Nou enclavament d'Olesa. Llançadores Av.Tibidabo

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Nou enclavament d'Olesa. Llançadores Av.Tibidabo

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 27/07/2007 21:16

30, 31 juliol i 1 d'agost canvi enclavament d'Olesa. Els trens S4 es faran en autobús, els R5 i mercaderies amb BMC entre Monistrol i Abrera en comptes de blocatge automàtic. Olesa serà baixador de via única per tres dies. En principi no hi haurà banderins, sempre i quan les comunicacions CTC-Tren siguin les adients.

28 i 29 es fan obres a la via, amb tren S4 nocturn amb destinació Abrera.

El 5 d'agost hi ha llançadora Gràcia-Tibidabo, sense arribar a Plaça Catalunya.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 28/07/2007 0:12

Sembla que renfe no és l'única que fa obres aquest estiu... Molt interessant la moguda d'Olesa, ni que sigui per proximitat :D



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 28/07/2007 13:51

Per cert que estava pensant... per quin motiu fan llançadora els L7 entre Gràcia i Av.Tibidabo? Quines obres han de fer? :roll:



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 28/07/2007 14:05

A la web d'FGC no diuen el motiu del per qué de la llançadora:

Servei llançadora entre Gràcia i Av. Tibidabo
Diumenge 5 d’agost de 2007



El proper diumenge dia 5 d’agost de 2007, el servei de trens de la línia L7 Barcelona - Av. Tibidabo de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, es realitzarà amb tren llançadora entre les estacions de Gràcia i Av. Tibidabo. Aquest servei llançadora començarà a les 06.00 h de la matinada del dia 5 i finalitzarà amb l’inici del servei del dia següent.
Els clients que vulguin continuar el seu recorregut fins a Pl. Catalunya hauran de fer transbordament a l’estació de Gràcia. Els clients que vulguin anar a alguna de les estacions de la línia de Balmes podran agafar qualsevol tren de la línia L6 Reina Elisenda, S1 Terrassa o S2 Sabadell i fer transbordament a Gràcia.


Podeu consultar la informació sobre les vies de sortida dels trens a l’entrada de les mateixes estacions o al telèfon 93 205 15 15.
Disculpeu les molèsties i gràcies per la vostra col·laboració.


Sobre que els S4 no arriben a Olesa:
Afectació del servei a la línia Llobregat-Anoia
Entre les estacions d’Olesa de Montserrat i Abrera
Dies 28 i 29 de juliol i 30 i 31 d’agost de 2007


Amb motiu de les obres de millora que s’efectuaran a les nostres instal·lacions, el servei habitual de trens entre les estacions d’Abrera i Olesa de M., es veurà afectat de la següent manera:

• 28 i 29 de juliol: el tren de la línia S4 amb sortida d’Olesa de M. a les 23.21 h (direcció Barcelona), avançarà el seu horari a les 23.14 h. A partir d’Abrera circularà amb normalitat.
El tren de la línia S4 amb arribada a Abrera a les 23.40 h, finalitzarà el seu recorregut en aquesta estació. Disposareu d’un servei de bus substitutori fins a l’estació d’Olesa de M.

• 30 i 31 de juliol i 1 d’agost: per als trens de la línia S4-Olesa, i durant tot el dia, es realitzarà servei substitutori en bus entre les estacions d’Abrera i Olesa de M., en ambdues direccions. També disposareu d’un bus directe entre Olesa de M. i Martorell-Enllaç. Els trens de la línia R5-Manresa circularàn amb el seu horari habitual.


Per a més informació, podeu adreçar-vos als agents d’estacions o trucar al telèfon 93 205 15 15.

En PDF i ijor explicat:http://www.fgc.cat/media/xtras/avisos/a ... ei_cat.pdf

Veurem indicadors"S4 ABRERA"????



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dissabte 28/07/2007 17:25

Això no pot ser. Tant que volen que sigui tot FGC un metro i la linia de Tibidabo l'escapcen. Com a mínim que canvïin la terminologia i aviam si se'n adonen que la gent dels s1 i s2 volen anar ràpid i no parar a tot arreu.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 28/07/2007 18:15

Què bé! Al meu futur poble li han fet un nou enclavament... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 28/07/2007 19:02

encara no....dijous vinent el tindràs, impacient...

Ara bé, vull informar-te que a altres pobles del voltant ja el tenien feia temps... :P
JaMiRo! ha escrit:Què bé! Al meu futur poble li han fet un nou enclavament... :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 28/07/2007 19:20

JaMiRo! ha escrit:Què bé! Al meu futur poble li han fet un nou enclavament... :D
No fotis que Olesa es troba just al límit geogràfic de l'habitatge mínimament assequible a l'RMB... :o


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 28/07/2007 20:57

Ostres JaMiRo! no fotis que canvies la teva estimada Badalona per Olesa? Caram tu, així potser ens veurem més sovint :) (jo no sóc d'Olesa però diguem que hi passo moltes hores, jeje)

Per cert que avui m'he acostat a veure molt fugaçment que hi estaven fent i bàsicament el què fan és connectar trams de via de manera que la doble via al nord d'Olesa i fins la KAO imagino que a partir de l'1 d'agost ja estarà totalment operativa. Pel costat sud hi haurà doble via fins a l'anomenat pont de les escoles ja que el canvi d'agulles està allà. A més, nou enclavament òbviament. Al següent esquema explico els canvis que s'estan fent aquests dies.
Fitxers adjunts
scholesajuliol07.gif
scholesajuliol07.gif (2.67 KiB) Visualitzat 5405 cops



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 28/07/2007 21:23

El 2 d'agost estreneu nova estació. Fins l'1, vies 3 i 5 no operatives i sense tensió a catenària.



Trenscat ha escrit:Ostres JaMiRo! no fotis que canvies la teva estimada Badalona per Olesa? Caram tu, així potser ens veurem més sovint :) (jo no sóc d'Olesa però diguem que hi passo moltes hores, jeje)

Per cert que avui m'he acostat a veure molt fugaçment que hi estaven fent i bàsicament el què fan és connectar trams de via de manera que la doble via al nord d'Olesa i fins la KAO imagino que a partir de l'1 d'agost ja estarà totalment operativa. Pel costat sud hi haurà doble via fins a l'anomenat pont de les escoles ja que el canvi d'agulles està allà. A més, nou enclavament òbviament. Al següent esquema explico els canvis que s'estan fent aquests dies.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 29/07/2007 0:14

Trenscat ha escrit:Per cert que estava pensant... per quin motiu fan llançadora els L7 entre Gràcia i Av.Tibidabo? Quines obres han de fer? :roll:
L'ascensor de Pàdua. Fa uns mesos es van fer les mateixes llançadores per el mateix motiu.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 29/07/2007 9:57

Guigui ha escrit:
JaMiRo! ha escrit:Què bé! Al meu futur poble li han fet un nou enclavament... :D
No fotis que Olesa es troba just al límit geogràfic de l'habitatge mínimament assequible a l'RMB... :o
Jo només he vist habitatges a preu normal de Capellades cap amunt... i perdó per l'off-topic.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 29/07/2007 23:37

Hola!

Perdó per l'off-topic, però si nois si, m'exilio de Badalona. M'exilio allà on els preus dels pisos són "raonables" (si us plau, agafeu l'adjectiu amb pinces)...Afortunadament, no m'exilio ferroviàriament (lògicament, allà on el JaMiRo! hi viu cal que hi hagi tren)... :D

Bé, continuem parlant d'enclavaments ferroviaris i no d'enclavaments immobiliaris, que els segons malauradament abunden... :topic

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 30/07/2007 10:37

UT596001 ha escrit:
Trenscat ha escrit:Per cert que estava pensant... per quin motiu fan llançadora els L7 entre Gràcia i Av.Tibidabo? Quines obres han de fer? :roll:
L'ascensor de Pàdua. Fa uns mesos es van fer les mateixes llançadores per el mateix motiu.
Ara entenc el perquè: la línia s'explotarà en via única.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 30/07/2007 15:50

Ja podrien fer una prova pilot i explotar la línia en via única, amb mampares i trens automàtics :D



jvile
N3
N3
Entrades: 32
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: jvile » Dilluns 30/07/2007 21:09

Nose si seria per lo de lenclavamen t pero avui l'R5 de les 15.45 a pasat a les 15.57 :-o!!
I els lletreros dinfopramcio estand intre lestacio un cop pasades les barreres tarifaries, per mi que o tindrien que aver posat a la banda de fora.



metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dimecres 01/08/2007 0:33

Bones!


vull fotos d'indicadors amb "S4 Abrera"!!!



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 01/08/2007 8:47

metrobaix ha escrit:Bones!


vull fotos d'indicadors amb "S4 Abrera"!!!
Doncs no els veuràs pas. Aquests dies els S4 seguien posant "S4 Olesa de M.". La única diferència era a Pl.Espanya que a sota el S4 posava "Bus d'Abrera a Olesa" i que sortint de Martorell-Enllaç el maquinista advertia del tall per megafonia.
Això sí, ja podrien avisar també que venia el R5 al cap de 10-15 minuts ja que segons em va dir personal de FGC al final acabaven arribant igual a Olesa el bus substitutori i el R5.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”