ARXIU HISTÒRIC DEL METRO DE BARCELONA

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
eliotsuburbano
N1
N1
Entrades: 9

ARXIU HISTÒRIC DEL METRO DE BARCELONA

Entrada Autor: eliotsuburbano » Dissabte 15/12/2018 19:32

Hola! Sóc estudiant de l'Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya. Estic realitzant un treball documental sobre la història del metro a Barcelona. He trobat una mica d'arxiu fotogràfic a internet però si algú tingués i volgués cedir-me fotos, ho agrairia molt. Estacions, tallers, cotxeres .. De mitjans dels anys 80 fins a l'any 1999.

Si algú vol col·laborar podem interactuar per aquí doncs tinc molts dubtes i preguntes.

Moltes gràcies.
Eliot



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 18/12/2018 13:02

Hola, bon dia,

Ara per ara, i per limitacions de temps, el què puc fer és recomanar-te que donis un passeig pel subfòrum d'història, i que consultis la nostra wiki https://transport.cat/wiki/index.php?ti ... _principal

Em sap greu, però de moment no puc fer gaire cosa més



Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
Entrades: 158
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Entrada Autor: oscsanchez6 » Dimarts 18/12/2018 13:31

Hi ha un llibre editat per TMB de l’aniversari de 90 anys de Metro.
Segurament ja el tindràs en les teves mans però si no és així envia’m un missatge privat.



busbcn
N3
N3
Entrades: 23

Entrada Autor: busbcn » Divendres 21/12/2018 0:16

Más información sobre la historia del metro y otros transportes públicos de Barcelona en www.autobusesbcn.es



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”