Metro de Madrid Estacio Chamberí

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Metro de Madrid Estacio Chamberí

Entrada Autor: metring » Dimarts 23/04/2013 22:43

Gaudí no es demasiado antigua, no se puede comparar, y es una estación que nunca ha sido abierta para su función. Sí se podría comparar Correos, que mantiene los anuncios antiguos, pero prácticamente no queda andén, no hay posibilidad de hacer algo como lo de Chamberí, a no ser que desvíen la L4 de aquella zona.



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimarts 23/04/2013 23:50

Guigui ha escrit:
alf_ ha escrit:Volviendo al tema, ¿no tenemos en Barcelona la estación de Metro Gaudí, que era algo similar a la de Chamberí?
A diferència de la madrilenya, Gaudí no forma part del tronc original. El que més s'hi acostaria és Correus, però caldria fer-hi moltíssim per condicionar-la adequadament.
Pero en Correos no estaba el andén en el espacio de la segunda vía? Es decir, que podría restaurarse el vestíbulo, pero no el andén...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 23/04/2013 23:58

Per començar, caldria restaurar la boca, que tan amablement i previsora es va carregar l'ajuntament ja fa uns anys.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 24/04/2013 9:13

Un dels principals "problemes" que li veig a Gaudí (pensant en "públic general" i no pas en "entusiastes del transport" com podríem ser nosaltres, o la majoria de la gent que vam participar en la visita de la versió 2011 del viatge primaveral del tren històric) és que el seu estil, a diferència de Chamberí, no es percebria com a "antic i encantador", sinó com a "vell" o "passat de moda" (de fet, molt similar al que tenen les estacions en servei de la L5 que l'envolten). De manera anàloga a com el 1100 segurament és percebut no pas minoritàriament com a "tren vell" i no encara com a "antic". Així que no veig la gent anant a visitar-la.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 16/10/2015 15:12

Ara fa una setmana vaig estar fent-hi la visita. Qualsevol alabança al treball realitzat es queda curta.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”