Remodelació d'estacions de metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Quina/es obra/es al metro trobeu prioritària/es?

Adaptar intercanviador Catalunya L1 i L3
65
19%
Adaptar intercanviador Clot L1 L2
20
6%
Adaptar Espanya L1 L3
60
17%
Adaptar Sants Estació L5 per sortir a Renfe
50
14%
Adaptar Passeig de Gràcia L2 L4
44
13%
Adaptar Plaça de Sants L1 L5
42
12%
Adaptar Verdaguer L4 L5
35
10%
Adaptar Maragall L4 L5
23
7%
Amb canviar l'estètica d'estacions old fashioned, va que xuta!
5
1%
Altres (expliqueu)
7
2%
 
Vots totals: 351
Bacon and X
N2
N2
Entrades: 15

Re: Proposta?

Entrada Autor: Bacon and X » Dijous 16/02/2023 15:47

Guigui ha escrit:
Dijous 16/02/2023 9:55
Això és una proposta (que aniria al subfòrum propi que correspon, però no aquí) o estàs parlant de coses ja projectades en la realitat?
Aquesta proposta té a veure amb les remodelacions de les estacions de metro, que al principi un formulari pregunta quina remodelació és més prioritària.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 16/02/2023 15:59

Fins on sé veure, estàs parlant de reformes que es troben en marxa o ja acabades (com Vallcarca), i ara t'estàs referint a l'enquesta inicial del fil, que no va de propostes, sinó de quina actuació projectada li sembla més prioritària a cadascú.

Reitero que tota proposta sorgida de les idees d'un usuari del Fòrum correspon al subfòrum de propostes.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23224
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 24/02/2023 15:40

https://govern.cat/salapremsa/notes-pre ... gall-l4-l5

Els treballs per adaptar l’estació de l’L5 i la correspondència amb L4 comportaran modificacions en l’accés de les persones usuàries
L’obra compta amb una inversió de 14,4 MEUR

El Departament de Territori inicia una nova fase de les obres de millora de l’accessibilitat de l’intercanviador de metro de Maragall (L4 i L5), a Barcelona, que comportarà modificacions en l’accés a l’estació de l’L5 i la correspondència amb l’L4 a partir de dilluns vinent. En concret, es tancarà l’accés situat al carrer de Ramon Albó i el passadís de connexió entre ambdues línies, de manera que l’intercanvi s’efectuarà en superfície.


Les obres consisteixen en la instal·lació a l’estació de l’L5 d’un ascensor de carrer i la reconfiguració de l’espai interior per a situar-hi un ascensor que connecti amb el nivell d’andana. D’altra banda, al passadís de correspondència entre l’L4 i l’L5, es formaran rampes per eliminar les escales existents i s’instal·laran dos ascensors per a connectar els diversos nivells amb les andanes de l’L4. Així mateix, l’obra inclou el recrescut de les andanes de l’L5.


Mentre durin aquests treballs, les persones usuàries accediran exclusivament a l’L5 per l’accés situat a l’avinguda dels Quinze i, a l’L4, pel nou vestíbul de la ronda del Guinardó. Les connexions entre una i altra línia s’efectuaran pel passeig Maragall i la ronda del Guinardó durant la major part del període d’afectacions. Aquestes modificacions es mantindran fins al final de l’obra, l’any que ve.


Una xarxa més accessible


Territori té en marxa l’adaptació a persones amb mobilitat reduïda de l’intercanviador de Maragall, un important nus de la xarxa de transport públic, amb més de 20.000 persones usuàries cada dia. Aquesta actuació, que comportarà una inversió de 14,4 MEUR, compta amb finançament FEDER. En el marc d’aquesta obra, Territori ja ha completat l’adaptació de l’estació de l’L4.



Fer la xarxa de metro més accessible és un dels eixos d’actuació del Govern per a potenciar l’ús del transport públic i promoure una mobilitat descarbonitzada. Actualment, estan adaptades 152 de les 163 estacions en servei a la xarxa de metro de l’àrea de Barcelona, una xifra que suposa un 93% del total, i el Departament està treballant per a completar l’adaptació de tota la xarxa, així com millorar l’accessibilitat d’estacions ja adaptades.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1659
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Divendres 23/06/2023 3:56

Sis milions per millorar l'estació de metro de Ciutadella

https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ca-380936/



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23224
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 27/06/2023 14:19

https://govern.cat/salapremsa/notes-pre ... iador-clot

Territori adjudica les obres per a completar l'adaptació de l'intercanviador de Clot

S’instal·laran cinc ascensors i es remodelaran espais i connexions entre els nivells de l’intercanviador

L’obra compta amb un pressupost de 6 MEUR i un termini d’execució de 21 mesos
El Departament de Territori ha adjudicat les obres per a millorar l’accessibilitat de l’intercanviador de Clot, a Barcelona, per un import de 6 MEUR. Els treballs, que començaran aquest estiu, tindran un termini d’execució de 21 mesos. Aquesta actuació permetrà completar l’adaptació a persones amb mobilitat reduïda de les instal·lacions.

Actualment, l'intercanviador de Clot està format per tres estacions: dues de metro, corresponents a l'L1 i L2, i una de Rodalies. D’aquestes, estan adaptades a persones amb mobilitat reduïda la de l’L2 i la de Rodalies. Actualment, 17,5 milions de persones utilitzen anualment aquest intercanviador.

Així, l’obra que ara s’adjudica completarà l'adaptació global de l'intercanviador, mitjançant la generació d'un itinerari accessible per a persones amb mobilitat reduïda entre el nivell de carrer, el vestíbul i les andanes de l'estació de l'L1, així com la seva correspondència amb les altres línies.

D’aquesta manera, l’obra comportarà, la remodelació i reconfiguració d'espais i connexions actuals entre els diferents nivells i la instal·lació d’un total de cinc ascensors. Així mateix, s’adequaran les instal·lacions.

Actualment, estan adaptades a persones amb mobilitat reduïda 152 de les 163 estacions en servei a la xarxa de metro de l’àrea de Barcelona, una xifra que suposa un 93% del total. Les actuacions per adaptar la totalitat de la xarxa estan en execució, ja impulsades o en redacció de projecte

Imatge

Imatge



jgomezs
N6
N6
Entrades: 180

Entrada Autor: jgomezs » Dimarts 27/06/2023 16:35

metring ha escrit:
Dimarts 27/06/2023 14:19
https://govern.cat/salapremsa/notes-pre ... iador-clot

Territori adjudica les obres per a completar l'adaptació de l'intercanviador de Clot

S’instal·laran cinc ascensors i es remodelaran espais i connexions entre els nivells de l’intercanviador

L’obra compta amb un pressupost de 6 MEUR i un termini d’execució de 21 mesos
El Departament de Territori ha adjudicat les obres per a millorar l’accessibilitat de l’intercanviador de Clot, a Barcelona, per un import de 6 MEUR. Els treballs, que començaran aquest estiu, tindran un termini d’execució de 21 mesos. Aquesta actuació permetrà completar l’adaptació a persones amb mobilitat reduïda de les instal·lacions.
No hi ha plans d'arreglar la distància entre andana i estreps del metro? A la L1 la porta queda molt aixecada respecte a l'andana, i es veu més absurd perquè a Navas o Glòries la porta queda al nivell de l'andana.

https://www.youtube.com/watch?v=2-tafDa8wMc[/youtube]



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23224
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 01/09/2023 11:39

https://territori.gencat.cat/ca/inici/n ... ?id=548022


Territori adjudica obres per millorar l'accessibilitat de les persones amb mobilitat reduïda a l'estació de Passeig de Gràcia

Divendres, 01 de de setembre de 2023

Es tracta de la instal·lació de quatre ascensors que permetran fer tots els transbordaments sense haver de sortir al carrer
Els treballs començaran aquest 2023 i tindran una durada de gairebé 2 anys


El Departament de Territori ha adjudicat les obres d’instal·lació de quatre ascensors als intercanviadors de l’estació de Passeig de Gràcia. Els treballs s’han adjudicat a l’empresa Levantina, Ingeniería y Construcción SL per un import de 4.839.632 € (IVA inclòs). Les obres començaran durant l’últim trimestre d’aquest 2023 i tindran una durada de 22 mesos.

L’actuació millorarà la connexió entre les andanes i els vestíbuls de les diferents línies de Metro (L2, L3 i L4) i RENFE, de tal manera que l’estació quedarà totalment adaptada i una persona amb mobilitat reduïda podrà fer tots els transbordaments possibles sense haver de sortir al carrer. Les obres no suposaran afectacions pels usuaris.

-Un dels nous ascensors comunicarà el passadís de connexió L3-L4 amb l’andana L3 via 1.
-Dos altres nous ascensors comunicaran les andanes de l’L4 amb el passadís intermedi que comunica amb l’L2 i amb el passadís de connexió L3-L4.
-Un ascensor ubicat a la vorera del Passeig de Gràcia connectarà directament el carrer amb el vestíbul de l’L4.


Plaça de Catalunya i Sants Estació

El Departament, d’altra banda, té previst licitar pròximament obres de millora de l’accessibilitat a les estacions de Plaça de Catalunya i Sants. L’actuació a Plaça Catalunya es portarà a terme al passadís que connecta les línies de Metro L3 i L1, amb la substitució de l’escala que hi ha al tram més pròxim a l’L1 per una successió de rampes contínues amb replans intermedis. Els treballs a Sants preveuen la instal·lació de dos nous ascensors per millorar la comunicació amb l’L5.



Miquel
Administrador
Entrades: 4427
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 01/09/2023 20:19

Vaja, doncs al final el projecte del nou intercanviador queda definitivament enterrat? :(


El metro de Barcelona amb motoristes!

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dissabte 02/09/2023 18:33

Les obres del qual van arribar a començar, perquè recordó afectació en superfície al Pg. de Gràcia.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23224
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 27/09/2023 17:38

https://govern.cat/salapremsa/notes-pre ... ador-sants

Territori adjudica obres per a millorar l'accessibilitat de les persones amb mobilitat reduïda a l'intercanviador de Sants

Els treballs consistiran en la instal·lació de dos ascensors per permetre la correspondència entre l’estació d’ADIF i les andanes de l’estació de metro de L5

L’obra començarà durant aquesta tardor i tindrà una durada de 13 mesos

El Departament de Territori ha adjudicat les obres per a la millora de l’accessibilitat de persones amb mobilitat reduïda a l’intercanviador de Sants (L3 i L5 de Metro i xarxa de Rodalies), per un import d’1,7 MEUR. Aquesta actuació permetrà millorar els moviments interns entre les diverses línies de transport sense haver de sortir al carrer.

Es preveu que l’obra comenci aquesta tardor i tingui una durada de 13 mesos. En concret, els treballs consistiran principalment en la instal·lació de dos ascensors:


Un primer ascensor comunicarà els vestíbuls d’ambdues estacions (ADIF i Metro L5).

[media]https://cdn-govern.watchity.net/govern/ ... ants_2.jpg[/media]


Un segon ascensor establirà la connexió entre el vestíbul de l’L5 i l’andana via 2 de l’L5.

[media]https://cdn-govern.watchity.net/govern/ ... ants_1.jpg[/media]


Plaça de Catalunya i Passeig de Gràcia


El Departament, d’altra banda, també té previst millorar l’accessibilitat a persones amb mobilitat reduïda als intercanviadors de Plaça de Catalunya (L1 i L3 de Metro i xarxa de Rodalies) i de Passeig de Gràcia (L2, L3 i L4 i xarxa de Rodalies). Les obres ja estan adjudicades i suposaran una inversió conjunta de 5,2 MEUR.



PizzaiPinya24
N3
N3
Entrades: 25

Entrada Autor: PizzaiPinya24 » Dimecres 13/03/2024 17:59

No sé si soc jo que m'ho estic imaginant o si simplement és que ningú no ho ha comentat encara al fòrum, però estan pintant les estacions del metro oi?

Vaig agafar la L2 fa poc i juraria que la paret del túnel de les estacions del tram més cèntric havien passat de gris-lletjot a lila-L2, i em vaig dir a mi mateix que ho devia estar somniant. Però, ahir a Sants, les andanes de la L5 estaven totes blanques, amb la part més baixa de blau-L5.

Si és veritat, ho trobo una molt bona notícia, ja que vol dir que TMB està invertint més en neteja i manteniment. Especialment necessari era a la L2, que a vegades mirar la paret mentre esperaves el metro gairebé fotia fàstic de com de bruta estava i el to formigó horrorós que tenia. Ara només queda acabar amb els T-cuelas i carteristes posant més seguretat i revisors... :twisted:

Demà intentaré fer alguna foto si hi torno a passar per algun d'aquests llocs :)


"American cities weren't build for cars, they were BULLDOZED for cars!"

Nen de Gràcia
N4
N4
Entrades: 67

Entrada Autor: Nen de Gràcia » Dimecres 13/03/2024 18:04

Dilluns també ho vaig veure a l'estació de Clot, andana sentit Badalona. On per cert, ens vam trobar uns revisors. Això sí, mentre ens revisaven els bitllets a tota la classe, com que érem molts, no van mirar la gent que entrava. Després ja sí.
La veritat és que jo prefereixo les estacions sense paret que divideixi les andanes, el túnel tan petit em fa una mica de claustrofòbia i no deixa veure els trens de l'altre sentit.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 13/03/2024 22:09

Sagrera línia 1 han pintat per sota de la volta de negre, no sóc molt fan pero bueno...



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1659
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Divendres 12/04/2024 14:05

L'estació de metro d'Espanya de l'L1 estrena nous ascensors

Aquesta setmana han entrat en funcionament dos nous ascensors i la passera d'intercanvi entre andanes a l'estació d'Espanya de l'L1 de metro. Juntament als dos ascensors més que havien entrat en funcionament amb anterioritat, així queda adaptat a persones amb mobilitat reduïda el recorregut des del nivell de carrer fins a les dues andanes (direcció Hospital de Bellvitge i direcció Fondo) d’aquesta línia.

Aquesta millora forma part de les obres d’adaptació de l’intercanviador d’Espanya que porta a terme el departament de Territori de la Generalitat de Catalunya amb una inversió de 13,2 MEUR i disposen de finançament del fons FEDER.

L’intercanviador de plaça Espanya, que registra en conjunt més de 24 milions persones usuàries a l’any, està format per dues estacions de metro i una dels FGC. L’actuació en marxa consisteix en adaptar les estacions de l’L1 i l’L3 i els itineraris de correspondència entre aquestes i també amb FGC.

Les obres estan en fase avançada d’execució; un cop ha entrat en funcionament la nova passera a l’L1, queden per executar la remodelació de l’actual vestíbul de l’L3 i la instal·lació de tres ascensors més a l’L3. Els treballs conclouran a finals d’any.

Actualment, estan adaptades 153 de les 163 estacions en servei a la xarxa de metro de l’àrea de Barcelona, una xifra que suposa un 94% del total.


https://noticies.tmb.cat/transport/lest ... -ascensors



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1659
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimecres 08/05/2024 15:02

Reobre l'accés de l'estació de metro de Maragall al carrer de Ramon Albó i es recupera el passadís d'enllaç entre l'L4 i l'L5 després de fer-hi obres d'accessibilitat.

Nota de premsa oficial de Territori

Finalitzen les obres de millora de l'accessibilitat de l'intercanviador de Maragall (L4 i L5)
Dimecres, 08 de de maig de 2024

El Departament de Territori completa l’adaptació a persones amb mobilitat reduïda de l’intercanviador amb el final dels treballs a l’estació de l’L5 i al passadís de connexió
L’obra ha comptat amb un pressupost de 14,4 MEUR

El Departament de Territori ha finalitzat l’adaptació a persones amb mobilitat reduïda de l’intercanviador de metro de Maragall (L4 i L5), a Barcelona, un cop ha completat els treballs a l’estació de l’L5 i al passadís de connexió. Aquesta actuació, amb un pressupost de 14,4 MEUR, compta amb finançament FEDER. En el marc d’aquesta obra, Territori ja va adaptar l’estació de l’L4.

L’intercanviador de Maragall està format per l’estació de l’L4, sota la ronda del Guinardó, l’estació de l’L5, sota el passeig Maragall i un passadís de connexió entre ambdues estacions sota aquest passeig. És un important nus de la xarxa de transport públic, amb més de 33.000 viatges cada dia.

Les obres que ara han finalitzat han permès adaptar el vestíbul del carrer Ramon Albó de l’L5 i han inclòs la instal·lació a l’estació de l’L5 d’un ascensor de carrer i la reconfiguració de l’espai interior per a situar-hi un ascensor que connecta amb el nivell d’andana. D’altra banda, al passadís de correspondència entre l’L4 i l’L5, s’han format rampes per eliminar les escales que hi havia i s’han instal·lat dos ascensors per a connectar els diversos nivells amb les andanes de l’L4. Així mateix, l’obra ha comportat el recrescut de les andanes de l’L5.

Les obres d’adaptació de l’intercanviador de Maragall es van iniciar el 2020. L’estació de l’L4 va quedar adaptada el 2022; es va substituir el vestíbul que hi havia, de dimensions molt reduïdes, per un de més ampli, amb dos accessos al carrer, un a cada costat de la ronda del Guinardó. Així mateix, es va instal·lar un ascensor per a connectar el carrer i el vestíbul i dos per accedir a les andanes. D’altra banda, es van recréixer les andanes per a facilitar l’accés i sortida als combois.

Actualment, estan adaptades 154 de les 163 estacions en servei a la xarxa de metro de l’àrea de Barcelona, una xifra que suposa un 94,4% del total.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1659
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimecres 08/05/2024 15:10

Territori licita les obres de la primera fase de l'adaptació de l'intercanviador de Verdaguer

Els treballs permetran adaptar a persones amb mobilitat reduïda l’estació de l’L4
L’obra es licita per un import de 8,7 MEUR i començarà la tardor vinent

El Departament de Territori ha licitat les obres de la primera fase de l’adaptació a persones amb mobilitat reduïda de l’intercanviador de metro de Verdaguer, per un import de 8,7 MEUR. Aquesta obra, que s’iniciarà la tardor vinent, tindràun termini d’execució de 27 mesos.

L’intercanviador de Verdaguer, ubicat al carrer de Provença i al passeig de Sant Joan de Barcelona, està integrat per una estació de l’L4 i una altra de l’L5, i rep anualment més de 18 milions de viatges. La seva adaptació s’ha dividit en dues fases per agilitzar l’execució de les obres, tot garantint al mateix temps l’operativitat de cadascuna d’elles.

Les obres que ara es liciten corresponen a la primera fase de l’actuació i consistiran principalment en instal·lar l’ascensor que connecti el carrer amb el vestíbul de l’L5 i els ascensors que connectin el vestíbul de l’L4 amb les andanes de l’L4, així com el recrescut de les andanes de l’L4 (direcció la Pau i direcció Trinitat Nova) i la substitució de les escales existents al passadís d’intercanvi per rampes. Totes aquestes actuacions són compatibles amb la remodelació i ampliació dels vestíbuls que es durà a terme posteriorment.

Amb l’execució d’aquesta primera fase, quedarà adaptada l’estació de l’L4. L’adaptació de l’intercanviador es completarà amb una segona fase, que inclourà l’execució dels nous vestíbuls de l’L4 i l’L5, la connexió amb les andanes de l’L5 i el recrescut de les andanes de l’L5. El Departament de Territori ha licitat la redacció del projecte constructiu corresponent, amb actuacions valorades en 19 MEUR.



davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 08/05/2024 17:52

122-042-132 ha escrit:
Dimecres 08/05/2024 15:02
Reobre l'accés de l'estació de metro de Maragall al carrer de Ramon Albó i es recupera el passadís d'enllaç entre l'L4 i l'L5 després de fer-hi obres d'accessibilitat.
....
Actualment, estan adaptades 154 de les 163 estacions en servei a la xarxa de metro de l’àrea de Barcelona, una xifra que suposa un 94,4% del total.
Curiosament falten algunes de les estaciones amb mes passatgers:
- Verdaguer
- Urquinaona
- Plaça de Sants
- Clot L1
- Catalunya L1 L3
- Sants Estacio - Renfe
- No estic segur si La Pau L4 tampoc.
I les dos ultimes adaptades:
- Maragall
- Espanya

Exemple Clot L2. Enlloc de fer adaptat l'enllaç amb L1 el 1997 es va adaptar la sortida de Sibelius. Motl bonic per dir que estar adaptada Clot L2 quan realment no era gens practic. 30 anys despres es te que fer adaptat l'altre acces.
Sagrada Familia L2 primer es va adaptar la sortida propia L2 i despres gastarse un altre cop els diners en l'enllaç amb L5. Q



jgomezs
N6
N6
Entrades: 180

Entrada Autor: jgomezs » Dimecres 08/05/2024 18:47

davida ha escrit:
Dimecres 08/05/2024 17:52
122-042-132 ha escrit:
Dimecres 08/05/2024 15:02
Reobre l'accés de l'estació de metro de Maragall al carrer de Ramon Albó i es recupera el passadís d'enllaç entre l'L4 i l'L5 després de fer-hi obres d'accessibilitat.
....
Actualment, estan adaptades 154 de les 163 estacions en servei a la xarxa de metro de l’àrea de Barcelona, una xifra que suposa un 94,4% del total.
Curiosament falten algunes de les estaciones amb mes passatgers:
- Verdaguer
- Urquinaona
- Plaça de Sants
- Clot L1
- Catalunya L1 L3
- Sants Estacio - Renfe
- No estic segur si La Pau L4 tampoc.
I les dos ultimes adaptades:
- Maragall
- Espanya

Exemple Clot L2. Enlloc de fer adaptat l'enllaç amb L1 el 1997 es va adaptar la sortida de Sibelius. Motl bonic per dir que estar adaptada Clot L2 quan realment no era gens practic. 30 anys despres es te que fer adaptat l'altre acces.
Sagrada Familia L2 primer es va adaptar la sortida propia L2 i despres gastarse un altre cop els diners en l'enllaç amb L5. Q
Catalunya L1 L3 jo l'he fet amb el cotxet de bebè, és una gimcana però és pot fer.
La Pau L4 només es fa servir una andana i s'hi pot accedir amb l'ascensor de la L2.
Et falta Passeig de Gràcia, que hi ha ascensors a cada andana però no es pot fer el transbord llarg.

Pel que he vist, Barcelona és de les ciutats amb el metro millor adaptat d'Europa, però la L4 és complicada de fer servir perquè hi coincideixen moltes estacions d'enllaç no adaptades: Urquinaona, Verdaguer, Passeig de Gràcia...



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1659
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 09/05/2024 8:20

Les actuacions a Verdaguer s'iniciaran aquest any (la primera fase); a Passeig de Gràcia, s'han iniciat fa un parell de mesos (també una primera fase); també el Clot ha estat licitat, i a punt de començar, i el mateix amb Sants Estació.

A Maragall queda pendent la tercera fase

Catalunya i Urquinaona, ja s'ha comentat algunes vegades, son actuacions molt complexes (i cares), però també arribarà.

De fet a Catalunya i Plaça de Sants també s'han encarregat els projectes de millores; a Catalunya, una primera fase de millores puntuals al passadís d'enllac, entre la L1 i la L3. I a Sants la instal:lació d'un parell d'ascensors. Salut!



Miquel
Administrador
Entrades: 4427
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 15/05/2024 12:05

A La Pau L4 hi ha una andana sense adaptar, però ja està dins els plans adaptar-la, d'entrada en previsió per a l'ampliació de la línia, i per l'altre, poder fer servir les dues vies mentre sigui terminal.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”