Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Afectació d'obres a la circulació de trens
Re: Afectació d'obres a la circulació de trens
A partir de demà, i fins al 28 d'octubre, es modifiquen els horaris de les línies R11 i RG1 per les obres de rehabilitació del pont de Colera.
Horaris
Horaris
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3968
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
De Rodalies de Catalunya.
Línia R16. Des de les 19h del 24/11 fins fi de servei del 26/11, servei alternatiu per carretera entre L'Hospitalet de l'Infant i l'Ametlla
Línia R16. Des de les 19h del 24/11 fins fi de servei del 26/11, servei alternatiu per carretera entre L'Hospitalet de l'Infant i l'Ametlla
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Del 20 de maig al 0 juny afectacions RT2 i R4.
Adif inicia una nueva fase de las obras para la implantación del ancho internacional en el tramo Martorell-Sant Vicenç de Calders
Horaris modificats: http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... RT2-R4.pdf
Més informació: http://rodalies.gencat.cat/es/sobre-rod ... l/PatRT2R4
Adif inicia una nueva fase de las obras para la implantación del ancho internacional en el tramo Martorell-Sant Vicenç de Calders
Horaris modificats: http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... RT2-R4.pdf
Més informació: http://rodalies.gencat.cat/es/sobre-rod ... l/PatRT2R4
- genissimon
- N10
- Entrades: 3229
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Diari de Girona, 22 de juliol de 2018 ha escrit: Adeu a les vies del Far West
Des del mes d'abril, cada nit, a l'estació de Caldes, una vintena de persones treballen per renovar la via que uneix aquest poble amb Maçanet
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Buenas,genissimon ha escrit:Diari de Girona, 22 de juliol de 2018 ha escrit: Adeu a les vies del Far West
Des del mes d'abril, cada nit, a l'estació de Caldes, una vintena de persones treballen per renovar la via que uneix aquest poble amb Maçanet
[...]
No veas el nivel del periodista, estamos en una dinamica donde nos creemos que somos ricos y mega modernos, decir que las vias tienen 40 años y que por tener traviesas de madera parece el Far West, vaya nivelazo.
Saludos.
- robertotlh
- N7
- Entrades: 324
Doncs sí una via que porta 40 anys sense renovar-se es més propi del far west que de l Europa occidental Així ens va, que els trens triguen mes en aquella línia que fa 22 anys que es per cert quan van començar les obres de renovació de la línia. El que sí s equivoca el periodista es dir que aquest el l ultim tram a renovar. Encara queda el Vilamalla - Vilajuïgaortegote ha escrit:Buenas,genissimon ha escrit:Diari de Girona, 22 de juliol de 2018 ha escrit: Adeu a les vies del Far West
Des del mes d'abril, cada nit, a l'estació de Caldes, una vintena de persones treballen per renovar la via que uneix aquest poble amb Maçanet
[...]
No veas el nivel del periodista, estamos en una dinamica donde nos creemos que somos ricos y mega modernos, decir que las vias tienen 40 años y que por tener traviesas de madera parece el Far West, vaya nivelazo.
Saludos.
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
Avisos de Renfe (07/09/2018)
Desde el 21 de septiembre y hasta el mes de marzo del 2019
Girona - Afectaciones al servicio R11 y RG1 Caldes de Malavella - Maçanet
Adif ejecutará entre el próximo 21 de septiembre y hasta el mes de marzo del próximo año dos nuevas fases del proyecto de renovación integral de vía en el tramo Maçanet-Caldes de Malavella, en la línea de ancho convencional Barcelona-Girona-Portbou .
Adif está realizando un gran esfuerzo de planificación para compatibilizar la ejecución de estos trabajos con la explotación ferroviaria, garantizando en todo momento la circulación de trenes con el fin de reducir al máximo las afecciones a los servicios comerciales de viajeros. Por este motivo, se han programado diferentes períodos para llevar a cabo las obras de estas dos fases, actuando primero en una de las dos vías generales de circulación para, posteriormente, realizarlas en la otra vía.
Dada la necesidad de actuar en el ámbito de la plataforma ferroviaria e implantar limitaciones temporales de velocidad para garantizar la seguridad del tráfico de trenes y de las obras, la ejecución de los trabajos comportarán una limitación de la capacidad en la infraestructura en este tramo, generando una modificación de los horarios de las líneas R11 y RG1 de Rodalies de Catalunya con un incremento del tiempo de viaje de 8 minutos respecto al servicio habitual.
A pesar de los cambios en las condiciones de circulación se mantiene la oferta actual en ambas líneas, excepto los domingos y festivos que dejará de circular un tren por sentido en la relación Barcelona – Girona.
Toda la información sobre esta modificación del servicio es podrá consultar en las webs http://www.rodaliesdecatalunya.cat, http://www.renfe.com y http://www.adif.es (apartado Estado de la Red), en el teléfono de información 900 41 00 41, en las Apps Rodalies de Catalunya y Adif en tu móvil, así como en las redes sociales (@rodalies, @renfe y @infoadif).
Me parece que no has entendido lo que dice el artículo.ortegote ha escrit:Buenas,genissimon ha escrit:Diari de Girona, 22 de juliol de 2018 ha escrit: Adeu a les vies del Far West
Des del mes d'abril, cada nit, a l'estació de Caldes, una vintena de persones treballen per renovar la via que uneix aquest poble amb Maçanet
[...]
No veas el nivel del periodista, estamos en una dinamica donde nos creemos que somos ricos y mega modernos, decir que las vias tienen 40 años y que por tener traviesas de madera parece el Far West, vaya nivelazo.
Saludos.
Una cosa son las vías que tienen 40 años, que aunque viejas, no son propias del Far West. Y que son las que se están renovando.
Y otra cosa son las vías de apartado de la estación de Caldes de Malavella, lado edificio de viajeros, que efectivamente tienen más de 100 años, y sí son propias del Far West, y es a esto segundo a lo que se refiere el periodista (o eso entiendo). Y que se están desmantelando.
Bona tarda.
M'he adonat que hi ha alguns trens de la R16 amb afectacions programades per divendres 29/01 que volia comentar amb vosaltres. Us comento els que m'han semblat més significatius pero si teniu curiositat entreu a l'app d'Adif i veureu que hi ha trens amb aquestes incidències. La info que us passo es treta d'allà.
Afectacions en els dos sentits:
- Tots els trens amb parada a Vilanova admeten viatgers de cercanies entre les estacions de Vilanova i Bcn.
Afectacions en sentit BCN:
- El primer tren del dia direcció Bcn (semidirecte), 18254 que surt de Tortosa a les 6.00, circularà desviat per la R4.
- El 18054, que surt de Tortosa a les 15:45, finalitza recorregut a St. Vicenç.
Sabeu a què és degut?
Salut i moltes gràcies!
M'he adonat que hi ha alguns trens de la R16 amb afectacions programades per divendres 29/01 que volia comentar amb vosaltres. Us comento els que m'han semblat més significatius pero si teniu curiositat entreu a l'app d'Adif i veureu que hi ha trens amb aquestes incidències. La info que us passo es treta d'allà.
Afectacions en els dos sentits:
- Tots els trens amb parada a Vilanova admeten viatgers de cercanies entre les estacions de Vilanova i Bcn.
Afectacions en sentit BCN:
- El primer tren del dia direcció Bcn (semidirecte), 18254 que surt de Tortosa a les 6.00, circularà desviat per la R4.
- El 18054, que surt de Tortosa a les 15:45, finalitza recorregut a St. Vicenç.
Sabeu a què és degut?
Salut i moltes gràcies!
Les obres de Sants, aquest cop a la zona de la línia de Vilanova.Schesky ha escrit: ↑Dilluns 25/01/2021 20:01 Bona tarda.
M'he adonat que hi ha alguns trens de la R16 amb afectacions programades per divendres 29/01 que volia comentar amb vosaltres. Us comento els que m'han semblat més significatius pero si teniu curiositat entreu a l'app d'Adif i veureu que hi ha trens amb aquestes incidències. La info que us passo es treta d'allà.
Afectacions en els dos sentits:
- Tots els trens amb parada a Vilanova admeten viatgers de cercanies entre les estacions de Vilanova i Bcn.
Afectacions en sentit BCN:
- El primer tren del dia direcció Bcn (semidirecte), 18254 que surt de Tortosa a les 6.00, circularà desviat per la R4.
- El 18054, que surt de Tortosa a les 15:45, finalitza recorregut a St. Vicenç.
Sabeu a què és degut?
Salut i moltes gràcies!
http://rodalies.gencat.cat/ca/alteracio ... icle-05086
El metro de Barcelona amb motoristes!
Servei alternatiu per carretera entre La Plana-Picamoixons / Valls – Sant Vicenç de Calders per obres de millora a la infraestructura
*
Entre les 09.00 hores del 19 d'abril i les 13.00 hores del pròxim 24 de maig, les actuacions que Adif executa entre els municipis de Valls i Salomó comportaran la interrupció del servei ferroviari al tram Sant Vicenç de Calders-Valls/La Plana-Picamoixons.Durant el període d'afectació, Renfe establirà un servei alternatiu per carretera per garantir la mobilitat dels viatgers afectats.
Renfe reforçarà la informació als usuaris mitjançant el personal d'atenció al client. En aquest sentit, el dispositiu preveu la incorporació de persones d'informació per orientar i guiar els clients. També es reforçarà la cartelleria i els missatges en teleindicadors, estacions, trens i megafonia.
http://rodalies.gencat.cat/ca/alteracio ... icle-05474
*
Entre les 09.00 hores del 19 d'abril i les 13.00 hores del pròxim 24 de maig, les actuacions que Adif executa entre els municipis de Valls i Salomó comportaran la interrupció del servei ferroviari al tram Sant Vicenç de Calders-Valls/La Plana-Picamoixons.Durant el període d'afectació, Renfe establirà un servei alternatiu per carretera per garantir la mobilitat dels viatgers afectats.
Renfe reforçarà la informació als usuaris mitjançant el personal d'atenció al client. En aquest sentit, el dispositiu preveu la incorporació de persones d'informació per orientar i guiar els clients. També es reforçarà la cartelleria i els missatges en teleindicadors, estacions, trens i megafonia.
http://rodalies.gencat.cat/ca/alteracio ... icle-05474
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
Renfe: siempre se puede viajar peor
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3968
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
https://rodalies.gencat.cat/ca/detalls/ ... -de-Querol
Adif actua en el pont sobre el riu Ter, a Ripoll, dotant-lo de més fiabilitat. Modificació del servei de l'R3 entre Ripoll i Puigcerdà-La Tor de Querol
Les actuacions, de gran complexitat en l’àmbit de la plataforma, seran incompatibles amb el trànsit de trens
Adif executarà, entre els pròxims 30 de juliol i 1 de setembre, la fase principal de les obres d’adequació i millora del pont sobre el riu Ter, situat a Ripoll (Girona), a la línia d’ample convencional Barcelona-Puigcerdà, actuació inclosa al pla de millores “Transformem Rodalies”, amb una inversió de gairebé 1,2 M€.
Amb aquestes, es pretén dotar a l’estructura de la màxima durabilitat a llarg termini, protegint-la de condicions atmosfèriques adverses i reduint-ne les necessitats de manteniment, cosa que redundarà en una millora de la fiabilitat i disponibilitat de la infraestructura ferroviària.
La realització d’aquest projecte és fruit de les exhaustives inspeccions i anàlisi de l’estat estructural d’aquest viaducte, de 145 m de longitud, situat entre la sortida de l’estació de Ripoll i el túnel que creua part del nucli urbà en direcció nord.
La primera fase de les obres, ja iniciada, consisteix en l’adequació d’accessos als llits dels rius Ter i Freser i el muntatge de bastides i elements auxiliars necessaris per a l’execució correcta de les obres.
Durant la fase d’afectació al trànsit ferroviari, es durà a terme la neteja, regularització i impermeabilització de l’estructura amb la tècnica denominada ‘poliurea’, que ofereix la durabilitat més gran per a aquest tipus d’estructures.
Per a aquesta actuació, és necessari l’aixecament de la superestructura de via (carril, balast, travesses) i la seva restitució posterior en òptimes condicions geomètriques abans de la finalització del tall ferroviari.
Adif farà els treballs per garantir l’operativitat de l’estació de Ripoll i dels dos passos a nivell a ambdós costats del pont. També se sanejaran les zones més danyades de les capes de formigó dels paraments inferiors i laterals de l’estructura, restituint la seva funció protectora i s’hi realitzaran injeccions de morter per a la millora estructural.
Aquests treballs es realitzaran en bona part des del mateix tauler amb maquinària específica, amb objecte de minimitzar les afeccions als veïns de Ripoll i el trànsit pel llit. Així mateix, es renovaran part de les baranes de protecció i s’hi instal·laran proteccions de recobriment del formigó mitjançant perfils d’alumini.
Entre les principals magnituds de materials que s’utilitzen, hi destaquen 3.650 m2 de doll amb aigua a pressió de paraments; 1.600 unitats d’ancoratges d’acer amb resina en carreus; 2.000 m2 de tractament inhibidor de la corrosió i l’anticarbonatació i 870 m2 d’impermeabilització de tauler.
Aprofitant la realització d’aquestes obres, i amb la finalitat d’evitar més afectacions al trànsit, Adif hi executarà altres actuacions. En concret, s’hi destinaran gairebé 128.000 euros a l’optimització d’un pont metàl·lic a l’entorn del barranc dels corriments, de 21,2 m de longitud i situat al trajecte Ribes de Freser i Planoles.
A més, s’hi realitzaran tasques de manteniment de via i infraestructura, catenària, instal·lacions de seguretat i comunicacions i tala d’arbrat als voltants de la via, així com diversos treballs geotècnics necessaris per projectar la millora dels túnels de La Corba, Helicoidal o del Cargol, Crenat i Sant Esteve.
Aquesta actuació contribueix a la consecució de l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 9, que té entre les seves metes desenvolupar infraestructures fiables, sostenibles i de qualitat.
Afectacions a la circulació
La complexitat d’aquestes actuacions obliga a la interrupció del trànsit de trens entre les estacions de Ripoll i Puigcerdà/La Tor de Querol-Enveig, entre el 30 de juliol i l’1 de setembre.
Per tal de garantir la mobilitat dels viatgers de la línia R3, durant el període d’obres, Renfe reprogramarà el servei d’aquesta línia:
L’Hospitalet de Llobregat – Ripoll: Servei habitual en tren.
Ripoll – Puigcerdà/La Tor de Querol: Servei alternatiu per carretera en aquest trajecte per als trens amb origen o destinació Ribes de Freser, Puigcerdà i La Tor de Querol-Enveig. El servei d’autobusos tindrà les parades en punts pròxims a les estacions.
Tota la informació sobre les modificacions del servei es comunica a través de megafonia en estacions, a l’interior dels trens, pantalles i teleindicadors. Així mateix, l’equip d’informadores a les estacions afectades orientarà als usuaris que ho necessitin.
Més informació i horaris als webs www.rodaliesdecatalunya.cat, www.adif.es (apartat Estat de la Xarxa) i www.renfe.com, al telèfon d’informació 900 41 00 41, a les Apps de Rodalies de Catalunya i Adif al teu mòbil, així com a les xarxes socials (@rodalies @renfe i @infoadif).
Adif actua en el pont sobre el riu Ter, a Ripoll, dotant-lo de més fiabilitat. Modificació del servei de l'R3 entre Ripoll i Puigcerdà-La Tor de Querol
Les actuacions, de gran complexitat en l’àmbit de la plataforma, seran incompatibles amb el trànsit de trens
Adif executarà, entre els pròxims 30 de juliol i 1 de setembre, la fase principal de les obres d’adequació i millora del pont sobre el riu Ter, situat a Ripoll (Girona), a la línia d’ample convencional Barcelona-Puigcerdà, actuació inclosa al pla de millores “Transformem Rodalies”, amb una inversió de gairebé 1,2 M€.
Amb aquestes, es pretén dotar a l’estructura de la màxima durabilitat a llarg termini, protegint-la de condicions atmosfèriques adverses i reduint-ne les necessitats de manteniment, cosa que redundarà en una millora de la fiabilitat i disponibilitat de la infraestructura ferroviària.
La realització d’aquest projecte és fruit de les exhaustives inspeccions i anàlisi de l’estat estructural d’aquest viaducte, de 145 m de longitud, situat entre la sortida de l’estació de Ripoll i el túnel que creua part del nucli urbà en direcció nord.
La primera fase de les obres, ja iniciada, consisteix en l’adequació d’accessos als llits dels rius Ter i Freser i el muntatge de bastides i elements auxiliars necessaris per a l’execució correcta de les obres.
Durant la fase d’afectació al trànsit ferroviari, es durà a terme la neteja, regularització i impermeabilització de l’estructura amb la tècnica denominada ‘poliurea’, que ofereix la durabilitat més gran per a aquest tipus d’estructures.
Per a aquesta actuació, és necessari l’aixecament de la superestructura de via (carril, balast, travesses) i la seva restitució posterior en òptimes condicions geomètriques abans de la finalització del tall ferroviari.
Adif farà els treballs per garantir l’operativitat de l’estació de Ripoll i dels dos passos a nivell a ambdós costats del pont. També se sanejaran les zones més danyades de les capes de formigó dels paraments inferiors i laterals de l’estructura, restituint la seva funció protectora i s’hi realitzaran injeccions de morter per a la millora estructural.
Aquests treballs es realitzaran en bona part des del mateix tauler amb maquinària específica, amb objecte de minimitzar les afeccions als veïns de Ripoll i el trànsit pel llit. Així mateix, es renovaran part de les baranes de protecció i s’hi instal·laran proteccions de recobriment del formigó mitjançant perfils d’alumini.
Entre les principals magnituds de materials que s’utilitzen, hi destaquen 3.650 m2 de doll amb aigua a pressió de paraments; 1.600 unitats d’ancoratges d’acer amb resina en carreus; 2.000 m2 de tractament inhibidor de la corrosió i l’anticarbonatació i 870 m2 d’impermeabilització de tauler.
Aprofitant la realització d’aquestes obres, i amb la finalitat d’evitar més afectacions al trànsit, Adif hi executarà altres actuacions. En concret, s’hi destinaran gairebé 128.000 euros a l’optimització d’un pont metàl·lic a l’entorn del barranc dels corriments, de 21,2 m de longitud i situat al trajecte Ribes de Freser i Planoles.
A més, s’hi realitzaran tasques de manteniment de via i infraestructura, catenària, instal·lacions de seguretat i comunicacions i tala d’arbrat als voltants de la via, així com diversos treballs geotècnics necessaris per projectar la millora dels túnels de La Corba, Helicoidal o del Cargol, Crenat i Sant Esteve.
Aquesta actuació contribueix a la consecució de l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 9, que té entre les seves metes desenvolupar infraestructures fiables, sostenibles i de qualitat.
Afectacions a la circulació
La complexitat d’aquestes actuacions obliga a la interrupció del trànsit de trens entre les estacions de Ripoll i Puigcerdà/La Tor de Querol-Enveig, entre el 30 de juliol i l’1 de setembre.
Per tal de garantir la mobilitat dels viatgers de la línia R3, durant el període d’obres, Renfe reprogramarà el servei d’aquesta línia:
L’Hospitalet de Llobregat – Ripoll: Servei habitual en tren.
Ripoll – Puigcerdà/La Tor de Querol: Servei alternatiu per carretera en aquest trajecte per als trens amb origen o destinació Ribes de Freser, Puigcerdà i La Tor de Querol-Enveig. El servei d’autobusos tindrà les parades en punts pròxims a les estacions.
Tota la informació sobre les modificacions del servei es comunica a través de megafonia en estacions, a l’interior dels trens, pantalles i teleindicadors. Així mateix, l’equip d’informadores a les estacions afectades orientarà als usuaris que ho necessitin.
Més informació i horaris als webs www.rodaliesdecatalunya.cat, www.adif.es (apartat Estat de la Xarxa) i www.renfe.com, al telèfon d’informació 900 41 00 41, a les Apps de Rodalies de Catalunya i Adif al teu mòbil, així com a les xarxes socials (@rodalies @renfe i @infoadif).
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Afectacions a la R2 entre Granollers i Barcelona entre 17/09 al 11/12.
Hi haurà servei sustitutori entre Granollers Centre i Sagrera-Meridiana.
https://contrataciondelestado.es/wps/wc ... OD=AJPERES
Hi haurà servei sustitutori entre Granollers Centre i Sagrera-Meridiana.
https://contrataciondelestado.es/wps/wc ... OD=AJPERES
sag470 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 06/08/2022 11:32, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- N9
- Entrades: 2343
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Querrás decir del 17/09 al 11/12. Lo que no entiendo del documento ese es que tengas que leerte un quijote para enterarte de que tramo se suprime, a que horas y todo eso, cuando poner los horarios de la R2 con el tramo suprimido queda más clarito. Por lo que veo en el folleto, parece que los buses circulan de inicio del servicio a 11 de la mañana y de 17 a 20:30, por lo que no me queda claro si afecta sólo a los servicios conocidos como "la R2 central" es decir, los Granollers-castelldefels" o afecta a toda la R2 Nord. Tampoco dice si los buses solo paran en Granollers y Barcelona o hacen todas las paradas intermedias. El documento podría ser más clarito y esquemático que eso.sag470 ha escrit: ↑Divendres 05/08/2022 16:04 Afectacions a la R2 entre Granollers i Barcelona entre 17/19 al 11/12.
Hi haurà servei sustitutori entre Granollers Centre i Sagrera-Meridiana.
https://contrataciondelestado.es/wps/wc ... OD=AJPERES
Vamos , que si la R2 central estaba en coma y agonizando, con esto, le dan el tiro de gracia. Y si no al tiempo.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Sembla ser un servei de reforç per reducció de capacitat a la R2, pel matí direcció Barcelona i per la tarda direcció Granollers.
També sembla que hi haurà un tall total entre Montcada i Barcelona alguns dies.
https://contrataciondelestado.es/wps/wc ... OD=AJPERES
També sembla que hi haurà un tall total entre Montcada i Barcelona alguns dies.
https://contrataciondelestado.es/wps/wc ... OD=AJPERES
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3968
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
https://rodalies.gencat.cat/ca/detalls/ ... odificacio
Modificacions del servei a les línies R4 i RT2 de Rodalies de Catalunya per obres d’Adif al Corredor Mediterrani
S’inicia una nova fase d’actuacions entre l’Arboç i Sant Vicenç de Calders amb afectació a les línies R4 i RT2
A conseqüència de les obres que Adif està executant per al desenvolupament del Corredor Mediterrani a Catalunya, des d’aquest dissabte 7 d’octubre es modifica el servei a les línies R4 i RT2 de Rodalies de Catalunya.
Per una banda, els trens de la línia R4 recuperaran la seva parada comercial a l’estació de La Granada a partir del primer servei d’aquest dissabte, suprimida des del 6 de març a causa de les esmentades obres. Renfe, per tal de minimitzar l’afectació i assegurar la mobilitat dels viatgers, ha establert durant tot aquest període un servei complementari per carretera entre La Granada i Vilafranca del Penedès, que finalitzarà a última hora de demà divendres.
Amb les obres executades durant tots aquests mesos a l’estació de La Granada, s’ha suprimit el pas a nivell entre andanes i s’ha habilitat un pas inferior que les connecta. En una fase posterior, entraran en servei nous ascensors que faran que l’estació sigui totalment accessible.
D’altra banda, aquest dissabte s’iniciarà una nova fase de les obres que comportarà el tall del servei en una via fins al 13 de gener de 2024 entre El Vendrell i Els Monjos. Aquesta actuació afectarà al servei de les línies R4 i RT2. En el primer cas, amb un ajustament de l’horari entre L’Arboç i Sant Vicenç de Calders; mentre que el servei de l’RT2 finalitzarà i s’iniciarà a Sant Vicenç de Calders. Per garantir la continuïtat dels trajectes dels usuaris, Renfe farà transbordament per carretera en aquests trams.
Informació als clients
Durant aquesta setmana, Renfe està informant del restabliment del servei a La Granada als viatgers que es desplacen en els autobusos, així com als punts de parada d’aquests.
De la mateixa manera, informa a les estacions afectades per la nova fase d’obres entre Els Monjos i Sant Vicenç de Calders.
Tota la informació sobre aquestes modificacions del servei també es comunicarà a través de megafonia a estacions, a l’interior dels trens, així com a les pantalles, teleindicadors, webs rodaliesdecatalunya.cat, renfe.com i adif.es (apartat Estat de la Xarxa), al telèfon d’informació 900 41 00 41, a l’app Rodalies de Catalunya i Adif en tu móvil, així com a les xarxes socials @rodalies, @infoadif i @renfe.
I tot això sumat a les obres de la R3, que es produiran alhora. Ens espera una tardor - hivern mogudets a can rodalia.
Modificacions del servei a les línies R4 i RT2 de Rodalies de Catalunya per obres d’Adif al Corredor Mediterrani
S’inicia una nova fase d’actuacions entre l’Arboç i Sant Vicenç de Calders amb afectació a les línies R4 i RT2
A conseqüència de les obres que Adif està executant per al desenvolupament del Corredor Mediterrani a Catalunya, des d’aquest dissabte 7 d’octubre es modifica el servei a les línies R4 i RT2 de Rodalies de Catalunya.
Per una banda, els trens de la línia R4 recuperaran la seva parada comercial a l’estació de La Granada a partir del primer servei d’aquest dissabte, suprimida des del 6 de març a causa de les esmentades obres. Renfe, per tal de minimitzar l’afectació i assegurar la mobilitat dels viatgers, ha establert durant tot aquest període un servei complementari per carretera entre La Granada i Vilafranca del Penedès, que finalitzarà a última hora de demà divendres.
Amb les obres executades durant tots aquests mesos a l’estació de La Granada, s’ha suprimit el pas a nivell entre andanes i s’ha habilitat un pas inferior que les connecta. En una fase posterior, entraran en servei nous ascensors que faran que l’estació sigui totalment accessible.
D’altra banda, aquest dissabte s’iniciarà una nova fase de les obres que comportarà el tall del servei en una via fins al 13 de gener de 2024 entre El Vendrell i Els Monjos. Aquesta actuació afectarà al servei de les línies R4 i RT2. En el primer cas, amb un ajustament de l’horari entre L’Arboç i Sant Vicenç de Calders; mentre que el servei de l’RT2 finalitzarà i s’iniciarà a Sant Vicenç de Calders. Per garantir la continuïtat dels trajectes dels usuaris, Renfe farà transbordament per carretera en aquests trams.
Informació als clients
Durant aquesta setmana, Renfe està informant del restabliment del servei a La Granada als viatgers que es desplacen en els autobusos, així com als punts de parada d’aquests.
De la mateixa manera, informa a les estacions afectades per la nova fase d’obres entre Els Monjos i Sant Vicenç de Calders.
Tota la informació sobre aquestes modificacions del servei també es comunicarà a través de megafonia a estacions, a l’interior dels trens, així com a les pantalles, teleindicadors, webs rodaliesdecatalunya.cat, renfe.com i adif.es (apartat Estat de la Xarxa), al telèfon d’informació 900 41 00 41, a l’app Rodalies de Catalunya i Adif en tu móvil, així com a les xarxes socials @rodalies, @infoadif i @renfe.
I tot això sumat a les obres de la R3, que es produiran alhora. Ens espera una tardor - hivern mogudets a can rodalia.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- genissimon
- N10
- Entrades: 3229
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Quines obres estan en curs entre Móra la Nova i Flix?
Hi ha el trànsit ferroviari totalment interromput, en teoria fins a l'11 de setembre. Hi ha transport alternatiu per carretera, però amb una curiositat:
- Els trens amb destinació Flix i Riba-roja circulen fins a Móra la Nova on s'ha de transbordar a l'autobús fins a destí.
- Els trens amb destinació més enllà de Riba-roja circulen fins a Móra la Nova on es fa transbordament en autobús fins a Flix on es reprèn el servei ferroviari.
- Els trens amb destinació Barcelona, si venen de més enllà de Riba-roja, circulen fins a Flix on s'ha de transbordar a l'autobús fins a Tarragona on es transborda a qualsevol tren de la R14, R15, R16 o R17.
- Els trens que venen de Riba-roja o Flix, servei en autobús des d'origen fins a Tarragona on es transborda a qualsevol tren de la R14, R15, R16 o R17.
Entenc perfectament que per una parada (de flix a Riba-roja) el servei es faci en autobús.
Però no entenc perquè en sentit Barcelona el transbordament es fa fins a Tarragona, tot i que hi ha trens que circulen en tots dos sentits entre Móra la Nova i Barcelona. Algú m'ho pot explicar?
A part, hi ha el tall previst entre Sant Vicenç de Calders i Tarragona a partir del 30 de setembre i fins al 2 de març per obres al túnel de Roda de Berà (entre Sant Vicenç de Calders i Torredembarra).
Volia fer una incursió ferroviària cap a aquella zona i, amb transbord, es fa molt menys atractiva. Hi hauré d'anar entre el 12 i el 29 de setembre. Tot i que la possibilitat de patir una doble inversió de marxa per anar de Sant Vicenç de Calders a Reus via Valls i Plana-Picamoixons sense moure's del seient també es fa atractiva, cosa que passarà per als trens cap a Móra la Nova a partir del 30 de setembre, si no ho entès malament.
Gràcies i salut !!
Hi ha el trànsit ferroviari totalment interromput, en teoria fins a l'11 de setembre. Hi ha transport alternatiu per carretera, però amb una curiositat:
- Els trens amb destinació Flix i Riba-roja circulen fins a Móra la Nova on s'ha de transbordar a l'autobús fins a destí.
- Els trens amb destinació més enllà de Riba-roja circulen fins a Móra la Nova on es fa transbordament en autobús fins a Flix on es reprèn el servei ferroviari.
- Els trens amb destinació Barcelona, si venen de més enllà de Riba-roja, circulen fins a Flix on s'ha de transbordar a l'autobús fins a Tarragona on es transborda a qualsevol tren de la R14, R15, R16 o R17.
- Els trens que venen de Riba-roja o Flix, servei en autobús des d'origen fins a Tarragona on es transborda a qualsevol tren de la R14, R15, R16 o R17.
Entenc perfectament que per una parada (de flix a Riba-roja) el servei es faci en autobús.
Però no entenc perquè en sentit Barcelona el transbordament es fa fins a Tarragona, tot i que hi ha trens que circulen en tots dos sentits entre Móra la Nova i Barcelona. Algú m'ho pot explicar?
A part, hi ha el tall previst entre Sant Vicenç de Calders i Tarragona a partir del 30 de setembre i fins al 2 de març per obres al túnel de Roda de Berà (entre Sant Vicenç de Calders i Torredembarra).
Volia fer una incursió ferroviària cap a aquella zona i, amb transbord, es fa molt menys atractiva. Hi hauré d'anar entre el 12 i el 29 de setembre. Tot i que la possibilitat de patir una doble inversió de marxa per anar de Sant Vicenç de Calders a Reus via Valls i Plana-Picamoixons sense moure's del seient també es fa atractiva, cosa que passarà per als trens cap a Móra la Nova a partir del 30 de setembre, si no ho entès malament.
Gràcies i salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Jo entenc que es fa així ja que els trens amb destinació Barcelona no modifiquen pas l'horari per a esperar el servei especial de bus. Per tant, el bus anirà fent les parades a partir de Móra la Nova a demanda fins a Tarragona.genissimon ha escrit: ↑Dijous 22/08/2024 14:33 Però no entenc perquè en sentit Barcelona el transbordament es fa fins a Tarragona, tot i que hi ha trens que circulen en tots dos sentits entre Móra la Nova i Barcelona. Algú m'ho pot explicar?
A Tarragona si tens sort, potser atrapes el tren de l'R15 que per horari havies d'agafar, i si no, a esperar un altre servei que faci el servei cap a Barcelona.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- genissimon
- N10
- Entrades: 3229
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Deu ser per això.Miquel ha escrit: ↑Dijous 22/08/2024 16:36Jo entenc que es fa així ja que els trens amb destinació Barcelona no modifiquen pas l'horari per a esperar el servei especial de bus. Per tant, el bus anirà fent les parades a partir de Móra la Nova a demanda fins a Tarragona.genissimon ha escrit: ↑Dijous 22/08/2024 14:33 Però no entenc perquè en sentit Barcelona el transbordament es fa fins a Tarragona, tot i que hi ha trens que circulen en tots dos sentits entre Móra la Nova i Barcelona. Algú m'ho pot explicar?
A Tarragona si tens sort, potser atrapes el tren de l'R15 que per horari havies d'agafar, i si no, a esperar un altre servei que faci el servei cap a Barcelona.
Gràcies.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.