Té sentit única i exclusivament perquè s'ha forçat a passar el TAV pel Prat, justificant-ho com la solució als greus problemes d'accés a l'Aeroport mostrant l'alta velocitat com la solució a tots els mals del transport públic. Si de Martorell la línia enfilés cap al Vallès i entrés única i exclusivament per la Sagrera el temps de trajecte Girona - Barcelona - Perafort seria similar al de creuar Barcelona pel mig. Fer una inversió de marxa a mig trajecte tampoc és cap drama, ho fa el TER de Cervera a Tolosa.aarongilp ha escrit:Té sentit si penses que tant a Sagrera com a Sants pots fer transbordaments, i que no tots els trens acabaran a Barcelona però si que hi recolliran passatgers. Si aquests trens els fessis passar pel Vallès, seria més molèstia pels potencials viatgers que no pas tenir el tren "a sota de casa"...no?
Temps al temps: el futur by-pass del Vallès, quan es faci, acabarà éssent més utilitzat que el túnel interior de Barcelona. Més si no hi ha baixador al Passeig de Gràcia.