Heu vist aquest PDF?... resumidament explica tot el projecte que vol destinar per l'empresa FGC, i en matèria d'infraestructures com a perllongaments inclou el perllongament de la LL-A, el traspàs dels trens d'ample ibèric a l'empresa, la idea d'un R-Aeroport, el segon túnel del B-V, la creació del TRAMCamp.
https://www.fgc.cat/wp-content/uploads/ ... def_V2.pdf
Agenda Estratègica 10/30 d'FGC
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1916
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Agenda Estratègica 10/30 d'FGC
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
-
- N4
- Entrades: 40
Això ho acaben de fer ara, s'han quedat només amb un 5% de participació, la resta tot a Captrain:Carlos González ha escrit: ↑Dijous 14/01/2021 23:01 el traspàs dels trens d'ample ibèric a l'empresa
https://www.fgc.cat/wp-content/uploads/ ... def_V2.pdf
https://www.expansion.com/catalunya/202 ... b459d.html
Per què s'ho han volgut vendre? Si els anava bé econòmicament (que segur que sí), per què carregar-s'ho?
PD: Si voleu llegir la notícia, crtl+P al teclat només obrir la pestanya i us ho mostra sense la barrera de pagament

"American cities weren't build for cars, they were BULLDOZED for cars!"