Alteracions de servei a Renfe per obres

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 21/01/2007 21:52

Doncs ahir vaig baixar des de Terrassa fins a Barcelona amb l'últim tren de les 23.16 (que va sortir amb 30 minuts de retard), i a l'arribar a Montcada-Bifurcació, (a les 12 de la nit) anunciaven per megafonia que haurien de fer transbord, els que volguessin anar fins a Sant Andreu Arenal...

M'agradaria saber com van fer el transbord, si l'últim R7 passa bastant abans... I hi havia molta gent a l'andana de Montcada Bifurcació.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 21/01/2007 22:06

Confirmo que la informació del tall s´emetia per megafonia a les següents estacions aquesta tarda (servidor ho ha sentit amb les dues orelles): BCN-Clot, Cerdanyola del Vallès, Cerdanyola-Universitat, Sant Cugat, Martorell, L´Arboç (sí, sí!) i Sant Vicenç de Calders.
No n´estic segur, però... és possible que a Lavern-Subirats hi hagi megafonia... o són imaginacions meves?



dgtxa
N5
N5
Entrades: 99
Ubicació: Olot

Entrada Autor: dgtxa » Diumenge 21/01/2007 23:24

Bé, doncs avui he fet la prova amb un Ripoll-BCN. Suposo que com que no calia fer transbord, al sortir de Montcada Bifurcació no s'ha anunciat el desviament. En canvi, sí que l'ha anunciat a la tornada, a Arc de Triomf, el revisor.

A Sants he pogut observar força personal de suport informant dels canvis.

I a Granollers-Canovelles, la megafonia advertint de la situació només en castellà :evil:

Dintre de tot, crec que Renfe i Adif se n'estan sortint prou bé.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 21/01/2007 23:30

I així doncs durant la setmana, la circulació serà com sempre, o també estarà tallada?



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Diumenge 21/01/2007 23:38

Jo vaig anar a veure com estava "el asunto" dissabte a la tarda. A Catalunya, molts informadors i gent preguntant-los coses. Llàstima que alguns dels informadors no tinguéssin clar que els Regionals que pujaven més amunt de Vic (és a dir, tot el que no són estrictament trens de la R2) sí feien el recorregut sense transbord, amb parada a Clot-Aragó.

Jo vaig agafar un R4 cap a Terrassa, que va venir amb un lleuger retard. Com heu comentat aquí, a Arc de Triomf s'informava de la variació del recorregut, l'anunci de parada a Clot el feia el propi maquinista "a capela". Per sort, el tren de la R7 ens esperava a Bifurcació encara que feia més de 5 minuts que hauria d'haver marxat. Transbordament a la mateixa andana (el tren de la R7) estava parat amb les portes obertes) i el R4 va seguir, i darrere el R7.

A destacar que aquests retards d'uns 10 minuts (potser més) amb què surten els R7 de Bifuració cap a Martorell complica les coses a Martorell. L'entrada sortida de les vies mortes de Martorell estava prou ben programada els caps de setmana. Els retards dels R7 quan arriben, fan que els R4 que surten des de Martorell de vegades hagin d'esperar una estona ja que l'R7 per entrar talla el pas per sortir... Tot i això, tot funciona prou bé.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 21/01/2007 23:51

Jordi Freixas ha escrit:I així doncs durant la setmana, la circulació serà com sempre, o també estarà tallada?
Et remeto al començament del fil. Donar-te la resposta exacta em fa una mica de mandra.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 22/01/2007 10:01

Jordi Freixas ha escrit:Aquí hi ha un detall que m'ha cridat l'atenció:
Eslebeberlin ha escrit:La verdad que los usuarios que bajariamos en Sant Andreu Arenal seria una molesta menor bajar en Sant Andreu Comtal... pero bueno, consideramos que es una situación muy puntual, solo 3 fines de semana.
Com pot ser que algú que només té 2 missatges escrits en aquest fòrum, parli en plural, i més concretament, en nom de totes i tots els usuaris que habitualment poden fer ús de l'estació de Sant Andreu Arenal?

Encara que la situació sigui temporal, és una molèstia. I com a molèstia que és, aquests trens haurien de fer parada a Sant Andreu Comtal.
Em sembla que aquest comentari de'n Jordi Freixas esta del tot fora de lloc, ja que una persona que acaba d'entrar al forum pot tenir el mateix coneixement de causa que un veterá. Per posar un exemple, jo vaig descubrir el foro de la PTP fa 2 anys (aquest encara no existia), pero ja feia molts anys que m'interessava el tema del transport i per tant hi tenia bastanta experiencia. Per tant, Eslebeberlin, no et desanimis per algun comentari com aquest i sigues benvingut/da al forum.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 22/01/2007 10:06

sips hauriem de respectar els comentaris dels altres, i encara que nomes hagui enviat dos missatges no treu que se li puguin respectar les opinions



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 22/01/2007 10:10

Em sembla que no em vaig explicar bé. Jo no tinc res en contra d'aquesta persona (només d'entrada, perquè no la conec). Però el comentari que va fer en plural, em va cridar l'atenció; em va donar la impressió que estava parlant, en nom "dels usuaris" d'aquest servei en general.

Si aquesta "acusació" que vaig fer no és certa, convido a en/na Eslebeberlin a que ho desmenteixi, i que si ho veu adient, aclareixi a qui es referia.

PD: Val a dir que quan parlem d'usuaris, com totes i tots els qui escribiu aquí, jo també ho sóc, i no estic d'acord amb aquesta part del seu comentari.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 22/01/2007 13:17

Home,es que tenir un tren cada 30 minuts a Sant Andreu Arenal té tela,jo crec que els R4 haurien de parar a Sant Andreu COmtal,que està a prop,i pots anar tant de peu com en metro.O sinó,a donar una voltaza increible fins al Clot o lo pitjor en cas,esperar-te mitja hora si t'escapa al tren de la R7 a SAA.Jo crec que renfe ha fet un error bastant greu,jo hagués preferit que no s'aturesin al Clot i sí a SAC que no pas com fa la renfe.Peró bueno,són només 6 dies.
Jo aniré primer via Rubí fins a Cerdanyola i d'allà R4 fins a Hospitalet.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 22/01/2007 14:32

Jordi Freixas ha escrit:Em sembla que no em vaig explicar bé. Jo no tinc res en contra d'aquesta persona (només d'entrada, perquè no la conec). Però el comentari que va fer en plural, em va cridar l'atenció; em va donar la impressió que estava parlant, en nom "dels usuaris" d'aquest servei en general.

Si aquesta "acusació" que vaig fer no és certa, convido a en/na Eslebeberlin a que ho desmenteixi, i que si ho veu adient, aclareixi a qui es referia.

PD: Val a dir que quan parlem d'usuaris, com totes i tots els qui escribiu aquí, jo també ho sóc, i no estic d'acord amb aquesta part del seu comentari.
Jo diria que parla més aviat dels usuaris afectats pel tall de Renfe

Aprofito l'avinentesa i penjo una fotografia d'una cosa rara per Clot :D

VER FOTO

EDICIÓ: Gràcies Santfeliuenc, Wefer o Bernat, per posar la URL que jo no sabia com es feia
Pere l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 23/01/2007 21:24, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 753
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dilluns 22/01/2007 16:49

Molt bona foto de la 440, Pere... ;) :!:

Jo el dubte que tinc és si els trens de la "linia de Puigcerdà", com diuen els avisos de Renfe, s´aturaràn aquests caps de setmana a Montcada-Bifurcació, per facilitar els transbordaments dels viatgers destinació Sant Andreu Arenal. Vaja, si es podrà fotografiar una 440 sense reformar aturada a Montcada-Bifuració... :?: :!:

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 22/01/2007 18:03

Normalment ja es pot fotografiar una 440 a Montcada Bifurcació, malgrat passin sense parar.
Tot i així, sí, aquests caps de setmana, TOTS els trens paren a Montcada Bifurcació, inclús els de Lleida i els de Puigcerdà i Latour-de-Carol.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 753
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dilluns 22/01/2007 18:12

Pere ha escrit:Normalment ja es pot fotografiar una 440 a Montcada Bifurcació, malgrat passin sense parar.
Tot i així, sí, aquests caps de setmana, TOTS els trens paren a Montcada Bifurcació, inclús els de Lleida i els de Puigcerdà i Latour-de-Carol.
Ja, gràcies, era això el que jo demanava, si s´aturava a Montcada-Bifurcació, primer per viatjar desde l´Hospitalet fins a Montcada en una 440 sense reformar amb el bitllet d´una zona (la pela és la pela), cosa que ara no es pot fer, ja que si agafes una 440 a l´Hospitalet, ja no para desde Sant Andreu Arenal fins a Mollet (dos zones)

Salutacions.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 753
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dilluns 22/01/2007 18:27

oscar440 ha escrit: (...)
ja que si agafes una 440 a l´Hospitalet, ja no para desde Sant Andreu Arenal fins a Mollet (dos zones)
(...)
Una 440 de les que van cap a Puigcerdà, volia dir... ;) :!:

Salutacions.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 24/01/2007 21:08

Bonito plano, pero los trenes que suben a Puigcerdà no paran en todas las estaciones del núcleo Cercanías... :D

[Santfeliuenc: se refiere al plano del mensaje inmediato inferior]


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 24/01/2007 22:06

El plano lo he echo yo, y ya lo sé que no paran todos los que suben a Puigcerdà, pero sí que hay que van a Ripoll que paran en todos los sitios.
Fitxers adjunts
renfesssss.jpg
Plano de cercanías y regionales
renfesssss.jpg (151.71 KiB) Visualitzat 4600 cops



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 25/01/2007 9:11

jordidr ha escrit:El plano lo he echo yo, y ya lo sé que no paran todos los que suben a Puigcerdà, pero sí que hay que van a Ripoll que paran en todos los sitios.
Així és, i 1 tren al dia (2 els diumenges) fins a Ribes de Freser.

P.D: Ja sé que el que puja per el matí a Ribes de Freser no para a Bifuració (l'única que no para) però amb les obres els caps de setmana sí pararan.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dijous 25/01/2007 19:09

Correcte, els antics "regionals", o sigui els que no eren Delta feien totes les parades. Per tant te llogica, el que si que fagi critica del meu mapa es que em falta indicar a quines parades del nucli de rodalies para la Ca4



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 26/01/2007 18:14

jordidr ha escrit:Correcte, els antics "regionals", o sigui els que no eren Delta feien totes les parades. Per tant te llogica, el que si que fagi critica del meu mapa es que em falta indicar a quines parades del nucli de rodalies para la Ca4
Segons com: l'últim Ca4 de Lleida a Barcelona via Calaf para a totes les estacions entre Manresa i Terrassa, mentre que la resta de trens no ho fan.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”