Les Granotes a Cuba

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Les Granotes a Cuba

Entrada Autor: metring » Dijous 27/06/2013 23:19

Por favor, zanjemos ya el tema, que aquí nadie ha querido ofender a nadie. Sagrering tiene razón. Por un sólo comentario sin mala intención, de lo del letrero del indicador, aquí nadie dice que sea gente vaga, etc., sólo es un detalle, no hay que hacerse mala sangre por eso. Sólo que nos extraña que hayan rótulos de un recorrido que allí los trenes no hacen, nada más.



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dissabte 29/06/2013 9:56

Jo fa anys que vaig ser a Cuba, devia ser pels volts del 2006. Us puc assegurar que les granotes feien pena de veure. Vaig anar de l'Havana a l'estació que hi ha a mig camí (ara no recordo el nom), i en cabina a la tornada. Hi ha coses que poden venir d'un mal manteniment, però moltes coses eren desídia pura i dura.

Exemple: al viatge de tornada, un dels cotxes motors, que crec que era el 903, no traccionava. El maquinista i jo vàrem estar fent proves. Vàrem parar en plena línia, i vam anar sota el tren. Vaig quedar horroritzat en veure que el contactor no tenia la tapa posada. Penseu que el contactor és el que fa funcionar els motors, i hi passa tota la potència elèctrica que s'envia als motors de tracció. Doncs era obert. No vull ferir els sentiments de ningú, però tenir la unitat circulant amb el contactor sense tapar és desídia curta i rasa, a més de ser una temeritat per diversos motius. És desídia passi on passi. Com que això va passar a Cuba, era desídia cubana. Si hagués passat a Sant Cugat del Vallès, hauria estat desídia catalana.



jms
N5
N5
Entrades: 159

Entrada Autor: jms » Dilluns 22/07/2013 14:54

I ja que parlem de les granotes a Cuba, adjunto fotografia de fa poc més de 15 anys quan el 2 de gener de 1998, és carregaven diverses composicions al vaixell "Arktis Mayflower" de bandera noruega per anar cap al Carib. A la bodega del vaixell podem veure les unitats 50x, 502, 807, 401, 405 i 508. Els cotxes que no varen poder encavirse dins varen viatjar a coberta embolcallades per unes fundes.

jms
Fitxers adjunts
FGC-502_cap a Cuba_portBCN_22gener1998_JosepMiquel.jpg
FGC-502_cap a Cuba_portBCN_22gener1998_JosepMiquel.jpg (356.4 KiB) Visualitzat 5797 cops



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 04/10/2021 15:49

Cito aquest missatge aquí, per "completisme" del tema concret de les Granotes que van anar a Cuba (a bordo del...)
uriol108 ha escrit:
Dissabte 23/01/2021 11:15
Sembla que el tren de Hershey està aturat i no se sap si mai tornarà a funcionar...



Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dissabte 27/08/2022 12:42

Algun em pot confirmar si encara circulen les Granotes a Cuba. M'ha arribat informacions com que el servei esta suspes o molt limitat al FFCC de Hershey La Habana Matanzas



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”