Futur servei linia Puigcerdà

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Re: Futur servei linia Puigcerdà

Entrada Autor: ABB_Traccion » Divendres 21/01/2011 23:32

UT440_132M ha escrit:Per aquest motiu jo em mostro escèptic en aquest tema.
¡Hay que ver, menudo lío! -com diria en Jordi Hurtado- Que si seran 12, que no, que son 6... jo ara per ara penso com en UT440_132M, fins que no ho vegi no m'ho creuré... i això de 447 tipo Civia, és una bona flipada, sí xD

Això si, si es reformen 6, no tindràn suficients 447 per cobrir la demanda de la linia sencera (em refereixo entre Barcelona i Puigcerdà/LaTour, no serveis a Vic/Ripoll)



UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dissabte 22/01/2011 10:23

Tindran que portar unes 446 o 447 (pero amb lavabo incorporat per les 446), perque s´estan desempellegant de Madrid 446 de la serie baixa.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 22/01/2011 11:39

Dubto molt que portin 446 a Barcelona.



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dissabte 22/01/2011 19:15

UT447Barcelona ha escrit:Tindran que portar unes 446 o 447 (pero amb lavabo incorporat per les 446), perque s´estan desempellegant de Madrid 446 de la serie baixa.
No pixem fora de lloc si us plau. les 446 van sortir de Catalunya "escopetejades" tan aviat com va sortir la primera 447 de fàbrica per la seva vel. màx i la manca de WC, no tornaran -ho dubto moooolt-.
El perfil de la R3 ara està pensat per 447, és a dir, vel. màxima de 120km/h, no 100.

La raó de que Madrid s'estigui "desempallegant" si es pot dir aixi de les 446 és que diferents nuclis de Rodalies les necessiten i les estan fent servir, com ara Irún/SSebastian, Santander, Còrdova...

Salutacions.-



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 26/01/2011 20:08

Córdoba no té nucli de rodalies.
Només té regionals.



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dimecres 26/01/2011 20:30

437.001 ha escrit:Córdoba no té nucli de rodalies.
Només té regionals.
Des de fa 1 any o així (no sé exactament el temps que fa la veritat) fan servir les 446 per unir Córdoba amb el Campus Universitari de Rabanales ;)


Imatge

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 27/01/2011 10:50

A dia 1 de febrer ja desapareix totalment la limitació de velocitat del túnel de Toses quedant la velocitat màxima a 100 km/h


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

xevi
N7
N7
Entrades: 608

Entrada Autor: xevi » Dijous 27/01/2011 12:56

Algú pot explicar això del dia 1 de febrer desapareix totalment la limitació de velocitat del túnel de Toses quedant la velocitat màxima a 100 km/h? Què siginifica en temnps? quina limitació hi ha actualment i perquè?



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 27/01/2011 13:05

xevi ha escrit:Algú pot explicar això del dia 1 de febrer desapareix totalment la limitació de velocitat del túnel de Toses quedant la velocitat màxima a 100 km/h? Què siginifica en temnps? quina limitació hi ha actualment i perquè?
Hi havia primer una limitació diria que a 40km/h per problemes amb el revestiment del túnel, que va caure una part i un tren se la va emportar per davant. Degut aa quest fet, els trens que venien de Puigcerdà baixaven amb 15-20 minuts de retard. Fa pocs dies aquesta limitació es va elevar fins a 80 km/h, i ara, ja es podrà anar a la velocitat que estava projectada (100km/h). Tot i això, segurament algú t'ho acabarà d'explicar millor. ;)


Salutacions,

Oriol

alkolo89
N6
N6
Entrades: 164

Entrada Autor: alkolo89 » Dijous 27/01/2011 14:57

El primer dia en circular els trens per l'interior del túnel a 100km/h es va desprendre un tros de la tela asfàltica de revestiment, fent que abans de ser limitat a 40 km/h tots els maqunistes afluixessin per no patir cap accident, i fet que va comportar que des de setembre els trens arribèssin amb 15 minuts de demora a Puigcerdà com a mínim. Durant les darreres setmanes s'ha estat treballant en horari nocturn a aquest túnel, i actualment es troba limitat a 80 km/h per precacució i per veure si aguanta bé ara el revestiment. Podent tornar a assolir la velocitat de 100 km/h es tornaran a complir els temps que s'havien dit en alguns serveis, siguent en el cas del semidirecte de 2:30 hores entre Puigcerdà i Plaça Catalunya.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 27/01/2011 15:17

A aquest, potser li podrien millorar els horaris i tot, atès que sembla que arriba abans d'hora a les estacions i ha de fer temps.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 27/01/2011 22:14

Altaria_Trianilla ha escrit:
437.001 ha escrit:Córdoba no té nucli de rodalies.
Només té regionals.
Des de fa 1 any o així (no sé exactament el temps que fa la veritat) fan servir les 446 per unir Córdoba amb el Campus Universitari de Rabanales ;)
Ja ho sé, però formalment segueix sense ser un nucli de Rodalies.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 27/01/2011 22:21

Aclarida la qüestió cordovesa, centrem-nos de nou en la ripollesa-cerdana.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 27/01/2011 23:11

Parlant de tot en els propers dies a l'estació de Ripoll per obres per apujar les andanes i la construcció d'un pas inferior les vies 1 i 3 quedaran fora de servei pels trens passants, passant a ser transitòriament de topera fins a mitjan agost.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3951
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 27/01/2011 23:15

josep_serre ha escrit:Parlant de tot en els propers dies a l'estació de Ripoll per obres per apujar les andanes i la construcció d'un pas inferior les vies 1 i 3 quedaran fora de servei pels trens passants, passant a ser transitòriament de topera fins a mitjan agost.
Si les andanes de Ripoll de les vies 1 i 3 estan bé, es van arreglar fa pocs anys. Com no sigui per posar el nou paviment anti-lliscant que es col·loca a totes les estacions on s'alcen andanes molt baixes.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3951
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 18/02/2011 23:09

A l'estació de Ripoll ja han començat els treballs per fer el pas inferior entre vies. De moment la cosa encara està molt verda, tot just s'està començant el pilotatge, però ja han tallat les vies 1 i 3 que serveixen de topall per les unitats que finalitzen el trajecte en aquesta estació. Els trens que segueixen més amunt ho fan per les vies 5 i 7, l'andana de la mateixa via 7 s'alçarà a l'altura de les altres, el pas a nivell s'ha desplaçat uns metres més amunt direcció Ribes.
A Torelló també s'han iniciat les obres del pas inferior entre vies, de moment queda tancada la via 3, i s'ha obert la tanca de l'estació que dona al pas inferior ja construït per no passar per l'estació a l'hora de creuar de carrer.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dissabte 19/02/2011 14:30

UT440_132M ha escrit:A l'estació de Ripoll ja han començat els treballs per fer el pas inferior entre vies. De moment la cosa encara està molt verda, tot just s'està començant el pilotatge, però ja han tallat les vies 1 i 3 que serveixen de topall per les unitats que finalitzen el trajecte en aquesta estació. Els trens que segueixen més amunt ho fan per les vies 5 i 7, l'andana de la mateixa via 7 s'alçarà a l'altura de les altres, el pas a nivell s'ha desplaçat uns metres més amunt direcció Ribes.
A Torelló també s'han iniciat les obres del pas inferior entre vies, de moment queda tancada la via 3, i s'ha obert la tanca de l'estació que dona al pas inferior ja construït per no passar per l'estació a l'hora de creuar de carrer.
Precisament vaig estar a Ripoll la setmana passada i il.lustrar lo que diu el company us deixo amb un parell de fotos:
Imatge
Imatge


Imatge

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 07/03/2011 0:42

M'agradaria preguntar una cosa:

En un altre fil (crec que en el de la nova estació de Sagrera-Meridiana) en líniadelripolles comentava que els trens procedents de Puigcerdà o Ripoll i que són semidirectes dins del tram tarificat per zones passen a parar a Torre del Baró, tal i com reflecteixen els horaris.

En canvi, segons l'horari els ascendents continuen sense parar. La meva pregunta ve al cas ja que dissabte vaig pujar a Puigcerdà amb el tren que surt vora les 12 del migdia de Barcelona i també va parar en sentit ascendent. Van pujar dos viatgers que van baixar a Ripoll.

Els trens ascendents i que són semidirectes ara també paren a Torre del Baró?



fubang
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: vic

Entrada Autor: fubang » Dilluns 07/03/2011 13:01

Bon dia.
UT596001 ha escrit:M'agradaria preguntar una cosa:

En un altre fil (crec que en el de la nova estació de Sagrera-Meridiana) en líniadelripolles comentava que els trens procedents de Puigcerdà o Ripoll i que són semidirectes dins del tram tarificat per zones passen a parar a Torre del Baró, tal i com reflecteixen els horaris.

En canvi, segons l'horari els ascendents continuen sense parar. La meva pregunta ve al cas ja que dissabte vaig pujar a Puigcerdà amb el tren que surt vora les 12 del migdia de Barcelona i també va parar en sentit ascendent. Van pujar dos viatgers que van baixar a Ripoll.

Els trens ascendents i que són semidirectes ara també paren a Torre del Baró?
Encara que als horaris impresos no consta que els trens ascendents parin a Torre del Baró, al cercador d'horaris de rodalies.cat si hi consten les parades de tots el trens ascendents.

Per exemple, el tren que menciones que surt a les 11,58 de L'Hospitalet direcció La Tor de Querol, para a Torre del Baró a les 12,24 h.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 07/03/2011 16:41

L'ascendent que surt de Sagrera a les 7.13 amb destinació La Tour C. també hi para, i així consta al panell on fica les estacions que para. (Aquest panel també diu, erròniament, que el tren para a SM Centelles)


Salutacions,

Oriol

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”