Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Remodelació d'estacions de metro
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1691
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Remodelació d'estacions de metro. ara arriba l'hora de l'intercanviador de Placa de Sants
Ha sortit a concurs l'actualització del projecte d'adaptació de Plaça de Sants #L1 #L5
El projecte amplia els vestíbuls, crea nous accessos amb 6 ascensors i transforma el passadís d'enllaç amb rampes
El nou projecte estarà actualitzat amb totes les esmenes realitzades
El projecte amplia els vestíbuls, crea nous accessos amb 6 ascensors i transforma el passadís d'enllaç amb rampes
El nou projecte estarà actualitzat amb totes les esmenes realitzades
- robertotlh
- N7
- Entrades: 324
Ja era hora, ondia!122-042-132 ha escrit: ↑Dilluns 07/06/2021 21:04 Ha sortit a concurs l'actualització del projecte d'adaptació de Plaça de Sants #L1 #L5
El projecte amplia els vestíbuls, crea nous accessos amb 6 ascensors i transforma el passadís d'enllaç amb rampes
El nou projecte estarà actualitzat amb totes les esmenes realitzades
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Suposo que deu ser per aquestes obres, al C/Aiguablava, molt prop de la sortida Pedrosa, es veu un troç de les cotxeres, i amb un vigilant:metring ha escrit: ↑Dissabte 20/02/2021 12:40 https://govern.cat/salapremsa/notes-pre ... ova-l4-l11
20 febrer 2021 10:13
Nota de premsa
Territori i Sostenibilitat comença les obres de millora i modernització de l'estació de metro de Trinitat Nova (L4 i L11)
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
A Maragall L4 han posat dos tancats d'obra metàl·lics tapant la sortida Ronda Guinardó (i indicació atípica "direcció Via Júlia"):
Fem una mica el tafaner per l'escletxa:
Fem una mica el tafaner per l'escletxa:
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Últimament estic veient a algunes estacions de metro que indiquen els llocs d'interès propers (Poble Sec amb Montjuïc, Lesseps i Vallcarca amb el Park Güell, etc.)
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Sembla que amb la reforma de la L4/L11 han instalat el següent sistema per a evitar intrusions dels metros de L4<>L11
Per a més informació, amb document tècnic descriptiu https://www.inxpect.com/en/news/inxpect ... barcelona/
PD: hi ha algun fil específic per L4/L11?
Per a més informació, amb document tècnic descriptiu https://www.inxpect.com/en/news/inxpect ... barcelona/
PD: hi ha algun fil específic per L4/L11?
En una setmana farà 16 mesos des que va començar l'obra de remodelació del vestíbul de Ronda Guinardó de l'estació de Maragall. Hi he passat sovint per l'andana i van prou avançats: les escales mecàniques estan instal·lades i queda acabar l'escala fixa i detalls. Algú sap per quan està previst obrir-lo?
- M1171-M1172-M1169...
- N6
- Entrades: 316
- Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170
Crec que serà el març, però potser m'equivoco.
Sandy
Sandy
Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
https://territori.gencat.cat/ca/inici/n ... ?id=431674
Territori licitarà aquesta primavera l'adaptació de les estacions de Clot (L1 L2) i Ciutadella-Vila Olímpica (L4)
Entra en servei l’adaptació a persones amb mobilitat reduïda de l’estació de l’L4 de l’intercanviador de Maragall
Els treballs, que compten amb una inversió d’11,7 MEUR, continuaran amb l’estació de l’L5 i la connexió entre les dues estacions
El Departament també licitarà les obres de millora de l’accessibilitat a l’intercanviador de Passeig de Gràcia i a l’estació de la Pau (L4)
l Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori licitarà aquesta primavera les obres per adaptar les estacions de l’L1 de Clot i Ciutadella Vila Olímpica de l’L4 i les obres per a millorar l’accessibilitat a l’intercanviador de Passeig de Gràcia i l’estació de la Pau de l’L4, amb una inversió conjunta de prop de 17 MEUR. El Departament, en la mateixa línia, té en fase de redacció els projectes d’adaptació de les estacions de Plaça de Sants (L1 i L5); Verdaguer (L4 i L5) i Urquinaona (L1 i L4).
Tot plegat, ho ha anunciat aquest dimarts el secretari de Territori i Mobilitat, Isidre Gavín, durant una visita amb motiu de la posada en servei parcial de l’adaptació a persones amb mobilitat reduïda de l’intercanviador de metro de Maragall (L4 i L5), a Barcelona.
En concret, ha entrat en funcionament un nou vestibul per a l’L4, més ampli, i els ascensors que el connecten amb el carrer i les andanes. Aquesta actuació s’emmarca en l’obra millora de l’accessibilitat que el Departament té en marxa en aquest important intercanviador de la xarxa, amb més de 20.000 persones usuàries cada dia. Aquesta obra, que comporta una inversió d’11,7 MEUR, compta amb finançament FEDER.
L’intercanviador de Maragall està format per l’estació de l’L4, sota la ronda del Guinardó, l’estació de l’L5, sota el passeig Maragall i un passadís de connexió entre ambdues estacions sota aquest passeig. En l’estació de l’L4, s’ha substituït el vestíbul que hi havia, de dimensions molt reduïdes, per un de més ampli, que té dos accessos al carrer, un a cada costat de la ronda del Guinardó. Així mateix, s’ha instal·lat un ascensor per a connectar el carrer i el vestíbul i dos per accedir a les andanes. D’altra banda, s’han recrescut les andanes per a facilitar l’accés i sortida als combois.
Ara les obres continuen per adaptar el vestíbul del carrer Ramon Albó de l’L5, que consistiran en la instal·lació d’un ascensor de carrer i la reconfiguració de l’espai interior per a situar-hi un ascensor que connecti amb el nivell d’andana. D’altra banda, al passadís de correspondència entre l’L4 i l’L5, es formaran rampes per eliminar les escales existents i s’instal·laran dos ascensors per a connectar els diversos nivells amb les andanes de l’L4. Finalment, les obres comportaran el recrescut de les andanes de l’L5. Els treballs conclouran l’estiu de 2023.
Fer la xarxa més accessible
Fer la xarxa de metro més accessible és un dels eixos d’actuació del Govern per a potenciar l’ús del transport públic i promoure una mobilitat descarbonitzada. Ara, amb la de Maragall de l’L4, estan adaptades 152 de les 163 estacions en servei a la xarxa de metro de l’àrea de Barcelona, una xifra que suposa un 93% del total. A més, el Departament té en execució les obres per adaptar a persones amb mobilitat reduïda l’intercanviador de Plaça Espanya, amb una inversió superior als 10 MEUR. Alhora, està treballant per a completar l’adaptació de tota la xarxa, així com millorar l’accessibilitat d’estacions ja adaptades.
Territori licitarà aquesta primavera l'adaptació de les estacions de Clot (L1 L2) i Ciutadella-Vila Olímpica (L4)
Entra en servei l’adaptació a persones amb mobilitat reduïda de l’estació de l’L4 de l’intercanviador de Maragall
Els treballs, que compten amb una inversió d’11,7 MEUR, continuaran amb l’estació de l’L5 i la connexió entre les dues estacions
El Departament també licitarà les obres de millora de l’accessibilitat a l’intercanviador de Passeig de Gràcia i a l’estació de la Pau (L4)
l Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori licitarà aquesta primavera les obres per adaptar les estacions de l’L1 de Clot i Ciutadella Vila Olímpica de l’L4 i les obres per a millorar l’accessibilitat a l’intercanviador de Passeig de Gràcia i l’estació de la Pau de l’L4, amb una inversió conjunta de prop de 17 MEUR. El Departament, en la mateixa línia, té en fase de redacció els projectes d’adaptació de les estacions de Plaça de Sants (L1 i L5); Verdaguer (L4 i L5) i Urquinaona (L1 i L4).
Tot plegat, ho ha anunciat aquest dimarts el secretari de Territori i Mobilitat, Isidre Gavín, durant una visita amb motiu de la posada en servei parcial de l’adaptació a persones amb mobilitat reduïda de l’intercanviador de metro de Maragall (L4 i L5), a Barcelona.
En concret, ha entrat en funcionament un nou vestibul per a l’L4, més ampli, i els ascensors que el connecten amb el carrer i les andanes. Aquesta actuació s’emmarca en l’obra millora de l’accessibilitat que el Departament té en marxa en aquest important intercanviador de la xarxa, amb més de 20.000 persones usuàries cada dia. Aquesta obra, que comporta una inversió d’11,7 MEUR, compta amb finançament FEDER.
L’intercanviador de Maragall està format per l’estació de l’L4, sota la ronda del Guinardó, l’estació de l’L5, sota el passeig Maragall i un passadís de connexió entre ambdues estacions sota aquest passeig. En l’estació de l’L4, s’ha substituït el vestíbul que hi havia, de dimensions molt reduïdes, per un de més ampli, que té dos accessos al carrer, un a cada costat de la ronda del Guinardó. Així mateix, s’ha instal·lat un ascensor per a connectar el carrer i el vestíbul i dos per accedir a les andanes. D’altra banda, s’han recrescut les andanes per a facilitar l’accés i sortida als combois.
Ara les obres continuen per adaptar el vestíbul del carrer Ramon Albó de l’L5, que consistiran en la instal·lació d’un ascensor de carrer i la reconfiguració de l’espai interior per a situar-hi un ascensor que connecti amb el nivell d’andana. D’altra banda, al passadís de correspondència entre l’L4 i l’L5, es formaran rampes per eliminar les escales existents i s’instal·laran dos ascensors per a connectar els diversos nivells amb les andanes de l’L4. Finalment, les obres comportaran el recrescut de les andanes de l’L5. Els treballs conclouran l’estiu de 2023.
Fer la xarxa més accessible
Fer la xarxa de metro més accessible és un dels eixos d’actuació del Govern per a potenciar l’ús del transport públic i promoure una mobilitat descarbonitzada. Ara, amb la de Maragall de l’L4, estan adaptades 152 de les 163 estacions en servei a la xarxa de metro de l’àrea de Barcelona, una xifra que suposa un 93% del total. A més, el Departament té en execució les obres per adaptar a persones amb mobilitat reduïda l’intercanviador de Plaça Espanya, amb una inversió superior als 10 MEUR. Alhora, està treballant per a completar l’adaptació de tota la xarxa, així com millorar l’accessibilitat d’estacions ja adaptades.
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Traslladar Barcelona al passadís de Passeig de Gràcia: premi a les 24 hores d’Innovació
https://noticies.tmb.cat/innovacio/tras ... dinnovacio
Com podríem fer que el passadís d'enllaç de l'estació de Metro de Passeig de Gràcia L3 fos un espai més agradable i acollidor? Aquest va ser el repte plantejat per l’Àrea de Responsabilitat Social, Dona i Diversitat i TMBinnova en la tercera edició de 24 hores d’innovació Barcelona. L’Institut Antoni Algueró va fer la proposta que va guanyar el primer premi d’aquesta 3a edició, plantejant un canvi radical del passadís que traslladarà la Barcelona que tots coneixem sota terra. A través de panells LED, el grup, integrat per sis alumnes de tres cicles formatius, ha proposat recrear el cel de la ciutat, fent de l’espai un lloc viu, agradable i dinàmic.
https://noticies.tmb.cat/innovacio/tras ... dinnovacio
Com podríem fer que el passadís d'enllaç de l'estació de Metro de Passeig de Gràcia L3 fos un espai més agradable i acollidor? Aquest va ser el repte plantejat per l’Àrea de Responsabilitat Social, Dona i Diversitat i TMBinnova en la tercera edició de 24 hores d’innovació Barcelona. L’Institut Antoni Algueró va fer la proposta que va guanyar el primer premi d’aquesta 3a edició, plantejant un canvi radical del passadís que traslladarà la Barcelona que tots coneixem sota terra. A través de panells LED, el grup, integrat per sis alumnes de tres cicles formatius, ha proposat recrear el cel de la ciutat, fent de l’espai un lloc viu, agradable i dinàmic.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Se'n sap res d'aquests projectes? He estat cercant les licitacions però no he sabut trobar-les.metring ha escrit: ↑Dimarts 05/04/2022 13:08 https://territori.gencat.cat/ca/inici/n ... ?id=431674
Territori licitarà aquesta primavera l'adaptació de les estacions de Clot (L1 L2) i Ciutadella-Vila Olímpica (L4)
Entra en servei l’adaptació a persones amb mobilitat reduïda de l’estació de l’L4 de l’intercanviador de Maragall
Els treballs, que compten amb una inversió d’11,7 MEUR, continuaran amb l’estació de l’L5 i la connexió entre les dues estacions
El Departament també licitarà les obres de millora de l’accessibilitat a l’intercanviador de Passeig de Gràcia i a l’estació de la Pau (L4)
l Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori licitarà aquesta primavera les obres per adaptar les estacions de l’L1 de Clot i Ciutadella Vila Olímpica de l’L4 i les obres per a millorar l’accessibilitat a l’intercanviador de Passeig de Gràcia i l’estació de la Pau de l’L4, amb una inversió conjunta de prop de 17 MEUR. El Departament, en la mateixa línia, té en fase de redacció els projectes d’adaptació de les estacions de Plaça de Sants (L1 i L5); Verdaguer (L4 i L5) i Urquinaona (L1 i L4).
Tot plegat, ho ha anunciat aquest dimarts el secretari de Territori i Mobilitat, Isidre Gavín, durant una visita amb motiu de la posada en servei parcial de l’adaptació a persones amb mobilitat reduïda de l’intercanviador de metro de Maragall (L4 i L5), a Barcelona.
En concret, ha entrat en funcionament un nou vestibul per a l’L4, més ampli, i els ascensors que el connecten amb el carrer i les andanes. Aquesta actuació s’emmarca en l’obra millora de l’accessibilitat que el Departament té en marxa en aquest important intercanviador de la xarxa, amb més de 20.000 persones usuàries cada dia. Aquesta obra, que comporta una inversió d’11,7 MEUR, compta amb finançament FEDER.
L’intercanviador de Maragall està format per l’estació de l’L4, sota la ronda del Guinardó, l’estació de l’L5, sota el passeig Maragall i un passadís de connexió entre ambdues estacions sota aquest passeig. En l’estació de l’L4, s’ha substituït el vestíbul que hi havia, de dimensions molt reduïdes, per un de més ampli, que té dos accessos al carrer, un a cada costat de la ronda del Guinardó. Així mateix, s’ha instal·lat un ascensor per a connectar el carrer i el vestíbul i dos per accedir a les andanes. D’altra banda, s’han recrescut les andanes per a facilitar l’accés i sortida als combois.
Ara les obres continuen per adaptar el vestíbul del carrer Ramon Albó de l’L5, que consistiran en la instal·lació d’un ascensor de carrer i la reconfiguració de l’espai interior per a situar-hi un ascensor que connecti amb el nivell d’andana. D’altra banda, al passadís de correspondència entre l’L4 i l’L5, es formaran rampes per eliminar les escales existents i s’instal·laran dos ascensors per a connectar els diversos nivells amb les andanes de l’L4. Finalment, les obres comportaran el recrescut de les andanes de l’L5. Els treballs conclouran l’estiu de 2023.
Fer la xarxa més accessible
Fer la xarxa de metro més accessible és un dels eixos d’actuació del Govern per a potenciar l’ús del transport públic i promoure una mobilitat descarbonitzada. Ara, amb la de Maragall de l’L4, estan adaptades 152 de les 163 estacions en servei a la xarxa de metro de l’àrea de Barcelona, una xifra que suposa un 93% del total. A més, el Departament té en execució les obres per adaptar a persones amb mobilitat reduïda l’intercanviador de Plaça Espanya, amb una inversió superior als 10 MEUR. Alhora, està treballant per a completar l’adaptació de tota la xarxa, així com millorar l’accessibilitat d’estacions ja adaptades.
-
- N5
- Entrades: 108
Bon dia,
He llegit això:
https://www.metropoliabierta.com/inform ... 9_102.html
No es tracta ben bé de la remodelació d´una estació en funcionament, sinó de l´"adequació" de l´estació de Correos. M´ha cridat l´atenció, potser és el moment de fer una mica de soroll...
Salut,
MANUEL
He llegit això:
https://www.metropoliabierta.com/inform ... 9_102.html
No es tracta ben bé de la remodelació d´una estació en funcionament, sinó de l´"adequació" de l´estació de Correos. M´ha cridat l´atenció, potser és el moment de fer una mica de soroll...
Salut,
MANUEL
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Paralizadas las obras de la estación de metro de plaza de Espanya
El departamento de Terrtori y Sostenibilitat tiene que modificar parte del proyecto y los trabajos no se retomarán hasta 2023
https://www.metropoliabierta.com/el-pul ... 2_amp.html
El departamento de Terrtori y Sostenibilitat tiene que modificar parte del proyecto y los trabajos no se retomarán hasta 2023
https://www.metropoliabierta.com/el-pul ... 2_amp.html
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
I la causa d'haver d'eliminar els accessos de L3?
El metro de Barcelona amb motoristes!
El artículo me parece muy confuso. Qué es lo que había que arreglar del proyecto?
Y el vestíbulo que connecta con Las Arenas... Hace años que hay un pasillo que conecta. Qué están construyendo exactamente?
Y el vestíbulo que connecta con Las Arenas... Hace años que hay un pasillo que conecta. Qué están construyendo exactamente?
-
- N2
- Entrades: 15
Tinc una proposta per la remodelació de diverses estacions del Metro de Barcelona que compleixin almenys una de les dues condicions següents:
1.- Pendents d'adaptar a PMR i elevar-ne el nivell d'andanes
2.- Pendents de canviar-ne el nom i elevar-ne el nivell d'andanes
L1: Plaça de Sants (1), Espanya (1), Urquinaona (1) i (el) Clot (1 i 2)
L3: Espanya (1), Vallcarca (elevació nivell), Vall d'Hebron Sant Genís (2)
L4: Verdaguer (1), Urquinaona (1), Ciutadella VO (1), Llucmajor +República (2)
L5: Plaça de Sants (1), Verdaguer (1), (+el) Congrés +Indians (2), Maragall (1), Virrei Amat (1)
També ho proposo per les estacions restants L1, L3, L4 i L5 que es trobin pendents d'elevar-ne el nivell de les andanes.
Potser també convé actualitzar-ne els termòmetres de fons parcials i complets.
1.- Pendents d'adaptar a PMR i elevar-ne el nivell d'andanes
2.- Pendents de canviar-ne el nom i elevar-ne el nivell d'andanes
L1: Plaça de Sants (1), Espanya (1), Urquinaona (1) i (el) Clot (1 i 2)
L3: Espanya (1), Vallcarca (elevació nivell), Vall d'Hebron Sant Genís (2)
L4: Verdaguer (1), Urquinaona (1), Ciutadella VO (1), Llucmajor +República (2)
L5: Plaça de Sants (1), Verdaguer (1), (+el) Congrés +Indians (2), Maragall (1), Virrei Amat (1)
També ho proposo per les estacions restants L1, L3, L4 i L5 que es trobin pendents d'elevar-ne el nivell de les andanes.
Potser també convé actualitzar-ne els termòmetres de fons parcials i complets.
Això és una proposta (que aniria al subfòrum propi que correspon, però no aquí) o estàs parlant de coses ja projectades en la realitat?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1691
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Com a mínim a Valcarca, les andanes estan recrescudes. Salut!