Tall de línia FGC, BV

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Re: Tall de línia FGC, BV

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 22/11/2009 19:03

liniadelRipollés ha escrit:És el senyal que antigament presentaven els caps de tren per indicar al maquinista que les operacions de pujada i baixada del tren havien acabat i que podia marxar. És una paleta rodona amb una franja verda en diagonal, equivalent a la que utilitzen els factors de circulació d'Adif per donar les "Operaciones Terminadas" allà on calgui.

Pel que fa a Peu del Funicular, és un agent a peu d'andana qui presenta el senyal.


oriolp13 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Hem pogut tornar a veure un senyal de "Tren Disposat" a la línia del Vallès dels FGC (estació de Peu Funicular, sense visibilitat per al maquinista) gràcies a aquest tall que obliga a fer contravia entre Baixador de Vallvidrera i Sarrià de baixada.

A veure quan treuen la bandera vermella en aquesta línia, de tant en tant, per practicar el BML entre Sabadell Rambla-Estació i Autonòma, per exemple.
Perdó per la meva ignorància, però quin senyal es?
I com es feia a Peu del Funicular..., no ho he entès molt bé :?
D'acord, entès, merci ;)


Salutacions,

Oriol

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 22/11/2009 22:05

Exactament 12 microbusos de 26 places fent el que podien, en els trens punta s'acumulaven gent de diversos trens procedents de Barcelona, avui he vist esperes de 28 minuts entre les 20H i les 21H ahir no sé com deuria anar la cosa.

josep_serre ha escrit:Ahir vaig estar observant el funcionament del servei substitutori i tot va ser bastant lamentable, menteixo, bastant lamentable és poc, el servei substitutori s'estava fent amb microbusos d'unes 30 places cosa comprensible la dificultat de maniobrar en aquest recorregut, però amb nombre insuficiient, en el cas del Baixador de Vallvidrera aquests sortien de davant de la sortida principal, en el cas de Les Planes una mica més endavant de l'edifici de viatgers a l'espai que habitualment s'utilitza com a aparcament en el cas del Baixador de Vallvidrera els trens hi arribaven cada 20 minuts en el cas de Les Planes cada 10 minuts hi va haver una informació insuficient dels horaris del tram Barcelona-Baixador de Vallvidrera, quant a les hores de pas dels trens que sí circulaven.

D'aquesta manera a Les Planes els viatgers hi arribaven d'una forma força esglaonada tot i que es produÏen aglomeracions a la sortida i entrada dels trens quan coincidien els fluxos de viatgers, en el cas de Baixador de Vallvidrera els viatgers arribaven amb ràfegues molt més fortes produint-se acumulació de gent esperant els autocars i havent-hi esperes de fins a 15 minuts a les 19 hores, i possiblement superiors una hora més tard, els viatgers que agafaven els autocars eren encaminats a fer una cua per la rampa de sortida de l'estació pensada per a PMR intentant que la gent fes cua i entrés ordenadament als autocars tot i que tothom havia arribat a l'estació amb el mateix tren, la reducció de freqüència, més el transbord, més l'espera dels autocars podien suposar normalment una pèrdua de temps de 20 o 30 minuts segons el cas i en casos extrems de fins a 40, als trens s'anunciava el transbord degudament i hi havia personal a les estacions per informar-ne.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 22/11/2009 22:31

Per esperar 28 minuts, vaig més ràpid anant a peu.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 22/11/2009 22:58

Sembla que una de les dificultats per posar un servei substitutori en millors condicions és la poca capacitat de la carretera i especialment d'estacionar els autocars.
victorcasta ha escrit:Per esperar 28 minuts, vaig més ràpid anant a peu.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 29/07/2010 12:56

Com a continuació de les obres ja començades d'instal·lació i renovació de via en placa i catenària rígida, entre el 7 i el 17 d'agost els trens de la línia S1 iniciaran i finalitzaran el seu recorregut a Les Fonts.
És de suposar que s'establirà servei substitutori d'autobús entre Les Fonts i Terrassa-Rambla



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 29/07/2010 17:46

Aquí amplia la informació:

http://avui.elpunt.cat/noticia/article/ ... 00217.html

Busos entre Terrassa i les Fonts per suplir els FGC durant 10 dies

28/07/10 17:45 - terrassa - Jordi Alemany

Les obres de renovació de les vies dels FGC deixarà sense funcionament a partir del 7 d'agost fins al 17 l'estació de Terrassa Rambla. Durant deu dies s'habilitarà un servei de bus llançadora entre aquesta estació i la de les Fonts que cobrirà totes le expedicions que es fan actualment, va explicar la regidora de Mobilitat, Lluïsa Melgares. Aquesta serà una de les obres que es faran aquest estiu, igual que les de la Rambla, on a partir de mitjan agost hi tornarà a haver diversos canvis. Fins a mitjan agost el transport públic i els veïns circularan per la calçada oest i, a partir d'aleshores, es farà l'obra a l'altra vorera. Al passeig central no es deixaran passar vianants i només ho podran fer els busos fins a l'octubre, quan començarà la tercera fase d'urbanització del passeig central i la circulació ja es farà per les calçades laterals noves. La directora de l'àrea de Mobilitat, Susi López, va afegir que per la campanya de Nadal només quedarà acabar “detalls de la urbanització”.

Els treballs dels FGC al tram sud de la Rambla, al parc dels Catalans, per fer una sortida d'emergències s'acabaran el 31 d'agost i es recuperarà la circulació als carrers Antoninus Pius i Blasco de Garay, mentre que a principis d'agost s'iniciaran els de la sortida d'emergència entre l'avinguda Abat Marcet i el carrer Ancianitat.

Una altra obra esperada i que s'acabarà a finals d'agost és la construcció del vial d'accés des de l'autopista C-16 al quart cinturó o B-40. Les obres han obligat a tallar l'enllaç al Roc Blanc. Melgares va assegurar que la setmana que ve s'instal·larà la nova senyalització dels accessos al tram fet del quart cinturó des de la B-120 i la C-58 i la C-16, però va reconèixer que encara no s'ha solucionat l'excepció del peatge de les Fonts a què tenen dret tots els habitants de la ciutat.



twipsy
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: twipsy » Divendres 30/07/2010 0:18

doncs a veure com podran fer passar els autobusos substitutoris per la rambla d'egara tal i com esta



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 02/08/2010 8:35

twipsy ha escrit:doncs a veure com podran fer passar els autobusos substitutoris per la rambla d'egara tal i com esta
Molt senzill, pujaran per la Rambla i donaran la volta pel carrer Vinyals i Portal de Sant Roc fent suposo la parada en sentit descendent.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 03/08/2010 0:11

Trenscat ha escrit:Molt senzill, pujaran per la Rambla i donaran la volta pel carrer Vinyals i Portal de Sant Roc fent suposo la parada en sentit descendent.
Com fa la Vallesana, imagino.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 27/05/2011 21:25

De la mateixa font:

Cap de setmana del 4 i 5 de juny servei substitutori amb autobús entre les estacions de Sant Cugat i Baixador de Vallvidrera per treballs de manteniment

Disposareu de dos tipus de servei de bus substitutori:

· bus directe entre les estacions de Sant Cugat i Baixador de Vallvidrera
· bus amb parada a les estacions intermitges entre Sant Cugat i Baixador de Vallvidrera

El servei de trens entre Barcelona Pl. Catalunya i Sant Cugat, així com el servei de trens entre Sant Cugat i Sabadell o Terrassa es realitzarà amb l’horari habitual.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 27/05/2011 23:12

Exactament és per canviar els desviaments de l'estació pel costat Barcelona, quin merder que es muntarà...!
metring ha escrit:De la mateixa font:

Cap de setmana del 4 i 5 de juny servei substitutori amb autobús entre les estacions de Sant Cugat i Baixador de Vallvidrera per treballs de manteniment

Disposareu de dos tipus de servei de bus substitutori:

· bus directe entre les estacions de Sant Cugat i Baixador de Vallvidrera
· bus amb parada a les estacions intermitges entre Sant Cugat i Baixador de Vallvidrera

El servei de trens entre Barcelona Pl. Catalunya i Sant Cugat, així com el servei de trens entre Sant Cugat i Sabadell o Terrassa es realitzarà amb l’horari habitual.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 27/05/2011 23:35

Doncs mira, la R7 farà un bon servei aquests dies... :bleah



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 27/05/2011 23:57

437.001 ha escrit:Doncs mira, la R7 farà un bon servei aquests dies... :bleah
Si hi pensen o poden en reforçar el servei d'aquesta línia...


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 30/05/2011 15:50

josep_serre ha escrit:Exactament és per canviar els desviaments de l'estació pel costat Barcelona, quin merder que es muntarà...!
metring ha escrit:De la mateixa font:

Cap de setmana del 4 i 5 de juny servei substitutori amb autobús entre les estacions de Sant Cugat i Baixador de Vallvidrera per treballs de manteniment

Disposareu de dos tipus de servei de bus substitutori:

· bus directe entre les estacions de Sant Cugat i Baixador de Vallvidrera
· bus amb parada a les estacions intermitges entre Sant Cugat i Baixador de Vallvidrera

El servei de trens entre Barcelona Pl. Catalunya i Sant Cugat, així com el servei de trens entre Sant Cugat i Sabadell o Terrassa es realitzarà amb l’horari habitual.
Doncs sí es per canviar només les agulles d'entrada a Sant Cugat pel costat Barcelona no entenc perquè han de tallar fins al Baixador de Vallvidrera podent fer serveis Barcelona-Valldoreix i St.Cugat-Terrassa/Sabadell. Alguna cosa més deuen haver de fer!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 30/05/2011 17:50

Al meu entendre i sense saber què faran (estic una mica despistat del món FGC :P ) el que caldria fer en tot aquest tram és una bona neteja forestal dels laterals i de forma urgent.

Això també val per la Llobregat-Anoia on la situació és lamentable.

I també en molts trams de Rodalies Catalunya.


Trenscat ha escrit:
josep_serre ha escrit:Exactament és per canviar els desviaments de l'estació pel costat Barcelona, quin merder que es muntarà...!
metring ha escrit:De la mateixa font:

Cap de setmana del 4 i 5 de juny servei substitutori amb autobús entre les estacions de Sant Cugat i Baixador de Vallvidrera per treballs de manteniment

Disposareu de dos tipus de servei de bus substitutori:

· bus directe entre les estacions de Sant Cugat i Baixador de Vallvidrera
· bus amb parada a les estacions intermitges entre Sant Cugat i Baixador de Vallvidrera

El servei de trens entre Barcelona Pl. Catalunya i Sant Cugat, així com el servei de trens entre Sant Cugat i Sabadell o Terrassa es realitzarà amb l’horari habitual.
Doncs sí es per canviar només les agulles d'entrada a Sant Cugat pel costat Barcelona no entenc perquè han de tallar fins al Baixador de Vallvidrera podent fer serveis Barcelona-Valldoreix i St.Cugat-Terrassa/Sabadell. Alguna cosa més deuen haver de fer!


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 01/11/2011 0:06

http://www.fgc.cat/downloads/notes_prem ... Gracia.pdf

Afectacions al servei de la línia Barcelona-Vallès el cap de setmana del 5 i 6 de novembre per treballs de millora
· El servei de la línia L7 (Avinguda Tibidabo) restarà interromput i hi haurà
servei alternatiu especial amb autobusos de TMB que cobriran el trajecte
entre les estacions de Gràcia i Avinguda Tibidabo.
· També es modifiquen els horaris de les línies L6 (Reina Elisenda) i S2
(Sabadell).
· La línia S1 circularà amb els horaris habituals.
· S’aprofitarà el tall per avançar en les obres de millora i adaptació a
persones amb mobilitat reduïda de l’estació de Gràcia, i també per
rehabilitar i reforçar una de les agulles de l’estació de Plaça Catalunya.

Més informació i horaris a l'enllaç



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 25/06/2012 17:00

Extret de la notícia de http://www.lavanguardia.com/local/barce ... elona.html:

En transporte público, en agosto obras de mantenimiento y mejora obligarán a mediados de mes (d'agost) a cortar los FGC entre Provença y Bonanova.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 25/06/2012 17:49

Suposo que per habilitar la connexió del ramal Tibidabo abans d'entrar a Gràcia.

La L7 quedarà restringida a Gràcia ara al Setembre, o s'esperaran a finalitzar tota la remodelació de l'estació?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 24/08/2012 9:16

Restricciones entre las estaciones de FGC de Provença y Sarrià por obras

Los trabajos de mejora incluyen la renovación de dos diagonales para cambiar de vía entre las estaciones de Gràcia y de La Bonanova.

El servicio de la línea Barcelona-Vallès de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) entre las estaciones de Provença y Sarrià se verá modificado entre este viernes y este domingo por los trabajos de mejora en diversos puntos de la zona urbana del Metro del Vallès.
Según FGC, trenes lanzadera unirán las estaciones de Plaça Catalunya y Provença cada diez minutos y otros enlazarán las estaciones de Plaça Molina y Avinguda Tibidabo de la L7 y las de Sarrià y Reina Elisenda de la L6, mientras que un autobús conectará las paradas intermedias entre Provença y Sarrià y el servicio funcionará con normalidad a partir de la estación de Sarrià y hasta Sabadell o Terrassa.
Las obras de mejora incluyen la renovación de dos diagonales para cambiar de vía entre las estaciones de Gràcia y de La Bonanova; el hormigonado del andén de la vía 2 de la estación de Muntaner y el hormigonado del desvío número 5 de acceso a la nueva vía 3 de la estación de Gràcia en sentido Avinguda Tibidabo.

http://www.lavanguardia.com


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 23/10/2012 11:18

Unes obres que es fan de tant en tant. De FGC:

Servei d'autobús substitutori entre Sant Joan i Bellaterra, dies 27 i 28 d'octubre

Per efecte dels treballs de millora que s'estan realitzant a la línia Barcelona-Vallès, els dies 27 i 28 d'octubre es realitzarà servei d'autobús substitutori entre las estacions de Sant Joan i Bellaterra, en ambdues direccions.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”