Metro comarcal del Bages i de l'Anoia

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
davida
N9
N9
Entrades: 1758
Contacta:

Re: FGC construirá una nueva estación en Igualada

Entrada Autor: davida » Divendres 24/02/2012 14:04

Mes diners tirats a la basura!!!



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 24/02/2012 18:25

Primer. Genial, Terrassa i Sabadell aturades, aquestes que tenen molta més urgència en haver de connectar amb Renfe, i ara Igualada tindrà un tren soterrat per un pas a nivell, només UN en un extrem de la "ciutat"!.

Segon. Un tren cada vint minuts (amb sort) és una freqüència alta?

Tercer. Manresa té el doble d'habitants, Manresa sí que està realment partida pel tren, i necessitaria connectar FGC amb Rodalia. és realment prioritari Igualada?

Quart. Si ho fessin, deixarien l'estació en un extrem? No podrien fer-ne una altra en un tram soterrat per calaix seguint el Passeig Verdaguer, amb una altra estació abans del Carrer Balmes, com estava originalment?.

Cinquè. Els del barri apartat de Vilanova del Camí... què hi era primer, el barri o el tren? Jo i uns quants podrem comprar terrenys al costat de qualsevol autopista ben barats i edificar, però qui ens recolzarà quan demanem que la soterrin? Els contribuents no són responsables de l'especulació urbanística que s'hagi dut a terme els darrers quaranta anys, i menys encara en un poble que deu el seu desenvolupament al tren, i que tot i així no supera els 13 mil habitants.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6974
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 25/02/2012 2:17

Amb la que està caient, amb les infraestructures del país feta un nyap, amb la pròpia línia d'Igualada que s'ha de refer nova perquè no serveix per res més que per anar a passejar-hi els jubilats (el temps per anar a a Barcelona és indecent, no arriba ni a 40 Km/h de mitjana), etc, de veritat que la prioritat és fer una nova estació que costarà 50 milions, per eliminar un pas a nivell per on només hi passen 2 trens cada hora??!! De veritat??!!

Quin país de pandereta, mare meva!!!



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23579
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 26/02/2012 17:53

I sobretot, escamotegen els pocs serveis que hi ha a la línia de la Pobla amb l'excusa que els causa una despesa d'uns pocs milions, i tenen els sants pebrots d'encolomar-nos una (altra) obra faraònica sense cap mena d'utilitat social?

Són una colla de pocavergonyes, i ens tenen pels bufons de la cort que els riem cada gracieta! Potser que comencin a consultar els següents enllaços:
http://ca.wikipedia.org/wiki/Llu%C3%ADs ... ran%C3%A7a
http://ca.wikipedia.org/wiki/Maria_Anto ... 3%80ustria


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3697
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 07/03/2012 13:59

Surt al Freqüència (publicació local de Manresa) que al juny canvien els horaris i a hora punta tornarà a haver R5 i R6 semidirectes.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 2793
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 28/04/2022 9:39

Regió-7, 28 d'abril de 2022 ha escrit: FGC preveu que els trens de Manresa hagin de fer transbord a Martorell
Pel Grup Socialista, la companyia i l’Ajuntament no han actuat amb transparència
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 2793
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 29/04/2022 11:43

Regió-7, 29 d'abril de 2022 ha escrit: FGC replica al PSC que no s’ha pres la decisió d’eliminar els directes a Barcelona
Tot i que és al Pla d’Actuació de la companyia, la presidenta de Ferrocarrils assegura que s’estudiaran tots els escenaris
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 2793
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 29/04/2022 11:47

Regió-7, 29 d'abril de 2022 ha escrit: Opinió: Xavier Domènech
El tren del disbarat
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 2793
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 22/09/2022 9:02

Regió-7, 21 de setembre de 2022 ha escrit: El Govern diu que si hi ha transbordament de FGC entre Manresa i Barcelona serà per sortir-hi guanyant
El PSC porta al ple d’avui bastir un pacte de ciutat per no perdre els serveis directes amb la capital
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1784
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dijous 22/09/2022 22:47

Si els ajuntaments rebutgen el fet de perdre els seus serveis directes a Barcelona, que ja de per si són molt qüestionables, no em vull imaginar amb transbordament, i ara què dirà FGC i la Generalitat d'això si uns ajuntaments rebutgen una proposta ferroviària?



jgomezs
N2
N2
Entrades: 16

Entrada Autor: jgomezs » Dijous 22/09/2022 23:09

I si enlloc de transbordar a FGC, es transbordés a un tren directe de RENFE Martorell - Barcelona?
De fet, jo m'estava imaginant un semidirecte Vilafranca - Martorell - Barcelona - Mataró...



França451
N9
N9
Entrades: 2028
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,15,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dissabte 24/09/2022 11:47

Por fin alguien con sesera se da cuenta!!!!! De eso se trata todo el rollo de eliminar los trenes directos. Ya que los tiempos del Carrilet son indecentes a Barcelona, pero aceptables por Renfe, para eso están reformando Martorell, lo que quieren es que la gente se vaya a Renfe, que dicho sea de paso, desde hace años es lo que cualquier persona en sus cabales haría. Lo que pasaba es que el trasbordo era intragable y ahora lo van a arreglar.

La idea es que cuando vengas de los ramales, si vas a Cornellà, Hospi o Barcelona, te vayas al tren, y para el resto de pueblos del carrilet, sigas con FGC. No sé hasta qué punto Renfe será capaz de poner trenes directos a Martorell, o semidirectos con pocas paradas, por ejemplo, Hospi, Cornellà y Molins, en cualquier caso la idea es obligarte a meterte a Renfe, y como con tren directo no lo conseguían, te fuerzan a un trasbordo, para que acabes aceptando que ir a Barna Pl. Espanya con el carrilet desde los ramales es una mierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... Pues eso.
Yo estoy segurísimo de que los tiros van por ahí. Respecto a la intencionalidad de eso, supongo que tiene que ver, o bien con promocionar más viajeros a la R8 o con aumentar el número de viajeros del corredor Barcelona-Molins-Martorell. Siempre hemos debatido en este foro sobre si la demanda de este corredor implica llevar menos trenes a Hospi y prolongar muchos más trenes a Molins y Martorell o al corredor Rubí-UAB. Si todos los usuarios de FGC de los ramales que van a Barna los calzamos a Renfe, nos saldrán los números para justificar por ejemplo, todos los R3 a Martorell o hacer cosas como todos los R1 a Molins y de todos ellos, que el 50%, es decir, un R1 de cada dos, continúe a la UaB o a Arenal.

Creo sinceramente que Renfe quiere hacer cosas así para eliminar el tapón de Hospitalet de una vez por todas, pero los números de viajeros actuales, no le justifican hacer ninguna de estas cosas. Si a eso le sumamos un enorme número de viajeros del Carrilet, tendrá por lo menos una excusa para hacerlo justificadamente. No sé si me he explicado bien.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 2793
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 30/09/2022 8:53

Regio-7, 29 de setembre de 2022 ha escrit: Els alcaldes del Baix Nord volen evitar la supressió de trens directes de Ferrocarrils cap a Barcelona
La proposta que té plantejada l'empresa pública contempla un transbord en la línia Llobregat-Anoia a Martorell per convertir en metro el darrer tram de servei
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”