Desdoblament de la línia de Vic

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 17/08/2021 5:42

NOTA DE PREMSA (06.08.2021)

Desde el 30 de agosto

Modificación del servicio ferroviario en la línea R3 por obras de Adif entre Parets del Vallès y La Garriga


A partir del próximo 30 de agosto, derivado de las obras ejecutadas por Adif para realizar el desdoblamiento de la vía en la línea R3 entre las estaciones de Parets del Vallès y La Garriga, los servicios de Rodalies de Catalunya se verán afectados.

R3 (L'Hospitalet de Llobregat-Puigcerdá)

Exclusivamente los seis trenes de la relación l'Hospitalet de Llobregat-La Garriga iniciarán y finalizarán su recorrido en la estación de Les Franqueses del Vallès.

Los viajeros pueden consultar toda la información y los horarios en los webs www.rodaliesdecatalunya.cat y www.renfe.com, en el teléfono de información 900 41 00 41, en la App Rodalies de Catalunya, así como en las redes sociales (@rodalies, @renfe).



🔼 🔼 🔼

Els trens afectats que quedaran limitats a Les Franqueses del Vallès són els següents:

Dies feiners a partir del 30/08/2021

L'Hospitalet (13:25)-BCN Sants (13:33)-Les Franqueses del Vallès (14:23)-La Garriga (14:29)
L'Hospitalet (17:55)-BCN Sants (18:03)-Les Franqueses del Vallès (18:49)-La Garriga (18:54)
L'Hospitalet (19:37)-BCN Sants (19:45)-Les Franqueses del Vallès (20:36)-La Garriga (20:41)

La Garriga (15:16)-Les Franqueses del Vallès (15:22)-BCN Sants (16:12)-L'Hospitalet (16:19)
La Garriga (19:55)-Les Franqueses del Vallès (20:00)-BCN Sants (20:55)-L'Hospitalet (21:02)
La Garriga (21:35)-Les Franqueses del Vallès (21:40)-BCN Sants (22:28)-L'Hospitalet (22:35)



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3936
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 17/08/2021 15:58

I a causa d'aquestes obres, s'eliminen els sis els l'Hospitalet - la Garriga (i vv), i passaran a finalitzar i iniciar servei a les Franqueses.
Adjunto els nous horaris.
Imatge


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3936
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 25/08/2021 23:52

https://el9nou.cat/valles-oriental/actu ... a-garriga/

La Generalitat establirà un servei de bus llançadora entre les estacions de tren de les Franqueses i la Garriga

La direcció general de Transports i Mobilitat s’hi ha compromès per compensar la supressió de trens arran de les obres a l’estació de la Garriga

Josep Villarroya 25/08/2021 | 16:49 La Garriga

La direcció general de Transports i Mobilitat de la Generalitat s’ha compromès a establir un servei de bus llançadora entre les estacions de la línia R3 de les Franqueses i la Garriga, tant aviat com sigui possible, per tal de compensar la supressió de trens fins a la Garriga arran les obres de reforma de l’estació lligades al desdoblament de la línia del Nord entre Parets i la Garriga.

Ho ha comunicat l’Ajuntament de la Garriga aquest dimecres, en una nota informativa, després de la reunió que han mantingut representants municipals amb la directora general de Transports i Mobilitat, Mercè Rius.


Segons l’Ajuntament, la supressió dels trens que arriben fins a la Garriga, arran de les obres que obligaran a anul·lar la via 4 de l’estació, s’entén “com un greuge per a la nostra ciutadania usuària de la R3 i una solució poc treballada per tal de poder garantir i mantenir el servei de Rodalies a la Garriga, ja de per si prou minvat”.

A principis d’agost, Renfe va anunciar que els trens que, fins ara, acaben el seu recorregut a la Garriga, ho faran a l’estació de Corró d’Avall de les Franqueses, però no va anunciar cap alternativa per als usuaris.

A més d’arrencar el compromís de posar en marxa el bus llançadora, l’Ajuntament de la Garriga afirma que, mentre estigui en servei, es mantindran reunions amb Adif per tal de conèixer quin serà el calendari de les obres i poder avaluar com s’haurà de mantenir el servei a la R3 en cada moment.

Segons l’Ajuntament, a més, mentre hi hagi el servei de bus llançadora, s’estudiarà la possibilitat de fer canvis en l’aturada dels trens fent servir les vies i infraestructures existents per garantir l’arribada de combois fins a la Garriga. En funció de com calgui cobrir el servei, es mantindrà el bus llançadora o s’implantaran altres solucions.

“A hores d’ara seguim treballant per tal que el servei de la R3 d’aquests trens es pugui mantenir. I, evidentment, seguim treballant amb tots els organismes implicats per tal d’aconseguir tota la informació que necessitem per saber com es desenvoluparan les obres de desdoblament a la Garriga”, diu la nota informativa de l’Ajuntament de la Garriga.

El comunicat municipal acaba dient que hi ha prevista una nova reunió amb la Generalitat i Adif la setmana entrant i que des del ministeri de Foment també se’ls ha emplaçat a una reunió per al 15 de setembre.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 14/11/2021 0:22

Adif ha adjudicat la reforma de les estacions de Parets, Granollers-Canovelles, Les Franqueses del Vallès, i La Garriga.

Més informació al fil de reforma d'estacions de Rodalies Barcelona.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3936
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 03/12/2021 19:32

https://el9nou.cat/osona-ripolles/actua ... s-i-vic-2/

L’Estat licita la redacció de l’estudi informatiu de l’R3 entre Centelles i Vic
Es preveu una despesa de 605.000 euros

ACN 02/12/2021 | 13:14 Vic

El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana ha licitat l’estudi informatiu per doblar la línia R3, en el seu tram de Vic a Centelles. El pressupost de licitació és de 605.000 euros.

L’actuació s’emmarca en el Pla de Rodalies de Catalunya 2020-2030, aprovat pel Ministeri, que té com a objectiu principal la satisfacció de les necessitats d’una demanda creixent de Rodalies fins l’any 2030.

L’objectiu de l’estudi aprovat és analitzar i dissenyar la duplicació de la via, total o parcial, en aquest tram, així com també possibles variants del traçat. El treball inclou l’estudi de les millores del traçat per poder incrementar la capacitat del tram i la velocitat comercial.

El Pla de Rodalies preveu executar aquest desdoblament entre els anys 2026 i 2030. La redacció de l’estudi informatiu permetrà obtenir la declaració d’impacte ambiental i, després, redactar el projecte i licitar l’obra.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1622
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dilluns 03/01/2022 18:12

El desdoblament de l'R3 obligarà a tallar durant dos estius la circulació de trens entre Barcelona i Puigcerdà

Les obres per duplicar la via de tren entre Parets i la Garriga s’adjudicaran en les setmanes vinents i obligaran a tallar durant dos estius complets el servei de la línia R3, entre l’Hospitalet i Puigcerdà. Aquest desdoblament entrarà en servei el 2025 i és el primer tram, entre Montcada i Vic, que disposarà de dues vies.

L’any 2008 es va planificar un desdoblament total de la línia R3 entre Barcelona i Vic. Però la dificultat tècnica i econòmica va obligar a replantejar el projecte i fer-lo per fases. Han passat més de deu anys i, de moment, només s’hi han fet treballs previs per duplicar la via entre Parets del Vallès i la Garriga.

En les pròximes setmanes s’adjudicaran les obres per construir una segona via en aquests 17 quilòmetres. Tot i que és el tram amb menor dificultat, la previsió és que els treballs obligaran a tallar la circulació d’aquesta línia durant dos estius, el del 2023 i el 2024. Bàsicament, perquè s’han de refer ponts i viaductes i s’han de fer actuacions de millora d’algun dels murs del recorregut per minimitzar el risc de despreniments, segons informa la cadena SER.

Si es compleix el calendari previst, les obres acabaran a finals del 2024 i el desdoblament entrarà en servei el 2025. Després del desdoblament entre Parets i la Garriga, està previst duplicar la via entre Vic i Centelles. De moment, s’ha encarregat l’estudi informatiu i les obres no començaran abans del 2025. I encara quedaran dos trams complicats. El que va de Montcada a Parets en una zona molt urbanitzada i el que va de la Garriga a Centelles que és el més complicat a tots els nivells. Aquests dos últimes no tenen calendari.

https://lavalira.eu/el-desdoblament-de- ... puigcerda/



Avatar de l’usuari
Elefant
N6
N6
Entrades: 196

Entrada Autor: Elefant » Dimarts 04/01/2022 16:21

Ah sí el clásico de primero hacer la obra por un extremo para que luego sirva de poco ante el cuello de botella que se deja del otro lado, lo conocemos de la L9 y los tranvías.

Ahora, si tan complicado es el tramo hasta Parets, a nadie se le ha ocurrido hacer un enlace entre la R3 y R2 por ahí de Les Franqueses (ya sé que el antiguo enlace está urbanizado pero sino un poco más ppr fuera de la zona urbana), y entrar los trenes rápidos por esa línea, dejando la R3 entre Montcada y Granollers en vía única solo para trenes locales? Y luego en todo caso cuadruplicar la R2 hasta Granollers que será igual de complicado pero al menos daría doble utilidad al servir para los regionales de Puigcerdà y Girona...



Avatar de l’usuari
gracienc
N5
N5
Entrades: 90
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: gracienc » Divendres 07/01/2022 3:57

Elefant ha escrit:
Dimarts 04/01/2022 16:21
Ah sí el clásico de primero hacer la obra por un extremo para que luego sirva de poco ante el cuello de botella que se deja del otro lado, lo conocemos de la L9 y los tranvías.

Ahora, si tan complicado es el tramo hasta Parets, a nadie se le ha ocurrido hacer un enlace entre la R3 y R2 por ahí de Les Franqueses (ya sé que el antiguo enlace está urbanizado pero sino un poco más ppr fuera de la zona urbana), y entrar los trenes rápidos por esa línea, dejando la R3 entre Montcada y Granollers en vía única solo para trenes locales? Y luego en todo caso cuadruplicar la R2 hasta Granollers que será igual de complicado pero al menos daría doble utilidad al servir para los regionales de Puigcerdà y Girona...
Almenys aquí al fòrum, a la pàgina 19 d'aquest mateix fil, hi ha les propostes de'n Bigcoaster.
bigcoaster ha escrit:
Dissabte 18/04/2015 15:26
Pel tema que deieu sobre el túnel de les Franqueses, he plantejat en un mapa les dues opcions. La primera és la del túnel per sota de les Franqueses i la segona és la que us proposo jo, consistiria en dos salts de moltó i un túnel de 50 metres fet des de la superfície amb pantalles just al mig del nou traçat.
Jo personalment sóc més partidari de la segona, ja que crec que el cost i la complexitat de la construcció serien molt més baixos que un túnel al mig del casc urbà.

Imatge:
Imatge
enllaç franqueses del vallès.jpg



Avatar de l’usuari
victor273
N4
N4
Entrades: 68
Ubicació: Mollet del Vallès

Entrada Autor: victor273 » Dimecres 26/01/2022 20:41

L’Adif adjudica les obres de desdoblament de la línia R3 entre Parets i la Garriga per 55,6 milions

https://el9nou.cat/valles-oriental/actu ... riga-adif/

Els treballs tenen un termini d’execució de 25 mesos

L’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) ha adjudicat les obres de desdoblament de la línia R3 entre Parets i la Garriga. La històrica reclamació de duplicació de vies de la línia de Vic començarà a fer-se realitat en els propers mesos amb una inversió de 55,6 milions d’euros per a la construcció de la doble via i la nova electrificació del tram.

Les empreses FCC Construcción i COMSA s’han adjudicat els treballs que tenen un termini d’execució de 25 mesos. A banda, l’Adif aporta 8,43 milions en subministraments de material que cal sumar a l’import total de l’obra.

Els treballs afecten un tram de 17,1 quilòmetres entre les estacions de Parets i la Garriga i afecta els municipis de Montmeló, Granollers, Canovelles i les Franqueses, a banda dels dos primers.

L’obra inclou la construcció de nou viaductes nous, set passos superiors i nou passos inferiors. També un total de 5.304 metres de nous murs. Paral·lelament, es faran els treballs dels nous drenatges transversals i altres actuacions com vorals i col·lectors.

El projecte va lligat a altres actuacions ja adjudicades i pendents de materialitzar-se: la supressió del pas a nivell de la carretera de Samalús, a la Garriga; o les actuacions d’adequació de les quatre estacions del tram (Parets, Granollers-Canovelles, les Franqueses i la Garriga) a la nova configuració de vies i elements d’accessibilitat per als passatgers lligades a les necessitats d’una infraestructura desdoblada com el recreixement de les andanes fins a 200 metres de llarg.

A més, s’ha començat a endegar el desdoblament del tram entre Centelles i Vic amb la licitació dels treballs de l’estudi ambiental, previs a la redacció d’un projecte executiu.

Segons Adif, aquesta és “una de les actuacions més rellevants del pla de rodalies” i permetrà “incrementar el servei entre Barcelona i la Garriga, absorbir un major nombre de circulacions i reduir els temps de viatge”. L’obra també ha de millorar “la fiabilitat i l’eficàcia del servei” i “reduir els temps de viatge”.


Víctor Molina, responsable de mobilitat a la plataforma MolletOpina; promovent la mobilitat sostenible i el transport públic a Mollet del Vallès.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3936
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 29/01/2022 15:37

https://el9nou.cat/valles-oriental/actu ... doblament/

R3: i quan començaran les obres del desdoblament?

El pla d’obres que han de fer les empreses constructores definirà el calendari dels treballs i de les afectacions als usuaris


Ferran Polo 29/01/2022 | 7:01 Canovelles

Amb l’obra de la duplicació de la via i l’electrificació adjudicada, la pregunta, ara, és: quan començaran les obres al tram entre Parets i la Garriga? La pregunta encara no té una resposta clara.

L’inici dels treballs de desdoblament, però, no serà immediat. No es concreta una data però haurà de ser en els propers mesos. En les properes setmanes, caldrà fer definitiva l’adjudicació a FCC Construcción i Comsa.


Després, s’obrirà el procés perquè concretin el pla d’obres, un document important per planificar calendaris tenint en compte que, bona part de l’obra, es farà amb el servei funcionant excepte en dos períodes –que es volen fer coincidir amb dos estius, am tota probabilitat els de 2023 i 2024–, quan caldrà tallar el pas de trens al tram on es treballi i muntar un servei alternatiu per carretera.

Amb aquesta feina de planificació feta, es podrà fer l’acte de replanteig, que marcarà l’inici dels 25 mesos de treballs. “Desdoblar una via existent és una obra complicada”, recorda Pere Macias, coordinador del Pla de Rodalies de Catalunya, que afegeix que miraran que les restriccions per als usuaris siguin les menors possibles.

Obres en dos trams


La previsió inicial inclosa en el projecte és que l’obra es faci dividida en dos trams: de Parets a Granollers-Canovelles i d’aquí fins a la Garriga. També que arrenquin pel tram nord.

Tot plegat s’ha de coordinar amb les altres inversions lligades al desdoblament: la supressió de passos a nivell a la Garriga i l’adaptació tècnica de les quatre estacions a la doble via.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
victor273
N4
N4
Entrades: 68
Ubicació: Mollet del Vallès

Entrada Autor: victor273 » Dissabte 26/02/2022 13:08

Mollet recorda al coordinador del Pla de Rodalies les reivindicacions sobre la línia R3

https://www.radiomollet.com/news/id/rad ... _news_1972

L’alcalde, Josep Monràs, i Pere Macias, coordinador del Pla de Rodalies, han visitat l’estació de Santa Rosa i alguns trams concrets de la línia R3 al seu pas per Mollet. Un cop ja s’han iniciat les obres del desdoblament del tram entre Parets i la Garriga, el responsable del Pla ha volgut conèixer les necessitats de Mollet pel que fa a la futura duplicació del tram entre Montcada i Parets.

Josep Monràs, acompanyat de Mireia Dionisio, regidora de Projectes Urbans i Obra Pública, i Pere Macias han visitat alguns trams de l’R3 al seu pas per Mollet on han constatat sobre el terreny les dificultats tècniques del projecte de desdoblament de la via. Malgrat això, tant des de l’Ajuntament com des de l’Oficina de Coordinació del Pla de Rodalies, han considerat necessari reprendre el projecte per aconseguir la integració urbana de la via per transformar la zona en un espai verd, accessible i permeable.

Fa anys que l’Ajuntament de Mollet reclama el desdoblament dels gairebé dos quilòmetres de via de la línia R3 que travessen la ciutat, tot formant una barrera que la divideix en dues parts. L’alcalde ha assegurat que l’Ajuntament continuarà lluitant per aconseguir un desdoblament del tram de via que passa per la ciutat i perquè aquest vagi associat a un projecte d’integració urbana de la via.

Trobo que és una bona senyal que no s'estigui fent servir la paraula soterrament que sempre havia demanat l'ajuntament. De fet, a la televisió local, Vallès Visió, s'ha dit que s'han obert les possibilitats d'integració més enllà del soterrament.

Personalment, trobo que un viaducte i el trasllat de l'estació més al centre seria la solució més adequada així com cobrir la zona que la viaja es troba en trinxera que és molt poca.


Víctor Molina, responsable de mobilitat a la plataforma MolletOpina; promovent la mobilitat sostenible i el transport públic a Mollet del Vallès.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3936
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 01/04/2022 17:20

https://el9nou.cat/valles-oriental/actu ... les-i-vic/

ACTUALITAT
|
SOCIETAT
L’Estat encarrega la redacció de l’estudi informatiu per desdoblar l’R3 entre Centelles i Vic
El contracte té un valor de 491.000 euros


ACN 01/04/2022 | 12:51 Centelles

El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana ha adjudicat l’estudi informatiu per duplicar el tram de l’R3 que va de Vic a Centelles a l’empresa SAITEC S.A.

Segons informa en un comunicat, l’encàrrec serveix perquè l’empresa analitzi i dissenyi com quedaria la via duplicada, total o parcialment, així com les possibles variants de traçat d’aquest tram de la línia que uneix Barcelona amb Puigcerdà.


És un pas previ i indispensable per fer el tràmit d’impacte ambiental i la redacció del projecte executiu de l’actuació. L’objectiu és donar continuïtat als treballs ja adjudicats de desdoblament de la línia R3 entre Parets i la Garriga, que estan pendents de començar.

El contracte, que té un valor de 471.900 euros, també inclou la prestació de serveis d’enginyeria -consultoria i assistència- durant la futura fase d’informació pública i audiència a les administracions, l’anàlisi de les al·legacions i l’obtenció de la Declaració d’Impacte Ambiental, fins que l’estudi s’aprovi definitivament.

Aquesta actuació, que hauria d’incrementar la capacitat del tram i millorar la velocitat dels trens que hi passen, s’emmarca en el ‘Pla de Rodalies de Catalunya 2020-2030’ del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Railjet OBB
N6
N6
Entrades: 168

Entrada Autor: Railjet OBB » Dimecres 06/04/2022 20:14

No us feu gaires ilusions amb el desdoblament de la R3, que la Generalitat vol marcar-se un Aranjuez - Cuenca - Utiel a la catalana i aixi donar el monopoli del transport public al lobby del Bus.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge


Imatge

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23719
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 06/04/2022 21:36

Oblideu aquesta martingala. Encara que els administradors autonòmics catalans imposin la seva voluntat a la farsa de consultes populars previstes, la candidatura olímpica dels Pirineus no té cap, repeteixo: absolutament cap opció de guanyar.

Al marge d'això, i seguint el raonament provincià que veiem reflectit al document, els costaria fer pujar la gent en tren, però es veu que els 20 autocars que caldrien per cada 465 no sembla que siguin cap problema.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3936
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 08/04/2022 16:18

Es més que evident que aquesta candidatura es una cortina de fum. Però mentrestant, els amiguets de torn ja hauran sucat i s'hauran omplert les butxaques amb estudis previs i demés bajanades. :evil:


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

França451
N9
N9
Entrades: 2212
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dissabte 09/04/2022 19:39

O sea que todo con tal de que los responsables y políticos se llenen los bolsillos de millones de euros, para que al final:

A) los juegos de invierno pierdan la candidatura, pero eso sí, los políticos ya han cobrado por montar ruido con el tema.
B) la R3 se quede como está, sin cortarla por tramos, pero eso sí, los políticos habrán cobrado otro supersueldo por montar ruido con el tema.
C) no se haga ningún desdoblamiento, ni en Parets, ni en La Garriga ni en ningún sitio, y la R3 dentro de 40 años seguirá en el estado en que está ahora, pero eso sí, los políticos habrán cobrado un tercer megasueldazo por montar ruido con el tema.

Saldo final: los políticos se inflan a robar más dinero y la gente del pueblo se queda sin nada de lo prometido.

Sinceramente, cada vez me gustan más los políticos que tenemos en tierras catalanas (nótese la ironía).


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dijous 14/04/2022 10:52

A mí cada vez me gustan más los politicastros de turno de ADIF y ministros varios, se llenan la boca con lluvias de millones y desdoblamientos de vias y a la hora de la verdad no cumplen NADA 😡🤬😠



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3936
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 15/04/2022 14:55

https://el9nou.cat/valles-oriental/actu ... laran-lr3/

Signat el contracte amb les empreses que desdoblaran l’R3
Els treballs es preveu que comencin després de l’estiu tot i que abans ja es faran tasques prèvies per preparar l’obra com el desviament de serveis

El 9 Nou 15/04/2022 | 10:00 Granollers

El procés previ a l’inici de les obres per fer la doble via a la línia R3 entre Parets i la Garriga ha cobert una altra etapa: la unió temporal d’empreses formada per FCC Construcción i Comsa ja ha signat el contracte després de l’adjudicació dels treballs que se’ls va fer al gener per 55,6 milions i un termini d’execució de 25 mesos.

Les constructores treballen ara en la definició de la pla de l’obra que, a banda de la construcció de la segona via i l’electrificació, haurà de coordinar-se amb altres intervencions lligades al projecte: la supressió de passos a nivell a la Garriga o l’adaptació de l’estructura i l’equipament de les quatre estacions a les necessitats d’una via desdoblada.


Són obres que formen part d’altres contractes ja adjudicats. Segons María Luisa Domínguez, presidenta de l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries, la planificació es compartirà amb tots els ajuntaments: Parets, Montmeló, Granollers, Canovelles, les Franqueses i la Garriga.

Les primeres feines seran poc visibles i afrontaran, per exemple, el desviament de serveis afectats com línies elèctriques, claveguerams… Segons ha pogut saber EL 9 NOU, l’arrencada més visible es preveu per després de l’estiu.

“Tindrem afectacions, lògicament. Però demanem paciència a la ciutadania. És un projecte estratègic per al territori”, va dir la ministra Raquel Sánchez durant la visita de divendres a Parets.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a


Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1893

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 21/05/2022 11:31

Si ens cenyim a la noticia... malament rai: Reduir la velocitat... o reduim el temps o aumentem la velocitat.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”