El tris del patètic servei de Rodalies és que fa 10 anys estàvem parlant del mateix. I després de milions de promeses polítiques, grans anuncis, etc, 10 anys després la cosa no ha millorat, sinó que ha anat a bastant pitjor. No vull ni pensar com estarà la xarxa d'aquí a 10 anys.
Aquí teniu una imatge de Rodalies Catalunya l'any 2034:
Aquí teniu una imatge de Rodalies Catalunya l'any 2034:
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Des de fa 7 hores amb una incidència a ADIF entre Hospitalet i Sants.
Segons comenten maquis, es una senyal d'entrada. No podrien rotar alguns R1/R4 a Sants enlloc de Hospitalet i així no saturar el tram Hospitalet > Sants?
Segons comenten maquis, es una senyal d'entrada. No podrien rotar alguns R1/R4 a Sants enlloc de Hospitalet i així no saturar el tram Hospitalet > Sants?
-
- N9
- Entrades: 2345
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Y como siempre, haciendo las cosas mal no, peor. Llevan siete horas con eso pero yo llevo viendo las salidas por la aplicación desde Sants y no he visto nada raro desde las 20:30 hasta las 21:25, salvo algún que otro R4 retrasado. La situación por ejemplo a las 21:25 de los trenes que entraban a Sants dirección Pl. Catalunya era la de siempre.
Blanes
Manresa
Vic
Mataró
Montcada Bifurcació
Más o menos a sus horas de paso.
En cambio al actualizar la aplicación a las 21:28, me salían los siguientes trenes dirección Pl. catalunya:
Arenys de Mar
Mataró
Manresa
Vic
Mataró
Montcada Bifurcació
Y de todos ellos los primeros 4 trenes indicaba que iban a pasar en los próximos 4 minutos. El Manresa entró en Sants a las 21:38 y ha permanecido más tiempo del habitual en Pl. Catalunya, El tramo de Sagrera a Fabra i Puig, Montcada Bifurcació..m y de momento estamos llegando a Cerdanyola y espero que no se detenga más de la cuenta más. En ninguna parte indica que tenga ningún R4 delante, si acaso el R7 que salió de Fabra i Puig a las 21:51, pero le debería llevar bastantes minutos de ventaja si ha salido a tiempo.
La cosa es que ahora la aplicación sí que marca un apelotonamiento de trenes entre Sants y Hospi, pero vamos, que hasta hace menos de una hora no marcaba nada de eso en absoluto. No daba la sensación de que había este problema. Por su parte la megafonía de Sants lo anunció pasadas las 21:30, pero parece que antes de esa hora no tenía pinta de haber dicho ni mu, tampoco.
En fin, las chapuzas de la Renfe.
Blanes
Manresa
Vic
Mataró
Montcada Bifurcació
Más o menos a sus horas de paso.
En cambio al actualizar la aplicación a las 21:28, me salían los siguientes trenes dirección Pl. catalunya:
Arenys de Mar
Mataró
Manresa
Vic
Mataró
Montcada Bifurcació
Y de todos ellos los primeros 4 trenes indicaba que iban a pasar en los próximos 4 minutos. El Manresa entró en Sants a las 21:38 y ha permanecido más tiempo del habitual en Pl. Catalunya, El tramo de Sagrera a Fabra i Puig, Montcada Bifurcació..m y de momento estamos llegando a Cerdanyola y espero que no se detenga más de la cuenta más. En ninguna parte indica que tenga ningún R4 delante, si acaso el R7 que salió de Fabra i Puig a las 21:51, pero le debería llevar bastantes minutos de ventaja si ha salido a tiempo.
La cosa es que ahora la aplicación sí que marca un apelotonamiento de trenes entre Sants y Hospi, pero vamos, que hasta hace menos de una hora no marcaba nada de eso en absoluto. No daba la sensación de que había este problema. Por su parte la megafonía de Sants lo anunció pasadas las 21:30, pero parece que antes de esa hora no tenía pinta de haber dicho ni mu, tampoco.
En fin, las chapuzas de la Renfe.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Però amb independència de l'ordre, tots aquests trens estaven complint l'horari o no? Que és el que importa realment per valorar si la cosa anava bé o no.França451 ha escrit: ↑Divendres 19/07/2024 22:20 Y como siempre, haciendo las cosas mal no, peor. Llevan siete horas con eso pero yo llevo viendo las salidas por la aplicación desde Sants y no he visto nada raro desde las 20:30 hasta las 21:25, salvo algún que otro R4 retrasado. La situación por ejemplo a las 21:25 de los trenes que entraban a Sants dirección Pl. Catalunya era la de siempre.
Blanes
Manresa
Vic
Mataró
Montcada Bifurcació
Más o menos a sus horas de paso.
En cambio al actualizar la aplicación a las 21:28, me salían los siguientes trenes dirección Pl. catalunya:
Arenys de Mar
Mataró
Manresa
Vic
Mataró
Montcada Bifurcació
Y de todos ellos los primeros 4 trenes indicaba que iban a pasar en los próximos 4 minutos. El Manresa entró en Sants a las 21:38 y ha permanecido más tiempo del habitual en Pl. Catalunya, El tramo de Sagrera a Fabra i Puig, Montcada Bifurcació..m y de momento estamos llegando a Cerdanyola y espero que no se detenga más de la cuenta más. En ninguna parte indica que tenga ningún R4 delante, si acaso el R7 que salió de Fabra i Puig a las 21:51, pero le debería llevar bastantes minutos de ventaja si ha salido a tiempo.
La cosa es que ahora la aplicación sí que marca un apelotonamiento de trenes entre Sants y Hospi, pero vamos, que hasta hace menos de una hora no marcaba nada de eso en absoluto. No daba la sensación de que había este problema. Por su parte la megafonía de Sants lo anunció pasadas las 21:30, pero parece que antes de esa hora no tenía pinta de haber dicho ni mu, tampoco.
En fin, las chapuzas de la Renfe.
Si mirem horaris, dius que el primer tren a passar a les 21:28 havia de ser un R1 a Arenys, l'últim tren del dia a Arenys passa per Sants a les 21:04, per tant, pel cap baix aquest va amb poc més de 20 minuts de retard.
Després hi ha un Mataró, que probablement sigui el de les 21:16, circulant també amb més de 10 de retard (i no en pot ser un altre, ja que el següent ha de passar per Sants a les 21:40).
A les 21:28 havia de passar l'R4 a Manresa, que si ha d'esperar als altres dos, també anirà amb retard... I com dius després, ho va fer a les 21:38, amb 10 minuts de retard.
Vaja, que al final la cosa no es que anés precisament be però vaja.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N9
- Entrades: 2345
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Efectivamente, eran el Arenys de las 21:04, el Mataró de las 21:16, el Manresa de las 21:28 y el Vic de las 21:31, y no recuerdo si también el Terrassa de las 21:13, de ese no estoy seguro si también aparecía. Todos ellos pasaron entre las 21:30 y las 21:45, cuando llegué a la estación, el Arenys y si salía el Terrassa se acababan de ir y estaba entrando el Mataró de las 21:16 en el andén, en los paneles indicaba Manresa 1 min y Vic 4 min. El Manresa pasó seis minutos después y el Vic aún estaba anunciado 4 min cuando salimos de Sants por lo que vete a saber si ese tiempo era real, mientras el Montcada Bifurcació lo anulaban y el Mataró de las 21:40 aparecía como "demorado". La cuestión es que si en un intervalo de apenas 10 minutos pasaron siete trenes seguidos mientras la megafonía de la estación anunciaba un problema entre Hospitalet y Sants y que se estaban produciendo demoras de hasta 20 minutos, me cuadra con lo que había. A lo que voy es a que desde la aplicación desde las 21:18 a las 21:25, por ejemplo, el Arenys de las 21:04 y el Mataró de las 21:16 ya no salían en el listado, por lo que la aplicación decía que ya habían pasado cuando cinco minutos después se indicaba todo lo contrario. A eso es a lo que me refiero. Durante casi una hora no daba la sensación de que en los horarios hubiera nada raro, en cambio a las 21:28 sí que aparecían estás anomalías.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
En mi caso, hablo de la situación sobre las 19h, era bastante generalizado los +20" en la R4 debido al ir dando autorización senyal a senyal de Hospitalet a Sants. Y dentro del tren 0 información de que se circulaba de tal forma. Yo lo intuí leyendo a maquis en Twitter que narraban la situación.