Imatges per a la història

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 29/09/2008 22:35

El LLOP ha escrit:Imatge
Osti!! Quin garrot que té la via d'enllaç! :?



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 30/09/2008 21:24

Si que té un bon garrot, sí. A que no sabeu que és la peça metàl·lica que hi ha a l'esquerra de la imatge?. (Els de l'empresa absteniu-vos que si no no té gràcia.)



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 01/10/2008 23:50

Una escala per pujar al pont que hi ha a sobre?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 02/10/2008 1:01

doncs no. Si ningú diu res mes, demà dono la resposta.



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dijous 02/10/2008 1:23

NO en tinc ni idea, es una venejada, pero si que sembla una pasarel.la per pujar a un vaixell, potser es la pasarel.la per pujar a algun tren desde la via...d'un 1100 potser?

Ara que estigui tan il.luminada??

La foto es preciosa de totes formes.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 02/10/2008 8:33

T'hi has acostat molt Faristol :ok . El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 02/10/2008 20:10

El LLOP ha escrit:T'hi has acostat molt Faristol :ok . El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
Frikidetall! :o


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 02/10/2008 21:22

El LLOP ha escrit:T'hi has acostat molt Faristol :ok . El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
O sigui, que els 5000 tenen una porta frontal com la que tenien les 440 de Renfe als 80 abans de ser reformades? Curiós.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 02/10/2008 21:30

UT440_132M ha escrit:O sigui, que els 5000 tenen una porta frontal com la que tenien les 440 de Renfe als 80 abans de ser reformades? Curiós.
És per permetre l'evacuació ràpida de la cabina del conductor sense haver de passar per la zona de passatgers.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 02/10/2008 21:39

UT440_132M ha escrit:
El LLOP ha escrit:T'hi has acostat molt Faristol :ok . El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
O sigui, que els 5000 tenen una porta frontal com la que tenien les 440 de Renfe als 80 abans de ser reformades? Curiós.
Porta, porta, no... és el vidre frontal, que és abatible.



ping
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: ping » Dijous 02/10/2008 21:40

Entre el missatge de Guigui i el de UT440_132M ha quedat totalment desvirtuada la resposta de El Llop...



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 02/10/2008 22:05

a veure, em sembla que només en victorcasta m'ha entés. El vidre dels 5000 de la L3 es puja com el portó del qualsevol cotxe modern i serveix per evacuar el passatge en aquesta zona on no es pot accedir a la via mitjançant les escales laterals del tren, perquè el gàlib no ho permet (no hi ha espai físic). I recalco, es per evacuar el passatge perquè Guigui sincerament, pujar el vidre, baixar del tren com spiderman, possar l'escala, pujar al tren i tornar a baixar per l'escal per no sortir per la cabina del passatge doncs... :bleah :bleah tu m'entens oi?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 02/10/2008 22:09

L'escala, com en els 6000, deu estar sota alguna filera de seients dels cotxes extrems, oi?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 02/10/2008 22:17

El LLOP ha escrit: :bleah :bleah tu m'entens oi?
Com un llibre. :D


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 02/10/2008 22:44

victorcasta ha escrit:L'escala, com en els 6000, deu estar sota alguna filera de seients dels cotxes extrems, oi?
les escales estan situades a sota de les portes que es desbloquegen (tirador verd) dels cotxes motors B, que son els motors que no tenen testera de conducció (Ma1-Mb1-R-Mb2-Ma2). Van muntades a sota de la caixa de passatge recollides i hi han 4, dues per via. A les primeres portes dels cotxes A (les capçaleres) hi han uns enganxalls per col.locar una escala portàtil que va ubicada en una mena de calaix que hi ha a l'espai reservat per bicicletes del remolc.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Divendres 03/10/2008 19:47

I els 9000/2100, en el tram aquest tene suficient espai per evacuar el passatge?



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 03/10/2008 19:53

en principi, el problema només es presenta al tram de la L3.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 07/10/2008 19:21

Imatge

aquesta vista des de la via 1 de la L3. Es veuen les vies de la L4, a l'esquerra via 1 i a la dreta via 2 i la via d'enllaç.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 07/10/2008 19:27

Bru-tal la foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :plas :plas :plas



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimarts 07/10/2008 19:33

Per caure de cul!!!
:plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”