Doncs perquè ha d'haver un servei substitutori de bus que cobreixi el tram afectat amb les mateixes condicions de metro per molt que hi hagi una línia de bus que circuli per allà. L'usuari hauria de ser traslladat de forma directa entre les estacions de metro sense haver de fer parades que no li pertoquen.França451 ha escrit:Perdone. Existe una cosa llamada H10. Así cargan la línea en ese tramo, que para eso se hizo en su momento llegar a Gorg, y para más INRI tienen la M25 como alternativa. Dado que Tugsal no admitirá el viaje de metro (los títulos no serán válidos p. ej. billete sencillo), habrá que tirar de H10 de TMB. Es lo que hay. Para qué leches quieres servicio sustitutorio si ya hay una línea que recorre el tramo? Y si quieres ir a la misma verneda, trasbordas al V33 en el área d'intercanvi Verneda. Para eso tenemos una red de bus bien mallada y bien bonita!!!!
I més absurd és que a sobre hagis d'esperar a la freqüència (i horaris!) d'una línia de bus regular, augmentant encara més un temps de viatge, que en aquests casos, s'hauria de cercar que l'afectació fos la mínima possible de cara a l'usuari.
Cosa que pel que es veu, no ho serà pas. I que per cert, des de fa poc temps és relativament habitual, ja sigui en talls programats o causats per incidències.