Re: Los fantásticos 1000
Publicat: Dissabte 25/10/2008 20:03
Més que mal caràcter el que volia era fugir de la trinxadora ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Si no recordo malament, la primera remesa de 1000's va ser enviada des d'Alemanya fins al port de Barcelona en vaixell.aim ha escrit:Els van dur amb vaixell? D'es d'on ?
El LLOP ha escrit:aquí en tenim un altre: THE FLYING 1000
Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clarmetring ha escrit:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
Je, je, això ja m'ho imagino, però el motiu per fer-ho?victorcasta ha escrit:Doncs m'imagino perquè el motorista accionava primer els botons d'un cantó i després els de l'altre...
BRILL 18 ha escrit:Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clarmetring ha escrit:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
Es cert que sovint bunquem expicacions complicades i la realitat es molt mes senzila, es un bon motiu mi logic per altre bandaEl LLOP ha escrit:BRILL 18 ha escrit:Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clarmetring ha escrit:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
doncs el motiu es més senzill que això que dieu. Quan els 1000 entraven a Sagrera, encara anaven en conducció manual. A l'arrivar a Sagrera els motoristes duien la mà dreta al manipulador i l'esquerra lliure. Quan el tren parava, la mà esquerra ja estava situada als polsadors d'obrir portes i per això s'obrien abans d'una banda que a l'altre. Amb l'ATO aquest fet es va minimitzar molt. El que si que va continuar sempre, va ser que al tancar portes es tancava primer una banda i després l'altra per motius lògics.
No es pot deixar cap 1000, símplement perquè ja no en queda cap.MetroBCN ha escrit:Quines fotos... Es tendria que deixar almenys un s/1000... Ara, diu la gent que els 1000 i 1100 eres xatarra pura... (que poc saben)
però 1100 se suposa que sí (tot i que ja no està al desviament de La Pau)metring ha escrit:No es pot deixar cap 1000, símplement perquè ja no en queda cap.MetroBCN ha escrit:Quines fotos... Es tendria que deixar almenys un s/1000... Ara, diu la gent que els 1000 i 1100 eres xatarra pura... (que poc saben)