Quatre Camins, l'"intercanviador"

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Quatre Camins, l'"intercanviador"

Entrada Autor: metring » Divendres 22/02/2013 10:06

Aquest any farà 10 que es va inaugurar l'estació, concebuda com una intermodal, que vaja, veient els resultats... :roll: Apart dels autobusos, aparcament de bicicletes...El fet que no arribés la línia de tramvia des de S. Joan Despí, ha fet que el tema que anuncia l'enorme i descolorit cartell quedi com una broma.

Penseu que té sentit aquesta estació? Caldria treure el rètol d'"intermodalitat"?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/02/2013 10:19

metring ha escrit:Caldria treure el rètol d'"intermodalitat"?
Tenen aquest rètol Sants, Passeig de Gràcia, Pl. Catalunya, Arc de Triomf, Cornellà Centre, Sant Adrià de Besòs e tutti quanti?

Doncs això...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 22/02/2013 10:21

Guigui ha escrit:
metring ha escrit:Caldria treure el rètol d'"intermodalitat"?
Tenen aquest rètol Sants, Passeig de Gràcia, Pl. Catalunya, Arc de Triomf, Cornellà Centre, Sant Adrià de Besòs e tutti quanti?

Doncs això...
Si, bastant absurd tot plegat.
Potser no caldrà ni terure'l, amb lo descolorit que està, aviat quedarà blanc :)



Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Divendres 22/02/2013 11:28

Realment, quin gran fracàs...
Tornem al tema dels estudis previs, con amb el carril VAO de la C-58.
Qui, quan i com va decidir fer un intercambiador en un nus de carreteres amb una fàbrica de ciment al costat? Es va planificar quines línies d'autobus alimentarien aquest intercanviador? Es va planificar un pàrquing amb prou capacitat i fàcil accés pels que vinguessin amb cotxe des de la N340?
Vistos els resultats, la resposta sembla ser que no, com en tants altres casos. Sembla ser un altre cas d'aquest en que la barreja de bona voluntat, previsions massa optimistes, ganes d'inagurar coses i desidia en l'execució donen resultants decebedors. I aquí no es pot fer servir l'excusa de sempre de que la culpa és de Mordor...



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Divendres 22/02/2013 13:30

Ai VR que ens queixem per sistema.
Un tema es el carril VAO i un altre el tema intercanviardor i un altre l'estació de Quatre camins que en part es per als treballadors de l'empresa i es un dels principals motius que existeix.
A més, tenim en compte que hi ha la carretera, no recorod la referència, que va cap a l'Ordal, amb el trànsit qeu té segurament no es mala pensada fer-hi un intercanviador o es que fora Barcelona no n'hi poden haver-hi?
Per mi es una estació força estranya però es clar, té una història diferent, o força diferent a les altres.

Au, en parlem


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Ayerbe-Zuera
N6
N6
Entrades: 299

Entrada Autor: Ayerbe-Zuera » Divendres 22/02/2013 14:07

Yo la he utilizado para enlazar con el coche de línea de Vallirana o de Corbera. La estación está bien. La parada de autobús es propia de las afueras de Maputo, y no creo que atraiga a ninguno de los usuarios ordinarios del vehículo particular. De hecho, siempre que he hecho el enlace, he estado o solo o acompañado por la multiculturalidad (nada que objetar, por supuesto).



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 25/02/2013 11:04

Jo treuria els cartells i tota la parada en si, o com a mínim no faria que s'hi aturessin els R5 i R6.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dilluns 25/02/2013 11:17

Per mi també se la podrien saltar, a més a més, hi ha quatre vies que podrien servir per saltar-se l'estació i a més a més, avançar a un tren aturat i així arribar rera d'ell i sortir davant d'ell.
I posats a dir, que refacin els horaris des de Igualada i Manresa amb un mínim de parades des de MArtorell fins a la plaça d'ESpanya i llavors que omplin els espais amb les altres línies, així podriem tindre semidirectes o tots els R5 i R6 amb menys d'una hora a destianció i un servei de proximitat decent per la resta de la gent i tots contents.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 25/02/2013 22:44

Cada vegada que hi passo amb el tren, em venen ganes de riure en veure el monòlit amb els pictogrames del cotxe i de la bici.
Als responsables: que no veieu que a la majoria d'estacions de la línia hi ha pàrquing proper, i no s'indica amb un monument?
I respecte a la "intermodalitat" afegida de la bici, especialment tractant-se d'una estació al mig del no-res: que no veieu que feu el ridícul indicant amb un cartell gegant que s'hi poden aparcar bicis, per molt que l'aparcament es tracti d'un "Biceberg" (continuadament avariat)?
Podien haver afegit un pictograma amb un camell, per si alguna vegada hi aterren els Reis Mags.

Deixant de banda el desproporcionat cartell, l'estació en si mateixa em sembla necessària, doncs la N-340 és l'eix més poblat de l'Ordal, i sota l'estació transcorren la majoria de línies de bus que comuniquen aquesta zona. A més, abans de la davadalla de producció de ciment, la fàbrica de les immediacions també aportava certa quantitat de viatgers.
Aplaudir també la pantalla del vestíbul de l'estació que indica el pas dels propers busos per la parada. No entenc com aquest sistema no es generalitza, especialment als passadissos del Metro on hi hagi correspondència amb Rodalies.



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”