Reforma d'estacions de regionals Adif

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Reforma d'estacions de regionals Adif

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 14/02/2011 14:07

Acabo de veure que s'esta allargant i apujant l'andana a Altafulla.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 14/02/2011 17:09

Ostres! Deu fer poquet que han començat.
Igual m´animo a donar-hi una ullada avui mateix.
El que no sé és si fa falta apujar-la...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 16/02/2011 12:18

Aixó fa pinta d'una proxima incorporació d'unitats 449 en doble cap al sud,tot i que encara no hi cabrien a Torredembarra ni a Camarles-Deltebre,per tant no crec que triguin massa en allargar les andanes d'aquestes dues estacions.

Si no m'equivoco,també s'està reformant,allargant andanes i alçant-les a l'Hospitalet de l'Infant?



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 16/02/2011 12:29

Realment s'apugen poc però es renova el paviment de l'andana, penso que posats a allargar es podria allargar una mica més ja no per trens en doble sinó en triple encara que sigui per una utilitat esporàdica, però en fi ja està bé.
437.001 ha escrit:Ostres! Deu fer poquet que han començat.
Igual m´animo a donar-hi una ullada avui mateix.
El que no sé és si fa falta apujar-la...


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dissabte 19/02/2011 19:10

Aixó mateix vaig veure el pasat dimarts tornant de Reus...vaig pensar mira a lo millor els 449 vindrán cap aquí...ara Torredembarra veig just que dues 449 tingin prou lloc per parar..las andanes donan l'impressió de ser curtes per 10 cotxes...dos 449!



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 19/02/2011 20:02

Enric ha escrit:Aixó mateix vaig veure el pasat dimarts tornant de Reus...vaig pensar mira a lo millor els 449 vindrán cap aquí...ara Torredembarra veig just que dues 449 tingin prou lloc per parar..las andanes donan l'impressió de ser curtes per 10 cotxes...dos 449!
Curiosament, la taquillera de Torredembarra fa temps (potser un any) em va comentar que es rumorejava que potser prolongaven la R2Sud fins a Tarragona.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 19/02/2011 22:11

Si el món funcionés per rumors...el cas és que és un tema que ha sorgit en diverses ocasions i permetria una connexió directa dels municipis del Baix Penedès i el Garraf amb Tarragona sense transbord a Sant Vicenç de Calders tant per acudir a la ciutat com per transbordar amb els trens de llarga distància malgrat que aquests són a extingir a Tarragona.

D'altra banda per fer-se'n a la idea de la possible validesa dels rumors abans això depenia del Ministeri de Foment ara de la Generalitat i aquests són els que s'haurien de mullar ara.
437.001 ha escrit:
Enric ha escrit:Aixó mateix vaig veure el pasat dimarts tornant de Reus...vaig pensar mira a lo millor els 449 vindrán cap aquí...ara Torredembarra veig just que dues 449 tingin prou lloc per parar..las andanes donan l'impressió de ser curtes per 10 cotxes...dos 449!
Curiosament, la taquillera de Torredembarra fa temps (potser un any) em va comentar que es rumorejava que potser prolongaven la R2Sud fins a Tarragona.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 22/02/2011 22:07

Proposo canvi de nom del fil a "reforma estacions d´Adif xarxa convencional: regionals".El trobo més pràctic que no "regionals i rodalies de Catalunya", ja que aquest és el fil de Catalunya, i que el nom és un pèl massa llarg...

Anant al gra, avui he visitat l´estació d´Altafulla (just n´acabo de tornar), estan allargant les dues andanes costat Tarragona.
Ja han instal.lat el voral alt nou, amb la banda rugosa amb la línia groga fixa (ceràmica, no pintada), a més o menys la quarta part d´ambdues andanes costat Tarragona.
En aquests moments, a Altafulla hi cap una 447, 448 o 440R/470, totes en doble, i justet (alguna vegada m´he quedat amb la porta fora de l´andana).
Les estan allargant, més o menys la distància d´un cotxe més de les sèries que he esmentat.
Suposo que es deu correspondre amb la distància exacta d´una 449 o 465 en doble.

L´estació està perfectament il.luminada en aquests moments, cosa que compensa una mica que sigui més aviat sinistra quan es pon el sol, i més tenint en compte la reputació bruixeril d´Altafulla (per no parlar de Tamarit!).

Per altra banda (i d´aquí que demani el canvi de títol del fil), i TATXAN TATXAN: han començat les obres de l´estació de Tarragona, crec que per 14 milions d´eypos!
L´afectació d´avui (ahir no hi havia res), és que han vallat bona part de l´andana principal entre el bar i el final de l´edifici costat Reus/Salou.
També han vallat l´exterior, cosa que ha obligat al desplaçament de la parada de taxi a la vorera de davant.
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 22/02/2011 22:53, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 22/02/2011 22:21

437.001 ha escrit:Proposo canvi de nom del fil a "reforma estacions d´Adif xarxa convencional: regionals".
Fet, tot i que una mica escurçat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 27/02/2011 23:03

Continuen les obres a Altafulla i a Tarragona.

A Altafulla ja han farcit la part nova d´andana direcció BCN, però encara no li han posat el ciment ni res.
Sentit Tarragona no ho he vist que ja era fosc.

A Tarragona han desmuntat ja un terç de la marquesina de l´andana de la via 1.

No és estrictament regionals, però com que és una estació de transbord important per a regionals, ho dic també:
A Sant Vicenç de Calders han començat el que semblen les obres per instal.lar ascensors, inclouen una nova escala a l´andana de la via 5 (la de l´edifici).



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”