Alteracions de servei a Renfe per obres

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 26/01/2007 18:54

entfe001 ha escrit:
jordidr ha escrit:Correcte, els antics "regionals", o sigui els que no eren Delta feien totes les parades. Per tant te llogica, el que si que fagi critica del meu mapa es que em falta indicar a quines parades del nucli de rodalies para la Ca4
Segons com: l'últim Ca4 de Lleida a Barcelona via Calaf para a totes les estacions entre Manresa i Terrassa, mentre que la resta de trens no ho fan.
Independentment d'això cap regional para a Montcada-Bifurcació i Montcada i Reixac-Santa Maria.



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dissabte 27/01/2007 13:13

Per cert, aquesta tarda estaré per SAC, de 15:30 a 17:30 a veure que caço.

;)


Imatge

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 27/01/2007 19:57

Ja he passat amb tren per el ramal de les aigues,destacar que els trens que començen a Vic acaben a aquesta estació,quan he passat amb la 447 que anava cap a Terrassa i que he pasat jo per el ramal,hi havien fins a 3 trens a l'estació,un que anava cap a Vic i un altre cap a Martorell,per cert,l'andana molt plena,se't fa extrany veure-ho en una estació que és troba en un lloc no molt adequat per atreure passatgers.He anat fins a Montcada Manresa,canvio d'andana i ve una 447 que anava a Sant ANdreu Arenal amb els indicadors posava:ST.ANDREU AR.,jo he pujat mig sense voler,ja que quan em donava el bitllet la màquina ja venia i des de lluny m'havia semblat veure als cartells St.Vicenç C,peró no,posava St.Andreu Ar.,aixó ha provocat que hagui haver de fet transbordament a Montcada Birfuració.Destacar que hi havia fins a 5 informadadors a l'estació.Al final ve una 447 en doble cap a Sant Vicenç de Calders via ramal de les aigües i vaig amb ell fins al Clot:
Destaco:
-Tant a l'anada com a la tornada no s'ha anunciat l'estació del Clot.
-Abans d'arribar a Arc de Triomf o de Birfuració,s'anunciava el canvi de recorregut a travès de megafonia manual.
-A l'estació del Clot,si ve un tren cap a Sant Vicenç de Calders,no s'anuncia si va via Vilanova o Vilafranca,aixó pot provocar que un que vagi a Vilanova agafi el tren de St.Vicenç via Vilafranca,la pifii,i aixó no reflectia a la megafonia del Clot,per lo menys l'estona que he etat.
-S'anunciava al Clot amb megafonia manual que per la via 4 circulaven trens de la C4Terrassa i Manresa i trens de a C3 Vic,dir que nomès sòn alguns de la C3 i que no van a Vic sinó a Puigcerdà o La Tor de Carol.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Diumenge 28/01/2007 0:07

Jo tambe he anat a explorar les rodalies barcelona pel tall i hi ha algo que m'ha sobtat, de Sant Andreu Arenal sortia un tren cap a Manres a les 21 i algo... a mes a la pagina de renfe i figuren trens de Santa Perpetua de Mogoda a Barcelona Arc de triom (5 o 6) al dia



davida
N9
N9
Entrades: 1795
Contacta:

Entrada Autor: davida » Diumenge 28/01/2007 17:37

jordidr ha escrit:Jo tambe he anat a explorar les rodalies barcelona pel tall i hi ha algo que m'ha sobtat, de Sant Andreu Arenal sortia un tren cap a Manres a les 21 i algo... a mes a la pagina de renfe i figuren trens de Santa Perpetua de Mogoda a Barcelona Arc de triom (5 o 6) al dia
Malgrat que Renfe no ha anunciat a cap lloc, els primers trens i els últims del dia de la C3 amb destinació Granollers Canovelles i Vic circulen per la bifurcacio de les aigües, a mes a mes del rodalies amb destinació Ripoll o Ribes.
Un 0 a la informació de Renfe!!!
Horaris per avui de Sants a Santa Perpetua



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 28/01/2007 18:51

Un 0 per l'informació de renfe,ben dit.
Ahir a L'Hospitalet un tren que van anunciant cap a Blanes van dir per megafonia que s'aturaria a totes les estacions!,al panell interior del tren posava que no parava a Cabrera de Mar i al fulletó dels horaris posava que no parava ni a Cabrera ni a Montgat Nord.
A veure,a qui li faig cas? :x



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 28/01/2007 21:16

Jo aquest matí també he sigut original i he anat a veure trens pel ramal de les Aigües, per fer fotos des de fora. Una de les peces que més m'ha agradat caçar és la doble de 440 no reformades. Podeu veure'n una foto al meu bloc 8)

http://trenscatbloc.blogspot.com/



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 28/01/2007 21:27

A veure si les pujes a la web trenscat!! Que des de l'actualització de Camp de Tarragona (per cert, molt bones les fotos en una web genial!) :p i a veure si un dia et passes per L1 L5 Sagrera, que les obres estan ja gairebé acabades i està quedant de conya el que serà la megaestació de la meridiana! Si vols també podries fer fotos de les obres de futures parades, la de Badalona Centre està molt a prop de Pep Ventura, només s'ha de caminar una miqueta i ara han tallat el trànsit a la zona i hi ha molts angles per fer bones fotos. (Jo et dono idees jejejejeje)

De veritat molt bo el teu web!!!



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Diumenge 28/01/2007 21:39

Haviam si algu treu fotos maques de trens pasant pel ramal de les aigues just al principi a la bifuracacio de Montcada



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 29/01/2007 9:34

Ahir vaig fer ruta trenística. Vaig agafar el R4 direcció Manresa que passa per Sants a les 9:39 amb la intenció d'enllaçar amb la R7 a Montcada Bifurcació.

El conductor va anunciar el tall per megafonia i també va anunciar la parada a El Clot-Aragó (a l'andana direcció Mataró). Allà vam estar tres o quatre minuts aturats, potser per regularitzar temps (cal dir que els serveis tallats conservaven el seu horari de pas per cada estació segons els horaris publicats al setembre). D'allà fins al principi del ramal de les Aigües, bé. El ramal el vam fer molt a poc a poc. Finaloment, arribada a la via 3 de Montcada-Bifurcació, on hi havia molta gent despistada esperant a tornar enrera o que havien d'esperar mitja hora llarga el tren de Vic. Els informadors, dos nois joves, duien els horaris a la mà, però se'ls notava que els mancava formació, ja que un home els va preguntar pel tren a Puigcerdà, i com que no sortia als seus horaris perquè no para a Montcada no li van saber dir (ja li vaig explicar jo que s'havia d'esperar més de dues hores). La megafonia anunciava correctament l'arribada i sortida de trens. La veritat és que l'estació estava més animada que mai.

jordidr ha escrit:Haviam si algu treu fotos maques de trens pasant pel ramal de les aigues just al principi a la bifuracacio de Montcada
Ho sento, no duia càmara de fotos, però et prometo que el cap de setmana vinent hi seré allà només per complir els teus desitjos.

:roll:


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 29/01/2007 12:26

Ja tenia previst pasarmi la setmana que ve, en tot cas tu fes fotos igualment i me les pases per msn o correu. Haurien de buscar gent mes qualificada per atrendre el public



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 29/01/2007 12:55

jordidr ha escrit:Ja tenia previst pasarmi la setmana que ve, en tot cas tu fes fotos igualment i me les pases per msn o correu. Haurien de buscar gent mes qualificada per atrendre el public
Veig que la ironia no és el teu fort... :D

El que he pensat és que un bon punt per visualitzar-ho tot (en un altre angle) és el cim del Turó de Montcada. Algú hi ha pujat?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 29/01/2007 13:44

no en teniu ni idea, el millor lloc és a sobre la xemeneia de l'asland :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 29/01/2007 14:37

Mortadel·lo ha escrit:no en teniu ni idea, el millor lloc és a sobre la xemeneia de l'asland :D
No, però si disposeu d'un ordinador potentet, 3 euros i temps per anar de visita a la Llibreria de la Diputació (Diagonal cantonada Rambla de Catalunya), podeu adquirir el navegador en 3D de la província de Barcelona. Es la mateixa casa (GeoVirtual) i navegador (GeoShow 3D) dela mapes 3D de l'Editorial Alpina. Podeu navegar pel territori i us apareix l'imatge fotogràfica. L'avantatge respecte al GoogleEarth és que ací el relleu està modelat i podeu fer com si volessiu en un helicòpter (o en un caça si aneu a velocitat màxima; proveu a remuntar el Llobregat sense estampar-vos contra les parets de Montserrat i sense confondre el Cardener amb el Llobregat). Si us situeu just a sobre d'un cim i baixeu suaument fins a posicionar-vos-hi, podeu enfocar en la direcció que volgueu, que veureu la mateixa vista (una mica informatitzada, és clar) que si hi fossiu allà realment.

Per exemple, el punt que ens interessa: El Besós i Barcelona des del cim del Turó de Montcada.

Imatge

Tenim Montcada Bifurcació en primer terme, i del ramal es veu només l'inici vora el riu, ja que l'elevació del barri de Can Santjoan entre el mateix ramal i l'estació ens el tapa. Sembla que la vista millora des del Puig Castellar, però els trens quedarien massa petits, així que... Com més a prop millor.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 29/01/2007 14:37

Si al costat de la carretera es molt bon lloc



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 752
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimecres 07/02/2007 13:11

oscar440 ha escrit:
Pere ha escrit:Normalment ja es pot fotografiar una 440 a Montcada Bifurcació, malgrat passin sense parar.
Tot i així, sí, aquests caps de setmana, TOTS els trens paren a Montcada Bifurcació, inclús els de Lleida i els de Puigcerdà i Latour-de-Carol.
Ja, gràcies, era això el que jo demanava, si s´aturava a Montcada-Bifurcació, primer per viatjar desde l´Hospitalet fins a Montcada en una 440 sense reformar amb el bitllet d´una zona (la pela és la pela), cosa que ara no es pot fer, ja que si agafes una 440 a l´Hospitalet, ja no para desde Sant Andreu Arenal fins a Mollet (dos zones)

Salutacions.
Això era el que jo volia, una 440 de la línea de Puigcerdà aturada a Montcada-Bifurcació amb el moviment de viatgers pujant i baixant del tren per fer els transbordaments, situació totalment excepcional.

Salutacions.



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimecres 07/02/2007 13:52

Ostres, llavors vaig tenir sort :D

I es que dissabte vaig anar al Clot a caçar una 440 i vaig pujar a la Puigcerdà, una 440 original, pintada de taronja, amb una 440R darrera. I efectivament es va parar a Montcada doncs jo tambè anava amb una T10 d'una zona. Ja m'extranyava que ningú del meu vagó baixés a aquella estació :)

Quin deja vu pujar en aquella 440 encara que jo vull pujar-me a la 130M i semblants, les de 3 cotxes, que eren les que circulaven per la C1 quan era petit.

Vox



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 07/02/2007 15:41

Vox ha escrit:Quin deja vu pujar en aquella 440 encara que jo vull pujar-me a la 130M i semblants, les de 3 cotxes, que eren les que circulaven per la C1 quan era petit.

Vox
Hola,

les altres 2 440 sense reformar que tenim a Catalunya (440.130M i 440.131M) també són de 2 cotxes. De fet, ja no queda cap 440 original de 3 cotxes a tota Espanya.



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimecres 07/02/2007 18:07

UT596001 ha escrit:
Vox ha escrit:Quin deja vu pujar en aquella 440 encara que jo vull pujar-me a la 130M i semblants, les de 3 cotxes, que eren les que circulaven per la C1 quan era petit.

Vox
Hola,

les altres 2 440 sense reformar que tenim a Catalunya (440.130M i 440.131M) també són de 2 cotxes. De fet, ja no queda cap 440 original de 3 cotxes a tota Espanya.
Ostres, jo pensava que sí :'( :'(

Van convertir-se totes en 440R?

Vejam si hi ha alguna posibilitat que conservin una 440 original, com la 438 que tenen en aquella asociació del ferrocarril que hi ha a Badalona.

Vox



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 08/02/2007 15:45

Vox ha escrit:
Van convertir-se totes en 440R?
No. Fins fa uns anys, encara hi havien circulant unes quantes 440 sense reformar de 3 cotxes. Van haver problemes amb les 440 que estaven a Xile i en van comprar més reformades. Consequències? Es van reformar algunes unitats, i d'altres els hi van treure el Ri per insertar-los a 2 440 de 2 cotxes de la línia de Puigcerdà per reformar-les i enviar-les a Xile.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”