Propers talls del metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: metring » Dilluns 23/07/2018 15:35

Aquí expliquen millor els motius dels talls (i continuen ignorant les obres de l'enllaç d'Urquinaona) :

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... t-obres.do


Talls parcials al servei de metro de les línies 2, 9 Nord i 10 durant l'agost, per obres
Els treballs a la L9 Nord i L10 comportaran la interrupció del servei entre les estacions de La Sagrera i Onze de Setembre, de l’1 al 29 d'agost
El tram Paral·lel - Universitat de la L2 estarà fora de servei del 30 de juliol al 2 de setembre, mentre TMB hi executa treballs de millora de la infraestructura

El servei de metro de Barcelona quedarà interromput parcialment aquest mes d’agost a les línies 2 i 9 Nord / 10 com a conseqüència de les actuacions de manteniment i millora que hi duran a terme el Departament de Territori i Sostenibilitat i Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). D’altra banda, a la línia 3, estarà tancada temporalment l’estació de Penitents. L’alteració del servei en aquestes línies s’ha planificat tenint en compte la voluntat de minimitzar les afectacions als usuaris, atès que és l’època de més baixa mobilitat urbana.

Concretament, les afectacions del servei seran:

Ø Línia 2, entre Paral·lel i Universitat: el servei quedarà interromput entre aquestes estacions del 30 de juliol al 2 de setembre (tots dos inclosos).

Ø Línia 9 Nord i línia 10: la interrupció serà al tram comú La Sagrera - Bon Pastor, de l’1 al 29 d’agost (tots dos inclosos).

Interrupció parcial del servei a la L2 (del 30 de juliol al 2 de setembre)

Des de dilluns vinent, 30 de juliol, fins al diumenge 2 de setembre (tots dos inclosos), estarà tancat el tram de la línia 2 de metro entre Paral·lel i Universitat, d’1,5 quilòmetres de longitud. Per tant, quedaran sense servei dues estacions (Paral·lel i Sant Antoni). La resta de la línia 2, entre Universitat i Badalona Pompeu Fabra, funcionarà amb normalitat.

Com a alternatives, els usuaris poden fer servir l’enllaç entre L2 i L3 de metro a l’estació de Passeig de Gràcia i la línia de bus D50 que fa el trajecte entre Paral·lel, Sant Antoni i Universitat.


La suspensió del servei permetrà executar obres de millora que són incompatibles amb la circulació de trens. TMB renovarà aproximadament 410 metres de via doble (es modernitzarà la plataforma de via de les estacions del tram tallat i de la cua de maniobres, també es canviarà un aparell de via del tipus diagonal). A més, en el desviament de Paral·lel es renovaran 18 metres de via i s’instal·laran topalls fixos al final de la línia. En total, el pressupost de l’actuació que portarà a terme TMB s’eleva a 3,2 milions d’euros.

Interrupció parcial del servei a la L9 Nord / L10 (de l’1 al 29 d’agost)

Des del dimecres 1 d’agost fins al dimecres 29 d’agost (tots dos inclosos), estarà tancat el tram compartit de la línia 9 Nord i la línia 10 entre La Sagrera i Bon Pastor, de 3,3 quilòmetres de longitud. Per tant, quedaran sense servei les estacions de La Sagrera i Onze de Setembre, i la de Bon Pastor serà terminal provisional de les dues línies. La resta de la línia 9 Nord, entre Bon Pastor i Can Zam, i la resta de la línia 10, entre Bon Pastor i Gorg, funcionaran amb normalitat.

L’actuació que durà a terme la Generalitat durant 29 dies se centra en la substitució i ajustos en diversos elements de la infraestructura de la via en aquest tram. El pressupost de l’actuació puja a 1,3 milions d’euros.

Per reduir les molèsties als usuaris durant l’afectació, s’habilitarà un servei especial d’autobusos que cobrirà el tram en obres entre La Sagrera i Bon Pastor amb parada a l’estació intermèdia d’Onze de Setembre, que funcionarà amb el mateix horari del metro i una capacitat equivalent.

Altres alternatives de transport són la L1 de metro entre La Sagrera i Fondo, per arribar a Santa Coloma, i la connexió entre L1 i L2 a Clot per arribar fins a Gorg, Badalona.


Renovació d’escales a Penitents de la L3 (del 30 de juliol al 3 de setembre)

L’estació de Penitents de la línia 3 de metro estarà tancada del 30 de juliol al 3 de setembre, per renovació de quatre escales mecàniques que comuniquen els dos nivells dels vestíbuls intermedis amb el vestíbul principal, dins el pla de modernització d’aquests elements a la xarxa de metro que porta a terme TMB.


Amb motiu d’aquesta actuació els trens no efectuaran parada a l’estació de Penitents, però circularan normalment i pararan a la resta de la línia 3. Com a alternativa els usuaris podran utilitzar la línia 27 de bus TMB, que connecta les estacions Vallcarca (L3) i Vall d’Hebron (L3 i L5) amb el Parc Sanitari Pere Virgili. Les línies H4 i V15 recorren el passeig de la Vall d’Hebron entre l’Hospital Quirón i l’estació de Vall d’Hebron (L3 i L5).



Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Entrada Autor: Aeduh » Dilluns 23/07/2018 22:28

No entenc perquè fan obres a la L2 Paral·lel amb tantes coses que s'han de fer, si probablement en 5-10 anys la línia anirà cap a l'aeroport i tancaran aquesta estació.


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 24/07/2018 7:14

Aeduh ha escrit:No entenc perquè fan obres a la L2 Paral·lel amb tantes coses que s'han de fer, si probablement en 5-10 anys la línia anirà cap a l'aeroport i tancaran aquesta estació.
D'entrada, la prolongació a l'Aeroport està al calaix (i un cop entri en servei la línia de rodalies, ja veurem si es recupera). I mentre hi hagi servei cal fer el manteniment preventiu i correctiu. Que després passa el que passa...


El metro de Barcelona amb motoristes!

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 24/07/2018 10:39

Jo el que no entenc es el tram Sagrera Bon Pastor. Es un tram nou. I no es la primera ni la segona vegada que es talla. A mes a mes es un tram que es podria deixar una via oberta en un nivell i trens llençadora Sagrera Bon Padtor per l'altre nivell.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 24/07/2018 22:21

davida ha escrit:Jo el que no entenc es el tram Sagrera Bon Pastor. Es un tram nou. I no es la primera ni la segona vegada que es talla. A mes a mes es un tram que es podria deixar una via oberta en un nivell i trens llençadora Sagrera Bon Padtor per l'altre nivell.
Buenas,
Se que tienen y tendran problemas de filtraciones ya que descubrieron o pincharon zonas de agua subterranea, pero no me acuerdo si afecta a toda la linea o solo a uno de los ramales, quizas sea ese uno de los problemas o quizas sea que la linea no esta acabada al 100% y van puliendo terminando cosas a medida que disponen de presupuesto (pero esto ultimo ya es teoria mia asi que no me hagas mucho caso),
Saludos.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimecres 25/07/2018 0:02




Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 03/09/2018 21:48

Posible tall a la L1 segons l'express de sant andreu
Captura.PNG
Captura.PNG (137.41 KiB) Visualitzat 8599 cops
Font: http://www.expresdesantandreu.cat/notic ... vas-fondo/



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 04/09/2018 23:06

Quina mania de treure el Balart i posar plaça de ciment, amb l'horror ós soroll que provoca! I lo de la fi de la vida útil de les vies a Sagrera... Quan dura la vida útil?

Sobre diferències entre balast i ciment:
Deu ser tema del manteniment, visto lo visto, però el metro no arriba a tanta velocitat com indica la infografia com perquè calgui canviar... Lo del soroll és tant bèstia que no em convenç, ho sento.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimecres 24/10/2018 22:08

Execució de les obres de millora de les condicions mecàniques de la superestructura de via de la Línia 2 de FMB. Tram: Universitat - Monumental. Clau: TM-12002.3 (Lot 2)

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... Cap=203633&



Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
Entrades: 158
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Entrada Autor: oscsanchez6 » Dimecres 24/10/2018 23:34

A partir del 5 de novembre, està previst que el funicular de Montjuïc quedi fora de servei i s'habiliti un servei de bus llançadora entre Paral·lel i Parc de Montjuïc.



Avatar de l’usuari
Solella
N4
N4
Entrades: 56
Ubicació: Badal L5
Contacta:

Entrada Autor: Solella » Dijous 25/10/2018 0:09

oscsanchez6 ha escrit:A partir del 5 de novembre, està previst que el funicular de Montjuïc quedi fora de servei i s'habiliti un servei de bus llançadora entre Paral·lel i Parc de Montjuïc.
Un altre cop?! :x


Fora cotxes de les ciutats!

Instagram: @solellalex
Twitter: @solellalex
https://solellalex.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 25/10/2018 8:58

Sí, la revisió i el tancament derivat són anuals.

El tema correcte, però, és aquest:
viewtopic.php?f=2&t=1312


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 15/11/2018 15:18

Pel proper mes d'agost de 2019 (del 29 de juliol a l'u de setembre) està previst el tall de metro a la línia 2, per la millora de les condicions de via, entre Universitat i Monumental
Execució de les obres de millora de les condicions mecàniques de la superestructura de via de la Línia 2 de FMB. Tram: Universitat - Monumental. Clau: TM-12002.3 (Lot 2)
Molt recomanable el document a consultar: Projecte constructiu, amb plànols topogràfics del traçat. Salut!
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... Cap=203633&



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 19/11/2018 20:24

Tall "d'andana":

https://totbarcelona.elmon.cat/mobilita ... 55102.html

Una andana de l'estació de Jaume I de la L4 tancarà durant 10 dies

Tancarà la de direcció Trinitat Nova per unes obres de millora d'accessibilitat

per Redacció 19 novembre de 2018 12:43

L'andana direcció Trinitat Nova de l'estació de Jaume I de la línia 4 del metro tancarà del 24 de novembre al 3 de desembre, tots dos inclosos. Els trens procedents de Barceloneta se saltaran l'estació i continuaran sense aturar-se fins a Urquinaona. Aquesta afectació es deu a obres de millora d'accessibilitat per a persones amb mobilitat reduïda.

Durant l’afectació d’aquests 10 dies, els usuaris poden utilitzar com a alternativa:

Per arribar a Jaume I des de Barceloneta, les línies regulars de bus de TMB V15 o 45 - 47 a partir del dia 26 - que circulen per la Via Laietana, o bé continuar amb metro fins a Urquinaona, fer el canvi de sentit - direcció La Pau - i baixar a l’andana oberta de Jaume I.

Per agafar el metro des de Jaume I en direcció a Trinitat Nova, les línies de bus V15, V17 i 45 - 47 a partir del dia 26 - i baixar a la parada Via Laietana - Comtal, que queda a 70 metres de l’accés del metro d’Urquinaona.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 04/03/2019 22:26

Es liarà una bona amb aquest tall:

http://www.expresdesantandreu.cat/notic ... bra-metro/

Adjudicada l’obra que deixarà sense servei un tram del metro

4 de març del 2019 Societat David García Mateu

Ferrocarril Metropolità de Barcelona S.A. ja ha adjudicat les obres que tenen com a objectiu renovar la infraestructura de l’L1 del metro en el tram que va des de l’estació de Navas fins a Fondo. Tal com ha fet públic la companyia i ha recollit L’Exprés de Sant Andreu, les tasques les durà a terme la UTE Comsa Sau – Vias y Construcciones SA, per 10,1 milions d’euros (sense IVA). Al concurs públic només es va presentar una segona empresa, descartada després de presentar una oferta d’execució més cara.

L’obra, avançada per aquest mateix mitjà de comunicació, encara no té calendari en ferm. Tot i això, s’ha de tenir en compte que la major part de reformes que tenen una afectació tan gran en el normal funcionament del transport públic s’acostumen a fer en els mesos d’estiu (sobretot a l’agost). En aquest cas, els primers treballs es faran en horari nocturn, d’1 a 4:15 hores de la matinada, per evitar talls en les circulacions, però quan arribi a un determinat punt, el tram quedarà suspès.

Segons assenyala la documentació, l’empresa pública substituirà les vies que hi ha entre les estacions de la Sagrera i Torras i Bages, després que les actuals hagin finalitzat el seu període de vida útil. De fet, la idea és canviar les actuals vies de balast (aquelles que compten amb pedres entre els rails) per unes vies en placa noves (rails ancorats a plaques de formigó). En total, la renovació de la infraestructura suposarà una inversió de més de 20 milions d’euros i no està previst que es finalitzi fins a finals de setembre.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 04/03/2019 23:08

metring ha escrit:Es liarà una bona amb aquest tall:

http://www.expresdesantandreu.cat/notic ... bra-metro/

Adjudicada l’obra que deixarà sense servei un tram del metro

4 de març del 2019 Societat David García Mateu

Ferrocarril Metropolità de Barcelona S.A. ja ha adjudicat les obres que tenen com a objectiu renovar la infraestructura de l’L1 del metro en el tram que va des de l’estació de Navas fins a Fondo. Tal com ha fet públic la companyia i ha recollit L’Exprés de Sant Andreu, les tasques les durà a terme la UTE Comsa Sau – Vias y Construcciones SA, per 10,1 milions d’euros (sense IVA). Al concurs públic només es va presentar una segona empresa, descartada després de presentar una oferta d’execució més cara.

L’obra, avançada per aquest mateix mitjà de comunicació, encara no té calendari en ferm. Tot i això, s’ha de tenir en compte que la major part de reformes que tenen una afectació tan gran en el normal funcionament del transport públic s’acostumen a fer en els mesos d’estiu (sobretot a l’agost). En aquest cas, els primers treballs es faran en horari nocturn, d’1 a 4:15 hores de la matinada, per evitar talls en les circulacions, però quan arribi a un determinat punt, el tram quedarà suspès.

Segons assenyala la documentació, l’empresa pública substituirà les vies que hi ha entre les estacions de la Sagrera i Torras i Bages, després que les actuals hagin finalitzat el seu període de vida útil. De fet, la idea és canviar les actuals vies de balast (aquelles que compten amb pedres entre els rails) per unes vies en placa noves (rails ancorats a plaques de formigó). En total, la renovació de la infraestructura suposarà una inversió de més de 20 milions d’euros i no està previst que es finalitzi fins a finals de setembre.
Se supone que el tramo entre Torras i Bages y Fondo ya está hecho ya que se renovó la vía en 2017.
Entonces según lo que leo se centrarán ahora en el tramo entre Sagrera y Torras i Bages y después acabarán entre Navas y Sagrera. :nose



Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
Entrades: 158
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Entrada Autor: oscsanchez6 » Divendres 15/03/2019 14:56

Els dies 19, 20, 21 i 22 d'abril la línia 2 funcionarà de Paral·lel a La Pau per una banda, i d'Artigues a Badalona per l'altra, sense servei especial de bus alternatiu. Motiu: retirada d'amiant a l'estació de Verneda.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 15/03/2019 16:29

oscsanchez6 ha escrit:sense servei especial de bus alternatiu.
L'H10 anirà a rebentar...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Divendres 15/03/2019 21:16

Perdone. Existe una cosa llamada H10. Así cargan la línea en ese tramo, que para eso se hizo en su momento llegar a Gorg, y para más INRI tienen la M25 como alternativa. Dado que Tugsal no admitirá el viaje de metro (los títulos no serán válidos p. ej. billete sencillo), habrá que tirar de H10 de TMB. Es lo que hay. Para qué leches quieres servicio sustitutorio si ya hay una línea que recorre el tramo? Y si quieres ir a la misma verneda, trasbordas al V33 en el área d'intercanvi Verneda. Para eso tenemos una red de bus bien mallada y bien bonita!!!!


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 15/03/2019 21:21

França451 ha escrit:Perdone. Existe una cosa llamada H10. Así cargan la línea en ese tramo, que para eso se hizo en su momento llegar a Gorg, y para más INRI tienen la M25 como alternativa. Dado que Tugsal no admitirá el viaje de metro (los títulos no serán válidos p. ej. billete sencillo), habrá que tirar de H10 de TMB. Es lo que hay. Para qué leches quieres servicio sustitutorio si ya hay una línea que recorre el tramo? Y si quieres ir a la misma verneda, trasbordas al V33 en el área d'intercanvi Verneda. Para eso tenemos una red de bus bien mallada y bien bonita!!!!
Todavía la B25 no se ha metrizado Miki! No tienen la B25 como alternativa porque la estación de la Pau está en la zona de la Rambla Prim donde la B25 no pasa ya que antes de llegar a donde empieza la Rambla Guipúscoa se va para calle Extremadura, la V33 igual.

No entiendo eso que dices que dado que TUSGSAL no admitirá el viaje de metro.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”