Pàgina 1 de 1

Totes les línies de FGC a Glòries

Publicat: Dilluns 26/11/2007 11:11
Autor: xevi
Resposta rebuda del Dpt. d´obres públiques de la Generalitat a finals d´octubre devant la meva proposta de fer un gran intercanviador a l´Estació de França de FGC i Trambesòs aprofitant que la línia del Baix llobregat arribarà a Glòries, la resposta va ser aquesta:

"En aquest Pla es contempla la possibilitat d’un nou túnel passant que permetés la connexió de FGC del Baix Llobregat(Pça Espanya ) cap a Glòries i d’aquí continuar cap al Barcelonès nord. Una altra connexió que es contempla és la continuïtat de FGC des de la Pça Catalunya cap a Glòries i per medi d’un nou túnel(Horta) anar cap a Sabadell"

Mentre hi ha vida hi ha esperança

Publicat: Dilluns 26/11/2007 11:27
Autor: Guigui
Tot el que no sigui empantanegar la xarxa ferroviària amb el ditxós llaç de Gràcia, benvingut sigui. I si, a més, se'ls acudís allargar la LL-A cap a Glòries sense fer el vol del tirabuixó, millor que millor.

GV

Publicat: Dilluns 26/11/2007 19:45
Autor: Santfeliuenc
Hola,

Directo por Gran Vía se llega antes y se ofrece mejor servicio. Si hacen el lazo y/o tirabuzón de la L8 con el que amenazan, se llega antes en tranvía y sería una nueva línea más, según parece, a pasar bajo Sagrada Familia.

Saludos,
Sergio

Publicat: Dilluns 26/11/2007 20:00
Autor: xevi
Ara m´estava llegint aquest fil i volia aclarir, perque no sé si queda clar, que quan el Dpt. d´obres públiques parla de "aquest pla" es refereix a la revisió que està fent actualment del pla de transport de Barcelona, ho aclareixo per si de cas.
Merci.

Publicat: Dilluns 26/11/2007 20:18
Autor: pol
Hola,

el disabte passat vaig anar al CTC de la linea de Balmes-Valles, i hem van dir que per el moment, no hi havia previst ajuntar les dues linies, com s'expilca :x

Publicat: Dilluns 26/11/2007 20:25
Autor: xevi
És que encara no està aprovat, ara s´està revisant el pla i segurament s´acabarà aprovant, ja que és una resposta directe de Manel Nadal, secretai general de Mobilitat (almenys l´e-mail i la firma són d´ell)

Publicat: Dilluns 26/11/2007 22:02
Autor: Mako448
Em sembla perfectíssim que volguin perllogar les dues línies d'FGC fins a Glòries,peró jo almenys ho aprofitaria per perllogarla fins l'EDF,i convertir l'EDF en una gran estació dels FGC,ja que ADIF sembla que en un futur la voldrà tancar,sobretot en l'opertura de Sagrera-TAV.

Ara em sorgeix una pregunta,quan és connectin les dues línies a Gràcia,un que compra un bitllet a Sant Boi,pot anar per exemple al Peu del Funicular sense necessitat de comprar un altre bitllet a Gràcia?Són de la mateixa pregunta per això ho pregunto,peró com són diferents línies,espero que sí volguis canviar de línia no facin la chapuza de tornar a comprar un bitllet a Gràcia.

Publicat: Dilluns 26/11/2007 22:23
Autor: Bodi10
Mako448 ha escrit:Em sembla perfectíssim que volguin perllogar les dues línies d'FGC fins a Glòries,peró jo almenys ho aprofitaria per perllogarla fins l'EDF,i convertir l'EDF en una gran estació dels FGC,ja que ADIF sembla que en un futur la voldrà tancar,sobretot en l'opertura de Sagrera-TAV.

Ara em sorgeix una pregunta,quan és connectin les dues línies a Gràcia,un que compra un bitllet a Sant Boi,pot anar per exemple al Peu del Funicular sense necessitat de comprar un altre bitllet a Gràcia?Són de la mateixa pregunta per això ho pregunto,peró com són diferents línies,espero que sí volguis canviar de línia no facin la chapuza de tornar a comprar un bitllet a Gràcia.
Sent les dos estacions dins la Zona 1, no ha d'haver cap problema en què amb un sol viatge de la T-10 es pugui anar d'un lloc a un altre. Vaja, no tindria cap lògica que conectessin les dos línies de FGC perquè després hagis de tornar a treure el bitllet. :? Però en fi, per veure això encara hauran de passar mooolts anys.

Adéu!

Ja és hora

Publicat: Dimarts 27/11/2007 23:08
Autor: JaMiRo!
Ja és hora de fer arribar FGC a Glòries, tant la xarxa del Vallès com la del Llobregat-Anoia, i aixó crear un intercambiador potent per comunicar el 22@, que aquella zona genera una quantitat de trànsit privat bestial per la seva pobra comunicació. ;)