Notícies línia de La Pobla de Segur

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 09/04/2006 11:01

UT596001 ha escrit:
neroon ha escrit:
Creieu que vindrà algún SuperMan? (Vale, ja ho sé, m'he passat...)

Bona nit
Ho dubto moltíssim. Però mai se sap...
El que no m'extranyaria és que FGC els reformés, quedant una espècie de SuperMans a la catalana...Penseu que els 592.0, tot i que van millor, també tenen els seus anys, i pocs queden sense renovar (que seran els que ens encasquetaran...). Així que no us estranyi que intentin fer el servei amb 3 automotors mentre l'altre està als tallers...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 09/04/2006 18:32

Revista Vía Libre ha escrit:[en referència als automotors 593] Desde febrero únicamente circulan en la línea de Lleida a La Pobla de Segur, estando prohibida su circulación en cualquier otro servicio.
En resum, que Renfe (o Adif, qui sap) no vol cap d'aquestes andròmines circulant però tot i així les endossen a la línia de la Pobla, total, com que ja no és d'ells... :roll:



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 09/04/2006 18:41

entfe001 ha escrit:
Revista Vía Libre ha escrit:[en referència als automotors 593] Desde febrero únicamente circulan en la línea de Lleida a La Pobla de Segur, estando prohibida su circulación en cualquier otro servicio.
En resum, que Renfe (o Adif, qui sap) no vol cap d'aquestes andròmines circulant però tot i així les endossen a la línia de la Pobla, total, com que ja no és d'ells... :roll:
Exactament el comentari que li he fet a la meva mare aquest migdia. Ara veurem quines andròmines ens encasqueten...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Serie-300-metro
N4
N4
Entrades: 42
Ubicació: A prop de Alfons X (L-4) "Barcelona"
Contacta:

Entrada Autor: Serie-300-metro » Diumenge 09/04/2006 21:26

I quins seran els trens nous?


Gran Metro de Barcelona

Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dilluns 10/04/2006 6:22

Serie-300-metro ha escrit:I quins seran els trens nous?
És que no hi haurà trens nous. Seran els mateixos trens que hi havia o uns de molts semblants, amb una bona reforma.

A mi el que m'amoina no és això. El que em preocupa és quina mena de reforma es farà. Ja s'ha comentat que serà una reforma similar o igual a la que se'ls fa als combois que es venen a Xile. El que no sé és si seran substituits aquells elements que més problemes provoquen, notòriament la transmissió si finalment es queden les unitats 593/596. No hem de descuidar-nos de que els 596 no son res més que 593 reformats, als quals se'ls va cambiar tot excepte allò que més avaries provocaba, i se'ls va afegir una electrònica que encara va afegir més problemes per què de tant en tant fa el que vol. Per tant, de reformar a fons per acabar afegint més problemes, la Renfe en sap un niu, i per això tinc una mica de por pel que fa als trens "nous" per a la línia de La Pobla, que de fet seran trens vells i molt problemàtics reformats encara no se sap com.

Salutacions,

Eduard.



Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Dilluns 10/04/2006 9:04

FGC sempre estarà a temps de reincorporar al servei (desprès d'adaptar-los a ample Adif) els dos 3000 que resten...

:begut xD



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 10/04/2006 12:00

neroon ha escrit:FGC sempre estarà a temps de reincorporar al servei (desprès d'adaptar-los a ample Adif) els dos 3000 que resten...

:begut xD
Si comtem que són MAN's al igual que els 592, que són de la mateixa època (bé, els MAN de FGC segurament són més antics)...a lo millor es poden aprofitar algunes coses :P :P :P :P


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dilluns 10/04/2006 18:46

Hmmm... No sé, una caixa de via estreta amb bògies d'ample ibèric... No serien més amples els bògies que la caixa? No quedaria molt apartat el tren de l'andana (suposo que moltíssim)? Salutacions.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 10/04/2006 19:58

awe ha escrit: No quedaria molt apartat el tren de l'andana (suposo que moltíssim)? Salutacions.
Això si, però recordem que la L-A ara és de gàlib UIC i bé hi entren les 211 i els 3000...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 10/04/2006 20:05

amb aixo que dius ve altre problema... les 3000 son de pis alt però amb escales desde abaix, el que significa que hauriem de fer un bon salt per pujar perque a la pobla la andana es ben alta... les 211 van justetes perque tenen esglaó, pero les 3000 van una mica separades, donç, a la pobla... posar una rampeta de metall com a les obres, asobre... les rodes van justes a la caixa, imaginat amb 60 cm més....m la solució... electrificació! o trens com el TRD



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 10/04/2006 20:05

Hola,

¿Qué hay de llevar la línea de La Pobla como leí hace poco en AVUI hacia Esterri d'Aneu pasando por Sort?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 10/04/2006 20:37

Ferrovi ha escrit:amb aixo que dius ve altre problema... les 3000 son de pis alt però amb escales desde abaix, el que significa que hauriem de fer un bon salt per pujar perque a la pobla la andana es ben alta... les 211 van justetes perque tenen esglaó, pero les 3000 van una mica separades, donç, a la pobla... posar una rampeta de metall com a les obres, asobre... les rodes van justes a la caixa, imaginat amb 60 cm més....m la solució... electrificació! o trens com el TRD
No entenc la relació entre l'alçada de l'andana i l'electrificació d'una línia.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 10/04/2006 21:17

res, que en comptes de portar 3000, que es imposible, o es compren nous trens diesel, o electrifiquen la linia per ficar 112 allà



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 10/04/2006 21:23

Segueixo sense entendre la relació entre el tenir o no trens i electrificar o no la linia...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 10/04/2006 21:25

si les 3000 no caben, sols li queda l'opció de trens nous o electrificar la linia utilitzant 112 excepte que comprin trens nous, si no m'enteneu... es igual, no em feu cas



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 10/04/2006 21:30

I ELS CAMELLS????


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 10/04/2006 22:36

aarongilp ha escrit:I ELS CAMELLS????
Segons les meves noticies rebudes directament de FGC. :o els tres camells estarán remodelats, repintats, re... mecanitzats, (i farán de portadors dels tres reis mags), i acompanyats de un parell o tres composicions de material nou a aquesta linia (que, no vol dir que ho sigui d'un altre, ... :'( ), donarán el servei de L-LP, fins que arribin el material nou que pugui comprar la Genialitat de Catalunya. :oops: :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Serie-300-metro
N4
N4
Entrades: 42
Ubicació: A prop de Alfons X (L-4) "Barcelona"
Contacta:

Entrada Autor: Serie-300-metro » Dilluns 10/04/2006 23:21

Pues espero que no els remodelin a lo bestia!!!


Gran Metro de Barcelona

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimarts 11/04/2006 1:23

^^ No crec que els usuaris habituals de la línia els trobessin molt a faltar. :D



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 11/04/2006 14:23

Home... certament, els camells son uns trens que tenen un encant especial, però vaja... que a vegades, una bona reforma, és ben necessària. Encara que... a mi m'agrada més la forma dels camells de tota la vida, que no pas la cosa aquesta psuedo-aerodinàmica que han fet per els trens de Chile.
Jordi Freixas l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 12/04/2006 1:07, en total s’ha editat 1 vegada.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”