Crowfunding per restaurar la locomotora Cuco
Crowfunding per restaurar la locomotora Cuco
https://www.verkami.com/projects/25922- ... a-606-cuco
Restauració de la locomotora a vapor MZA 606 "Cuco"
Recuperació en estat de funcionament de la locomotora Cuco de l'any 1885, una joia de l'enginyeria que tornarà a treure vapor
Molt aviat a Verkami!
Restauració de la locomotora a vapor MZA 606 "Cuco"
Recuperació en estat de funcionament de la locomotora Cuco de l'any 1885, una joia de l'enginyeria que tornarà a treure vapor
Molt aviat a Verkami!
Ens han arribat informacions sobre que el mecenatge quedarà aturat fins a nova data, pel tema que tots ja sabem, i preveient que la gent no estarà gaire per aquests temes.
Ens informen que aviat, el 26 de setembre, s'engegarà el Verkami per a restaurar la Cuco
-
- N4
- Entrades: 57
Si recordo bé, fa un parell d’anys es va dir que l’ARMF suspenia els treballs de restauració de la Garrafeta (llavors ja en fase bastant avançada) ja què l’extinció dels maquinistes homologats per Renfe per a conduir locomotores de vapor feia qüestionar-se si calia tirar endavant amb una inversió tan cara per acabar tenir una màquina que administrativament no podria circular per manca de personal autoritzat. Això ha canviat? Tornarem a veure algun dia alguna d’aquestes locomotores fent alguna cosa més que maniobres dins els tallers?
Avui ja funciona:
https://www.verkami.com/projects/25922- ... -606-cuco/
Restauració de la locomotora a vapor MZA 606 "Cuco"
“Recuperació en estat de funcionament de la locomotora Cuco de l'any 1885, una joia de l'enginyeria que tornarà a treure vapor"
https://www.verkami.com/projects/25922- ... -606-cuco/
Restauració de la locomotora a vapor MZA 606 "Cuco"
“Recuperació en estat de funcionament de la locomotora Cuco de l'any 1885, una joia de l'enginyeria que tornarà a treure vapor"
-
- N5
- Entrades: 125
La situació és diferent. La Garrafeta havia de circular per RFIG i és una locomotora molt grossa i complexa. El cas de la Cuco és per circular per fer un passeig per l'estació de Móra sense sortir de les instal·lacions d'APPFI i a més a més és molt més senzilla (2 eixos i tecnologia de 1885).Intercanviador ha escrit: ↑Dissabte 19/09/2020 18:51Si recordo bé, fa un parell d’anys es va dir que l’ARMF suspenia els treballs de restauració de la Garrafeta (llavors ja en fase bastant avançada) ja què l’extinció dels maquinistes homologats per Renfe per a conduir locomotores de vapor feia qüestionar-se si calia tirar endavant amb una inversió tan cara per acabar tenir una màquina que administrativament no podria circular per manca de personal autoritzat. Això ha canviat? Tornarem a veure algun dia alguna d’aquestes locomotores fent alguna cosa més que maniobres dins els tallers?
Sobre la formació de maquinistes quan arrivi el moment de la Mikado ja es veurà. La part d'homologar al personal és tindre una empresa disposada a operar trens turístics amb vapor i que es formin als maquinistes que facin falta. Que no quedin maquinistes en actiu habilitats per vapor no hauria de ser impediment perquè se'n formessin de nous.
A 5 dies de finalitzar el plaç del Verkami, ja s'ha assolit i sobrepassat la xifra dels 13.001 euros, moltes gràcies i felicitats als impulsors de la iniciativa!!
Molta gent deu estar interessada en les recompenses, perquè tot i haver assolit la xifra, encara es reben donatius!